home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 87 Udprint
Forfatter Emne: (Sept. '16) The Citizens - tidl. Ajax, HSV og Villarreal  (Læst 196433 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1050: 28 Okt 2008, 22:05 »

Ærgeligt med misseren mod Deportivo, det var den gyldne chance der røg der. Der venter dog en forhåndsvis 'nem' modstander i sidste spillerunde, hvis man skal vudere fra stillingen.

Guld til Villarreal! Go, go, go!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1051: 28 Okt 2008, 22:17 »

Kom så med updaten! Thumbs Up
Logged

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1052: 28 Okt 2008, 23:17 »

Hey Metsu... Fantastiske updates med fantastiske resultater stadig! Kan næsten kun forvente en update med en sejr i morgen Smiley Det er fanme spændende der her!!

KIU

-Gabe
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1053: 28 Okt 2008, 23:29 »

Simpelthen en fantastisk blog, og jeg kan slet ikke vente til næste update da det er så spændende Thumbs Up
Keep Up The Good WOrk, og lad os få den update Thumbs Up
Logged

19-18!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1054: 29 Okt 2008, 08:30 »

Enig med de ovenstående - Det er fandme spændende det her!

Kan næsten ikke finde på flere roser til denne super blog...

Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1055: 29 Okt 2008, 14:56 »

Tusind tak til jer alle for den flotte opbakning. Det er lækkert med så meget og flot respons, når man blogger  Thumbs Up

Jeg håber meget, at updaten er klar i aften, men jeg vil gerne lave en lidt anderledes opdatering, hvilket tager tid og det har jeg desværre ikke for meget af de næste par dage  Peace
Logged

Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1056: 29 Okt 2008, 15:09 »

Skide god blog:) Håber den fortsætter langt ud i fremtiden!!

Off Topic: Kan man skrive sin blog i word også loade den ind i en update så den ser ud her som den gør i word?
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1057: 29 Okt 2008, 15:28 »

Skide god blog:) Håber den fortsætter langt ud i fremtiden!!

Off Topic: Kan man skrive sin blog i word også loade den ind i en update så den ser ud her som den gør i word?

Mange tak og den fortsætter helt sikkert noget tid endnu  Peace

Jeg plejer, at skrive mine updates i word og kopiere det over "besvarelseskassen"

Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1058: 29 Okt 2008, 18:55 »

Kunne jeg få et SS af Prudnikovs historie måske? Smiley

Her er de historiske data på vores russiske "Hit Man"
Prudnikov
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1059: 29 Okt 2008, 19:02 »

Jeg savner update! Nogen umiddelbar idé om hvornår det afgøres? Wink

Fantastisk arbejde uanset om det lykkedes eller ej! Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1060: 29 Okt 2008, 19:46 »

Jeg savner update! Nogen umiddelbar idé om hvornår det afgøres? Wink

Fantastisk arbejde uanset om det lykkedes eller ej! Thumbs Up

Jeg kæmper med updaten, men jeg håber, den er klar senest 20.30  Wink
Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1061: 29 Okt 2008, 19:50 »

Uhh det er spændene håber du kan klare atletico!! Peace god update endnu engang Opstemt kan ikke vente til 20:30  Wink
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1062: 29 Okt 2008, 20:03 »

Glæder mig som et lille barn til juleaften. 27 min tilbage Opstemt
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Maj 2014 - del 1) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1063: 29 Okt 2008, 20:35 »


Sidste spillerunde i Primera Division 2013/2014
- Bilver det Villarreal, Real Madrid eller Barcelona, der kan hæve trofæet?


Spændingen er enorm og der er garanteret dramatik for alle pengene, når holdene i Primera Division i dag tager hul på sidste spillerunde. Det usædvanlige ved dette års afsluttende runde i Primera’en er, at der er hele tre hold, der kan vinde mesterskabet i denne sidste spillerunde.

Det hold, der har de bedste kort på hånden, er uden tvivl det overraskende førerhold fra Villarreal, der i den sidste kamp tager imod Atletico Madrid hjemme på El Madrigal. Holdet på andenpladsen, de catalanske giganter fra Barcelona, skal på en lidt svære opgave ude mod Gimnastic, men det skal også siges, at hjemmeholdet ikke har andet at spille for end æren. De forsvarende mestre fra Real Madrid er henvist til tredjepladsen før sidste spillerunde og har ligesom Villarreal en hjemmekamp mod Zaragoza, som bør være en overkommelig modstander på dette tidspunkt af sæsonen.

Vi har tre reportere med os fra de forskellige kampe, som vil følge dem på tæt hold og komme med opdateringer, når der sker noget på de tre stadions.

KICK-OFF


Klokken er 17.00, søndag d. 18. maj 2014 og sidste spillerunde i den spanske Primera Division er netop sat i gang.
Robinho har bragt Real foran

6. min: Så er der allerede gang i målscoringen og det er på Santiago Bernabeu, der er scoret. Det er hjemmeholdet, der har bragt sig foran ved det brasilianske angrebsstjerne Robinho. Det er brasilianerens 27. ligascoring i denne sæson og den scoring sender de forsvarende mestre på mesterskabskurs igen.

