Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jul 2025, 22:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23599
0 Brugere, 717 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
milokdmenAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
22
Forfatter
Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING" (Læst 116034 gange)
Stimorol
Førsteholdsspiller
Sv: El Gran Danés "43. FORÅRET ER PÅ VEJ"
«
Svar #225:
21 Apr 2012, 15:23 »
Tillykke med sejren ved klub-VM!!!
Liverpool, Dortmund, AGF
TripleX9
Landsholdsspiller
El Gran Danés "44. SOM EN SKRÆKFILM"
«
Svar #226:
21 Apr 2012, 19:10 »
SOM EN SKRÆKFILM
Himlen var mørk og faretruende og regnen silede tungt ned over Old Trafford. Theater of Dreams var under disse forhold en skræmmende modstander i sig selv. Det mindede mest af alt om kulisserne til en krækfilm, hvor tilskuerne var de vilde zombier, der var villle have fat i vores hold for hver en pris..
Et græstæppe, der bestemt ikke imponerede mig, skulle danne rammen om kampen mellem sidste års finalister. Sejren få dage tidligere på 4-1 over Barcelona, der gav den perfekte optakt til mødet med United, syntes nu enormt langt væk. Mine fornemmelser for aftenens kamp var ikke gode. Om det var regnen, banen, de højlydte brøl ude fra zombierne ved jeg ikke, men følelsen af en meget dårlig aften for vores hold var bestemt i kroppen på mig.
1. Halvleg
6. Minut 1-0
Jeg åndede lettet op, de første fem minutter var total kontrol fra vores side, og ikke mindre en 3 chancer havde vi i de første 5 minutter. Den dystre følelse forlod kroppen lidt efter lidt, indtil Welbeck satte en kontra ind, som mest af alt mindede om en slagterkniv, der roligt og lidt efter lidt fosvandt længere og længere ind i ryggen. Welbeck fangede bolden på egen banehalvdel og med hans hurtighed fangede han det halve af holdet for langt fremme. Et træk ud mod siden inden han sendte bolden på tværs indtil en hel fri Hernandez, der sikkert bankede bolden i nettet, og fik kniven i rykken til at bore sig endnu dybere.
30. Minut 2-0
Efter målet var vi nærmeste statister i denne skrækfilm. Manchester United trillede bolden rundt mellem os, uden vi for alvor fik brudt og lagt trykt på i den anden ende. Et hjørnespark der ikke blev headet ordentligt væk slog det sidste søm i kisten i første halvleg. Hernandez dukkede igen op og hamrede bolden op i det ene målhjørne til pausestillingen 2-0. Vi var tæt på at være både døde og begravet i dette års Champions League.
PAUSE
Vi skulle gøre noget i pausen, intet havde virket og gode råd var dyre. Jeg savnede Cavani, den altid sikre præstation fra ham, men han var blevet skadet mod Barcelona, så Rondon og Hulk var eneste håb oppe foran. Sidney Sam havde spillet elendigt i første halvleg og blev skiftet med unge Pagouras, samtidigt med at vi ændrede til en mere offensiv indstilling. Forsvaret blev bedt om at være knapt så agressive og stå lidt dybere i stedet.
2. Halvleg
Vi fik lidt bedre fat i de røde djævle som ville os alt andet end godt. Men overmande dem kunne vi ikke, vi kom ikke frem til ret mange forsøg, og kampen blev til et blodigt slag midt på banen.
Vi satte ekstra pres på igen, og forsøgte at stresse uhyrerne mest muligt for at få det vigtige udebanemål, men det kom bare ikke. Håbet forsvandt langsomt, mine våben var brugt uden effekt, og vi måtte se i øjnene at det onde ville sejre.
92. Minut 2-1
Et sidste håb opstod pludseligt. Vi fik et hjørnespark som blev perfekt lagt hårdt ind til Vertonghen, der som en anden filmhelt dukkede frem mellem flammerne. Jan Vertonghen bankede bolden op i nettaget og reddede denne dystre aften, på "Theater of Dreams", med et drømmehug.
Alt det mørke og dystre forsvandt pludseligt, alt lysnede og blev godt igen, vi havde klaret os igennem rædselsturen og del 2 kunne kun blive bedre.
KAMPEN
«
Seneste Redigering: 21 Apr 2012, 19:41 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "43. FORÅRET ER PÅ VEJ"
«
Svar #227:
21 Apr 2012, 19:22 »
Citat af: Stimorol 21 Apr 2012, 15:23
Tillykke med sejren ved klub-VM!!!
