home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 96449 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
« : 01 Apr 2012, 00:06 »



INDLEDNING


Det er 1 April, og den er god nok. Blogkonkurrencen er startet. Det er mit første forsøg i den her konkurrence, og kun min 3. blog. Håber mange af jer vil følge denne blog, mens mine to andre er på midlertidig pause.

Klubvalget er Atletico Madrid. Manageren bliver den bedste danske fodboldspiller nogensinde, Michael Laudrup.

Der vil forhåbentligt komme mange forskellige vinkler i denne blog, og derfor vil måden at fortælle på formentligt også skifte lidt. Nogen af indlæggene vil blive tanker, andre vil blive fortællinger, og der vil sikkert også være indlæg med hovedsagligt facts, hvor det er kort og præcist.

Vil ikke lægge mig fast på nogen bestemt stil, men derimod se hvor bloggen fører mig hen.

Som altid er kritik og ros velkommen. Smiley


UPDATES

1. INDLEDNING
2. TANKER
3. MØDET MED FORMANDEN
4. PLANEN
5. KLUBBEN
6. TAKTIKKEN
7. SÅ SMÅT I GANG
8. NU BEGYNDER DET!
9. TRANSFERUPDATE
10. INTERVIEW
11. BENSPÆND
12. LA PRIMERA BATALLA DE MADRID
13. DAGEN DERPÅ
14. DECEMBER 2011
15. VILDT TRANSFERVINDUE
16. STADIG EN HÅRD KAMP
17. KRISE
18. HÆVNEN
19. COPA DEL REY FINALEN
20. PUDO SER MEJOR
21. SOMMER AKTIVITETER
22. PRESSEMØDE INDEN SÆSONSTARTEN
23. KRIGEN MOD JUVE
24. TRANSFEROVERBLIK
25. MISUNDELSE
26. ÆNDRING!
27. FEBRUAR 2013
28. FANTASTISK SÆSON
29. OPTAKT TIL 3. SÆSON
30. FEBRUAR 2014
31. 3.SÆSONS A-KÆDE
32. LIGE VED OG NÆSTEN
33. PRESEASON
34. PÅ TOPPEN
35. KURSEN ER SAT
36. CAMPEONES
37. COPA DEL REY FINALE
38. ROAD TO THE FINAL
39. CHAMPIONS LEAGUE FINALE
40. TØMMERMÆNDENE ER VÆK
41. SÆSONSTART
42. INTERVIEW
43. FORÅRET ER PÅ VEJ
44. SOM EN SKRÆKFILM
45. DOMINANS
46. GODT OG SKIDT
47. 2 FINALER
48. PRESSEMØDE
49. OL 2016
50. DEJLIG SÆSONSTART
51. TRANSFER OG TRUP
52. ATLETICO TOGET BULDRER
53. CASA DE MASACRE
54. FREMTIDEN
55. PRESSEMØDE ANG. FREMTIDEN
56. MED HIV OG SVING
57. TÆT PÅ MESTERSKABET
58. 3. GANG I TRÆK
59. EN EPOKE ER SLUT
60. EN NY START
61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING
« Seneste Redigering: 30 Apr 2012, 23:31 af TripleX9 » Logged


Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Great Dane
« Svar #1: 01 Apr 2012, 00:09 »

Spændende. Jeg undrer mig dog lidt over bloggens titel. "The Great Dane" plejer ofte at blive brugt om Peter Schmeichel, men det er jo Michael Laudrup du har valgt som manager Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Great Dane
« Svar #2: 01 Apr 2012, 00:11 »



TANKER


Der er gået timer siden jeg fik telefonopkaldet, og jeg ved stadigt ikke hvad jeg skal gøre. Det er en kæmpe chance, for at jeg kan komme videre med min karriere. Denne gang skal det være en klub jeg bliver i, jeg har jo haft alt for korte ophold i mine tidligere klubber i udlandet. Denne gang bliver jeg nødt til at vise min loyalitet, istedet for at være en omflakkende manager.

