home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 195915 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1140: 25 Dec 2008, 21:59 »

Holy shit! Shockeret

Du har godt nok været i gang med denne blog længe. Respekt, du har slået den tidligere rekord fra mit Genoa, Juventus, FC Køln spil.

Respekt!! Thumbs Up

Tak, Dusty78DK

Bloggen har kørt i lang tid, men jeg er trods alt kun nået til 2015 i selve spillet, så min opdateringshastighe d  er ikke for høj  Peace

Endnu en gang tak for kommentaren, det luner altid at få en kommentar og især fra en garvet Freak som dig  Wink
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1141: 27 Dec 2008, 11:11 »

Hey Metsu1.. Ser ud til, at du har fået lysten til FM tilbage, hvilket er lækkert for os læsere Smiley Denne blog må stadig betragtes som fantastisk!!

Ærgeligt med kampen mod Real Madrid. Det kunne have været frækt at få point med hjem fra Bernabeu.

KIU

-Gabe
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1142: 29 Dec 2008, 23:02 »

Hey Metsu1.. Ser ud til, at du har fået lysten til FM tilbage, hvilket er lækkert for os læsere Smiley Denne blog må stadig betragtes som fantastisk!!

Ærgeligt med kampen mod Real Madrid. Det kunne have været frækt at få point med hjem fra Bernabeu.

KIU

-Gabe

Mange tak for kommentaren, Gabe  Thumbs Up

Jeg ved ikke, om jeg har fundet lysten igen, men jeg har sat mig for, at få spillet sæsonen færdig og så må vi se, om jeg forsætter eller om jeg starter en ny blog i FM09, da jeg får en ny PC i starten af det nye år  Smiley

Real Madrid og Barcelona er vanvittige indtuk videre i denne sæson og det ser meget svært ud med hensyn til et titelforsvar, men bolden er jo stadig rund og alt kan jo ske i FM  Peace
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Dec. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1143: 29 Dec 2008, 23:21 »

Fantastisk blog Metsu! Noget af det bedste jeg nogensinde har læst!
Utroligt at den er kommet op på 77 sider, helt vanvittigt.

Elsker den måde du sætter dine updates op på, ser rigtig fedt ud i forskellige afsnit.
Virkelig en klasse blog! Har fulgt med siden du startede med Ajax, og har læst hver og en update du har lavet.
Håber virkelig den forsætter lidt endnu!

Kæmpe ros til dig Metsu!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1144: 30 Dec 2008, 00:03 »

Fantastisk blog Metsu! Noget af det bedste jeg nogensinde har læst!
Utroligt at den er kommet op på 77 sider, helt vanvittigt.

Elsker den måde du sætter dine updates op på, ser rigtig fedt ud i forskellige afsnit.
Virkelig en klasse blog! Har fulgt med siden du startede med Ajax, og har læst hver og en update du har lavet.
Håber virkelig den forsætter lidt endnu!

Kæmpe ros til dig Metsu!

Tusind tak for de flotte ord  Opstemt

Der findes ikke noget bedre end at få kommentarer, når man laver en blog og når det er så flot en kommentar som denne, er det jo bare helt fantastisk.

Bloggen fortsætter og der kommer en update om få minutter, men det bliver nok også den sidste i år, da jeg ikke har meget tid i de resterende dage af 2008  Peace

Endnu en gang tak for de flotte ord  Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 2014) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1145: 30 Dec 2008, 00:09 »

JANUAR 2015
Adriano sendte os videre


2. kamp i 4. runde af Copa Del Rey fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal (1) – Leganes (1)    4-0  (2-0)
1-0 Adriano (8)
2-0 Adriano (40)
3-0 Adriano (46)
4-0 Alex Bolanos (64)

MOM: Adriano, Villarreal (9)
Tilskuere: 9.255

Villarreal videre til 5. runde med en samlet 5-1 sejr.

