home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:11:31 Bubbles Blogkonkur... #8 - Danish Viking War...
I dag kl. 19:37:26 Broen13 Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23306
  1 Bruger, 885 Gæster Online.

Indlæg: 1132774 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fafeji3661
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 97466 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #45: 02 Apr 2012, 16:27 »

More ..... Give me more!!

Er udelukkende begyndt at tjekke FMFreaks minimum 3 gange om dagen, grundet din blog.

Var med fra starten, og er 100 % med til slutningen  Smiley


KIU!  Thumbs Up

Det er sgu noget af en ros at få Wink... Fedt du kan lide, hvad jeg har fundet på indtil videre, og mon ikke der kommer et par updates mere i aften. Er et drabeligt møde med Real Madrid på vej, og så nærmer vi os også snart et nyt transfervindue Smiley

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #46: 02 Apr 2012, 16:28 »

Du fortsætter bar med de gode updates Smiley

Jeg gør mit bedste, er skønt at være i gang. Endnu mere skønt at motivationen er der 100% Smiley
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #47: 02 Apr 2012, 16:47 »

Det er sgu noget af en ros at få Wink... Fedt du kan lide, hvad jeg har fundet på indtil videre, og mon ikke der kommer et par updates mere i aften. Er et drabeligt møde med Real Madrid på vej, og så nærmer vi os også snart et nyt transfervindue Smiley



Lyder godt!  Smiley
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #48: 02 Apr 2012, 17:49 »

Jeg er også fast læser til slutningen. Elsker den her blog. Du gør det virkelig interessant og stadig den, der har fanget mig mest herinde. Sidder også og venter på updates hele tiden  Opstemt
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #49: 02 Apr 2012, 17:56 »



BENSPÆND


Siden starten af november er der overalt i Madrid blevet kigget frem mod det hadefulde derby mellem vores ærkefjender Real Madrid og Los Colchoneros. Blandt vores egne supportere er spændingen og forventningerne store. Vi har indtil nu kun sat 5 point til i 10 Liga kampe. De 3 point var vores skandaløse kamp mod Barcelona.

Hele November måned har biler, og vinduer rundt omkring Vicente Calderon, været præget af div. klubflag og halstørklæder.

Forhåbningerne er enormt store efter en fantastisk oktober, og indtil videre, november måned. Fra den 16. oktober har vi spillet hele 8 kampe med en målscore på 35-2 og lutter sejre. Ingen tvivl om at den seneste tid har sat forventningerne i vejret, og sat hele holdet under endnu mere pres for et godt resultat

En uge før kampen mod Real Madrid på Bernabeu valgte jeg at tage hele holdet med på "træningslejr". 100 km fra Madrid var det perfekte hotel med tilhørende fodboldanlæg. Det kunne ikke være bedre. Fokus kunne nu holdes 100% på den hårde uge, der var i vente.

3 kampe skulle spilles fra den 20 - 26 November. Finalen ville være mod Madrid. Gensynet med min gamle klub. Arvefjenderne skulle have kamp til stregen. Fansene forventede det, jeg forventede det, og spillerne virkede mindst lige så opsatte og tændte.

Hvad der gik galt, er mig en gåde. Vi har haft de perfekte muligheder for virkeligt at være klar til denne uge. En kamp hjemme mod Levante som vi bare skulle vinde. Det lignede legestue i første halvleg, hvor vi var i fuld kontrol og foran 2-0.

Anden halvleg vendte op og ned på det hele. Vi var i stærkeste opstilling, jeg ville ikke spare nogen spillere før i næste kamp. Kampen lige inden mødet med Madrid. Da dommeren fløjtede kampen af mod Levante, sad jeg måbende på bænken. Levante vendte hele kampen i de sidste 10 minutter. Resultatet blev 2-3, hvor de scorede sidste mål på straffe i det 93. minut. Vrasaljko lavede et dumt, men klokkeklart straffe, som endda gav rødt kort.

Jeg var målløs.

De næste par dage blev brugt til at restituere spillerne, samt arbejde med det mentale. Jeg skulle have dem op i gear igen, vi havde kun en kamp mere til at blive klar til det vigtigste møde i denne halvsæson.

Planen om at spare spillere var gået helt i vasken. Vi havde ikke råd til at miste flere point inden mødet med Mourinho's tropper.

Trods endnu engang stærkeste opstilling, klarede vi kun 1-1 ude mod Athletic. Det var en tæt affære med masser af fysisk spil, der bestemt ikke gjorde det til en stor oplevelse for et ellers helt fyldt stadion.

Kun en sejr mod Real Madrid kunne gøre at dette ikke ville være en helvedes uge.

To hold, som vi absolut skal slå komfortabelt, har bogstaveligt talt spændt ben for en ellers perfekt optakt til mødet med Real Madrid.

Forventningerne fra fans og medier er stadigt store inden opgøret. Jeg må derimod indrømme, at jeg er mere fyldt med frygt end optimisme nu.



« Seneste Redigering: 02 Apr 2012, 18:20 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #50: 02 Apr 2012, 17:58 »

Jeg er også fast læser til slutningen. Elsker den her blog. Du gør det virkelig interessant og stadig den, der har fanget mig mest herinde. Sidder også og venter på updates hele tiden  Opstemt

Er rigtigt lækkert at høre....... Du behøver ikke vente mere Wink.... Har lige lavet en update inden mødet med fjenderne, Real Madrid.
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #51: 02 Apr 2012, 23:22 »



La primera batalla de Madrid


Skyttegravskrigen var i fuld gang inden aftenens opgør mellem de to største Madrid klubber. Tv og de skrevne medier bugnede af indslag og artikler om hadet mellem de to klubber.

Mens jeg sad i de tidlige morgentimer, og tjekkede de sidste sportsnyheder inden turen gik mod mod Bernabeu sammen med holdet, tonede en maskeret Real fan frem på tv-skærmen.

Laudrup skal være velkommen på Bernabeu, men han skal være forberedt på at helvede bryder løs så snart vi får øje på ham og spillerbussen. Hala Hala Madrid - Enrique medlem af Ultras de Madrid

Hans mening var garanteret delt af mange i den hvide del af Madrid. Jeg var klar over at denne dag og aften ville blive en meget hed og hård dag. Tankerne vil helt sikkert af og til flyve tilbage til aftenen, hvor jeg selv spillede mit første El Classico iført den hvide Madrid trøje.

Jeg vidste fra start min beslutning om at blive manager i Atletico aldrig ville blive accepteret eller på nogen måde forstået af de mest inkarnerede Real Madrid fans. Judas skiltene vil helt sikkert være at finde på Bernabeu, ligesom de dengang var blandt Barcelonas fans. Det er min opgave at fjerne fokus fra min person, og få spillerne til at fokusere 100% på opgaven forude. For hold kæft hvor jeg brænder for at spænde ben for den arrogante Mourinho i kongeklubben, og lukke munden på ham en gang for alle, selvom det jo nok ikke er muligt at gøre lige meget hvad.

OPTAKTEN

Vi blev mødt af et hvidt menneskehav, da vi ankom til Bernabeu. Råbene og slagene mod bussens ruder blev højere og vildere jo tættere vi kom på. De yngste spillere så nærmest lidt skræmte ud, og jeg vidste at taktik talen skulle være konsekvent og målrettet for at få alt fokus tilbage på kampen.

Planen var at overraske Madrid og Mourinho. Tilgangen til kampen var med fokus på det offensive, hvor det meste af Spanien ville forvente, at vi ville grave os ned. Men nej, jeg havde bedt drengene om at angribe for fuldt tryk så snart kampen blev fløjtet i gang. Det var vovet, måske en anelse sindsygt, men det var her jeg så muligheden for at ryste en skræmmende kæmpe med et hurtigt mål.

KAMPEN

Stadion var fyldt til bristepunktet. Alle var klar til dette første møde, efter jeg tiltrådte som manager. Jeg kastede et sidste blik mod himlen, måske i håb om en smule hjælp fra de højere magter, for jeg frygtede denne kamp, havde ikke den gode fornemmelse i kroppen.

Det skulle vise sig at være med god grund. Min ide om at tage Real Madrid på sengen slog fuldstændigt fejl. Efter 3 minutter sprinter Ronaldo fra unge Dominguez i forsvaret og sender bolden i kassen bag en sprællende Asenjo.

Dette skulle vise sig at blive en af de værste aftener i min manager karriere. Samtlige 90 minutter fik vi ikke et ben til jorden. Hattrick af både Higuain og Ronaldo. Disse to klassespillere fik mine drenge til at ligne statister i denne heksekedel. Det sidste søm blev slået i kisten af Sergio Ramos.

Hele 7-0 blev vi bombet ud af Bernabeu med. En skandale, ikke mindre end en kæmpe skandale.

Jeg var lamslået, rystet, vred og magtesløs. Magtesløsheden var det værste af det hele, hvad skulle jeg stille op. Jeg havde fejlet, og spillerne havde ikke vist mig at de var Hombres de Honor. Mænd af ære, det er hvad det her kræver. Jeg er nødt til at få det her hold til, at være et hold med mænd der sætter en ære i at spille for klubben.

Spillerne fik at vide at træningen var aflyst  i morgen, men i stedet ville der være personlige samtaler med hver enkelt fra klokken 8 i morgen tidlig.

Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #52: 02 Apr 2012, 23:28 »

Øv hvor surt med det store og forsmædelige nederlag til ærkerivalen Skuffet .. Men rigtig flot skrevet og meget spændende læsning.. Følte næsten at jeg selv sad på Bernabéu og så kampen Opstemt

KIU, TripleX9 Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #53: 02 Apr 2012, 23:33 »

Øv hvor surt med det store og forsmædelige nederlag til ærkerivalen Skuffet .. Men rigtig flot skrevet og meget spændende læsning.. Følte næsten at jeg selv sad på Bernabéu og så kampen Opstemt

KIU, TripleX9 Thumbs Up

Jeg er selv rystet.. nederlag ja det kunne komme, men hele 7-0 .. det er 12-0 nu mod Barca og Real.. det siger vist lidt om at jeg stadigt har lang vej Smiley

Hehe, håber det var en god plads du havde fået dig så Peace

Tak for roserne igen, er sgu det der holder motivationen oppe, sammen med den frustration over at det slet ikke kører spillemæssigt endnu Smiley
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #54: 02 Apr 2012, 23:38 »

Jeg er selv rystet.. nederlag ja det kunne komme, men hele 7-0 .. det er 12-0 nu mod Barca og Real.. det siger vist lidt om at jeg stadigt har lang vej Smiley

Hehe, håber det var en god plads du havde fået dig så Peace

Tak for roserne igen, er sgu det der holder motivationen oppe, sammen med den frustration over at det slet ikke kører spillemæssigt endnu Smiley

1. Det var da så lidt Wink

2. Det er lige præcis det der gør FM til spillet over alle managerspil.. Man VIL bare slå alle og have det bedste hold, men mon ikke du snart får styr på drengene, hr. Laudrup? Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #55: 02 Apr 2012, 23:42 »

1. Det var da så lidt Wink

2. Det er lige præcis det der gør FM til spillet over alle managerspil.. Man VIL bare slå alle og have det bedste hold, men mon ikke du snart får styr på drengene, hr. Laudrup? Grin

Ja nemlig, man vil sgu være best of the best.. og bliver sgu ved til jeg er det Wink Håber jeg snart får styr over dem. Hvis jeg kan opfylde mine målsætninger, så går det nok ikke helt galt. Tror det bliver et aktivt transfervindue der venter engang imorgen Wink
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #56: 02 Apr 2012, 23:43 »

Ja nemlig, man vil sgu være best of the best.. og bliver sgu ved til jeg er det Wink Håber jeg snart får styr over dem. Hvis jeg kan opfylde mine målsætninger, så går det nok ikke helt galt. Tror det bliver et aktivt transfervindue der venter engang imorgen Wink

Uhhh.. glæder mig til at høre mere Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #57: 03 Apr 2012, 05:17 »

Hold op hvor du spytter updates ud! Eller... Ike bogstaveligt hold op. Det ville være synd! Skriftligt er det faktisk ganske godt, om end jeg ikke er vild med den måde du lader sætninger stå alene. Men det handler jo kun om layout. Trist møde med Real. Held og lykke med at komme ovenpå efter den dukkert - du får brug for det Peace Bliv du bare ved med hvad du har gjort so far!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: El Gran Danés
« Svar #58: 03 Apr 2012, 08:28 »

Denne blog er jo fantastisk, trods resultaterne Smiley
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #59: 03 Apr 2012, 09:56 »

Hold op hvor du spytter updates ud! Eller... Ike bogstaveligt hold op. Det ville være synd! Skriftligt er det faktisk ganske godt, om end jeg ikke er vild med den måde du lader sætninger stå alene. Men det handler jo kun om layout. Trist møde med Real. Held og lykke med at komme ovenpå efter den dukkert - du får brug for det Peace Bliv du bare ved med hvad du har gjort so far!

Hehe, der kommer et par updates dagligt fra mig, nok nærmere 3 Smiley.... Det med at lade dem stå alene, kan godt se hvad du mener, og vil have det i baghovedet. Kommer nok til det, fordi jeg er bange for at lave massive blogge af tekst uden afsnit, da jeg i forvejen har svært ved at begrænse mig, og derved får nogle lange updates. Altid dejligt med lidt konstruktiv kritik, som kun er med til at gøre det endnu bedre:)

Tusinde tak, du har ret, jeg får brug for held og mirakler til at komme ovenpå igen Smiley
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010