Den hidtil største klub indtil nu, endda i byen som hele familien elsker. Hvorfor siger jeg så ikke bare ja?.... Jeg har jo tidligere forhandlet med denne klub, den gang valgte jeg at sige nej. Men tingene er jo anderledes denne gang. Det er for mig en helt "ny" klub, hvor JEG kan sætte mit præg på fremtiden.

En af de ting som kan komme i vejen er familien. Jeg bliver nødt til at snakke med dem, for klarer det ikke uden deres opbakning. Der er ingen tvivl om at de mest fanatiske fans fra Real Madrid, endnu en gang vil gøre deres til, at vi alle kan mærke, hvor meget de hader mit valg. Får helt kuldegysninger af at tænke tilbage på Barca's fans dengang, jeg som spiller skiftede til Real.

Kan familien acceptere mit valg, så gør jeg det!! Jeg brænder for at komme i gang igen, og med dette hold har jeg en chance for at duellere mod begge mine tidligere klubber i Spanien. Denne gang ikke kun overraske mod dem, men en fair chance for at få denne klub op på niveau med Barca og Real.

Jeg må også snakke med formanden, Enrique Cerezo. Jeg vil ikke gå på kompromis med noget denne gang. Sidst vi forhandlede, var det jo netop mine personlige krav, der gjorde, at vi aldrig kom ret langt i forhandlingerne.

Det der styrker min tro denne gang er hans ord i telefonen. Entusiasmen i hans stemme var bestemt ikke til at tage fejl af. Han VIL det her, og han VIL have mig som manager. Jeg kunne ikke undgå at bide mærke i en bestemt sætning. "DU styrer holdet, og DU bestemmer, hvilke folk DU vil have omkring dig. Er jo lige netop det, jeg kræver af en formand, at han kan give mig råderum, og lade mig gøre, det jeg er bedst til.

Spørgsmålet er så, om han kan opfylde alle mine krav, eller han vil prøve at få mig til at gå på kompromis med forskellige krav.

Hvad er mine krav egentligt, for at kunne bygge et hold op efter min egen filosofi.

- Et fornuftigt transferbudget samt lønbudget.
- Frit råderum til at vælge min stab.
- Frit råderum til at købe og sælge spillere som jeg ønsker det.
- Gode forhold for både unge og seniorer.
- Et godt ungdomsrekruttering s netværk i løbet af et par år.
- En 5 års plan, som vi er enige om.

Gud, hvor jeg dog håber, at dette kan lykkes. Jeg har taget min beslutning, nu er det op til familien og formanden.

Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Great Dane
« Svar #3: 01 Apr 2012, 00:13 »

Spændende. Jeg undrer mig dog lidt over bloggens titel. "The Great Dane" plejer ofte at blive brugt om Peter Schmeichel, men det er jo Michael Laudrup du har valgt som manager Smiley

Præcis, eller originalt om en anden dansk fodboldspiller, nemlig Nils Middelboe, som var det helt store hit til ol i 1908 og 1912.

Og ligeledes Jan Mølby også åbenbart.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2012, 00:14 af Sunbao » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Great Dane
« Svar #4: 01 Apr 2012, 00:13 »

Spændende. Jeg undrer mig dog lidt over bloggens titel. "The Great Dane" plejer ofte at blive brugt om Peter Schmeichel, men det er jo Michael Laudrup du har valgt som manager Smiley

Ja det er sgu sandt... ventede lige på en accept fra min spanske veninde om titlen nu var rigtig på spansk.. men er rigtigt, er jo normalt Peter, men vælger at låne titlen, da Michael er den store Dansker i Spansk fodbold Smiley
Logged


Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Great Dane
« Svar #5: 01 Apr 2012, 00:15 »

Ja det er sgu sandt... ventede lige på en accept fra min spanks veninde om titlen nu var rigtig på spansk.. men er rigtigt, er jo normalt Peter, men vælger at låne titlen, da Michael er den store Dansker i Spansk fodbold Smiley

Det kan vi i hvert fald hurtigt blive enige om at han er Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: El Gran Danés
« Svar #6: 01 Apr 2012, 00:21 »

Hatten af for dit topbanner!