Pokalturneringen er som sagt ikke en turnering, vi går efter at vinde i denne sæson og derfor var det også reserverne, der blev sendt på banen i returopgøret mod Leganes og det bliver også reserverne, der bliver sendt på banen i de to kampe i næste runde mod Real Madrid.
Turneringen er overflødig for os, idet vi stadig er godt med i ligaen og i Champions League, men derfor er det stadig glædeligt at se, reserverne gør kort proces med Leganes. Det var især godt at se Adriano finde vej til netmaskerne igen, mens den unge Alex Bolanos i det centrale forsvar også leverede en fremragende indsats, som han kronede med en scoring sidst i kampen.




1. kamp i 5. runde af Copa Del Rey fra Santiago Bernabeu, Madrid
Real Madrid - Villarreal      2-0   (2-0)
1-0 Carlos Vela (7)
2-0 Robinho (41)

MOM: Robinho, Real Madrid (8)
Tilskuere: 51.926

Reserverne kunne ikke følge op på den flotte præstation mod Leganes for bare fire dage siden, men modstanden var også af en helt anden kaliber i dagens kamp.
Mesterholdet fra Madrid havde nemlig valgt at stille i stærkeste opstilling mod os, så en triumf i pokalturneringen må stå højt på deres liste over mål for sæsonen. Niveauforskellen mellem de to mandskaber var også enorm hele kampen igennem og vi var mere end heldige med at slippe fra Madrid uden en kæmpe lussing.
Nederlaget på 2-0 er et godkendt resultat, men på trods af fornuftige udgangspunkt, bliver det stadig reserverne, der skal forsøge at sende os videre i pokalturneringen, når Real Madrid kommer på besøg på El Madrigal senere i denne måned.
 


Luizao har været fremragende
indtil videre i denne sæson

19. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Espanyol (15)    2-0  (2-0)
1-0 Luizao (25)
2-0 Luizao (36)

MOM: Luizao, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.621

Efter et par pokalkampe, hvor reserverne fik fuld spilletid, var det igen blevet tid til en ligakamp på hjemmebane mod Espanyol.
Det blev endnu en gang til en sejr i en hjemmekamp efter en ny overbevisende indsats. Det eneste, der manglede i dagens kamp, var skarphed fra vores offensive folk, men heldigvis har vi en skræmmende styrke i luften ved standardsituationer og det var netop på to af disse, at Luizao scorede begge vores mål og blev dermed matchvinder for os. Luizao har vist sig at være en fremragende investering for os indtil videre i denne sæson og må nok betegnes som vores bedste indkøb i denne sæson.



N'Gogs scoring var ikke nok
til avancement

2. kamp i 5. runde af Copa Del Rey fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal (0) – Real Madrid (2)    2-3  (1-2)
1-0 Molo (2)
1-1 Breno (14)
1-2 Carlos Vela (22)
1-3 Robinho (71)
2-3 David N’Gog (88)

MOM: Joaquin Calderon, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.954

Real Madrid videre til kvartfinalerne med en samlet 5-2 sejr.

Reserverne fik endnu en gang chancen i returopgøret i pokalturneringen mod Real Madrid og endnu en gang valgte Real Madrid at stille i absolut stærkeste opstilling.
Der blev kæmpet godt af reserverne og vi fik en fantastisk start på kampen med en scoring efter bare to minutter af Molo, men et Madrid hold i stærkeste opstilling viste sig hurtigt, at være for stor en mundfuld for reserverne. Real Madrid fik hurtigt udlignet ved Breno og Carlos Vela sørgede med sin scoring for, at kongeklubben kunne gå til pausen med en 2-1 føring.
Efter pausen øgede Robinho til 3-1, mens vores franske angriber David N’Gog scorede et trøstmål til sidst i sæsonen og dermed er vi ude af pokalturneringen i denne omgang.



