home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 265 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 96578 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "51. TRANSFER OG TRUP"
« Svar #255: 25 Apr 2012, 14:13 »

Jeg kan ikke vente på næste update, Triple.. kom med den NU! Opstemt

Så kom der endelig en lille update FCK Wink

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HUSK AFSTEMNINGEN I TOPPEN!
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #256: 25 Apr 2012, 22:47 »



CASA DE MASACRE

SLAGTEHUSET


Inden aftenens opgør mod Barcelona på Estadio de Madrid er vi på 35 kampe uden nederlag i La Liga. Denne aften skal helst ikke ændre på den statistik. Det er nu Barcelonas tur til at besøge "Casa De Masacre", som Atletico fans er begyndt at kalde vores uindtagelig hjemmebane. Målscoren og pointhøsten for denne sæson på hjemmebane lyder på 23-2 og og 18 point i 6 kampe. Hvis vi tæller Champions League med lyder statistikken på 33-3 og 24 point for 8 kampe. Disse tal er bestemt ikke motiverende for det gæstende hold, vi har endelig fået opbygget et fantastisk fort.

Slår vi Barcelona i aften, øger vi afstanden ned til nummer 2 med hele 8 point efter kun 12 kampe, og allerede nu snakker medierne om at det begynder at være umuligt for de andre hold at hente Atletico Madrid.

86.000 ellevilde tilskuere er på plads her kort inden startfløjtet. Folket vil have en sejr, de vil se Barcelona blive ydmyget på VORES bane. Kravet er at give De Gea en meget meget hed aften i Barcelona målet, og det er også mine egne forventinger. Vi skal vise er vi er de suverænt bedste i Spanien, vise at vi har overtaget tronen permanent.

Spillerne løber på banen til at fantastisk pyro-show. Brugen af pyroteknik har længe været højt på ønskelisten hos vores elskede fans, og jeg har bakket dem op længe. Jeg synes det giver en fantastisk stemning visuelt, og er med til at forme vores stærke hjemmebane.

2. Minut 1-0
Kampen er knapt sat i gang før Rondon tager et træk på kanten af feltet og knalder bolden ind ved nærmeste stolpe uden chance for De Gea. Fantastisk start!

6. Minut 2-0
Hulk bryder igennem på højrekanten og går direkte mod baglinjen, han ser Neymar komme i modsatte side, og serverer en fænomenal aflevering på tværs af feltet og lige ned i fødderne på Neymar, 2-0!

42. Minut Rødt Kort
Cavani snor sig forbi den sidste Barca forsvarer, som ikke ser nogen anden udvej end at sparke benene væk under Cavani lige på kanten af feltet. Piqué bliver fortjent sendt tidligt i bad for en nødbremse.

Pause
Der er absolut ingen grund til at ændre noget som helst i pausen. Vi spiller formidabelt og er i fuld kontrol. De samme 11 bliver sendt på banen til 2. halvleg med ordene "slagt dem".

52. Minut 3-0

Rondon bliver spillet fri i feltet med en dyb stikning fra Özil, og Rondon er utroligt tændt og skarp i aften. Han sparker let og elegant bolden ind i kassen uden for De Gea's rækkevidde.

66. Minut 4-0

Der er hjørnespark og bolden bliver sparket hårdt ind mod nærmeste stolpe, hvor Rondon endnu en gang dukker op. Han header bolden ind bag en sprællende De Gea til 5-0 og får også sit Hattrick.

71. Minut 5-0

Rondon fyrer kanonen af lidt udenfor feltet og levner ingen chance for De Gea, som må hade sit gensyn med Estadio de Madrid. Rondon scorer sit 4. mål og sætter aftenens sidste søm i Barcelonas kiste.

5-0 sejr over Barcelona hjemme på Casa De Masacre, får vores fans til at gå helt amok. Her en time efter kampen synger og fester de stadigt inde på lægterne. Atletico er den største magtfaktor i spansk fodbold lige nu, og vi nyder det!

