home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 96442 gange)
ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #285: 27 Apr 2012, 17:58 »

Det er en fed blog du kører. Starter altid selv med Atlético Madrid, da det er min ynglingsklub!

Din stil minder meget om den jeg selv kører, hvor jeg også skifter meget ud. Overvejede også selv at lave en blog med dem, men sprang fra det igen, da jeg begyndte at læse din Smiley

Keep up the good work! Thumbs Up
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #286: 27 Apr 2012, 18:15 »

Det er en fed blog du kører. Starter altid selv med Atlético Madrid, da det er min ynglingsklub!

Din stil minder meget om den jeg selv kører, hvor jeg også skifter meget ud. Overvejede også selv at lave en blog med dem, men sprang fra det igen, da jeg begyndte at læse din Smiley

Keep up the good work! Thumbs Up

Takker... og er helt enig, det er en fed klub at starte med, gode spillere når man starter, muligheden for at bygge et storhold, og så gør det jo ikke noget at man får nyt stadion Wink

Du kunne jo godt starte en her efter konkurrencen.... kunne være sjovt at læse, hvordan du griber tingene fat, her efter jeg snart har spillet 6 sæsoner med dem, og kommer måske endnu flere sæsoner Smiley

Logged


ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #287: 27 Apr 2012, 18:25 »

Takker... og er helt enig, det er en fed klub at starte med, gode spillere når man starter, muligheden for at bygge et storhold, og så gør det jo ikke noget at man får nyt stadion Wink

Du kunne jo godt starte en her efter konkurrencen.... kunne være sjovt at læse, hvordan du griber tingene fat, her efter jeg snart har spillet 6 sæsoner med dem, og kommer måske endnu flere sæsoner Smiley



Det er skam også noget jeg overvejer! Smiley

Kan du ikke skrive hvor mange penge du har brugt og modtaget på dine transfers i din managerhistorik?
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #288: 27 Apr 2012, 18:31 »

Det er skam også noget jeg overvejer! Smiley

Kan du ikke skrive hvor mange penge du har brugt og modtaget på dine transfers i din managerhistorik?

Jo det tjekker jeg lige op på når jeg kommer hjem om en times tid eller noget... ved det egentligt ikke.. hmmm et vildt bud må være 2,5 milliard i køb og 3,5 milliard i salg... men aner det ikke.. bliver spændende at se Smiley
Logged


ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #289: 27 Apr 2012, 18:46 »

Jo det tjekker jeg lige op på når jeg kommer hjem om en times tid eller noget... ved det egentligt ikke.. hmmm et vildt bud må være 2,5 milliard i køb og 3,5 milliard i salg... men aner det ikke.. bliver spændende at se Smiley

Okay, det lyder i hvert fald godt!

Klubben har jo meget gæld, og det skal der rettes op på Wink

Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #290: 27 Apr 2012, 18:50 »

Okay, det lyder i hvert fald godt!

Klubben har jo meget gæld, og det skal der rettes op på Wink

Det har den... den har en mega statsgæld som først udløber i 2025, ved ikke om man kan betale den hurtigere af, men ville da være fedt... men tror min balance er omkring ½ milliard nu eller mere... ser jeg også lige på Smiley


Logged


ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #291: 27 Apr 2012, 18:55 »

Tror jeg ikke man kan, men det kunne være fedt!

Jeg ser i hvert fald frem til den næste update Wink
Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #292: 27 Apr 2012, 21:25 »

Tror jeg ikke man kan, men det kunne være fedt!

Jeg ser i hvert fald frem til den næste update Wink

Jeg var tæt på... vi har købt for lige knap 2,5 milliard og solgt for godt 2.9 milliard.
Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #293: 28 Apr 2012, 10:11 »

Man må sige du har fået styr på galehuset i madrid..

Du er nu storebror i byen og de hvide fra Real må betegnes som væltet af pinden..  FEDT FEDT...

Ser frem til at se hvad fremtiden byder på.. En tur til England måske :-)
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #294: 28 Apr 2012, 10:54 »

Man må sige du har fået styr på galehuset i madrid..

Du er nu storebror i byen og de hvide fra Real må betegnes som væltet af pinden..  FEDT FEDT...

Ser frem til at se hvad fremtiden byder på.. En tur til England måske :-)

Der er rimelig kontrol over galehuset ja Wink,....  er lækkert at Real er blevet den lille nu, det er en sejr i sig selv Wink

Hmmm man ved aldrig om det bliver England Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #295: 28 Apr 2012, 14:56 »

Skøn skøn blog.. Det er uden tvivl en top3 blog.. godt skrevet og det hele er mig lige efter min smag.. det eneste negative jeg kan finde er at jeg godt kunne tænke mig lidt mere spansk blod på holdet, men ellers bare "skide godt Egon" Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #296: 28 Apr 2012, 16:29 »

Skøn skøn blog.. Det er uden tvivl en top3 blog.. godt skrevet og det hele er mig lige efter min smag.. det eneste negative jeg kan finde er at jeg godt kunne tænke mig lidt mere spansk blod på holdet, men ellers bare "skide godt Egon" Thumbs Up

Tak Jimmy,... er jeg super glad for du synes, hvis det viser sig jeg bliver i Spanien og i Atetico, så vil holde blive meget mere nationaliseret Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "57 TÆT PÅ MESTERSKABET"
« Svar #297: 28 Apr 2012, 16:51 »



TÆT PÅ MESTERSKABET


34 runder er der nu spillet af La Liga, og vi fører stadigt, på trods af ikke overbevisende spil, har vi stadigt et forspring på 10 point. Real Madrid ligger på 2. pladsen med 72 point, Barcelona har kun 69 point, men har dog spillet en kamp mindre. Netop Barcelona tager imod os på Camp Nou i næste spillerunde. Den kamp der kan give os pokalen for 3. sæson i træk. Det vil være fantastisk at kunne vinde titlen på vores rivalers hjemmebane.

