home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 99027 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #75: 03 Apr 2012, 22:30 »

Hvis du fortsætter i samme spor er der ingen tvivl om at der er tale om en top3 blog her.. Den er velskrevet, underholdende og du har generelt bare en god stil. Jeg føler meget som en del af din historie og du leverer en ganske god Laudrup.. Er det dig Michael? crazy

KUTGW Thumbs Up

EDIT: side 5.. wtf? Shockeret

Det er sgu nogle store roser.. takker Jimmy.... Ja, den er god nok det er mig, kan jo ikke finde en klub IRL, så har slået mig på FM  crazy

Hehe den er god nok, er på side 5. er gået stærkt, men smutter snart på ferie, så overhaler du sikkert Wink

EDIT: Sorry side 6 Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #76: 03 Apr 2012, 23:13 »

Takker, ja jeg ved det godt, men tro mig selvom de er lange så begrænser jeg mig meget i forvejen Peace

Hehe, kan godt være vi skal bytte et par spillere, men med en ny defensiv general og Vertonghen til forsvaret, håber jeg at jeg kan stabilisere holdet noget mere Smiley

Ja, ved godt at du plejer at skrive meget Wink

Vertonghen vil du blive rigtig glad for er jeg sikker på, både i Arsenal og i WB er en fænomenal forsvarsgeneral, der kan finde på at sende et frispark i krydset fra tid til anden... han har lavet det nummer op til flere gange på mine hold Smiley

Men ja, det hjælper nok lidt på holdet med de folk... Hulk så jeg gerne i en grøn-hvid trøje, men man har jo self også lov at drømme lidt Opstemt

Edit: God tur til Tyskland Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #77: 03 Apr 2012, 23:17 »

Ja, ved godt at du plejer at skrive meget Wink

Vertonghen vil du blive rigtig glad for er jeg sikker på, både i Arsenal og i WB er en fænomenal forsvarsgeneral, der kan finde på at sende et frispark i krydset fra tid til anden... han har lavet det nummer op til flere gange på mine hold Smiley

Men ja, det hjælper nok lidt på holdet med de folk... Hulk så jeg gerne i en grøn-hvid trøje, men man har jo self også lov at drømme lidt Opstemt

Edit: God tur til Tyskland Wink

Glæder mig til Vertonghen på dine anbefalinger. Går ud over dig, hvis han er shite Peace

Hmmm du får altså Hulk de første par år af mig. Medmindre du kan punge op med en ordentlig omgang Euro-sedler Peace

Takker, rejser først torsdag, så når nok 2 updates mere hvis jeg er heldig Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #78: 04 Apr 2012, 00:08 »

Glæder mig til Vertonghen på dine anbefalinger. Går ud over dig, hvis han er shite Peace

Hmmm du får altså Ikke Hulk de første par år af mig. Medmindre du kan punge op med en ordentlig omgang Euro-sedler Peace

Takker, rejser først torsdag, så når nok 2 updates mere hvis jeg er heldig Wink

Regnede med at du manglede et "ikke" for at give sætningen den rigtige mening... Men tja jeg gir li Herr Kleinberg et ring, så overfører han li pengene  Opstemt crazy Ku vær nice haha...

Vertonghen har endnu ikke skuffet mig, og tror sku heller ikke han gør det hos dig Wink

Okay, så får vi li lidt at holde os i live på resten af ferien Wink Men damn du er også nået langt allerede... side 6 i bloggen...jeg har kun li krydset grænsen til side 3 hehe...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #79: 04 Apr 2012, 20:32 »



STADIG EN HÅRD KAMP


De første måneder af det nye år er nu ved at være overstået. Vi er stadigt meget ustabile, og sætter point til i dumme kampe. Vi styrer de fleste kampe, og lukker dumme kontramål ind. Det er utroligt frustrerende, og jeg skal være ærlig at sige, at jeg har svært ved at slippe frustrationerne når jeg kommer hjem. Det går udover familielivet, hvilket slet ikke er acceptabelt.

Måske tog jeg det forkerte valg, da jeg sagde ja til jobbet. Det er sådanne tanker jeg gør mig lige nu, for jeg føler, jeg skal vælge mellem familien og klubben lige nu. Det der skræmmer mig mest er, at jeg helst vil bruge min tid på klubben. Sådan har jeg aldrig følt før, men jeg brænder virkeligt for dette projekt, det er bare utroligt skræmmende, at man kan være sådan som menneske.



Vi ligger stadigt nummer 6 i ligaen, nu med to point op til Athletic, som har 55 point. Vi kæmper og kæmper, men skuffer stadigt mod svage hold. Vi har for nyligt holdt et nyt holdmøde, som jeg håber, kan smitte positivt af på spillerne. Mesterskabet synes afgjort allerede nu. Barcelona har 85 point efter 30 kampe, med en målscore på hele 118-10. Real madrid er 8 point bagefter.



Vi trak Alkmaar i første runde her i foråret. Det viste sig at være en smal sag, og vi vandt med samlet 9-1. Meget flot præstation af drengene.

