home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 97254 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #60: 03 Apr 2012, 09:57 »

Denne blog er jo fantastisk, trods resultaterne Smiley

Tak Rynke...Smiley ja kunne godt være noget bedre med resultaterne, men håber de kommer, vil være en katastrofe hvis vi misser CHL-pladsen.
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #61: 03 Apr 2012, 10:01 »

Vi er vidst enige om at der skal købes mindre offensivt og mere defensivt?  Peace
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #62: 03 Apr 2012, 10:07 »

Vi er vidst enige om at der skal købes mindre offensivt og mere defensivt?  Peace

Shh Robberman... er ikke meget for det, men du har jo nok lidt ret Peace
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #63: 03 Apr 2012, 11:27 »

Shh Robberman... er ikke meget for det, men du har jo nok lidt ret Peace

 Thumbs Up
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #64: 03 Apr 2012, 15:26 »



DAGEN DERPÅ


Klokken er 5.18 dagen efter vores forfærdelige nederlag til arvefjenden. Jeg har ikke lukket et øje så meget som et minut. Tankerne har floreret lige siden, jeg skal have ændret mentaliteten og indstillingen på dette hold. Der skal ske nye ting, og det skal være nu, vi har simpelthen ikke råd til at smide så mange point igen og igen. Det vil være en katastrofe for klubben, men med sikkerhed også for mig selv, hvis vi misser Champions League. Er der noget jeg ikke har lyst til, så er det endnu en afsked med en klub.

Selvom det ikke ligger i min normale stil, er jeg nødt til at være mere hård og konsekvent. Der skal meget mere disciplin ind på holdet, og det starter fra i dag.

De fleste spillere er netop ankommet til træningsanlægget, og sidder og venter i grupperummet. Det var planen at jeg ville holde personlige møder med hver enkelt spiller, der er i betragtning til førsteholdet. Men eftersom jeg lige har set denne morgens udgave af MARCA, er planerne ændret. Der er tydelige billeder af 3 af mine spillere, som valgte at fejre nederlaget mod Real med at gå i byen istedet for at være klar til i dag. Totalt uacceptabelt, og jeg har allerede informeret formanden og trænerne om, hvad jeg har i sinde at gøre.

Arda Turan, Fillipe og Tiago er alle blevet sendt ind på mit kontor, hvor jeg fremlægger dem sagen og billederne. Div. bortforklaringer preller af på mig, og de får ren besked om, at fremover træner de med U-truppen, og er fra dags dato sat til salg. Jeg vil under ingen omstændigheder acceptere opførsel som det her, hverken nu eller i fremtiden.

Resten af truppen bliver herefter informeret om, hvad der er foregået. Samtidigt spørger jeg truppen direkte, om der er flere der mener at de ikke kan leve op til mine forventninger. Fremover skal det være en ære at iklæde sig spillerdragten. Det her er Atleticos genfødsel, og kun sammen kan vi løfte holdet og klubben.

Oveni er der ingen, udover mig selv, der udtaler sig til pressen den næste uges tid. Jeg forlanger fuldt fokus frem mod næste kamp, så vi kan få en positiv og pointgivende afslutning på året.

Tak for i dag!




Logged


Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #65: 03 Apr 2012, 15:48 »

Nu har jeg læst lidt med uden at nærlæse samtlige af dine updates. Du er kommet med rigtig mange, og i forhold til det jeg har læst af dine forrige blogs, så er denne skriftligt set klart den jeg er mest til.

I flere af dine updates synes jeg desværre ikke at det du har skrevet har været lige fangende alle steder, hvilket har ærgret mig en smule. Modsat, så bliver jeg dog også nødt til at give dig en spand ros for den seneste update. Den var rigtig velskrevet, godt formuleret, og så var det en rigtig fed drejning i historien du fik ind der. Det er bestemt med til at gøre, at jeg vil gøre mere for at følge med her den kommende tid.

Godt gået Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #66: 03 Apr 2012, 16:26 »

Nu har jeg læst lidt med uden at nærlæse samtlige af dine updates. Du er kommet med rigtig mange, og i forhold til det jeg har læst af dine forrige blogs, så er denne skriftligt set klart den jeg er mest til.

I flere af dine updates synes jeg desværre ikke at det du har skrevet har været lige fangende alle steder, hvilket har ærgret mig en smule. Modsat, så bliver jeg dog også nødt til at give dig en spand ros for den seneste update. Den var rigtig velskrevet, godt formuleret, og så var det en rigtig fed drejning i historien du fik ind der. Det er bestemt med til at gøre, at jeg vil gøre mere for at følge med her den kommende tid.

