home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23292
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: Japper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 96761 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #30: 02 Apr 2012, 00:43 »

"Synes godt om"   Wink

Min store designer, af det allerede nu roste topbanner. Endnu engang tak Brodtgaard Wink

Jeg kan godt lide at du har lagt lidt energi i elementer der har relevans til spillet, såsom en ti-års plan og nogle uddybende ord omkring taktikken.

Mange tak:)... Jeg vil prøve, at beskrive istedet for bare at pose SS af de forskellige ting i denne blog. I de to foregående blogs, som jeg har haft gang i, har jeg tit bare smidt SS op af div. ting. Er glad for at du kan lide jeg også  har beskrevet de aspekter Smiley

Jeg er dybt imponeret indtil videre og det ser godt ud både skriftlig og grafisk.. Laudrup-rollen udfylder du ganske godt og spændende planer.. FAST læser  Thumbs Up

Kan man få større ros som dansker?... hvem ønsker ikke at komme op på niveau med Laudrup. Wink. Ej pjat, er super glad for at du indtil videre kan lide min rolle som Laudrup, og er dejligt at du gider læse med her:).... Kan ærligt sige jeg også glæder mig til at se din blog udvikle sig, da jeg synes du er startet super godt Smiley

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #31: 02 Apr 2012, 00:51 »



SÅ SMÅT I GANG


Her efter de første par ugers træning, og et par kampe mod mindre rangerende hold, er der ingen tvivl om at jeg skal have forstærket denne trup. For det første er det en utrolig smal trup, slet ikke nok kvalitet til at kunne køre mit rotationsprincip. Økonomisk er der heller ikke tvivl om, at vi ikke bare kan hente spillere fra øverste hylde, som det passer os. Det bliver en kæmpe udfordring at forvandle dette hold, som til min store overraskelse, kun er et midterhold i La Liga,efter min mening.. Medierne spår os dog til en 3. plads, hvilket ikke gør presset mindre.

Michael Laudrup?.. Han var en fænomenal spiller i sin tid, men som træner!. Han har vel egentligt intet bevist som træner, andet end at han elsker at skifte klub. Jeg mindes ikke, han har leveret resultater i nogen klubber udover en dansk klub. For at være helt ærlig, så tvivler jeg også på, at han kan levere i Atletico. Jeg ser ham kun som en døgnflue, som sikkert er væk inden sæsonen er ovre.
- Jose Mourinho


Det er jo tydeligt at drillerierne og chikanen fra Real Madrid så småt er i gang. Der har været flere fans omkring vores træningsanlæg, der råbte Judas og andre intelligente ting. Jeg har været igennem det her før, og det er overraskende, hvor lidt det egentligt påvirker mig denne gang. Kan være det er alderen der gør det. Så længe familien kan være i fred, ser jeg ikke de store problemer i det. Det er klart, første gang vi møder Real Madrid, vil der være ekstra tænding på fra begge sider. Mourinho er og bliver jo Mourinho, jeg har aldrig set ham, som en jeg ønsker at kende, vi er to vidt forskellige typer.

Det meste af sommeren blev faktisk ret travl for mig. Jeg har hovedsageligt været ude at kigge på spillere. Spillere jeg altid har ønsket at have på mit hold. Om jeg kan skrive kontrakt med dem, vil transfervinduet vise, men der er helt sikkert nogle interessante navne.

Vi mangler angribere, og har kig på både Rondon og Welbeck. Har snakket med de to managers og Welbeck kan jeg leje, hvis vi laver en gentlemanaftale om, at han får rimeligt med spilletid. Ferguson er nu så rar en fyr, men han har altid et men eller hvis.

Rondon er derimod en dyr ung fyr, men også med fantastiske kvaliteter. Han vil være en fantastisk spiller og farlig helt fremme sammen med Falcao.

Vi mangler en 2.målmand, da de folk der allerede er i klubben slet ikke har kvaliteterne til at være backup. Det samme gælder en højre kant. Men lige nu er markedet dyrt, og jeg vil trække det lidt hen til slutningen af vinduet. Det er tit, der kommer nogle gode tilbud, hvis de større klubber har hentet ekstra spillere ind.

Eneste person vi allerede er ved at forhandle med, er Sime Vrsaljko til HB. Fantastisk ungt talent, som kan gå direkte ind i start 11'eren.

