home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 195745 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: (Feb. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1155: 18 Jan 2009, 19:14 »

Det var da nogle super resultater i denne måned, og som altid god læsning. Bliver spændene og se om du kan nå mesterskabet det bliver svært men ikke umuligt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1156: 19 Jan 2009, 17:03 »

super update!
godt skrevet, og nogle fine resultater du har!
håber du vinder ligaen Wink

Det var da nogle super resultater i denne måned, og som altid god læsning. Bliver spændene og se om du kan nå mesterskabet det bliver svært men ikke umuligt


Mange tak for kommentaren, begge to  Wink

Ja, resultaterne i denne måned var godkendt, men det bliver svært at genvinde ligaen, men som sagt er alt muligt i fodbold og især FM  Peace


Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1157: 20 Jan 2009, 09:48 »

Sikke resultater du har fået ud af dit mandskab....flot! Shockeret
Især de 4 point mod Sevilla og Valencia er ret flot. Thumbs Up

Mesterskabet er da ikke udenfor rækkevidde endnu, men du skal vist være mere end almindeligt heldig for at vinde det igen Huh

CL returkampen bliver også spændende at følge. Jeg håber at du snart får tid/lyst til at sætte dig til computeren og får spillet sæsonen færdig. Jeg kender ihvertfald 1 der venter spændt  Cool
« Seneste Redigering: 20 Jan 2009, 09:50 af Dalle75 » Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1158: 24 Jan 2009, 13:21 »

Sikke resultater du har fået ud af dit mandskab....flot! Shockeret
Især de 4 point mod Sevilla og Valencia er ret flot. Thumbs Up

Mesterskabet er da ikke udenfor rækkevidde endnu, men du skal vist være mere end almindeligt heldig for at vinde det igen Huh

CL returkampen bliver også spændende at følge. Jeg håber at du snart får tid/lyst til at sætte dig til computeren og får spillet sæsonen færdig. Jeg kender ihvertfald 1 der venter spændt  Cool

Mange tak, men jeg tror ikke på, vi kan hente de to tophold, dertil er vi en anelse ustabile  Peace

Jeg spiller sæsonen færdig og laver et form for interview, hvor de sidste tre måneder bliver gennemgået, da jeg simpelthen ikke har tid til at lave disse updates, som jeg plejer, men jeg håber, at du/I stadig vil læse med, selvom det bliver en lidt alternativ update næste gang.
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1159: 25 Jan 2009, 09:06 »

Jeg spiller sæsonen færdig og laver et form for interview, hvor de sidste tre måneder bliver gennemgået, da jeg simpelthen ikke har tid til at lave disse updates, som jeg plejer, men jeg håber, at du/I stadig vil læse med, selvom det bliver en lidt alternativ update næste gang.

Jeg kan for mit vedkommende sige at jeg er inde og checke denne tråd hver dag for at se om der skulle være kommet en update. Så fordi der en enkelt gang skulle komme en alternativ update pga. tidsmangel skal den nok blive læst anyway  Wink
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Feb. 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1160: 25 Jan 2009, 23:53 »

MARTS 2015



2. kamp i 1. knockout runde fra Allianz Arena, München

FC Bayern (0) - Villarreal (2)       0-4   (0-1)
0-1 Alexandr Prudnikov (32)
0-2 Wesley Sneijder (52)
0-3 Alexandr Prudnikov (71)
0-4 David N’Gog (89)

MOM: Alexandr Prudnikov, Villarreal (9)
Tilskuere: 65.938

Det er svært at forklare, hvad der præcis skete i denne kamp på Allianz Arena i München, men et er sikkert, vi er videre til kvartfinalen i Champions League efter en overbevisende indsats mod FC Bayern.
Det var forventet, at Bayern ville komme blæsende fra kampens start, men offensiven udeblev og efter en halv times spil, scorede Prudnikov for os og bragte os i en meget komfortabel situation. Den scoring tog åbenbart den sidste gejst, der var tilbage hos tyskerne, idet anden halvleg blev en ren opvisning fra vores side, hvor vi scorede yderligere te mål og dermed ydmygede vi tyskerne i deres egen hule.
Lodtrækningen til kvartfinalen var ikke for heldig, da vi er blevet trukket sammen med ligarivalerne fra Real Madrid, der har vist rigtig gode takter i denne sæson, men vi har overrasket
mod kongeklubben.