I ligaen styrer vi igen mod mesterskabet, og I CHL er det ligesom sidste år blevet til en kæmpe skuffelse. Mødet med Liverpool i 1. knockoutrunde blev bestemt ingen fornøjelse. Første kamp var på Anfield Road, hvor Liverpool ikke var særligt gæstfrie, og sendte os hjem til Madrid med et velfortjent nederlag på 3-0.

I returkampen skulle vi vise at vi kunne rejse os igen, og derfor var der dømt angreb fra start til slut. Vi kom også på 1-0 i første halvleg, og da Liverpool fik en spiller vist ud 4 minutter inde i 2. halvleg, troede jeg for alvor på det. Miraklet udeblev dog og kampen endte skuffende 1-0. For andet år i træk har vi skuffet stort i den fineste turnering af dem alle. Spillerne har i foråret vist tegn på enten mæthed eller træthed, det kan skyldes de seneste års succeser, men det er stadigt meget uacceptabelt.

I Copa Del Rey venter rivalerne Sevilla i finalen, som vi vil gøre alt for at vinde endnu engang.  Vi kan stadigt slutte sæsonen af med de store pokaler i spansk fodbold, og både jeg og spillerne, vil gøre alt for at det sker.

Der skal sættes et ordenligt punktum for min 6. sæson i Atletico, og derfor kræver jeg fuldt fokus fra spillere og ledere omkring klubben. Mesterskabet og pokaltitlen skal i hus, der er ingen undskyldninger, om det så er det sidste jeg gør i Madrid! Det er nu spillerne og hele klubben skal vise at vi er "Hombres de Honor", og at vi alle fortjener at repræsentere trøjen og farverne. For vi er Los Colchoneros.



« Seneste Redigering: 28 Apr 2012, 17:04 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "58. 3. GANG I TRÆK"
« Svar #298: 28 Apr 2012, 19:44 »



3. GANG I TRÆK


Det tredje mesterskab i træk kom i hus på Camp Nou. Det blev en fantastisk fodboldkamp, og hele 6 mål kunne tilskuerne fryde sig over. På trods af at vi kom bagud både 1-0 & 2-1 lykkedes det os at vende kampen, og dermed sikre mesterskabet endnu en gang. Vi vandt kampen med 4-2, med 2 dobbelte målscorer. Den stærke Sissoko scorede igen, og denne gang to mål i samme kamp. Neymar gjorde Sissoko kunststykket efter. En dejlig præstation af holdet, og fantastisk at have vundet 3 mesterskaber på stribe.

Copa Del Rey finalen blev en kedelig kamp, og en skuffelse for vores fans. I en tæt og meget chancefattig kamp vandt Sevilla med 1-0. Det var ikke ufortjent, da jeg ikke syntes vi havde meget at byde på, en skuffelse mere til samlingen denne sæson, selvom vi dog blev mestre.

Klubben er rustet på bedste vis til at gøre en lige så god figur de næste år. Der er spillere som begynder at nærme sig deres efterår, men kigger man ned på reserveholdet eller ungdomsholdet er der flere spillere klar til at tage over. Samtidigt er der flere spillere udlejet til andre klubber, hvor de har fået masser af spilletid. Der er ingen tvivl om at disse spillere vil gå ind i truppen i den kommende sæson.

Økonomisk er klubben helt fantastisk. Med denne sæsons Champions League penge kommer balancen helt op på 800 millioner kroner. Vi har skabt en fantastisk solid klub, der virkeligt er blevet til en sund forretning, hvilket ikke er en selvfølge i fodboldverdenen.

Årets spiller er 100% Edison Cavani. Edison har desværre været skadet 12 uger denne sæson fordelt over 2 perioder. "El Matador" har været uhyggelig vigtig for holdet når han har været klar. Masser af point har lige netop Cavani hevet hjem, med hans fantastiske målinstinkt og afslutningsevne. Flot sæson af en ellers skades plaget Cavani, 27 mål i 22 kampe i La Liga.

Der skal dog nok handles lidt for at undgå den mæthed jeg har følt denne sæson. Der skal nye kræfter til i klubben, så holdet ikke lader sig hvile alt for meget på laurbærene grundet de seneste sæsoners succes.

Endnu en flot sæson er nu gået på hæld. Flot på den måde at vi igen blev suveræn mester i Spanien. Alligevel sidder jeg tilbage uden at være tilfredsstillet, de sidste to års fiasko i CHL nager mig rigtigt meget, og skuffelsen i Copa Del Rey finalen gjorde det bestemt ikke bedre. Hvad der skal til er jeg ikke klar over, men det er noget jeg skal have fundet ud af de næste par uger. En ting er sikkert, klubben skal ikke gå i stå nu!

« Seneste Redigering: 28 Apr 2012, 19:55 af TripleX9 » Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "58. 3. GANG I TRÆK"
« Svar #299: 28 Apr 2012, 19:52 »

Imponerende med mesterskaberne på stribe...

Går du efter det 4 i rap eller vil du have nye udfordringer???

husk lige at opdatere din signatur  Grin
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010