Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 18:37:15
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41
Balslev
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23606
0 Brugere, 837 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Brendansow
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
22
Forfatter
Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING" (Læst 119909 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés
«
Svar #90:
05 Apr 2012, 00:24 »
Citat af: Highbury 05 Apr 2012, 00:21
Det jo godt så
En af de få dage du må droppe fm i "pauserne"
Heeh, du kunne da godt li ha givet ham rådet om at være lidt mere striks... Men jo nok smart at du fik ham fyret, så han kunne tage til At. Madrid i stedet
Haha shhhh laver da aldrig noget med FM på jobbet
Var nødt til at få ham fyret, var røvtræt af at se russisk bold. Han hører til i Spanien
(læs nej han skal ikke spilde sin tid på det danske landshold heller
)
The Road Back To Anfield
FCK88
Manager
«
Svar #91:
05 Apr 2012, 00:27 »
Citat af: TripleX9 05 Apr 2012, 00:20
Det er blevet sengetid om ikke så længe, og den står på ferie syd for grænsen fra i morgen.
Så med ord fra Atleticos fans.. vil jeg sige god påske og ses søndag eller mandag.
"
Hala Madrid, hala Madrid, el equipo del gobierno, la verguenza del país
"
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Citat af: BenMusalho 23 Maj 2009, 20:06
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.
Say what?!
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #92:
05 Apr 2012, 00:27 »
Citat af: FCK88 05 Apr 2012, 00:27
The Road Back To Anfield
philips
Juniorspiller
«
Svar #93:
06 Apr 2012, 06:32 »
Jeg elsker denne her blog. Det der med at der er lidt historie med i den uden at gøre det for meget kan jeg rigtigt godt lide.
Held og Lykke Laudrup du har brug for det :p
Citat af: verdenskrig 11 Feb 2012, 16:18
Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #94:
09 Apr 2012, 19:52 »
Tilbage fra ferie, som kun har givet mig behov for endnu mere ferie. Er vist blevet for gammelt til 5 dages uafbrudt fest
Men nu er er vi klar igen, klar til at genoptge udfordringen med Laudrup og Atletico Madrid.
Citat af: philips 06 Apr 2012, 06:32
Jeg elsker denne her blog. Det der med at der er lidt historie med i den uden at gøre det for meget kan jeg rigtigt godt lide.
Held og Lykke Laudrup du har brug for det :p
Tak fordi du kan lide måden jeg laver bloggen på, og ikke mindst dit held og lykke, for du har sgu ret, jeg har bestemt brug for det
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #95:
10 Apr 2012, 14:53 »
HÆVNEN
4 Kampe tilbage af en hård La Liga sæson. Oveni har vi også en pokalfinale mod FC Barcelona. Der er ingen tvivl om, at det både bliver intenst og dramatisk. Lige nu og her inden aftenens hjemmebanekamp mod Real Madrid ligger vi på en 4.plads. Athletic Club har samme antal point, men har netop tabt, og er derfor en kamp foran. Vi kan altså med en sejr over SATAN's drenge (læs Mourinho's), for alvor tage et skridt mod den vigtige 4.plads. For vi kommer nok ikke længere op i år, da Real Sociedad på 3. pladsen har 8 points forspring inden aftenens Derby.
Fans og alle omkring klubben har haft denne kamp for øje i længe. Ydmygelsen fra efteråret skal vaskes af, og kun en sejr kan gøre det. Jeg er personligt overbevist om, at vinder vi ikke i aften, og pokalfinalen samtidigt glipper, så er jeg fortid i Atletico Madrid efter sæsonen. Alt er på spil i aften, og jeg har gjort mit ypperste til at sætte spillerne op.
Vi holder fast i vores offensive opstilling, med to angribende kanter, der virkeligt skal ligge tryg på Real forsvaret, og samtidigt skal Falcao og Hulk udgøre frontduoen. Den koncentration spillerne viser under opvarmningen, giver mig håb forude. Alle er fuldt fokuseret på, at det netop er i dag, på det fyldte Vicente Calderon, at hævnen skal tages.