Farfan var vores bedste spiller

28. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Atletico (5)    2-2  (1-2)
1-0 Jefferson Farfan (16)
1-1 Pablo Piatti (35)
1-2 Hatem Ben Arfa (45+1)
2-2 Molo (82)

MOM: Jefferson Farfan, Villarreal (8)
Tilskuere: 22.995

Opgøret mod en af vores nærmeste rivaler udviklede sig desværre ikke helt, som jeg havde håbet på.
Vi kommer ellers foran ved den storspillende peruvianer Jefferson Farfan efter et kvarters tid, men derefter vender kampen fuldstændig. Atletico får lagt et godt pres på os og i det sidste kvarter af første halvleg, lykkes det for dem at score to gange, så efter vores gode start, er det pludselig os, der går til pausen med ryggen mod muren.
Ved anden halvlegs start indleder vi et tungt pres mod Atleticos mål, men vi kan ikke omsætte vores boldbesiddelse til scoringer og det er faktisk Atletico, der får de største chancer på kontraangreb i løbet af de sidste 45 minutter. Heldigvis har vi heldet med os i de sidste minutter og det lykkes for Molo at heade bolden ind bag Diego i Atletico målet, hvilket giver os det ene point efter en kamp, som vi egentlig ikke havde fortjent at få noget med fra.



Frustrerende resultat i Betis

29. kamp i Primera Division fra Manuel Ruiz de Lopera, Sevilla
Real Betis (11) - Villarreal     1-1    (1-0)
1-0 Øystein Tennebø (27)
1-1 Molo (76)

MOM: Claudio Bravo, Real Betis (8)
Tilskuere: 48.587

Vi smider på ny kostbare points i mesterskabskampen ved at spille uafgjort ude mod Real Betis.
Forskellen på den forrige kamp mod Atletico og denne kamp er, at vi faktisk havde fortjent at vinde på Manuel Ruiz de Lopera i dag. Vi har de klart største chancer, men skarpheden er der ikke til at udnytte dem. Vi kommer noget ufortjent bagud efter en halv times tid og lige som mod Atletico, skal vi hen i slutningen af kampen, før vi får udlignet. Det er endnu en gang Molo, der sørger for, at vi trods alt kommer fra Betis med et enkelt point til kontoen.
Disse uafgjorte kampe gør, at vi har meget svært ved at holde trit med de to tophold fra Real Madrid og Barcelona. Samtidig er både Sevilla og Valencia for alvor begyndt at puste os i nakken, så vi skal til at vinde disse kampe igen, hvis vi vil gøre os forhåbninger om at holde fast i tredjepladsen.



Krancjar sikrede os et point

30. kamp i Primera Division fra El Madrigal, Villarreal
Villarreal – Barcelona (1)    2-2  (0-1)
0-1 Toto Tamuz (34)
0-2 Toto Tamuz (63)
1-2 Luizao (71)
2-2 Niko Krancjar (74)