Hvis bloggen har samme kvalitet som dit banner, så bliver det stort.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #7: 01 Apr 2012, 00:25 »

Hatten af for dit topbanner!

Hvis bloggen har samme kvalitet som dit banner, så bliver det stort.

Håber jeg får bloggen op på samme niveau Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #8: 01 Apr 2012, 00:29 »



MØDET MED FORMANDEN


Klokken er 4.37 og jeg har ikke sovet et minut her i nat. Tankerne flyver omkring inde i hovedet. Opkaldet fra Enrique Cerezo startede det hele. Siden da har jeg uafbrudt tænkt på mulige spillere, systemer, trænere og taktikker.

Det er nok også fordi, jeg har givet tankerne lov til at flyve frit omkring nu. Efter at have snakket med min kone, og fået hendes fulde opbakning, har jeg været jublende lykkelig. Endelig er jeg på vej tilbage som manager, det erhverv som jeg elsker højt. Det der gør det hele så specielt, er at det endelig er en klub, med visioner, muligheder og materiale til at kunne drive det til noget stort.

I morgen skal jeg mødes med Cerezo, og jeg er utrolig spændt på, hvordan det kommer til at gå.

Cerezo har bedt mig møde ham på stadion til frokost, hvor vi kan diskutere vore synspunkter og forventninger. Jeg håber, vi er lige så enige, som det lød til i telefonen i går.


Vi har jo mødtes før, og det gør selvfølgelig, at vi slet ikke er fremmede for hinanden. Jeg har altid synes, at Enrique er en meget sympatisk person, men også en person, der ved hvad han vil i livet. Det er en egenskab, der i mit hovede, er meget vigtig for at kunne begå sig som formand for en international storklub.

Til fælles glæde går mødet fantastisk. Vi har utroligt mange ens synspunkter, og ikke mindst deler vi samme fodboldfilosofi. Mit varemærke har altid været offensivt sprudlende fodbold, uden at glemme det defensive, som også er utroligt vigtigt. Men visionen har altid været, at give folk oplevelser og ikke KUN resultater, men derimod begge dele.

På det timelange møde kommer vi frem til ikke bare en 5-års plan for klubben, men også en 10-års plan. Det er fantastisk, og jeg er enormt lykkelig over, at vi allerede nu har fået lagt en fremadrettet strategi.

Jeg tager et sidste blik ud over Vicente Calderon og smiler, jeg kan ikke vente med at betræde denne bane sammen med spillerne. Vi skal gøre denne bane til vores fæstning, og give de fantastiske fans oplevelser som de aldrig vil glemme. Vicente Calderon fortjener en fantastisk afslutning som hjemmebane, inden vi rykker ind på det nye stadion. Vicente Calderon skal huskes af alle fans, som det sted, hvor de tunge sten blev lagt, for Spaniens kommende Gigant.

En forhåbentlig fantastisk periode er startet for klubben og jeg selv.


Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #9: 01 Apr 2012, 00:51 »

Du lægger godt fra land Wink Følger self med Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #10: 01 Apr 2012, 00:52 »

Du lægger godt fra land Wink Følger self med Opstemt

Takker. håber det kan fortsætte.. og glad for du er med her også Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #11: 01 Apr 2012, 01:03 »



PLANEN



Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #12: 01 Apr 2012, 02:29 »

Rigtig god start og flot layout må jeg sige.. Hvis du kan maintaine det her sammen med dit skriftlige sprog så har du snart skabt en superblog.. Jeg følger med Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #13: 01 Apr 2012, 02:35 »

Rigtig god start og flot layout må jeg sige.. Hvis du kan maintaine det her sammen med dit skriftlige sprog så har du snart skabt en superblog.. Jeg følger med Opstemt

Lyder fedt... skal gøre mit bedste for at det hele har en vis standard. Wink... Glad for du følger med Smiley
Logged


dreamdrea
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: El Gran Danés
« Svar #14: 01 Apr 2012, 10:17 »

sygt fedt sat op! jeg følger helt sikkert med....! især planen med trekløveret lyder super fedt!
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010