"Hala Madrid, hala Madrid, el equipo del gobierno, la verguenza del país"
, har lydt fra samtlige Atletico fans den sidste time ned mod de hvidblusede. Vores fantastiske fans gør alt for at lægge max pres på Mourinho's overlegne stjerner. Banneret med ordene Regerings hold, byens skam dækker smukt den ene endetribune, og er med til at give en fantastisk optakt til kampen.
Vi starter en smule nervøst ud, og allerede efter 10 minutter har Ronaldo haft 2 store chancer, men heldivis for os, sendte han bolden hårdt forbi mål begge gange. Taktisk trækker jeg Sidney Sam lidt længere tilbage på den ene kant, for at han kan være med til at dække op for Ronaldo. Det ser ud til at stabilisere holdet.
33 minutter er spillet, da Falcao stiger til vejrs på hjørnespark. 1-0 til Atletico!! Stadion bryder ud i jubel, romerlys bliver tændt overalt. Real Madrid befinder sig nu i den heksekedel, som de nok allerhelst vil undgå.
Kort inden pausen får Hulk en friløber og banker bolden forbi en chanceløs Casillas. 2-0!!! Mourinho er tosset og fægter med arme og ben.
I pausen ændrer vi taktikken til lidt mere afventende, og vælger at spille på kontra, da jeg er overbevist om, at Real Madrid nu kommer for fuldt tryk. Ganske rigtigt er de første 10 minutter nærmest stormløb mod vores mål. Men Vertonghen spiller på fantastisk vis endnu engang Hulk helt fri med en lang dyb stikning. Hulk svigter ikke og lukker kampen med målet til 3-0.
Hvilken fantastisk aften det er. Vi har slået arvefjenden, vi har fået revanche for efterårets ydmygelse, vi er kommet alene på 4.pladsen og sidst men ikke mindst vi har gjort Mourinho rigtig tosset. Dette er den bedste aften i min korte karriere hos Atletico Madrid
VI LEVER OG VI TROR!
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #96:
10 Apr 2012, 17:26 »
COPA DEL REY FINALE
Finalen i dette års Cope Del Rey står for døren. Dette er vores chance for at vinde en pokal i denne sæson. Desværre står mægtige Barcelona i vejen, inden pokalen kan løftes. Barca har været uhyggeligt stærke i år, og har uden de store dikkedarer fejet al modstand af vejen. Holdet er også i finalen i CHL, plus de allerede er kåret som vinder af La Liga. Jeg kan kun håbe at CHL finalen ligger dem lidt i baghovedet, og dermed kan miste lidt fokus på denne finale.
Det kan nemt gå hen og blive en meget tæt finale, hvor en af de to helt store kan gå hen og blive matchvinder. Det ligner en duel mellem Barca's Messi og vores egen Falcao. Begge spillere har været formidable i denne sæson.
Jeg må indrømme jeg gamblede lidt i hjemmekampen mod Rayo. Jeg sparede flere spillere for at de netop kunne være klar til dette brag af en finale. Heldigvis vandt vi sikkert kampen 3-0, og er stadigt på 4.pladsen foran Athletic Club. Alle ved vist, hvordan det havde set ud i aviserne, hvis vi havde tabt den kamp, smidt CHL-pladsen væk, og bagefter tabt finalen til Barcelona. Heldigvis gik tingene efter planen.
Det blev en utrolig tæt kamp, hvor begge hold have en halvleg hver. Vi styrede hele første halvleg med en kontrolleret offensiv, og var faktisk uheldige med kun at være foran 1-0 ved halvleg. Netop før omtalte Falcao sendte et hårdt vristspark ind bag en blafrende Valdes.
Vores dominans fra 1. halvleg kunne vi ikke overføre til 2.halvleg. Langsomt kom Barca mere og mere ind i kampen, og i det sidste kvarter var vi virkeligt under pres. Kampen var dog netop gået i overtid, da Messi dukkede op ved den ene stolpe og nemt sendte bolden i kassen til 1-1. Lækkert mål af Barca som virkeligt udnyttede kanten til at splitte vores ellers solide defensiv anført af Vertonghen.