Rondon spiller helt fantastisk i denne kamp, og fortjener sin succes og fire mål. Samtlige spillere gør det fantastik idag, det er en fornøjelse at stå i spidsen for det her hold.



Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #257: 25 Apr 2012, 23:30 »

Tillykke med de fine resultater Wink
Det ser jo godt ud som sædvanlig Wink
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #258: 26 Apr 2012, 00:35 »

Tillykke med de fine resultater Wink
Det ser jo godt ud som sædvanlig Wink

Takker... prøver jo så godt jeg kan Wink
Logged


Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #259: 26 Apr 2012, 07:50 »

Imponerende resultater...   DU har sgu gjort det godt i galehuset. 

Jeg har stemt på at du skal fortsætte i Atl.Madrid.. 

Du kunn give dig selv en udfordring ved at feks. sige at om 5 sæsoner skal holdet udelukkende bestå af spanske spillere..
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #260: 26 Apr 2012, 09:54 »

Fantastisk blog, helt sikkert.

Og du skal selvf fortsætte med Laudrup, men tag en ny udfordring op. Før et gammelt tophold op i Italien/England! Smiley

in my humble opinion selvf Peace
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #261: 26 Apr 2012, 11:10 »

Jeg er så skuffet, synes virkelig niveauet er faldet. Der mistede du min stemme.

Der fik jeg dig, eller?

FREMRAGENDE! Selvfølgelig har du min stemme! FLOT FLOT FLOT! Wink
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #262: 26 Apr 2012, 12:50 »

Triple, det er jo fantastisk hvad du har udrettet med Atletico-holdet i din tid som manager... Jeg mangler ord for at beskrive din epoke i tiden hos Madrid-klubben.. Du har i hvert fald sikret dig MIN stemme, det er helt sikkert.. Og dejligt at se du nakkede Barca 5-0.. (godt nok er jeg Barca-fan men her støtter jeg fuldt ud dig Wink ) .. KIU Thumbs Up
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #263: 26 Apr 2012, 12:59 »

Imponerende resultater...   DU har sgu gjort det godt i galehuset. 

Jeg har stemt på at du skal fortsætte i Atl.Madrid.. 

Du kunn give dig selv en udfordring ved at feks. sige at om 5 sæsoner skal holdet udelukkende bestå af spanske spillere..

Tak Alfster, det er sgu gået helt godt Smiley Det ser også ud til at flertallet vil have mig til at fortsætte i Madrid, i hvert fald indtil videre. Hvis det sker, er dit forslag en ret god udfordring  Thumbs Up

Fantastisk blog, helt sikkert.

Og du skal selvf fortsætte med Laudrup, men tag en ny udfordring op. Før et gammelt tophold op i Italien/England! Smiley

in my humble opinion selvf Peace

Mange tak Rynke, synes også det kunne være spændende at føre et traditionsrigt hold til tops i feks England, evt. Leeds. Smiley

Jeg er så skuffet, synes virkelig niveauet er faldet. Der mistede du min stemme.

Der fik jeg dig, eller?

FREMRAGENDE! Selvfølgelig har du min stemme! FLOT FLOT FLOT! Wink


Gu gjorde du så  funny .... Tak Benja, er jeg sgu glad for du synes Smiley

Triple, det er jo fantastisk hvad du har udrettet med Atletico-holdet i din tid som manager... Jeg mangler ord for at beskrive din epoke i tiden hos Madrid-klubben.. Du har i hvert fald sikret dig MIN stemme, det er helt sikkert.. Og dejligt at se du nakkede Barca 5-0.. (godt nok er jeg Barca-fan men her støtter jeg fuldt ud dig Wink ) .. KIU Thumbs Up