Problemet ved den nuværende trup er samtidigt, at klubben har signet adskillige spillere lige inden jeg kom til, og mange af disse spillere ser jeg slet ikke som gode nok til at være på holdet. Det er dog umuligt at sælge dem, da de lige er kommet til, og ingen klubber er interesseret i at hente dem, før de har vist, hvad de kan på et lidt højere niveau. Så det er med til at begrænse mine transfermuligheder her hen over sommeren.

Tiden vil vise, hvor meget det er muligt at forstærke dette hold inden sæsonstart. Det bliver uden tvivl en meget meget hård 1. sæson.

Men jeg glæder mig!


« Seneste Redigering: 02 Apr 2012, 02:18 af TripleX9 » Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #32: 02 Apr 2012, 02:17 »

Det ser jo godt ud (som det plejer) Smiley

Sime er suveræn til DH pladsen Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #33: 02 Apr 2012, 02:21 »

Det ser jo godt ud (som det plejer) Smiley

Sime er suveræn til DH pladsen Wink

Er jeg glad for du synes;)... desuden er det jo også dig, der skal høre på alt det jeg ikke selv er tilfreds med Peace

Sime er genial, så er en fornuftig aftale mulig, er han forhåbentligt indbygger i Madrid de næste mange år Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #34: 02 Apr 2012, 02:38 »

Er jeg glad for du synes;)... desuden er det jo også dig, der skal høre på alt det jeg ikke selv er tilfreds med Peace

Sime er genial, så er en fornuftig aftale mulig, er han forhåbentligt indbygger i Madrid de næste mange år Wink

Ja, men tager det sure med det søde Opstemt haah

Vil vær en god ide at hive ham til Madrid i hvert fald... Han har allerede vist lovende takter i Bremen, faktisk har han skubbet anføreren (C. Fritz) ud på bænken...  I hvert fald indtil nu Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #35: 02 Apr 2012, 10:22 »



Nu begynder det!



Så er vi endelig kommet i gang med de betydningsfulde kampe. De nødvendige træningskampe er overstået med ene sejre. Vi har haft en rigtig god optakt til sæsonen. Resultaterne har været fine, og mange spillere har vist overraskende gode takter. Desværre har vores meget smalle trup været ramt af mange skader. Diverse transfers faldt meget sent i vinduet, så en del reservespillere har været nødt til at komme op og snuse til 1. holdet.



ÖREBRO

Vi spiller denne sæson i UEFA's Euro League, og skulle i første kvalrunde en tur til Sverige. Modstanderen hed Örebro, og burde være en meget overkommelig opgave for et tophold fra La Liga.

Det gik dog noget anderledes end forventet. For at sige det mildt, spillede drengene forfærdeligt. Vi kom bagud 2-0 efter 17 minutter, uden vi overhovedet havde produceret en eneste chance. Vores målmand, Iago, så bestemt ikke godt ud på nogen af målene. Iago var eneste mulighed, da Assenjo var skadet 3 uger endnu, plus jeg endnu ikke havde fået hentet en forstærkning. Heldigvis hjalp en opsang i pausen på holdet. Spillet blev ikke så meget bedre, men vi var i det mindste i kontrol. Falcao viste sin klasse det sidste kvarter med 2 bolde i nettet.

Kampen sluttede 2-2, og der var bestemt ikke mange klapsalver fra de omkring 200 Atletico Fans på Stadion.

Stadigt ramt af skader skulle vi ugen efter spille returopgør hjemme på Vicente Calderon. Der var ingen tvivl her, en sejr var kravet fra mig. En hel anden ting var kravet fra fansene. Samtlige fans krævede en sejr, og en stor sejr. De ville se deres helte smadre Örebro.

Örebro chokstarter i 4.minut med et langskud der aldrig burde gå ind. Vores unge målmand fumler på en eller anden mystisk måde bolden i eget net. Bestemt ikke den start jeg havde håbet på. Vi får dog hurtigt reduceret ved et kontramål af den unge hurtige Adrian, og derfra kontrollerede vi kampen, uden dog at imponere. Falcao lukkede kampen kort inde i anden halvleg på et hovedstød til slutresultatet 2-1.

Bestemt ikke imponerende, men vi er videre.

VIT. GUIMARAES

I næste runde, som er den sidste inden gruppespillet, tog vi imod Guimaraes fra Portugal. Første kampe blev til en meget kedelig dødsejler. Ingen af holdene viste noget som helst. Guimaraes kunne tage derfra med 1-1 efter, i fællesskab med mine drenge, at have ødelagt en fodboldkamp.

