home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 498 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 96506 gange)
Svart
Gæst
 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #270: 26 Apr 2012, 22:32 »

Det er for spændende! Glæder mig helt vildt til næste update! Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #271: 26 Apr 2012, 22:43 »

Det er for spændende! Glæder mig helt vildt til næste update! Smiley

Er også selv spændt på, hvordan morgendagens pressemøde kommer til at forløbe Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #272: 27 Apr 2012, 01:34 »

Du ved jo hvad jeg vil sige... at du bør fuldføre din 10 års plan, for så at fortsætte videre... så er dit ry jo også blevet endnu bedre... så kan du få en go klub og tiltrække gode spillere Wink
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #273: 27 Apr 2012, 11:11 »

Triple, nu har du gjort mig alt for ivrig efter at finde ud af hvor du fortsætter henne.. I want an update and I want it NOW! Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #274: 27 Apr 2012, 12:15 »

Du ved jo hvad jeg vil sige... at du bør fuldføre din 10 års plan, for så at fortsætte videre... så er dit ry jo også blevet endnu bedre... så kan du få en go klub og tiltrække gode spillere Wink

Ja, ved godt det er det du hælder til Wink.... har ikke helt besluttet hvad jeg vil endnu Smiley.. men nu har jeg da fået folkets beslutning Smiley

Triple, nu har du gjort mig alt for ivrig efter at finde ud af hvor du fortsætter henne.. I want an update and I want it NOW! Opstemt

Hehe FCK..... Afstemningen er slut, og folket har talt, så er spørgsmålet bare om jeg også retter mig efter folkets hint, eller om jeg går mine egne veje. En time eller to, så har du svaret.. måske Peace
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #275: 27 Apr 2012, 12:15 »

Det er for spændende! Glæder mig helt vildt til næste update! Smiley

Den kommer snart Svart Wink
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #276: 27 Apr 2012, 12:41 »

Der er da en overvældende tilslutning til det spanske, selvom du i mit save er havnet i Stuttgart Wink Så kan Siw nemmere pendle mellem Tyskland, Danmark og Norge Wink
Logged

Svart
Gæst
 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #277: 27 Apr 2012, 12:45 »

Den kommer snart Svart Wink
Lyder godt!!! Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #278: 27 Apr 2012, 13:08 »

Der er da en overvældende tilslutning til det spanske, selvom du i mit save er havnet i Stuttgart Wink Så kan Siw nemmere pendle mellem Tyskland, Danmark og Norge Wink

Det er der, men fordi folket synes det skal være Spanien, er det jo ikke ensbetydende med at det bliver det. Bare rart at have en ide om hvad folk ønsker Smiley

Siw.... skal ikke tages hensyn til den gnavne elg-ko mere Peace
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "55. PRESSEMØDE ANG. FREMTIDEN"
« Svar #279: 27 Apr 2012, 14:01 »



PRESSEMØDE ANG. FREMTIDEN


Præsidenten for Atletico Madrid byder verdenspressen velkommen til dette pressemøde, som hovedsagligt vil handle om fremtiden for Atletico Madrid og ikke mindst min egen mulige fremtid i klubben. Jeg er en smule nervøs, for jeg frygter en masse kritiske spørgsmål, og en del røre i klubben efter denne formiddag. Det er også en noget sammenbidt præsident, der sidder ved min side, og endelig overlader ordet til mig som aftalt.

Velkommen alle sammen, det er skønt at se den store interesse, der er omkring Atletico Madrid. Som tidligere nævnt holder vi dette for at give en udmelding omkring klubbens fremtid, og også min egen fremtid.

Vi har igennem længere tid forhandlet om en ny kontrakt. Jeg må desværre sige at vi endnu ikke er noget til enighed. Jeg ved godt, folk tror det er en smal sag eftersom vores resultater har været ikke mindre end fantastiske, men sådan ligger landet bare ikke. Der er væsentlige punkter hvor vi stadig ikke er enige, og det kræver vi bliver enige før en ny kontrakt vil være til fordel for klubben mens også mig selv personligt.

Der er kommet en del nye store sponsorer til klubben, som kræver at ledelsen sørger for at holdet bliver mere spansk. Bestyrelsen bakker 100% op om den ide, og har sat visse krav op omkring holdets fremtidige udformning. Personligt går jeg ind for at man skaber det bedste hold man overhovedet kan, og så kigger jeg ikke på om spilleren er fra Honduras eller Thailand. Det er kvaliteterne i spilleren der er udslagsgivende for mig. Dog har jeg forståelse for sponsorernes og bestyrelsens ønsker, og dem respekterer jeg fuldt ud. Forhandlingerne er ikke afbrudt og vi vil uden tvivl fortsætte, men vi er på nuværende tidspunkt ikke enige.