Er super glad for din stemme FCK, og ikke mindst dine enten opmuntrende eller truende comments Wink Det hjælper sgu gevaldigt på lysten Smiley
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #264: 26 Apr 2012, 13:30 »


Gu gjorde du så  funny .... Tak Benja, er jeg sgu glad for du synes Smiley


Hahahaha, du får så meget ros, så ville lige drille lidt Grin
Logged

Svart
Gæst
 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #265: 26 Apr 2012, 13:42 »

Du får helt sikkert min stemme! Jeg gider normalt ikke at læse blogs, da jeg sjældent bliver fanget, men man må sige du har fanget mig. Har lige brugt siden jeg stod op på at læse hele bloggen igennem. Smiley
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #266: 26 Apr 2012, 14:40 »

Hahahaha, du får så meget ros, så ville lige drille lidt Grin

Det lykkedes sgu også lige de første par sekunder, god stil Peace

Du får helt sikkert min stemme! Jeg gider normalt ikke at læse blogs, da jeg sjældent bliver fanget, men man må sige du har fanget mig. Har lige brugt siden jeg stod op på at læse hele bloggen igennem. Smiley

Det var sgu da enormt lækkert at høre, glad for at det lige netop er min blog, der har fanget dig, og så endda fra morgenen af, hvor man normalt ikke altid lige er mest positiv Wink
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #267: 26 Apr 2012, 16:37 »

Som jeg sagde fra starten af, ville du få min stemme hvis du holdt niveauet hele vejen igennem ... hvilket du har gjort  Thumbs Up

Håber at du vinder mate!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés "53. CASA DE MASACRA"
« Svar #268: 26 Apr 2012, 17:13 »

Som jeg sagde fra starten af, ville du få min stemme hvis du holdt niveauet hele vejen igennem ... hvilket du har gjort  Thumbs Up

Håber at du vinder mate!

Takker mange gange Robber.... glad for at du har kunnet lide det hele vejen igennem, og forhåbentligt også de sidste 5-10 updates inden vi slutter af mandag Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
El Gran Danés "54. FREMTIDEN"
« Svar #269: 26 Apr 2012, 20:09 »



FREMTIDEN


Året nærmer sig sin afslutning og det er ved at være tid til at finde ud af fremtiden. Der er flere muligheder, selvom flere vil sige, at det er tosset ikke at blive i Atletico og hente endnu flere titler end vi allerede har hentet. Det er tid til at finde ud af om jeg ser nok udfordring i klubben eller om det er tid til at prøve noget helt nyt. Jeg ser to scenarier for mig, og indenfor det næste døgn vil jeg enten skrive under på den kontrakt Atletico har tilbudt, eller også vil jeg takke nej og sige at jeg forlader klubben til sommer.

Scenarie 1

Jeg bliver i Atletico Madrid, og fortsætter i samme stil som hidtil. Det vil sige at vi skal fortsætte med at være det bedste hold i Spanien, og samtidigt blive det mest vindende hold i de 10 år jeg har været i klubben når kontrakten udløber i 2021.

Fremover vil der hovedsagligt kun blive købt spanske spillere til holdet, der må højst hentes 1 udlænding pr. sæson, og denne spiller må højst være 18 år ved sin ankomst til klubben.

Balancen skal inden de næste 4½ år er gået op og runde 1 milliard danske kroner.

Scenarie 2

Jeg tager afsked med Atletico Madrid i sommerpausen og vil søge job i en traditionsrig engelsk klub, der skal føres tilbage til storhed og trofæer. Det kunne være et hold som Leeds United, men jeg har ikke lagt mig fast på nogen klubber endnu.

Begge scenarier bliver krydret med et job ved siden af som landstræner, hvis det rigtige hold melder sig på banen.

Jeg er selv i tvivl om, hvad jeg helst vil lige nu, men det næste døgn vil afsløre min beslutning.



« Seneste Redigering: 26 Apr 2012, 20:14 af TripleX9 » Logged


Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010