Endnu engang skuffer vi vort entusiastiske hjemmepublikum. Det er bestemt ikke lige den drømmestart, som jeg havde håbet på. Det bliver til endnu flere søvnlæse nætter nu. Skuffer jeg allerede nu i Euro League, vil medierne og fansne begynde at snakke om fyring.

Sidste og afgørende kamp i Euro League. Vejret er perfekt i Portugal. Stemningen er fantastisk mellem fansene. Overraskende mange af vore egne fans har taget turen til nabolandet. Rammerne er perfekte for en fantastisk fodboldkamp. Det er nu vi skal slå til, og vise at vi vil vinde.

Drengene så ud til at nyde denne heksekedel. Det pres Guimaraes fans forsøgte at putte på dem, havde nærmest modsat virkning. Vi spillede fantastisk, ikke mindre end fantastisk. Total kontrol og flotte afleveringer gang på gang, gjorde at vi var foran 3-0 efter første halvleg. Hattrick af Falcao!. Ingen tvivl om, at han bliver nøglen til succes i første sæson.

I 2. halvleg blev blandt andet Falcao sparet, og vi trillede bolden flot rundt, og havde ingen problemer med at køre de 3-0 hjem.

Vi er i Europa League puljespil, og selvom det var med hiv og sving, så giver den sidste kamp her, et lidt lysere billede af de næste måneder.

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #36: 02 Apr 2012, 10:23 »



TRANSFERUPDATE 1/8-11



Lukasz Fabianski (15. Mill.)

Klubben har netop fundet sin nye målmand. Det bliver den rutinerede Fabianski fra Arsenal. Han vil kæmpe om pladsen mellem stængerne med sin rival og holdkammaret Sergio Assenjo. Lukasz har indtil videre kun fået en 1 årig kontrakt.




Sime Vrsaljko (33 Mill.)

Sime Vrsaljko er ny mand i Atletico. 33 millioner kostede det at hente denne unge komét til klubben. Han vil gå direkte ind som 1.valg på højreback. Utrolig stabil højreback, som verdens medier og fodboldanalytikere spår en stor fremtid.






Salomon Rondon (145 Mill.)

Rondon er hentet i Malaga, som både nutidens, men også fremtidens angriber i Atletico. Han har en dejlig hurtighed, samtidigt med hans råstyrke. Hans træfsikkerhed foran mål er også fantastisk. En ny stjerne er kommet til klubben.





Sidney Sam (52,5 Mill.)

Sidney er blevet hentet ind som kantspiller. Han har en ufattelig hurtighed og acceleration. Samtidigt med det er hans afslutninger i top. Der bliver forventet meget af denne unge tysker, som godt kan regne med en hel del spilletid under min tid i klubben.






Danny Welbeck ( Leje ugeløn 235.000)

Danny er hentet ind til truppen som førstevalg til skarpretter pladsen. Han vil konkurrere med unge Adrian, som allerede er i klubben. Om det er muligt for os at sikre Danny permanent, er nok mere tvivlsomt Det er klart vi vil forsøge, hvis Danny opnår den ventede succes i klubben.


Jeg er enormt tilfreds med at kunne hente disse navne til klubben i første vindue. Det var også nærmest et must for at gøre truppen konkurrencedygtig til La Liga. Ingen tvivl om, at der er drømmespillere, jeg gerne ville have, men mulighederne for dette allerede nu, var bare ikke til stede.

Alle undtagen Fabianski, kan alt efter præstationerne, have store chancer for en stor karriere i Atletico. Jeg forventer mig helt sikkert meget af disse unge spillere.

I perioden op til sæsonstarten, er der ikke sket det vilde ud af klubben. Klubben har sluppet et par overflødige spillere, som ikke passede ind i mine planer. Samtidigt er to lejet ud, med forhåbentligt salg efter sæsonen. Det har i alt givet 33 millioner i kassen.

Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #37: 02 Apr 2012, 11:30 »

Gode updates..  Bliver spændene at se RONDON på top med Falcao..

Følger som altid dine blogs...  Ser frem til høre dig smide Real på porten..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #38: 02 Apr 2012, 13:44 »

 Thumbs Up
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #39: 02 Apr 2012, 14:07 »

Gode updates..  Bliver spændene at se RONDON på top med Falcao..

Følger som altid dine blogs...  Ser frem til høre dig smide Real på porten..