20. kamp i Primera Division fra Nuevo Colombino, Huelva
Recreativo (20) - Villarreal     1-1   (0-1)
0-1 Xisco (43)
1-1 Emmanuel Fernandez Francou (55)

MOM: Emmanuel Fernandez Francou, Recreativo (8)
Tilskuere: 19.780

Vi skulle på besøg hos ligaens absolutte bundhold, men den store forskel i placeringen i tabellen kunne bestemt ikke ses på banen, hvor vi leverede en meget ringe indsats over hele banen.
Det går rigtig godt hjemme, men vi har store problemer med at skabe kampene på udebane indtil videre i denne sæson. Vi kom ellers foran ved Xisco, der fik scoret på et rigtig godt tidspunkt lige før pausen, så det så ganske fornuftigt ud ved pausen, men i anden halvleg formåede vi slet ikke at lukke ned for Recreativo og efter deres udligning, var det faktisk dem, der ved flere lejligheder var tættest på at vinde kampen.
Hvis vi ikke kommer bedre i gang på udebane i den resterende del af sæsonen, så bliver det meget svært at holde trit med de andre hold i toppen af tabellen.
 


Farfan leverede igen en flot præstation

21. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Racing (11)    4-1  (3-0)
1-0 Alexandr Prudnikov (4)
2-0 Jefferson Farfan (16)
3-0 Molo (37)
4-0 Xisco (66)
4-1 Dmitri Sychev (84)

MOM: Jefferson Farfan, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.521

Holdet er som forvandlet i forhold til sidste rundes kamp mod Recreativo, men det er også hjemme på El Madrigal, vi spiller.
En væsentlig årsag til den komfortabel sejr, er helt sikkert også, at vi allerede efter fire minutter får scoret ved Alexandr Prudnikov. Farfan og Molo øger føringen til 3-0 i løbet af de første 45 minutter og vi har total kontrol over kampen ved pausen. Efter pausen går gassen lidt af ballonen og det udvikler sig til lidt af en ørkenvandring i de sidste 45 minutter. Det bliver dog til en enkelt scoring til hvert hold i løbet af anden halvleg, først gør vores topscorer Xisco det til 4-0, mens Sychev reducerer for Racing til sidst i opgøret.
 



Primera Division efter 21-22 kampe


Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Jan. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1146: 30 Dec 2008, 00:49 »

Lækker update som sædvagenligt.
Ærgeligt med nederlagene mod Real Madrid, men godt med den andre sejre Thumbs Up
Utroligt at Adriano stadig formår at scorer så meget Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1147: 30 Dec 2008, 11:53 »

Lækker update som sædvagenligt.
Ærgeligt med nederlagene mod Real Madrid, men godt med den andre sejre Thumbs Up
Utroligt at Adriano stadig formår at scorer så meget Opstemt

Mange tak endnu en gang, MichaelHarlev  Thumbs Up

Real Madrid er svineheldige i denne sæson og det held mangler vi i den grad, så vi må nok affinde os med en af de sekundære placeringer i år.

Samtidig har vi været ramt af mange skader til stamspillere, hvilket har skabt noget uro og ustabilitet og ustabil det er Adriano også i den grad, men han kan stadig ramme målet (når han vil Smiley )
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1148: 08 Jan 2009, 11:32 »

Ved du godt at vi slet ikke har fået en update siden sidste år? Shockeret

Godt at se at Adriano er kommet i gang for dig.

Men husk nu: At tabe til Real og Barca i den spanske liga er ingen skam.
Tro mig....jeg har prøvet det masser af gange med Valencia.
De er simpelthen bare i særklasse havd penge og spillermateriale angår.

Men jeg går og glæder mig til din næste update Thumbs Up
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1149: 09 Jan 2009, 17:35 »

Ved du godt at vi slet ikke har fået en update siden sidste år? Shockeret

Godt at se at Adriano er kommet i gang for dig.

Men husk nu: At tabe til Real og Barca i den spanske liga er ingen skam.
Tro mig....jeg har prøvet det masser af gange med Valencia.
De er simpelthen bare i særklasse havd penge og spillermateriale angår.

Men jeg går og glæder mig til din næste update Thumbs Up

Jeg beklager, at det ikke er blevet til en update endnu i det nye år, men tiden og lysten til FM har indtil videre ikke været stor i det nye år, men jeg håber, at jeg snarest kan tage mig sammen og få kradset en lille update ned Peace

Som du siger, så er det fuldstændig vanvittigt, hvad Barcelona og Real præsterer i den spanske liga, derfor er målet heller ikke længere at genvinde det spanske mesterskab, men derimod at slutte i top 3-4, så vi er sikret Champions League deltagelse igen til næste år.