Ser du dig selv som værende på vej væk fra Atletico Madrid?


Hmmmm, jeg håber det ikke, men det er svært at svare på, da vi er ret langt fra hinanden på det netop omtalte punkt. Jeg håber dog, at vi kan finde en løsning, der er tilfredsstillende for begge parter, for jeg elsker at være i denne klub, og det er et fantastisk hold at stå i spidsen for.

Du lyder bestemt ikke for positiv angående din fremtid i Atletico. Er det ikke sandt at uenigheden også skyldes penge? Er det blevet sådan at penge betyder mere end klubben Laudrup?


Penge har intet med sagen at gøre, samtligt kontrakter jeg har skrevet under med klubben, der har jeg accepteret første udspil fra klubben, og aldrig presset klubben økonomisk. Det handler udelukkende om måden at sammensætte et hold på! Hvis pengene var en stor del, tror du så ikke jeg var rejst for længst!

Der er forlydender om at du har været i London et par gange den seneste måned, er du allerede begyndt at forhandle med en ny klub?

Det har jeg ikke de store kommentarer til. Jeg har ofte været i England grundet arbejdet og muligheden for at se kvalitetsspillere er meget stor i England.

Du er ellers blevet set på et Hotel i nærheden af Tottenhams hjemmebane, samtidigt med at rygterne om at en stor koncern vil overtage Tottenham, og skifte manageren ud. Har du nogen kommentar til det?

Absolut ingen kommentarer, jeg kender intet til planerne med Tottenham og nye investorer, jeg var som sagt i England grundet arbejdet for klubben her.

Jeg tror vi stopper her, medmindre formanden har noget at tilføje. I har alle fået svar på jeres spørgsmål, og til vores fans kan jeg kun sige, at I har været fantastiske gennem alle årene, og det var fantastisk at se så mange de sidste to dage ved træningsanlægget, med de kæmpe bannere, der hentød til at jeg skal blive i klubben. Det varmer hjertet meget og jeg kan forsikre jer alle om, at jeg også håber vi kan nå til enighed om en forlængelse fra sommer af.

Præsidenten runder kort mødet af med at sige: "Uanset hvad der sker, har vi kun grund til at takke Michael for hans arbejde i klubben. Klubben er blevet til en af verdens stærkeste klubber på 5 år, en af verdens rigeste klubber og ikke mindst en af verdens mest attraktive klubber for både spillere, trænere og sponsorer. Vi vil sammen med med Michael forsøge at komme til enighed snarest, imens håber jeg at I alle vil respektere at vi ønsker fokus på fodbolden og ikke vores forhandlinger. Tak."






Logged


Svart
Gæst
 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #280: 27 Apr 2012, 14:19 »

Stadig spændende! Håber lidt at du drager til England hehe. Synes ikke der er så meget mere tilbage for dig i Madrid. Smiley

EDIT: Dog ville Tottenham skære i hjertet haha. Smiley
« Seneste Redigering: 27 Apr 2012, 14:26 af Svart » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #281: 27 Apr 2012, 14:22 »

Stadig spændende! Håber lidt at du drager til England hehe. Synes ikke der er så meget mere tilbage for dig i Madrid. Smiley

EDIT: Dog ville Tottenham skærer i hjertet haha. Smiley

Det er sgu svært, har ikke taget beslutningen endnu, flertallet vil jo gerne at jeg bliver i Madrid, men jeg er selv i tvivl, nu må vi se de sidste dage af konkurrencen, skal jo have besluttet mig inden da Wink

Haha, ja kan godt se Tottenham ikke lige er din klub, hvis det skulle blive dem, vi får se Smiley
« Seneste Redigering: 27 Apr 2012, 14:24 af TripleX9 » Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "55. PRESSEMØDE ANG. FREMTIDEN"
« Svar #282: 27 Apr 2012, 16:40 »

Er åh så enig med Svart omkring valget af klub i sidste update, hvis det bliver tottenham ender det jo med man håber på du taber Wink  Ej det ser sku fint ud, og vi må se hvor du havner henne... Synes dog at udfordringen med at nationalisere holdet er en fin ide... Men det er self også den klassiske ting at gøre efter en håndfuld sæsoner...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "55. PRESSEMØDE ANG. FREMTIDEN"
« Svar #283: 27 Apr 2012, 17:01 »

Er åh så enig med Svart omkring valget af klub i sidste update, hvis det bliver tottenham ender det jo med man håber på du taber Wink  Ej det ser sku fint ud, og vi må se hvor du havner henne... Synes dog at udfordringen med at nationalisere holdet er en fin ide... Men det er self også den klassiske ting at gøre efter en håndfuld sæsoner...