Takker
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
El Gran Danés "45. DOMINANS"
«
Svar #228:
21 Apr 2012, 21:19 »
DOMINANS
Et fyldt Estadio de Madrid skulle danne rammen om sidste kapitel i sammenstødet mellem to af Europas bedste klubber. Manchester United kom uden tvivl med selvtillid i bagagen efter første opgør, som vi heldigt slap fra med et lille nederlag på 2-1.
Rammerne var perfekte til dette returopgør. Dysterheden fra sidste møde i Manchester var forvandlet til et farvestrålende Estadio de Madrid, der tog imod spillerne med en fantastisk tifo der fyldte hele stadion. De farvede stykker papir dækkede hele stadion i et rødt,hvidt og blåt mønster, hvor den ene langside også formede ordene Siempre Madrid (Altid Madrid).
Bedre velkomst kunne vi ikke få fra 70.000 ellevilde fans, der forventede sejr og flot fodbold. To hold fra øverste hylde skulle præstere for den krævende fanskare.
1. Halvleg
4. Minut skade
Kuzmanovic var valgt frem for Özil til denne kamp, da hans defensive kvaliteter og styrke var noget vi kunne få brug for på midtbanen. Desværre blev han allerede skadet i 4.minut, og den teknisk dygtige Özil måtte på banen istedet. Jeg frygtede at det kunne være med til at svække os på den centrale plads mod de stærke United spillere.
9. Minut 1-0
El Matador steg til vejrs og headede en perfekt serveret bolden ind i kassen bag tilbagevendte Mandanda. Perfekt start på kampen, på trods af skaden til Kuzmanovic.
Kampen forsatte som tæt, men med Atletico som klart spilstyrende. Manchester virkede lidt skræmte og nervøse, og de kom ikke frem til nogen farlige chancer i de første 45 minutter. De få chancer der var ved at opstå klarede en fantastisk spillende De Gea.
42. Minut Rødt Kort
Phil Jones blev i det 42. minut vist ud efter at have klippet Rondon, der var på vej direkte alene mod mål. Et fortjent gult kort, der var hans andet i kampen.
Pause
I pausen måtte Rafael udgå med en mindre skade, og blev erstattet af Papastathopoulos, som ellers normalt spillede i det centrale forsvar. Sime Vrsaljko var ikke med i truppen, og derfor var Papas eneste alternativ.
Vi fortsatte i den stive offensive stil, for hele tiden at lægge pres på United, da et mål til dem ville sende dem videre i turneringen.
2. Halvleg
Den første halve time af anden halvleg var den rene stillingskrig. Ingen af holdene kom frem til de helt store chancer, og jeg begyndte at prise mig lykkelig for Vertonghens sene udligning i 1. kamp.
64. Minut 2-0
Salvio blev spillet fri helt ude på højrekanten, og med det samme satte han kurs mod baglinjen i fuld fart. En perfekt timet aflevering tværs ind over feltet udenfor Mandandas rækkevidde, serverede bolden på et sølvfad for HULK, der kom i fuld fart og kunne kanonere bolden ind i et tomt mål.
77. Minut Rødt Kort
Det så rigtigt godt ud med en mand i overtal og en sikker 2 måls føring. Men i det 77. minut slog United kontra og Vertonghen så ingen anden udvej end at slagte Hernandez lidt udenfor feltet. Desværre havde Vertonghen allerede et gult kort, og med nummer to var det direkte i bad. Det var endnu mere trist at minuttet senere vile han være blevet skiftet ud, da jeg lige netop frygtede at han kunne få rødt. Jeg kunne dog ikke klandre Vertonghens beslutning, som kunne vise sig at være altafgørende for videre deltagelse.
85. Minut 3-0
Hvem andre end Cavani skulle lukke og slukke denne fantastiske fodboldkamp. Hulk fik tilkæmpet sig bolden på midten af banen, og han sendte Cavani afsted med en dyb stikning i venstre side af banen. El Matador satte direkte kurs mod mål fra siden af, og lobbde elegant bolden over en fremstormende Mandanda. El Matador har henrettet endnu et offer. 3-0!
En fantastisk aften på Estadio de Madrid var overstået og vi var videre i turneringen. Jeg var enormt lettet, for jeg havde frygtet de to kampe mod United, som kunne have givet os et meget tidligt exit i turneringen. Vi var stadigt med i kampen om pokalen.
KAMPEN
«
Seneste Redigering: 21 Apr 2012, 21:22 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "45. DOMINANS"
«
Svar #229:
22 Apr 2012, 02:38 »
Tillykke med de fine resultater min ven
Det ser sq ud til at At. Madrid er ved at bide sig solidt fast i den europæiske top
Fortsæt det gode arbejde
Robberman
Landsholdsspiller
«
Svar #230:
22 Apr 2012, 09:54 »
Ej, tillykke med sejren
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #231:
22 Apr 2012, 10:11 »
Citat af: Highbury 22 Apr 2012, 02:38
Tillykke med de fine resultater min ven
Det ser sq ud til at At. Madrid er ved at bide sig solidt fast i den europæiske top
Fortsæt det gode arbejde
Takker ven... ja det går sgu helt godt... eller gjorde da i de to kampe her.