Håber også de kan blive et rigtigt godt makkerpar Wink.... Har haft gode erfaringer med Rondon i Villarreal jo, så håber det lykkes igen Smiley

Glad for du kan lide bloggen, og at du endnu engang følger med Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #40: 02 Apr 2012, 14:20 »



INTERVIEW


Igennem lang tid har avisen Marca forsøgt at få et solointerview med mig. Ærligt talt så er jeg ikke ret meget for disse interviews, vil meget hellere fokusere på min nye klub, og de store udfordringer, der er forbundet med rollen som manager.

Jeg har dog igennem årene haft er rigtigt godt forhold til Miguel Angel Lara, der er journalist på Marca. Han har endelig fået min accept til et interview, her mens der er en kortere pause pga. landskampe.


Du har nu været i klubben godt 3 måneder. Hvordan er den første tid gået?

Den første tid har både været udfordrende og meget krævende. Atletico er en klub, hvor fans og alle omkring den sukker efter succes i La Liga og Champions League. Det passer mig helt fint, for det er også mit mål. Atletico skal være blandt de aller største i løbet af den næste årrække. Vi har været lidt uheldige med skader, men det hele lysner, og jeg er meget tilfreds med trupsammensætningen . Det er klart, at spillerne skulle vende sig til det nye system, og deres nye holdkammerater. Jeg synes dog, at det nu virkeligt begynder at køre. Vi har jo kun tabt en kamp i ligaen indtil nu, så det er jo ikke helt skidt.

Det er rigtigt, I har netop mødt en af dine gamle klubber, Barcelona. Det gik jo ikke ligefrem fremragende kan man sige. I tabte 5-0. Det må have været forfærdeligt for dig?

Det ville være nemt at sige, at vi havde skader osv.. Men jeg vil ikke sidde her og komme med undskyldninger. Vi spillede en forfærdelig kamp, og det kan man ikke tillade sig mod et Barca hold, som straffer hver en lille fejl man laver. Spillerne er helt klar over, at den præstation kan de på ingen måde være bekendt. Jeg må også tage min del af skylden, jeg burde måske have valgt en lidt mindre offensiv stil, men kampen er ovre, og vi har stadig kun tabt en kamp.

I er kun halvvejs igennem efterårssæsonen, er du allerede nu ved at have dannet dig et overblik over, hvilke forstærkninger du kunne tænke dig?

Det er helt sikkert, og jeg har også snakket med et par spilere, men mere synes jeg ikke rigtigt, jeg kan sige på nuværende tidspunkt. Det ville jo være idioti at give navne ud, og dermed sætte fokus på den pågældende spiller. Det er dog helt sikkert, at vi forstærker os markant i januar-vinduet, hvis det er muligt.

Rygterne lyder lidt på, at du har meget kig på Hulk fra FC Porto. Er det noget, du vil kommentere på?

Hulk er en fantastisk spiller, det ved alle managers rundt omkring i verden, men om vi er interesseret eller ej, har jeg ingen kommentar til. Han har det formentligt også ganske godt i Porto.

Lige et sidste spørgsmål Michael. Hvordan har Atleticos fans taget imod dig?

De har været fantastiske. Lige fra dag et har de været bag holdet, og det betyder rigtigt meget for os alle sammen, og vi håber at kunne betale dem tilbage med fantastisk fodbold resten af sæsonen også.

Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #41: 02 Apr 2012, 14:21 »

Jeg ELSKER sgu den her blog, TripleX9.. Det er så sindssygt godt skrevet at du også her har en fast læser.. Glæder mig til at høre meget mere fra Vicente Calderón Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #42: 02 Apr 2012, 14:24 »

Jeg ELSKER sgu den her blog, TripleX9.. Det er så sindssygt godt skrevet at du også her har en fast læser.. Glæder mig til at høre meget mere fra Vicente Calderón Thumbs Up

Det er fandme fedt at høre, og betyder rigtigt meget for lysten og motivationen at høre det Smiley Kommer masser fra Vicente Calderon kan jeg love dig Wink... Det nye stadion er efter planen først færdig i sommeren 2015. Det betyder mange drabelig slag inden vi når der til Wink
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #43: 02 Apr 2012, 16:02 »

More ..... Give me more!!

Er udelukkende begyndt at tjekke FMFreaks minimum 3 gange om dagen, grundet din blog.

Var med fra starten, og er 100 % med til slutningen  Smiley


KIU!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Apr 2012, 16:05 af Robberman » Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #44: 02 Apr 2012, 16:19 »

Du fortsætter bar med de gode updates Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010