Haha... er godt klar over at I to ikke vil være vilde med at Laudrup ender i Tottenham, men tiden vil vise det, ikke engang du ved det endnu Highbury Peace

Der er ingen tvivl om at det er en udfordring at nationalisere holdet, MEN det strider bare så meget imod den måde jeg altid har spillet FM på, at jeg har været i tvivl, selvom det jo kan være en udfordring jeg aldrig har prøvet før Smiley

Beslutningen er dog truffet nu Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "56. MED HIV OG SVING"
« Svar #284: 27 Apr 2012, 17:19 »



MED HIV OG SVING


Efter en måned med heftige skriverier og spekulationer fra pressens side omkring min fremtid i Atletico, valgte formanden at udsende en pressemeddelelse.

"Michael har taget en beslutning, og han har informeret mig og den øvrige bestyrelse. Vi har i samråd med Michael bestemt at beslutningen ikke vil blive offentligt gjort før sæsonen er overstået. Dette gøres for at alt fokus er på fodbolden, og ikke hverken på klubben eller Michael."


Vi nærmer os slutningen af Januar, og jeg ved ikke helt om det har været postyret omkring min fremtid der har været skyld i det eller hvad det kan skyldes, men vi har i hvertfald ikke præsteret så godt som vi plejer her i Januar. Vi fører dog stadigt ligaen nu med 7 point ned til Real Madrid, som virkeligt har oppet sig efter at den tidligere storspiller, Michel har overtaget roret i kongeklubben. Michel er en fantastisk personlighed, som flere gange har været ude i pressen og rose Atletico og mig selv. Jeg har kun respekt tilovers for ham, og håber han vil gøre det rigtigt godt på trods af, at han er manager hos arvefjenderne.

COPA DEL REY
Kvartfinalen i dette års Copa Del Rey bød netop på et møde mellem Real Madrid og Atletico Madrid. Det er ikke her vores hovedfokus ligger, men som de fleste ved, går vi altid efter at vinde samtlige turneringer vi er med i. Første kamp var på Bernabeu, og det var mildest talt en skandale fra vores side. Godt nok stillede jeg ikke ligefrem med stærkeste opstilling, men med de navne vi har i truppen, var det stadigt et rigtigt stærkt hold. Vi blev sent hjem med en sæk på 4-1, en skandale uden lige. Jovetic som var Real's nyeste indkøb(350 mill), scorede sit første hattrick for Real lige netop mod os.

Jeg vidste det ville blive meget svært hjemme på Estadio de Madrid, men chancen skulle spilles, så jeg stillede op i stærkeste opstilling. Jan Vertonghen, Rondon & Hulk gjorde det umulige ved at score et mål hver mod kongeklubben. Vi havde vendt nederlaget på 4-1 til 4-4, og gik dermed videre på udebanemål. En fantastisk præstation, og ikke kun af de tre nævnte, men af hele holdet. Skudstatistikken lød på hele 28-4, så det var bestemt ikke ufortjent.

CHAMPIONS LEAGUE
I Champions League gik vi ubesejret igennem gruppen som forventet, og i februar begynder de rigtige CHL-Kampe. Igen i år har lodtrækningen ikke været med os. Vi skal endnu engang op mod et engelsk klassemandskab i første runde, nemlig Liverpool. Ligesom sidste år håber jeg på succes, og denne gang skal vi hele vejen til tops.

TRANSFERS
Ingen nye spillere er ankommet til klubben, og der er heller ikke skrevet forhåndskontrakter med nogen til sommer. Det skyldes to ting, jeg synes ikke vi har behov for nye spillere, og de spillere der er til rådighed på markedet kan ikke forstærke os. Desuden vil det være mest fair overfor klubben og en evt. ny manager at de kan starte på en frisk, hvis jeg ikke bliver i klubben.

Vi har derimod solgt et par spillere. Unge Bakardzhiev er desværre røget til Porto. Porto udløste frikøbsklausen, og så var der intet at stille op. Det er et stort tab for klubben af det unge 19-årige stortalent, heldigvis stod næste mand klar i rækken nede på b-holdet, unge Fillippini.

Matej Delac er sammen med Son Heung-Min allerede skudt afsted fra klubben igen. Delac ønskede en mere fast rolle på holdet, og Son har været meget skadet, og begge er derfor skudt afsted med store profitter, når man tænker på at begge ankom i sommers på fri transfer.

Sidst men ikke mindst har vi lejet den unge lovende angriber Gonzalez ud til Liga Adelante klubben Guadalajara.

Året transferoverskud kommer derfor op på 310 mill. kroner her kort inden januar måned er overstået.

Logged


Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010