Endnu en gang tak for støtten  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Jan. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1150: 12 Jan 2009, 11:56 »


Udskiftning på venstrekanten
- Ekstremt rolig transfervindue, men alligevel panik før lukketid!


Det så længe ud til, at der ikke ville ske nogen ændring i Villarreal truppen i løbet af januars transfervindue, men på den allersidste dag i januar måned skete der pludselig noget. I løbet af denne dag blev der både sagt farvel til en offensiv spiller og goddag til en ny.
Nico Krancjar - en rutineret forstærkning

Salget
Normalt er januar måned en ekstra travl måned for managers rundt om i den europæiske fodboldverden, da der endelig er mulighed for at forstærke sin trup igen. I de seneste sæsoner, er der sket meget i Villarreal, så snart de forskellige transfervinduer har været åbne i løbet af året, men denne gang valgte manager Jesper Nissen at holde lav profil.
Der er flere grunde til dette, men den væsentligste er uden tvivl, at økonomien i Villarreal er direkte elendig og passer man ikke på, så kan det ende med, at man bliver sat under administration og sker dette, er det et farvel til toppen af den spanske og europæiske fodboldverden.
Den pressede økonomi var også den væsentligste årsag, at man valgte at acceptere det bud, der kom på den sidste dag af transfervinduet fra engelske West Ham. De kom med et bud på 100.000.000 kr. for den ivorianske landsholdsspiller Salomon Kalou og på trods af hans opadgående formkurve valgte man altså at acceptere buddet fra den engelske Premier League klub og Kalou blev hurtigt enig med West Ham og dermed var han tilbage i engelsk fodbold igen.

Indkøbet
Salget af den 29-årige ivorianer efterlod manager Jesper Nissen med et hul i den offensive del af hans trup og med en dag tilbage at handle i, skulle der handles hurtigt, hvilket der også blev.
Samme dag som Salomon Kalou forlod klubben, ankom den 30-årige kroatiske landsholdsspiller Niko Krancjar til klubben. Han var blevet købt fra engelske Bolton, hvor han havde haft svært ved at komme på holdet i denne sæson. Han er en kendt herre i engelsk fodbold, hvor han også har været i Portsmouth og Newcastle inden hans skifte til Bolton for halvandet år siden.
Han kan spille på venstrefløjen eller på den offensive midtbane og udfylder dermed hullet efter Salomon Kalou, der hovedsageligt blev brugt på venstrefløj og enkelte gange helt fremme i angrebet.
 
Interviewet
Vi talte med nyerhvervelsen umiddelbart efter præsentationen af ham og fik følgende mini interview med ham:
- Hvordan er det at komme til Spanien, nu hvor du har spillet det meste af din karriere i England?
- "Jeg er enorm glad for at være kommet til Spanien og Villarreal og jeg håber på, at jeg kan gøre en forskel på dette fremragende mandskab og få gang i min egen karriere igen."
- Hvad ser du mest frem til i din nye klub
"Der er mange ting, jeg ser frem til, men især at møde mine holdkammerater og så ser jeg frem til de mange udfordringer, der venter i denne klub. Den største af dem er naturligvis, kampen om at genvinde det spanske mesterskab og selvom det ser svært ud i øjeblikket, er vi stadig ikke sat helt af i toppen. Derudover har vi også stadig gode muligheder i Champions League, hvilket også er en kæmpe udfordring og en turnering, som jeg især ser frem til at være en del af"
- Tak for din tid, vi ser frem til at se dig i den gule trøje
”Selv tak, jeg glæder mig også til at komme i gang.”



Antonio Soler

« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 11:58 af Metsu1 » Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Transfer) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1151: 12 Jan 2009, 12:39 »

Spændende indkøb.....Og til billige penge må man sige.

Han ligner dog ikke en typisk fløjspiller, dertil er hans indlæg-karakter for lille, men resten ser ganske lovende ud.
Jeg glæder mig til at følge ham, men vi skal nok hen på den anden side af sommerpausen før han er helt spillet ind på holdet.