MOM: Toto Tamuz, Barcelona (8)
Tilskuere: 22.995

Den tredje uafgjorte kamp på stribe blev en realitet efter en hektisk en af slagsen mod det catalanske førerhold fra Barcelona.
Vi er på hælene i store dele af opgøret mod et sprudlende tophold, der spillede sig til et hav af chancer, men ikke havde hverken held eller skarphed til at hente sejren. Toto Tamuz var som altid svær at håndtere for vores centrale forsvar og det lykkedes ham også denne gang at score mod os. Han bringer Barca foran 1-0 efter en halv time og et kvarter inde i anden halvleg, gør han det til 2-0 og på det tidspunkt, er der vist ingen på El Madrigal, der tror på points til os. Det bliver der ændret på med tyve minutter igen af kampen. Her reducere Luizao nemlig til 1-2 for os og pludselig er det os, der har momentum efter en kamp, der til det tidspunkt har foregået totalt på Barcelonas præmisser.
Tilskuerne får endnu mere at glæde sig over, da Krancjar udligner til 2-2 bare tre minutter efter Luizaos reducering. Efter udligningen går vi i defensiven og endnu en gang buldrer den catalanske offensiv henover os, men på trods af flere store chancer, holder vi stand og sikrer os et point, men igen, så er det bare ikke nok med disse uafgjorte kampe, hvis vi vil være med helt fremme i tabellen, når sæsonen er slut.






Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: (Marts 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1161: 25 Jan 2009, 23:57 »

En sen update fra dig Metsu! Thumbs Up Men det er sgu okay på sitets bedste blog.
Som altid, du skriver smukt og grafikken er også rigtig god.
Lidt blandede resultater, men 4-0 over Bayern er da helt fremragende!
2-2 mod FCB er vel også godkendt.. Smiley

Forsæt det fantastiske arbejde! Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Marts 2015) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1162: 27 Jan 2009, 20:48 »

En sen update fra dig Metsu! Thumbs Up Men det er sgu okay på sitets bedste blog.
Som altid, du skriver smukt og grafikken er også rigtig god.
Lidt blandede resultater, men 4-0 over Bayern er da helt fremragende!
2-2 mod FCB er vel også godkendt.. Smiley

Forsæt det fantastiske arbejde! Thumbs Up


Tusind tak for den flotte kommentar  Thumbs Up

Ja, resultaterne er desværre ikke ligefrem noget at råbe hurra for, men det går heldigvis godt internationalt, selvom vi har fået den værst tænkelige modstander i form af Real Madrid i kvartfinalen.

Den sidste del af sæsonen kommer nok dom et interview på et eller andet tidspunkt i weekenden.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Interview) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1163: 28 Jan 2009, 23:48 »


Sæson 2014/15 - Succes eller fiasko?


Der mangler bare en kamp i denne sæson og det er den største af slagsen. Villarreal har mod alle forventninger sikret sig en billet til finalen i Champions League, hvor de om bare tre dage tager imod italienske Roma på Oriel Park i Dundalk.

Vi har taget en snak med manager Jesper Nissen, om forventningerne til sæsonen 2014/15 er blevet indfriet. En sæson, hvor man havde drømt om et titelforsvar og succes i europæisk fodbold, men hvor det ikke er alt, der er gået lige godt.
Real Madrid (h) 0-0 - Real Madrid (a) 1-0
-------------------------------
AC Milan (a) 1-2 - AC Milan (h) 3-0

Champions League

Allerførst vil jeg byde velkommen og takke for din tid. Er der ved at være nerver på til onsdagens store kamp mod Roma eller er du ved at være vant til presset?
- Jeg vil da også lige starte med at sige tak for indbydelsen og ja, nerverne er ved at melde sig. Jeg tror ikke, man nogensinde kan vænne sig til at være med i en Champions League finale, det er uden tvivl det største, man kan opleve, når man taler om klubfodbold.

Hvis vi ser tilbage på turneringen, hvad er så det største øjeblik for dig, indtil videre i denne sæsons Champions League?
- Returopgøret mod Bayern var en kæmpe oplevelse, men det største indtil videre var uden tvivl, da vi mod alle odds hev en smal og ufortjent sejr hjem på Santiago Bernabeu i andet opgør i kvartfinalen. Vi var spillet tynde i store dele af kampen, men endelig havde vi noget af det held, vi har manglet lidt af i denne sæson. Vi var også lidt heldige i hjemmebanekampen mod AC Milan, men returkampen i Madrid er uden tvivl det vildeste resultat og den største oplevelse.