Et par smårokeringer fra begge hold gjorde den forlængede spilletid knap så seværdig, som den ordinære spilletid havde været. Begge mandskaber var bange for at smide det hele over styr, og den åbenlyse straffesparkskonkur
rence var en realitet.
Vore to fast mænd til at sparke straffe, Falcao og Hulk havde i den seneste tid brændt adskillige forsøg fra pletten. Jeg turde næsten ikke håbe på, at vi kunne gå sejrrigt ud af dette opgør. Med Barca's skytter, mod vores knap så sikre.
Men da Barca ved stillingen 6-5 sendte unge Thiago frem, for at sparke det måske afgørende spark, så skete miraklet. Thiago sparkede bolden forbi mål, og vi havde vundet!!!
Det var slet ikke til at fatte, vi havde slået mægtige Barcelona i Copa Del Rey finalen på straffespark. Den første pokal var hjemme, allerede i første sæson.
Hvad der lignede fiasko personligt og sportsligt for bare få uger siden, begynder nu at ligne en succes. Med blikket og smilet rettet mod Siw i logen vidste jeg, at jeg havde fået troen på det hele tilbage.
«
Seneste Redigering: 10 Apr 2012, 18:54 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
HansenLFC
Gæst
«
Svar #97:
10 Apr 2012, 19:24 »
Dejligt at se du er vendt tilbage fra ferie.
Du vender stærkt tilbage med to rigtige gode updates, mere af det TripleX9
Stort tillykke med pokalen, det er for lækkert du banker Barca
«
Seneste Redigering: 10 Apr 2012, 19:28 af HansenLFC
»
FCK88
Manager
«
Svar #98:
10 Apr 2012, 20:25 »
VIVA SEÑOR LAUDRUP!
Fandeme flot at du først slår "Regeringens Hold" i ligaen og efterfølgende napper Barca i Copa Del Rey
Stort tillykke med pokalen og nu napper du altså den 4.plads ellers lover jeg bål og brand for jeg VIL læse om Champions League i næste sæson her i bloggen!
KIU, TripleX9
Say what?!
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #99:
10 Apr 2012, 20:32 »
Citat af: HansenLFC 10 Apr 2012, 19:24
Dejligt at se du er vendt tilbage fra ferie.
Du vender stærkt tilbage med to rigtige gode updates, mere af det TripleX9
Stort tillykke med pokalen, det er for lækkert du banker Barca
Takker, er også godt at komme i gang igen, mest med bloggen knapt så meget med jobbet
... Var satme også glad for at slå dem, og hive den pokal
.. Tak.
Citat af: FCK88 10 Apr 2012, 20:25
VIVA SEÑOR LAUDRUP!
Fandeme flot at du først slår "Regeringens Hold" i ligaen og efterfølgende napper Barca i Copa Del Rey
Stort tillykke med pokalen og nu napper du altså den 4.plads ellers lover jeg bål og brand for jeg VIL læse om Champions League i næste sæson her i bloggen!
KIU, TripleX9
Yes Sir!... skal nok, ellers bliver jeg sgu nok fyret
.. Ved ikke om dit bål og brand eller en fyreseddel er værst, men lyder bestemt ikke rart, så tager mig sammen
Hader at tabe til "landets skam", og som du siger nuppede jeg lige dem begge to, selvom Barca var ret heldigt
CHL here we come
The Road Back To Anfield
JimmyGP
Manager
«
Svar #100:
10 Apr 2012, 20:33 »
Flot og tillykke.. Nogen fede resultater du får skabt..
Og så er jeg ellers enig med BIF88... GIV OS CHAMPIONS LEAGUE!
- Veni, vidi, vici -
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #101:
10 Apr 2012, 20:35 »
Citat af: JimmyGP 10 Apr 2012, 20:33
Flot og tillykke.. Nogen fede resultater du får skabt..
Og så er jeg ellers enig med BIF88... GIV OS CHAMPIONS LEAGUE!