Hvilke spillere har du ellers til venstre side?

Hvilken opstilling regner du med at spille med når du har Krancjar med på holdet?

Hvor meget gav du for Kalou da du købte ham?

Jeg håber virkelig at din FM-lyst vender tilbage inden alt for længe

Venlig hilsen
En trofast læser  Cool



Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Transfer) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1152: 12 Jan 2009, 13:11 »

Spændende indkøb.....Og til billige penge må man sige.

Han ligner dog ikke en typisk fløjspiller, dertil er hans indlæg-karakter for lille, men resten ser ganske lovende ud.
Jeg glæder mig til at følge ham, men vi skal nok hen på den anden side af sommerpausen før han er helt spillet ind på holdet.

Hvilke spillere har du ellers til venstre side?

Hvilken opstilling regner du med at spille med når du har Krancjar med på holdet?

Hvor meget gav du for Kalou da du købte ham?

Jeg håber virkelig at din FM-lyst vender tilbage inden alt for længe

Venlig hilsen
En trofast læser  Cool


Tak for kommentaren, Dalle - Der er ikke noget som en trofast læser  Thumbs Up

Jeg har en del muligheder på venstrefløjen. Jeg har bl.a. Mata, men han er i den grad faldet igennem indtil videre i denne sæson. Udover Mata kan jeg også vælge at sende den aldrende Arteta ind på fløjen eller den unge Joaquin Calderon, der er vendt tilbage efter 9 måneders skadesperiode.

Jeg regner ikke med de større taktiske ændringer og holder derfor fast i min sædvanlige 4-2-3-1 opstilling og 4-4-2 diamant taktikken.

Jeg smed 48.000.000 efter Kalou, da jeg købte ham for et års tid siden, så det er en ganske fornuftig handel må man sige. Han var begyndt at falde rigtig godt til i det spanske, men 100.000.000 kunne jeg ikke sige nej til pga. den elendige økonomi, der er i Villarreal.

Jeg ved ikke rigtig med lysten til FM, jeg har forsøgt mig lidt med det nye, men det stinker, hvis jeg skal være ærlig og jeg har lidt svært ved at spille det gamle, men nu må vi se, hvor "galt" det går  Peace
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1153: 18 Jan 2009, 17:18 »

FEBRUAR 2015

Xisco reddede os på udebane i Elche

22. kamp i Primera Division fra Martinez Valero, Elche
Elche (11) - Villarreal     1-2   (1-1)
0-1 Alexandr Prudnikov (33)
1-1 Lionel Franck (40)
1-2 Xisco (50)
Juan Manuel Mata brænder straffe for Villarreal (56)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 25.936

Vi slipper fra Elche med tre points og skindet på næsen, men vi skulle ud i en hård fight for at klare skærene hos midterholdet.
Vi kommer planmæssigt foran ved Alexander Prudnikov efter en halv times tid, hvor vi har haft rimelig godt styr på begivenhederne. Dette ændrer sig dog drastisk, da Lionel Franck får udlignet for Elche i slutningen af første halvleg. Vi får det vigtige føringsmål kort ind i anden halvleg og man skulle tro, at denne scoring ville give os ro, men det virker nærmest stik modsat. Det er måske pga. det brændte straffespark af Mata for efter det sker, så bliver vi presset langt tilbage på banen og virker nærmest rådvilde i de sidste 30 minutter
Heldigvis ender det alligevel med, at vi hiver sejren hjem i en kamp, som vi slet ikke havde kontrol over, hvilket jeg ellers havde forventet og håbet.