10. min: Der sker ting og sager i de tre ”titelkampe” og nu er det blevet Barcelonas tur til at overtage førstepladsen. Det er også en brasilianer, der har bragt dem foran og det er den defensive midtbanespiller Lucas, der har scoret.
Samtidig har Real Madrig øget deres føring til 2-0 ved Carlos Vela. Disse to scoringer betyder, at mesterskabet i øjeblikket er i hænderne på FC Barcelona, mens Real bliver nummer to og Villarreal er henvist til tredjepladsen, men der mangler stadig 80 minutter af de forskellige kampe.
Så er Barca på guldkurs

15. min: Så har Villarreal også bragt sig foran........... men målet er blevet annulleret igen. Det var Alexandr Prudnikov, der havde bolden i nettet på en ripost, men han var åbenbart offside i situationen, hvilket er svært at se udfra den langsomme gengivelse.

19. min: Der er dømt målfest på Bernabeu, hvor Real Madrid har bragt sig foran med 3-0 og det er endnu en gang Carlos Vela, der scorer for kongeklubben. Det lader til, at Real Madrid vil gøre alt det de kan for at vinde titlen, da de ender med at udradere Zaragoza, hvis de fortsætter i dette tempo.

33. min: Det begynder at se svært ud for Villarreal. Ikke alene fordi de ikke rigtig kommer til nogle afslutninger mod Atletico, men mere fordi, Barcelona nu har bragt sig foran 2-0 mod Gimnastic, samtidig med at Cristiano Ronaldo har bragt Real Madrid på 4-0.

45. min: Der er fløjtet til pause rundt omkring på de forskellige stadions og stillingen i pausen i de tre mesterskabskampe er følgende:

Villarreal - Atletico 0-0   -   Gimnastic – FC Barcelona 0-2  -   Real Madrid – Real Zaragoza 4-0


Der er meget stille på El Madrigal, da der bliver fløjtet til pause, men om det er de mange scoringer af de nærmeste rivaler eller om det er de manglende scoringer af hjemmeholdet, er svært at sige. Derudover havde Atletico en kæmpe chance lige før pausen ved Mikkel Thygesen, men Diego Lopez parerede flot forsøget fra den danske midtbanespiller.

ANDEN HALVLEG

Farfan satte gang i El Madrigal

48 min: FORLØSNING PÅ EL MADRIGAL. Jefferson Farfan har headet Villarreal foran med 1-0 og sendt dem i den syvende himmel efter flot forarbejde af Juan Manuel Mata på venstrekanten. Denne scoring skubber Barcelona ned på andenpladsen og de forsvarende mestre fra Real Madrid ned på tredjepladsen.

57.min: Der er blevet scoret et par gange i Gimnastic, og det er en scoring til hvert af holdene, så Barcelona nu fører med 3-1. På El Madrigal har Wesley Sneijder været tæt på at score til 2-0 for Villarreal, men hans langskud tog overliggeren og endte for fødderne af Atletico forsvarer Cesar Ortiz, der sikkert sendte bolden ud af farezonen.

61. min: Ekstasen er fuldstændig på El Madrigal, hvor hjemmeholdet nu har bragt sig foran med 2-0. Det er den stærke franske centerforsvarer Habib Bellaïd, der kommer højest ved et hjørnespark og scorer med et af hans karakteristiske og kraftfulde hovedstød. Nu kan det næsten ikke gå galt for El Submarino Amarillo.

75 min. Der er et kvarters tid tilbage af de respektive kampe, men der er ikke sket meget i det sidste kvarters tid. Alle tre tophold fører fortsat og hvis disse resultater holder, så ender mesterskabet som bekendt for første gang nogensinde hos Villarreal, mens sølvet vil gå til Barcelona og bronzemedaljerne vil ende hos de forsvarende mestre fra Real Madrid.

86 min: Afgørelsen er faldet i kampen om mesterskabet, selvom der stadig er små fem minutter tilbage af kampene. Det er afgjort, fordi Villarreal netop har bragt sig foran med 3-0 i opgøret mod Atletico. Det er den russiske målmaskine Alexandr Prudnikov, der runder sæsonen af med endnu en scoring, hvilket bringer ham op på i alt 25. sæsonmål.
I de øvrige kampe har Barcelona og Gimnastic igen scoret en enkelt kasse hver, så stillingen nu er 4-2. Real Madrid er gået i stå i de sidste 45 minutter, så stillingen er fortsat 4-0 på Bernabeu, men resultatet i denne kamp har heller ingen betydning, idet både Barcelona og Villarreal ligger til at vinde deres respektive kampe.

90+3 min.: DET ER SLUT PÅ EL MADRIGAL og Villarreal kan kalde sig spanske mestre for første gang i klubbens historie efter en helt igennem vanvittig sæson. De vinder den sidste kamp med 3-0 over Atletico, men ser man på kampens forløb, så er sejrens størrelse nok en anelse i overkanten, da Atletico også havde mange chancer og med lidt held kunne de godt have fået det ene point eller måske endda sejren, men det er de nok ligeglade med nu i Villarreal.
Barcelona vandt 4-2 over Gimnastic og tog sig af anden pladsen efter en imponerende slutspurt med en stime på 12 ligakampe uden nederlag, mens Real skuffende må tage til takke med bronzemedaljerne.





Antonio Soler




Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: (Sæsonens sidste kamp) Villarreal - tidl. Ajax og HSV
« Svar #1064: 29 Okt 2008, 20:42 »

nice
Logged

Sider: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 87 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010