Vi har netop overstået 2.rundes første kamp mod PSG. Det blev til en snæver 1-0 sejr hjemme på Vicente Calderon. PSG virkede stærke, specielt fysisk, så der venter en hård kamp i Paris.



5. Runde
Xerez blev slagtet med hele 9-2, selvom jeg valgte at bruge hovedsagligt backups i de to kampe. Det er skønt vi stadig er med her, og stadig har en god mulighed for at hente vores første pokal.

KVARTFINALE
I kvartfinalen trak vi Betis. Første kamp var i Sevilla, hvor vi ret heldigt slipper afsted med 1-1 efter at Hulk udligner på straffespark i 82. minut.

Hjemme på Vicente Calderon spillede vi derimod Betis ud af banen. 3-0 var stillingen efter 20 minutter. Resultatet blev 3-1, efter at Betis reducerede hen mod slutningen af kampen.

SEMIFINALE
Athletic Club var næste modstander. En svær udebane i første kamp. Vi var slet ikke til stede i første halvleg, og Athletic gik til pause med en 1-0 føring. Trods massivt pres og masser af chancer tabte vi kampen 1-0

Returen hjemme i Madrid blev en helt anden kamp. Det blev den rene legestue, hvor vi vandt med hele 7-1, og er dermed i Finalen, hvor skræmmende Barcelona venter.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Der er uden tvivl gode takter i spillet, og de nye spillere er allerede ved at sætte et markant aftryk. Vi mangler dog stadigt meget stabilitet, og vores bundniveau er slet ikke godt nok.

Er fandme bare utroligt, at som holdet ellers ser ud, at vi bliver ved med at smide dumme point, der er nada stabilitetet. Begynder at tvivle på, om selv en rigmandssøn fra Qatar, ville være nok til at få det her hold til at fungere.

Kunne være man skulle kontakte Royal Unibrew og høre om man ikke kunne få lov at lave en Faxe-Kondi reklame, og ad den vej få mad på bordet!







« Seneste Redigering: 04 Apr 2012, 20:34 af TripleX9 » Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #80: 04 Apr 2012, 22:45 »

Ser sku fint ud i pokalen, og heller ikke værst i Euro League selvom PSG ikke er nem...

KIU
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #81: 04 Apr 2012, 23:29 »



KRISE


Vi nærmer os hastigt afslutningen på sæsonen. Vi er stadig ikke på den vigtige Champions League plads, det vil være så katastrofalt, hvis vi ikke kommer i den fineste turnering næste år. For hele klubben vil det være et stort knæk, hvis det mislykkes, og ikke mindst en katastrofe økonomisk.

Med 8 point op til den direkte plads, som Real Sociedad overraskende er i besiddelse af, må jeg erkende, at vi skal håbe på, de virkeligt dummer sig, for at vi kan komme i nærheden af 3.pladsen. Vi har stadigt 2 point op til 4.pladsen, som giver adgang til, nogle måske drabelige, kval. kampe næste år.

Presset kan virkeligt mærkes nu. Aviserne skriver konstant om vores middelmådige sæson, og kræver efterhånden både sejr over Real Madrid i den nærtforestående kamp hjemme på Vicente Calderon, men også en pokal triumf mod Barcelona.


Frustrationerne har personligt været store. I klubben og medierne gør jeg alt, hvad der står i min magt for at være så rolig og fattet som overhovedet muligt. Det gør desværre, at der på hjemmefronten er konstante gnidninger. Skænderierne med Siw er daglige, og virker til at blive værre og værre.

Det er gået så galt, at hun nu er taget tilbage til Norge for en periode. Var vist selv lidt med til at udløse det, da nogen af hendes sladdertante-veninder havde set mig i et par uheldige situationer, efter en middag med formanden. Lad os bare kalde det en tiltrængt våd nat.

Det er en katastrofe, og har slet slet ikke brug for flere problemer lige nu, for slet ikke at tænke på , hvis pressen opsnuser den historie. Heldigvis er Siw fantastisk, og udadtil er det bare en længere ferie i Norge. Vi har aftalt ikke at informere børnen,e mens vi prøver at give hinanden lidt luft, og forhåbentligt er hun snart tilbage i Spanien.

Sportsligt er vi netop røget ud af Euro League efter fortjent at have tabt 2-0 i Paris. Som forventet regnede jeg ikke med succes i denne turnering. Vores Europæiske focus starter først næste år, i forhåbentligt Champions League. Det der irriterer mig mest er, at det giver endnu et hak i moralen inden kampem mod Real Madrid og Mourinho.

Vi har nu en kamp hjemme mod Levante, inden arvefjendeopgøret. Forhåbentligt kan vi spille en rigtigt god kamp, og lave et par mål eller 3, og dermed banke lidt selvtillid ind i drengene igen.

Der er for meget spænding lige nu, både personligt og sportsligt. Det kan gå hen og blive et mareridtsår, eller det kan gå hen og blive en rigtig god sommer, hvis det lykkes sportsligt, og jeg kan få styr på privatlivet igen.


Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #82: 04 Apr 2012, 23:30 »

Ser sku fint ud i pokalen, og heller ikke værst i Euro League selvom PSG ikke er nem...

KIU

JA, der er da stadigt pokalchance, selvom det kun vil være et plaster på såret hvis jeg både bliver skilt og misser CHL. Ikke nødvendigvis i den rækkefælge Peace
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #83: 04 Apr 2012, 23:45 »

JA, der er da stadigt pokalchance, selvom det kun vil være et plaster på såret hvis jeg både bliver skilt og misser CHL. Ikke nødvendigvis i den rækkefælge Peace

En dyster men spændende drejning du giver historien,, vi kommer ind på livet af den kære Laudrup Wink

Godt taget Wink

Ja, der er da stadig en kamp mod mastodonterne Barcelona... Håber du kan vise dem noget flot fodbold, eller i hvert fald dø med støvlerne på Opstemt
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #84: 04 Apr 2012, 23:57 »

Puha, Laudrup.. Du er da vist en presset mand på flere områder.. OUCH! (Godt det ikke er mig Grin )

Som Highbury også nævner så er det en en spændende drejning du får ind i bloggen her med Laudrups problemer på hjemmefronten(jeg ELSKER den slags!) Opstemt

Lidt ærgerligt med EURO League, men mon ikke du kan nappe den CHL-plads i ligaen og få hvad du fortjener? Smiley
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #85: 05 Apr 2012, 00:05 »

En dyster men spændende drejning du giver historien,, vi kommer ind på livet af den kære Laudrup Wink

Godt taget Wink

Ja, der er da stadig en kamp mod mastodonterne Barcelona... Håber du kan vise dem noget flot fodbold, eller i hvert fald dø med støvlerne på Opstemt

Ja det blev sgu lidt dystert her til aften, blamer en hård laaaang dag som ikke bare kunne drives af på kontoret Wink

Yes Laudrup er ved at vise sit sande jeg, det jeg vi ikke kender, men som jeg pludseligt har insider vide om, eller noget  funny

De skal dø med støvlerne på, eller grædende på træningsbanen hele sommere, de vælger selv nu Peace

Puha, Laudrup.. Du er da vist en presset mand på flere områder.. OUCH! (Godt det ikke er mig Grin )

Som Highbury også nævner så er det en en spændende drejning du får ind i bloggen her med Laudrups problemer på hjemmefronten(jeg ELSKER den slags!) Opstemt

Lidt ærgerligt med EURO League, men mon ikke du kan nappe den CHL-plads i ligaen og få hvad du fortjener? Smiley

Presset? Den er sgu helt gal ja.... Og så den pæne mand Wink

Håber sgu du får ret med CHL, ser skidt ud hvis vi taber til Real Madrid og Athletic, som er nummer 4 vinder. Der er kun 3 kampe efter real kampen Smiley.. Meeeeen spændende Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #86: 05 Apr 2012, 00:08 »

Ja det blev sgu lidt dystert her til aften, blamer en hård laaaang dag som ikke bare kunne drives af på kontoret Wink

Yes Laudrup er ved at vise sit sande jeg, det jeg vi ikke kender, men som jeg pludseligt har insider vide om, eller noget  funny

De skal dø med støvlerne på, eller grædende på træningsbanen hele sommere, de vælger selv nu Peace

Heeh, ja det er jo en af de travle dage med handel Opstemt Nåede selv at brænde en del penge af i dag DOOH Wink

Ja du har pludselig en stor viden om hvad der sker i baglandet Smiley En alvidende fortæller Smiley

Heeh, tror de vægter deres ferie højt, ligesom os andre... så de skal nok gi den gas Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #87: 05 Apr 2012, 00:18 »

Heeh, ja det er jo en af de travle dage med handel Opstemt Nåede selv at brænde en del penge af i dag DOOH Wink

Ja du har pludselig en stor viden om hvad der sker i baglandet Smiley En alvidende fortæller Smiley

Heeh, tror de vægter deres ferie højt, ligesom os andre... så de skal nok gi den gas Opstemt

Det er det sgu ja, en af de travleste om året, but I like it Wink

Har alt den viden, fordi han ringer konstant og spørger om råd, så ja fik ham sgu nok fyret i Rusland Peace
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #88: 05 Apr 2012, 00:20 »

Det er blevet sengetid om ikke så længe, og den står på ferie syd for grænsen fra i morgen.

Så med ord fra Atleticos fans.. vil jeg sige god påske og ses søndag eller mandag.

"Hala Madrid, hala Madrid, el equipo del gobierno, la verguenza del país"
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #89: 05 Apr 2012, 00:21 »

Det er det sgu ja, en af de travleste om året, but I like it Wink

Har alt den viden, fordi han ringer konstant og spørger om råd, så ja fik ham sgu nok fyret i Rusland Peace

Det jo godt så Wink En af de få dage du må droppe fm i "pauserne" Opstemt

Heeh, du kunne da godt li ha givet ham rådet om at være lidt mere striks...  Men jo nok smart at du fik ham fyret, så han kunne tage til At. Madrid i stedet Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010