Farfan fuldendte det flotte comeback

23. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Sevilla (3)    4-2  (1-2)
0-1 João Moutinho (straffe, 37)
0-2 Diego Capel (41)
1-2 Luizao (43)
2-2 Xisco (56)
3-2 Molo (64)
4-2 Jefferson Farfan (71)

MOM: Luizao, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.975

Vi vinder topopgøret mod Sevilla efter en fantastik og uforglemmelig aften på El Madrigal.
Kampen udviklede sig i starten, præcis som vi ville have det, Sevilla havde bolden rigtig meget uden at komme til de store chancer, mens vi forsøgte os med meget direkte fodbold og kontraangreb, hvilket også var den taktik, der var blevet lagt op til før kampstart.
Efter 37 minutter går det dog i første omgang galt og vi er nød til at finde på noget nyt. Vores venstreback Balenziaga løber sammen med Falcao i feltet og hvad der ligner et frispark til os, bliver takseret til et straffespark af kampens dommer Hr. David Fernandez Borbalan. Moutinho omsætter sikkert og der går ikke lang tid før Diego Lopez igen kan hente læderet ud af nettet. Denne gang er Diego Capel målscoreren og pludselig ser det nærmest umuligt ud for os.
Vi slår heldigvis til allerede i det efterfølgende angreb på en af vores specialiteter, hjørnespark. Det er Luizao, der reducerer og samtidig sætter hans scoring gang i et af de flotteste comebacks, jeg har været vidne til i min tid som manager.
Halvvejs inde i anden halvleg er vi nemlig foran med 4-2 efter en helt forrygende indsats af spillerne. Sevilla har haft bolden i størsteparten af kampen, men vi har været mest effektive, når vi har haft bolden og scoret på vores chancer. Dette er en meget vigtig sejr og den betyder rigtig meget i kampen om de tre øverste pladser i tabellen.



Luizao bragte os foran -
men det var desværre ikke nok

24. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Valencia (3)    1-1  (1-0)
1-0 Luizao (17)
1-1 Aquino (58)

MOM: Luizao, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.974

Efter sidste runde fantastiske comeback i topkampen mod Sevilla ventede der endnu et tophold i dagens kamp.
Denne gang var det Valencia, der gæstede El Madrigal og selvom kampen ikke blev lige så underholdende og spektakulære som kampen mod Sevilla, så manglede kampen bestemt ikke spænding. Vi starter kampen klart bedst og Luizao bringer os hurtigt foran på et flot hovedstød efter en standardsituation. Efter scoringen falder kvaliteten i vores spil og Valencia begynder at få bedre fat i os. Ved pausen er vi stadig foran og selvom Valencia har overtaget styringen af kampen, mangler de stadig for alvor at producere nogle målchancer.
De fastholder presset i anden halvleg og bliver mere og mere nærgående, hvilket til sidst ender med, de får udlignet ved Aquino et kvarter inde i anden halvleg. Den sidste halve time er meget spændende og begge mandskaber har chancer til at vinde kampen, men de bliver ikke udnyttet, så begge hold må nøjes med et point.



Endnu et vanvittigt comeback

25. kamp i Primera Division fra ONO Estadi, Palma de Mallorca
Mallorca (18) - Villarreal     2-4   (2-1)
1-0 Emilio Nsue (1)
2-0 Abdoulaye Baldé (5)
2-1 Alexandr Prudnikov (26)
2-2 Nacer Barazite (48)
2-3 David N’Gog (67)
2-4 Jefferson Farfan (straffe, 90)

MOM: Jefferson Farfan, Villarreal (8)
Tilskuere: 23.116

Det skal åbenbart tage en halv times tid, før vi kommer i gang i vores kampe, men så skal jeg da også lige love for, at vi tager fat.
Kampen starter forfærdeligt for os og efter bare fem minutter er vi allerede bagud med 2-0 og jeg er kort sagt ved at flippe ud, men de to scoringer gør, at bundholdet trækker sig langt tilbage og overlader alt spillet til os. Det resulterer i en reducering fra Prudnikov midtvejs i halvlegen og ved pausen ser det pludselig overkommeligt ud igen. Det ser endnu bedre ud kort inde i anden halvleg, hvor det lykkedes for Barazite at udligne. Efter den scoring var jeg overbevist om, at vi ville fuldende comebacket og vinde kampen, for Mallorca spillerne havde intet at svare igen med.
Det blev vores franske David N’Gog, der blev matchvinder, da han præcis midtvejs i anden halvleg bragte os foran, mens Farfan cementerede sejren i det sidste minut efter en sikker scoring på straffespark.