Takker Jimmy.... rolig nu alle sammen, er sgu da nok at konen er pisse sur og kun tilbage på besøg fra Norge, nu ligger I sgu også pres på
Går i gang med updaten med det samme;)
The Road Back To Anfield
FCK88
Manager
«
Svar #102:
10 Apr 2012, 20:47 »
Citat af: TripleX9 10 Apr 2012, 20:35
Takker Jimmy.... rolig nu alle sammen,
er sgu da nok at konen er pisse sur og kun tilbage på besøg fra Norge, nu ligger I sgu også pres på
Går i gang med updaten med det samme;)
Vi er Atletico-fans, vi har KRAV på Champions League ellers gør vi sgu din bænkplads mere varm end den er lige nu
Say what?!
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #103:
10 Apr 2012, 20:56 »
Citat af: FCK88 10 Apr 2012, 20:47
Vi er Atletico-fans, vi har KRAV på Champions League ellers gør vi sgu din bænkplads mere varm end den er lige nu
Tror jeg begynder at stå op under kampene
.....
Med en evt. 4-plads risikerer jeg jo også en grim grim runde inden gruppespillet. Lykkepiller skal vist til de næste måneder
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #104:
10 Apr 2012, 21:27 »
PUDO SER MEJOR
DET KUNNE HAVE VÆRET BEDRE
Den sidste kamp er spillet, lysene på stadion er slukket for længst. Sæsonen er ovre, og det er tid til en status for min første sæson her i Atletico. Det har helt sikkert været både op og ned denne sæson. Det har været en fantastisk hård kamp at få tingene til at harmonere og lykkes. Ingen havde nogensinde lovet, at det ville blive nemt, men havde dog ikke forventet at det personligt ville berøre mig så meget som det har gjort.
LA LIGA
Vi klarede den i de sidste to kampe. Vi fik den 4. plads, som er så vigtig for alle omkring klubben. Det betyder ufatteligt meget for, at vi kan holde os til vores langsigtede strategi.
Ja, det var minimum en 4.plads, der var målsætningen for sæsonen. Det var nok nærmere en 3. plads jeg havde håbet på, da det giver direkte kval. til CHL. Men efter at have kæmpet så hårdt gennem en hel sæson for at nå det, så føles det ret så fantastisk. Endnu bedre fordi vi i en af de sidste kampe slog "Regeringens Hold".
Jeg er super stolt af drengene, men også af mig selv. Vi har alle haft vore kampe, både sportsligt og personligt. Nu står vi her, og vi skal næste sæson være med i det fineste selvskab.
COPA DEL REY
Vores fantastiske triumf mod Barca er virkeligt noget vi kan bruge. Det var mod Barcelona, som var urørlige i ligaen, holdet der også vandt Champions League. Det er virkeligt et brugbart tegn på, at de ting vi arbejder med, går i den rigtige retning.
EUROPA LEAGUE
Dette års europæiske deltagelse var ikke prioriteret lige så højt, som den vil blive de næste år. Det var den lille turnering, uden at jeg vil nedgøre den, men vi havde et hold der i denne sæson skulle spilles sammen, og lære hinanden og taktikken at kende. Vi gjorde, hvad vi kunne, og jeg mener det er acceptabelt, at vi nåede kvartfinalen. Vi tabte jo til de senere vindere fra Paris.
Det hele skal ikke være lyserødt og fantastisk. Jeg kæmper stadigt med de personlige problemer, men prøvet at løse dem med Siw. Det har været skønt at have hende tilbage i Spanien nogle uger. Jeg rejser selv til Norge for at se hende og familien på en lille ferie, inden jeg tager fat på en ny sæson. Jeg er optimistisk omkring fremtiden.
Jeg synes vi er ved at skabe et fantastisk hold her i Atletico, der har allerede været indledende samtaler med en langhåret "italiener", der i vinters absolut ikke ville til klubben, på trods af at vi fik et bud igennem, men som nu er meget interesseret.
Her hvor sæsonen kører på sit sidste, afventer jeg også rapporter på en ung franskmand, der skal være makker til Fellaini, hvis alt lykkes.
Der er ingen tvivl om, Atletico går en meget meget spændende sæson i møde.
The Road Back To Anfield
Sider:
1
...
5
6
[
7
]
8
9
...
22
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »