home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 421 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 96318 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "60. EN NY START
« Svar #315: 30 Apr 2012, 13:30 »

Så kom du igang igen Wink VM burde vær en okay turnering at gå efter, der er flere svagere hold med til VM end der fx er til EM eller den Sydamerikanske turnering... Men en VM turnering vil alligevel se godt ud på CV'et Wink Fuld fart fremad...

Yes så er vi i gang igen Smiley.... JA VM har flere hold med og derfor også dårligere hold, men når du når til knald eller fald kampene, så er det jo som regel alle de stærke der er tilbage alligevel Smiley.. Men ja det vil se godt ud på CV'et. Smiley

Jeg må sige jeg frygter det værste, synes blogsne går ned af bakke lige så snart det kun omhandler landshold! Jeg håber selvf du kan holde standarden for disse spændende opdateringer.. det kan os kun blive dobbelt så godt, hvis du styrer både en spændende klub og Argentina Wink

Frygt ikke Rynke.... Landsholdsbolden er kun indtil sommer, hvor jeg senest skal være i en ny klub, for jeg er enig med dig, landsholdsblogs er heller ikke lige min kop te Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "61 TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
« Svar #316: 30 Apr 2012, 23:30 »



TÆT PÅ EN AFSLUTNING


Næsten et år er gået siden jeg overtog posten som manager i Argentina. Ventetiden er ved at være ovre, for VM står for døren om få dage. Pladsen blev sikret ved at vinde gruppen foran Brasilien.

Jeg er stadig klubløs, trods enkelte henvendelser fra Premier League. Det rigtige bud er endnu ikke dukket op, men medierne gætter mere og mere på at jeg skal tage over i Liverpool her i sommerpausen, hvis klubben gør alvor af at fyre Mcleish, som er den nuværende manager.

Samtidigt  kører blogkonkurrencen på sin sidste time, og derfor er det ved at være tid til at sige farvel og tak for denne gang. Det har været hårdt, det har til tider været frustrerende, men det har været en fed oplevelse at blogge så intenst en måned i træk. Det fedeste har været alle jeres kommentarer, som virkeligt giver en ekstra skrivelyst. Kommentarerne kan vel sammenlignes med den 12. mand tilskuerne udgør på et stadion. Mange tak til jer alle sammen, og jeg håber I vil følge den her blog også efter konkurrencen, samt en anden blog jeg snarest vil starte sammen med Sir Highbury Wink HUSK nu at stemme, hvis ikke på min blog så stem på en af de andre Wink

Til sidst en stor tak til Brodtgaard for div. Atletico bannere og andre bannere han har lavet til mig  Thumbs Up

6 færdigspillede sæsoner, 15 titler og 61 updates gør at jeg i hvert fald er tilfreds med den sidste måned  Smiley

« Seneste Redigering: 30 Apr 2012, 23:33 af TripleX9 » Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
« Svar #317: 30 Apr 2012, 23:59 »

Sørgeligt du stoppede i Atletico, men dejligt at se du hurtigt fandt en ny og udfordrende arbejdsgiver.. Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 20 21 [22] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010