Gimnastic (a) 2-3
Valladolid (h) 4-1
Deportivo (a) 2-1

Getafe (h) 2-4
Celta (a) 1-1
Zaragoza (a) 2-2

Real Madrid (h) 3-4
Sevilla (a) 1-2

Primera Division

Man må sige, I har haft marginalerne med jer, når I har spillet de europæiske kampe, men ser man på de sidste runder i Primera’en, så manglede I heldet i flere situationer. Er det manglende held den store forskel på sidste sæson, hvor I endte som mestre og denne sæson, hvor I ender som nummer fem?
- Det er helt sikkert en del af forklaringen på, at vi ikke kunne følge op på sidste sæsons flotte mesterskab, men det er langt fra hele forklaringen.
Kigger vi lidt på de enkelte kampe, er der især tre, der piner mig meget. Vi taber ude mod Gimnastic efter vi ved pausen er foran 2-0 og i total kontrol. Vi gentager den bedrift bare tre spillerunder senere. Denne gang er det hjemme på El Madrigal, at vi er foran 2-0 mod Getafe, men ender med at tabe 4-2 efter fire scoringer af Getafe i de sidste 25 minutter, det var virkelig forfærdeligt, at se holdet falder sådan fra hinanden. Den sidste kamp, jeg vil fremhæve, er hjemmekampen mod Real Madrid. Vi er presset i det meste af kampen og får derudover Adriano udvist allerede i første halvleg, men alligevel får vi kæmpet os ind i kampen og i sidste minut udligner vi til 3-3, men i dommerens overtid scorer Higuain sejrsmålet for Kongeklubben og vi taber endnu en gang på hjemmebane. Disse tre kampe har uden tvivl været de værste kampe, hvis man ser lidt nærmere på de sidste otte spillerunder.


Du sagde, at de manglende marginaler kun var en del af forklaringen på forskellen i resultaterne fra sidste sæson og denne sæson, hvad er mere en del af forklaringen?
- Efter mesterskabet ændrede vores konkurrenter deres syn på os. Vi var ikke længere et midterhold, der en gang i mellem drillede de store hold, nej vi var pludselig blevet et af de store hold. Det betød, at vi fik meget mindre plads og tid på banen, modstanderne var simpelthen bedre forberedte på vores taktik og spillere i denne sæson.
Hvad bringer fremtiden?

En spiller som Wesley Sneijder, har slet ikke haft den samme succes i sin anden sæson, som han havde sidste år. Han er kort og godt blevet pakket ind i denne sæson og det at han har haft det sværere har kunnet mærkes på vores spil.


I har også været ramt af en del skader, hvordan har det påvirket jeres spil?
- Det er rigtigt, at vi har haft nogle lange skadespauser til flere af vores vigtige spillere. En spiller som Prudnikov har døjet med mange mindre skader, som har holdt ham ude i en del tid set over hele sæsonen, mens Mavuba jo gik i stykker med et brækket ben tidlig i sæsonen. Det betød overarbejde for Bruno på den defensive midtbane og det har været meget hårdt for ham, hvilket også har kunnet ses i hans præstationer.
Heldigvis er der også flere spillere, der har vist rigtig gode takter i de andres fravær. Her tænker jeg især på spillere som Farfan og Xisco, som har udviklet sig til nøglespillere i denne sæson.


Her til sidst vil jeg gerne spørge om din fremtid, bliver du hos os eller er du på jagt efter nye udfordringer?
- Det vil jeg ikke diskutere på dette tidspunkt med tre dage til den største dag i Villarreals historie, men jeg ved en ting og det er, at jeg har kontrakt en sæson endnu, men samtidig ved jeg også, at det kan gå stærkt i fodbold, så alt er mere eller mindre muligt. En ting er dog sikkert, jeg vil gøre alt for, vi kan løfte pokalen med de store ører efter onsdagens kamp.

Jeg krydser naturligvis fingre for jer og vil selvfølgelig være til stede på Oriel Park for at følge denne historiske kamp.


Antonio Soler



« Seneste Redigering: 29 Jan 2009, 20:32 af Metsu1 » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: (Interview) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1164: 29 Jan 2009, 16:46 »

Fed update. Ærgeligt at det glippede lidt i ligaen. Til gengæld er du så gået hele vejen til finalen i chl og det er en imponerende bedrift.

Held og lykke i finalen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

AFC
Gæst
 
Sv: (Interview) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1165: 29 Jan 2009, 18:08 »

Okay Metsu. Nu har jeg sku læst så meget med her, at jeg skammer mig lidt over ikke at have kommenteret dette her. Satan hvor gør du det godt!

Din opsætning og diverse skrift er bare fænomenal skrevet og flot grafik og.. Ja, det kan ikke gøres bedre. Jeg må bare sige at jeg vil fremover følge med her, selvom det er en 08 blog. Har en blog selv kørende, så misser dog måske en update, men whatever? (:

Keep Up The Good Work!!
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Interview) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1166: 29 Jan 2009, 18:22 »

Fed update. Ærgeligt at det glippede lidt i ligaen. Til gengæld er du så gået hele vejen til finalen i chl og det er en imponerende bedrift.

Held og lykke i finalen Smiley

Mange tak, jeg regner med at updaten omkring finalekampen er klar i løbet af lørdag  Wink

Okay Metsu. Nu har jeg sku læst så meget med her, at jeg skammer mig lidt over ikke at have kommenteret dette her. Satan hvor gør du det godt!

Din opsætning og diverse skrift er bare fænomenal skrevet og flot grafik og.. Ja, det kan ikke gøres bedre. Jeg må bare sige at jeg vil fremover følge med her, selvom det er en 08 blog. Har en blog selv kørende, så misser dog måske en update, men whatever? (:

Keep Up The Good Work!!

Tusind tak, AFC  Thumbs Up

Det er altid rart med en kommentar, men jeg er egentlig bare glad for, du læser med  Peace
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Interview) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1167: 29 Jan 2009, 21:40 »

Hey Metsu.. Som det også er nævnt ovenfor, så er det godt nok ærgeligt, at det glipper i sådan en grad i ligaen. På den anden side ser det også ud som om, at især Barcelona har været ustoppelige i denne her sæson. Det, at de når 93 point, er rimelig vanvittigt! Men det ser jo ud som om, at du bare må vinde CL så Wink. Ser frem til updaten med CL-finalen!

KIU

-Gabe
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-Finalen) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1168: 30 Jan 2009, 16:46 »


Champions League Finalen 2015
- Favoritterne fra Rom mod outsiderne fra Villarreal

Banen på Oriel Park i Dudalk er kridtet op. Det er nu, vi skal have fundet vinderen af dette års Champions League.
Bliver det favoritterne fra AS Roma, der løber med pokalen eller kan Villarreal overraske og tager trofæet med sig til Spanien?


AS Roma - 4-3-2-1

MM: Gianluca Curci
FV: Gaël Clichy
FH: Cristian Zaccardo
FC: David Luiz
FC: Matias Cahais
MC: Andrea Luci
MC: Anderson
OMV: Omar Esparza
OMH: Alessandro Rosina
OMC: Diego
AC: Alan Kardec

Villarreal CF - 4-4-2

MM: Diego Lopez
FV: Antonio Barragan
FH: Mikel Balenziaga
FC: Luizao
FC: Molo
DMC: Marc Valiente
MV: Juan Manuel Mata
MH: Jefferson Farfan
OMC: Wesley Sneijder
AC: Alexandr Prudnikov
AC: Xisco




Der er lagt op til en spændende kamp, når dommer Pedro Henriques fløjter årets Champions League finale i gang om få øjeblikke.
Ser man lidt nærmere på de to holdopstillinger, så må man pege på AS Roma, hvis man skal pege på en favorit, men Villarreal har vist solidt spil indtil videre i turneringen og samtidig har de haft heldet på de rette tidspunkter.

Begge hold stiller mere eller mindre i stærkeste opstilling og alt tegner i retningen af en kamp, hvor der er lagt vægt på det offensive aspekt.
Der er op til flere spillere, man skal holde et vågent øje med. Hos italienerne er det spillere som Rosina, Anderson og Alan Kardec, der nemt kan gå hen at blive matchvindere, mens man hos Villarreal skal holde øje med Sneijder, Farfan og Prudnikov, når man kigger på offensiven.

KICK-OFF


1. min.: Kampen er sat i gang og på trods af, vi befinder os på et lille stadion i Dundalk, så er der en fantastisk stemning blandt de 12.000 tilskuere på et total udsolgt Oriel Park

5. min.: Juan Mata kommer af sted i et godt rush ned af venstrekanten og rykker nemt forbi Zaccardo. Han sender bolden indover og Xisco stiger op……. Men Curci redder afslutningen fra den hovedstødsstærke spanier. Villarreal får et hjørnespark ud af muligheden, men den kommer der ikke noget ud af.

9 min.: Så er det Romas tur til at afslutte og endda to gange lige efter hinanden. Bolden bliver sendt ind i Villarreals straffesparksfelt, hvor Luizao header den væk, men Luci fanger returen og skyder på kassen, men lige i favnet på Diego Lopez.
I det efterfølgende angreb er Anderson tæt på at score, men en flot redning af Diego Lopez forhindrer en italiensk føring. Den spanske målmand ser meget tændt ud i aften.
Mata sendte os i front

20 min.: Hjørnespark til Roma, som eksekveres af Rosina. Han sender bolden indover, men den Luizao viser igen sin overlegne styrke i luftspillet. Bolden lander for fødderne af Esparza, der forsøger at finde Cahais, men Sneijder kommer i mellem og sender en lang aflevering op af banen. Xisco hopper højest og lægger bolden ned til Prudnikov, der spiller Mata, som laver et bandespil med Xisco….. Mata udfordrer David Luiz…Han går forbi brasilianeren.. vinklen er blevet spids, han skyder….OG BRINGER VILLARREAL FORAN MED 1-0 på en rigtig flot afslutning fra en spids vinkel.

24 min.: Diego har bolden for romerne, han finder Luci, der tager bolden med frem, han bliver ikke angrebet og har tid til at finde Rosina, der er rykket i dybden, Rosina er sluppet fra Balenziaga, han sender et skud af sted fra en spids vinkel…. OG UDLIGNER TIL 1-1, flot scoring af Rosina, men forsvarsspillet var heller ikke godt fra venstreback Balenziaga, der simpelthen glemmer at følge med Rosina. Et hurtigt svar fra Roma, der bringer balance i regnskabet.

33 min.: Villarreal har indkast i venstre side. Balenziaga finder Sneijder, der sætter tempo, han spiller Xisco i dybden med en god aflevering. Xisco er alene med Curci……. Men brænder på den fremstormende målmand. Sikke en chance til den spanske taragetmand, den burde han have udnyttet.

45+2 min.: Vi er i dommerens overtid i første halvleg og man må sige, at både tempoet og kvaliteten er faldet i dette opgør. Roma har haft den største chance i det sidste kvarter efter en fejl fra Diego Lopez, men Molo fik blokeret forsøget fra brasilianske Anderson. Så er der fløjtet til pause, stillingen er 1-1 og der er stadig alt at spille om for de to mandskaber.

ANDEN HALVLEG

Kæmpe chance til Diego

49 min.: Kæmpe chance til Villarreal, men Xiscos hovedstød går lige forbi mål. Balenziaga sender et perfekt indlæg ind i straffesparksfeltet, hvor Xisco kommer løbende på tværs og snyder Roma forsvaret, men desværre for ham og Villarreal ender hans hovedstød i sidenettet.

51 min.: Der er kommet mere gang i den fra starten af anden halvleg. Diego har netop brændt en rigtig stor chance for italienerne efter et godt bandespil med Alan Kardec var han fri, men hans dårlige afslutning ryger forbi Villarreal målet.

63 min.: Løs mulighed til Roma. Kardec får nærmest tacklet bolden forbi Luizao og får sendt en god afslutning af sted mod Diego Lopez, men bolden suser lige forbi den nærmeste opstander. Igen en god mulighed forspildt for AS Roma.

71 min.: Der har igen været lidt stilstand i spillet, men med et lille overtag til Roma i både spil og chancer. Nu har de frispark ca. 25 meter ude. Rosina går til bolden, han skyder, bolden rammer muren og ændrer retning….. fremragende redning af Diego Lopez i Villarreal målet, men faren er ikke drevet over, Kardec er først over returen, han skyder, men igen redder Lopez og denne gang holder han fast i bolden. En fremragende redning af målmanden, da han allerede var gået til den anden side.

85 min.: Det lader til, vi skal i forlænget spilletid, da ingen af mandskaberne har skabt meget på det seneste. Roma har brugt sine tre udskiftninger, mens Villarreal kun har brugt en enkelt, det er Prudnikov, der har forladt banen og han er blevet erstattet af kroatiske Niko Krancjar.
Niko blev den store helt

87 min.: Målspark til Roma og Curci har ikke travlt. Det lader åbenbart til, at romerne gerne vil spille forlænget spilletid. Bolden ender hos Molo, men han får ikke ordentlig ram på bolden, så den ender hos Romas græske højrefløj Ninis, men han bliver hurtigt tacklet af Balenziaga. Mata overtager bolden, han spiller Sneijder, der sender bolden videre til Xisco, Krancjar river sig løs fra Cahais og modtager bolden, han fortsætter sit løb og sparker lige uden for feltet……. OG BANKER BOLDEN I KASSEN TIL 2-1 via den ene stolpe. Fremragende sat ind af den kroatiske reserve, på et tidspunkt hvor alt pegede i retning af forlænget spilletid. Romerne kan ikke tro deres egne øjne, de har haft kontrollen i anden halvleg, men de har ikke fået nok ud af det, har de kræfterne til en sidste desperat offensiv?

90+3 min.: Italienerne kaster alt frem og prøver desperat at udligne til 2-2. Vi er nu inde i det tredje minut af de fire tillægsminutter, der skal spilles. Villarreal har frispark i venstre side og Sneijder tager sig naturligvis rigtig god tid.
David Luiz header bolden væk og ud til Diego, han har travlt, han løber ud til højre og af sted mod baglinjen, Balenziaga kan ikke følge ham, han sender bolden indover, men den ender lige i favnet på Diego Lopez. Han har god tid og sparker bolden langt op af banen, bolden ender efter lidt frem og tilbage hos Chiellini, han sender Kardec af sted ude på venstrekanten, Barragan bliver snydt, Kardec sender en flad aflevering indover, det kan blive farligt…… bolden passerer helt ud til højre, hvor Ninis smider den tilbage i feltet, Valiente header væk. Nu er det Clichy med bolden, han finder De Rossi, han spiller på tværs til Luci, han har tid… han lægger an til skud…. Han fyrer kanonen af……. MEN bolden stryger lige nøjagtig forbi Villarreal målet, det må være kampens sidste chance, men hvor var det tæt på for romerne.

Så lyder fløjten, kampen er forbi og Villarreal har skabt overraskelsen med en flot fight, sikke en triumf for spillerne og for manager Jesper Nissen, der endelig kan løfte pokalen med de store ører.



Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: (CL-Finalen) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1169: 31 Jan 2009, 02:17 »

Forrygende update. Det fanger virkelig når man læser det minut for minut. Og så tillykke med den fantastiske bedrift det trods alt er at vinde chl. Super Opstemt

Det blev lidt sent men nu skal jeg også sove Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010