1. kamp i 1. knockout runde fra El Madrigal, Villarreal

Villarreal – FC Bayern (TYS)       2-0   (1-0)
1-0 Alexandr Prudnikov (41)
2-0 Xisco (63)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 22.974

Vi får en rigtig god start på knockoutrunden i Champions League efter en solid indsats hjemme på El Madrigal mod tyske Bayern München.
Kampen starter i et meget forsigtigt tempo og det er tydeligt, at begge mandskaber er nervøse for at åbne op for det offensive spil og dermed blotte sig i forsvaret. Spillerne er meget disciplinerede og holder Bayern spillerne fra de store chancer i kampens start. Kort før pausen sker der endeligt noget. Prudnikov bliver spillet fri og udplacerer Rensing i Bayern målet og bringer os dermed foran på et perfekt tidspunkt lige før pausen.
Anden halvleg udvikler sig meget som første, med et passivt Bayern hold, der lader til at være tilfredse med at være bagud med en enkelt pind. Det varer dog ikke længe, før vores topscorer Xisco når højest i en hovedstødsduel i tyskernes straffesparksfelt og sender bolden i nettet til 2-0. Efter scoringen trækker vi os et stykke tilbage på banen og det giver Bayern nogle muligheder, men stillingen holder og vi kan tage til returopgøret i Tyskland med et fornuftigt udgangspunkt.



Alex har fundet vej til målet
 i de tre seneste kampe

26. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Murcia (10)    1-0  (0-0)
1-0 Alexandr Prudnikov (49)


MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.993

Efter nogle koncentrationssvigt i flere af de seneste kampe, er det tydeligt at se, at spillerne er klar fra kampens start, hvilket gør, at vi ikke i hver kamp skal kæmpe os tilbage.
I dagens kamp var det, det gamle mesterhold, Murcia der kom på besøg op El Madrigal. Som sagt virker spillerne generelt mere fokuseret og det kunne tydeligt ses i dette opgør. Især vores forsvar har virket utrolig koncentrerede i de seneste kampe og det er ingen undtagelse i dag, hvor Murcia kun kommer til en enkelt chance i løbet af hele kampen.
En anden ting, der er mindst lige så positiv er, at Prudnikov åbenbart er ved at vende tilbage til det fremragende niveau, som han har spillet på i de seneste sæsoner. Han har nu scoret i tre kampe i træk og med ham i topform sammen med topscorer Xisco oppe foran, så kan det meget vel være, at vi kan komme med i kampen om medaljer, men det kræver også, at vi kan fastholde vores nuværende form på de øvrige pladser på holdet.



Sen Xisco scoring, gav alle tre points

27. kamp i Primera Division fra San Mames, Bilbao
Athletic (19) - Villarreal     1-2    (1-0)
1-0 Fernando Llorente (3)
1-1 David N’Gog (68)
1-2 Xisco (81)

MOM: Xisco, Villarreal (8)
Tilskuere: 35.193

Så skete det selvfølgelig igen, vi kommer bagud fra kampens start og skal kæmpe hårdt for at få overtaget i kampen.
Heldigvis er der en høj moral i truppen i øjeblikket og vi får nedkæmpet Athletic til allersidst, hvor Xisco endnu en gang bliver vores redningsmand. Derudover er David N’Gog også ved at udvikle sig til en ganske kompetent målscorer efter en forholdsvis svær start i Villarreal. Med denne sejr mod nedrykningstruede Athletic rykker vi op på tredjepladsen efter de to suveræne mandskaber fra Barcelona og Real Madrid. Som sagt er målet i denne sæson, at vinde enten guld, sølv eller bronze i ligaen, hvilket også vil betyde, at vi igen vil kvalificere os til Champions League, hvor de store penge er og som vi har så                                                                     hårdt brug for.




Primera Division efter 27 kampe

« Seneste Redigering: 18 Jan 2009, 17:20 af Metsu1 » Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1154: 18 Jan 2009, 17:46 »

super update!
godt skrevet, og nogle fine resultater du har!
håber du vinder ligaen Wink
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010