Godt gået Smiley

Tak for roserne og feedbacken. Er klart noget jeg vil tage til mig, og forhåbentligt kunne udnytte i fremtidige indlæg:)

Kan være jeg skulle vise det til den øverste chef, da jeg har skrevet den for lidt siden her i arbejdstiden, så kan han da se hvor produktiv jeg er Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #67: 03 Apr 2012, 16:33 »



DECEMBER 2011


Der er næsten spillet en halv sæson nu. Jeg er slet slet ikke tilfreds med vores niveau. Den ene kamp spiller vi fantastisk, den næste kamp mod svagere hold, løber vi rundt og ligner 11 idioter på en fodboldbane. Det er totalt uacceptabelt, og der skal ske ting og sager i det nye år, for at vi har en chance for bare at kvalificere os til Champions League næste år.

Det virker ikke ligefrem til at opsangen til vores lille holdmøde har haft den store effekt, derfor forventer jeg også at flere end de 3 degradere spillere kommer til at forlade klubben.

Arda Turan og Fillipe har allerede skrevet kontrakt med nye klubber. Henholdsvis Manchester United og PSG. Begge spillere er solgt for godkendte 85 millioner kroner stykket.



I La Liga viser giganterne klassen. Vi er rigtigt langt fra Barca og vores ærkefjender Real Madrid. Hele 15 point halter vi efter Barcelona på 1. pladsen. Vi er lige nu placeret som nummer 6 i ligaen. Det er meget utilfredsstillende, og selvom vi kun har 1 point op til 4. pladsen, så bliver det en hård kamp, for stabile er vi langt fra.

Vi har mødt Barca og Real Madrid en gang nu. Det blev bestemt ikke til noget positivt møde med nogen af dem. Samlet tabte vi hele 12-0, og det fortæller vist tydeligt, hvor langt vi er fra vores mål. Det mål der hedder, at vi skal op på siden af giganterne, og senere overhale dem.

Jeg ser bestemt ikke positivt på tingene lige nu. Medierne er også begyndt at tvivle på mine evner, og fansne begynder også at hænge til den side. Det gjorde det jo ikke bedre, at vi tabte med 7-0 til Real Madrid.



Uden at spille prangende overhovedet, er vi gået videre fra puljen på en 2.plads. Pladsen blev først sikret i sidste runde, hvor vi slog Lokomotiv Moskva hjemme på Vicente Calderon med 3-0. Engelske Fulham tog første pladsen, vi klarede kun uafgjort i begge kampe mod Fulham.

Det er godkendt, vi går videre, men spillet er, ligesom i La Liga, heller ikke tilfredstillende. Det er klart vi er videre nu, og så kan alt ske. Men ærligt, så tror jeg ikke på den helt store succes i denne turnering. Vores trup er ganske enkelt hverken god nok eller bred nok.

   

I Copa Del Rey har vi derimod præsteret i, dog på en billig baggrund. Vi har kun spillet en runde, mod et lavere rangerende hold, hvor det blev til en sikker samlet sejr. Vi skal møde Xerez i næste runde, og det bør også byde på videre avancement.

For at sikre en pokal i år, satser vi en del på Copa Del Rey. Jeg håber at kunne fejre denne triumf sammen med spillerne når sæsonen er ovre, men der er stadigt lang vej til finalen.

For at styrke holdet og klubben, kan det helt sikkert forventes at jeg opruster kraftigt i januar. Det er simpelthen et must for klubbens fremtid og ambitioner.


Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #68: 03 Apr 2012, 16:34 »

De 3 underbannere eller hvad vi nu skal kalde dem. Er det nogen jeg skal fortsætte med i disse Fact-updates omkring hvordan selve turneringerne går. Eller er de mere forstyrende at se på. Jeg er selv i tvivl, og derfor ville det være rart med et par meninger til dem Smiley
« Seneste Redigering: 03 Apr 2012, 16:44 af TripleX9 » Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #69: 03 Apr 2012, 18:13 »

Jeg kan godt lide det, Triple så for min skyld må du godt fortsætte med det Smiley

Sad og storgrinede over historien med de 3 spillere du smed ned på U-holdet efter idioterne var taget i byen efter 0-7 mod Real Madrid Grin

KIU og lad mig snart høre mere fra Los Colchorones Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #70: 03 Apr 2012, 18:17 »

Jeg kan godt lide det, Triple så for min skyld må du godt fortsætte med det Smiley

Sad og storgrinede over historien med de 3 spillere du smed ned på U-holdet efter idioterne var taget i byen efter 0-7 mod Real Madrid Grin

KIU og lad mig snart høre mere fra Los Colchorones Opstemt

Kan være de bliver så Wink...
Jamen det går sgu ikke, havde vi vundet 7-0 havde det været acceptablet måske Wink... en ting er sikkert, væk er de snart Peace

Næste update bliver januars transfervindue. Uden at sige for meget, så synes jeg selv det lover godt indtil videre Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #71: 03 Apr 2012, 19:14 »

Det ser godt ud indtil videre, bar pas på med længden af updates nogen gangen heh Opstemt

Defensivt har du aldrig spillet, men desvær nogle ret store øretæver du fik dig der...  Du kan evt. låne lidt af min bagkæde fra tid til anden Wink Hvis jeg ka låne en målfarlig angriber i stedet Opstemt

Glæder mig til at hør hvad du finder på i januar...

ps. brug de bannere, det er et fint blikfang sys jeg Wink

KIU Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #72: 03 Apr 2012, 20:54 »



VILDT TRANSFERVINDUE


Som nævt tidligere skulle holdet virkeligt forstærkes i alle kæder, og Januar levede helt op til de ord. Endelig kunne jeg sælge de spillere, som jeg slet ikke havde tænkt mig skulle være en del af klubbens fremtid.

265 millioner kroner solgte jeg spillere for. De største navne var midtbane manden Arda Turan, og backen Filipe, de indbragte tilsammen 170 millioner.

Diverse medier har allerede antydet, at med de summer jeg har brugt indtil, nu bringer jeg både klubbens økonomi i fare, men også min egen karriere. Jeg er langt fra enig, jeg mener bestemt, vi handler meget forsvarligt. Vi handler over x-antal måneder, og får derved mulighed for at få ekstra indtægter ind.

Hvad angår min egen karriere, så ja, hvis resultaterne glipper igen og igen, så tror jeg min egen karriere ville være i fare, lige meget hvor store transfersummer jeg har spenderet.




Ind er kommet flere store navne. Jeg har brugt rigtigt mange penge, og de fleste brugt over 48 mdr. Det giver os muligheden for at forstærke os markant allerede nu.

HULK (235 mill.)

Hulk er hentet i Porto. Det er fantastisk at trække denne unge komet til klubben. Han er fantastisk på alle måder. Jeg glæder mig meget til, at se ham bruge sin råstyrke og hurtighed til at hjælpe klubben mod titler.

Juan Manuel Vargas (48 mill.)

Juan er hentet til venstre kanten, hvor han både har hurtighed og målnæse. Det gør ham endnu mere brugbar, at han også kan bruges lidt mere defensivt. Han vil hovedsageligt blive brugt på kanten, men er også muligt at bruge ham på den centrale midt.

Jan Vertonghen (50 mill.)

Jan er forsvarets nye styrmand. En meget stabil spiller, som også er farlig på dødbolde.

Marouane Fellaini (135 mill.)

Fellaini kendt fra engelske Everton skal være den defensive midtbane general, Han har en nogle fantastiske defensive kvaliteter, og er meget meget farlig med sine dræbende hovedstød.

Bruno (5,25 mill.)

Den lidt aldrende back Bruno er hentet ind som backup for Vrsaljko efter at Filipe er blevet solgt. Det er forventet at Bruno kan gøre en god figur 1 sæson eller 2.

Jeg er rigtigt godt tilfreds med dette vindue. Vi er meget forstærket til foråret, og ikke mindst næste sæson, når holdet rigtigt er blevet spillet sammen.



Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #73: 03 Apr 2012, 20:59 »

Det ser godt ud indtil videre, bar pas på med længden af updates nogen gangen heh Opstemt

Defensivt har du aldrig spillet, men desvær nogle ret store øretæver du fik dig der...  Du kan evt. låne lidt af min bagkæde fra tid til anden Wink Hvis jeg ka låne en målfarlig angriber i stedet Opstemt

Glæder mig til at hør hvad du finder på i januar...

ps. brug de bannere, det er et fint blikfang sys jeg Wink

KIU Wink

Takker, ja jeg ved det godt, men tro mig selvom de er lange så begrænser jeg mig meget i forvejen Peace

Hehe, kan godt være vi skal bytte et par spillere, men med en ny defensiv general og Vertonghen til forsvaret, håber jeg at jeg kan stabilisere holdet noget mere Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #74: 03 Apr 2012, 22:24 »

Hvis du fortsætter i samme spor er der ingen tvivl om at der er tale om en top3 blog her.. Den er velskrevet, underholdende og du har generelt bare en god stil. Jeg føler meget som en del af din historie og du leverer en ganske god Laudrup.. Er det dig Michael? crazy

KUTGW Thumbs Up

EDIT: side 5.. wtf? Shockeret
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010