Citat af: Robberman 22 Apr 2012, 09:54
Ej, tillykke med sejren
Ked af det går ud over dine hold Robber..... men kan trøste dig med at Granada stadig er med ikaplæbet om CHL næste år
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
El Gran Danés "46. GODT OG SKIDT"
«
Svar #232:
22 Apr 2012, 11:27 »
GODT OG SKIDT
Det er en småtrist aften i Lyon. Vi er netop færdige med returkampen i kvartfinalerunden. 1. kamp i Madrid var utrolig tæt, og endte desværre med en sejr på 1-0 til Lyon. Det var ikke lige det bedste udgangspunkt inden returkampen, men troen var dog stadigt tilstede, vi har jo altid scoret mange mål. Den største bbeymring var, at vi ofte har haft problemer mod netop de franske hold.
Vi var klar denne aften i Lyon, måske lidt for tændte. Linjen for aftenen blev lagt allerede i det 6. minut da Vrsaljko savede en Lyonspiller i feltet, jeg var overrasket over at det ikke gav direkte rødt, for det var en direkte svinestreg. Lyon kom sikkert foran 1-0.
Det blev en meget trist aften, vi kæmpede og pressede alt, hvad vi kunne, men lige lidt hjalp det. Hugo Lloris havde en fantastisk aften i målet, hvilket ville være meget synd at sige om De Gea i den anden.De Gea stod en ganske enkelt forfærdelig kamp, og han må forberede sig på at få et par kampe på bænken, præstationen var under alt kritik Cavani og Rondon slog ikke til, på de store chancer, som de normalt ikke misbruger. Alt i alt en fantastisk dårlig aften krydret med et rødt kort til M'Vila, og ikke andet at sige end at Lyon, denne gang, var bedre over 2 kampe. En af de største skuffelser siden vi tabte finalen for 2 år siden mod Manchester City.
RETURKAMPEN
I ligaen går det straks bedre. Vi har opbygget et ret godt forspring ned til efterfølgerne, som endnu engang er Barcelona & Real Madrid. Vi har i foråret fortsat den stabile stime fra efteråret. Det er ikke blevet til nederlag i ligaen siden den 5. december. Det bliver meget svært for rivalerne at hente os denne sæson. Med 3,1 mål i snit og 0,7 mål imod os i denne sæson i samtlige kampe, så er det heller ikke nemt at stille noget op. Det er dog trist at der gik 5 mål ind mod Lyon, når der kun er gået 20 mål ind i 31 kampe i ligaen.
LIGASTILLING
KAMPE
Med vores exit i Champions League bliver det ikke til alle 6 mulige pokaler, men vi har stadigt chancen for at hente 5 ud af 6 mulige. Lykkes det vil sæsonen være godkendt, men skuffelsen over Champions League, er jeg bange for, vil hænge ved hos mig selv indtil næste sæson kommer i gang.
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
El Gran Danés "47. 2 FINALER"
«
Svar #233:
22 Apr 2012, 14:20 »
2 FINALER
Indenfor 4 dage skulle vi spille hele to finaler. I 33. spillerunde gik turen til ferieøen Gran Canaria, hvor Las Palsmas tog imod, i det der kunne blive vores mesterskabskamp. Det blev en fantastisk aften på Estadio de Gran Canaria, hvor vi vandt med sikre 3-0 på 1 mål af Hulk og 2 kasser af unge Peter Spicer. Det andet mesterskab til klubben, under min ledelse, var sikret 4 runder før sæsonen var ovre. Fantastisk af drengene for andet år i træk.
4 dage senere stod den på finale i Copa Del Rey, som dette år skulle spilles på Bernabeu. Kampen blev en smal sag for holdet, og vi vandt usvigeligt sikkert med hele 6-0. Der var som forventet ingen problemer mod et meget svagere Deportivo hold, og vi kunne løfte den 5. pokal i denne sæson.
Sæsonen har været god, og specielt de unge spillere har imponeret denne sæson. Istedet for at kåre en årest spiller, har jeg valgt at kåre hver kædes spiller.
MÅLMAND
På trods af min utilfredshed med De Gea i Lyon kampene, er der ingen tvivl om at han har været denne sæsons klare førstevalg. De Gea vandt også bedste målmand, i den netop overståede La Liga.
FORSVAR
Valget falder i år på den unge Bakardzhiev, der har spillet super gode kampe hver gang han har været på banen. Knægten er kun 18 år, men er allerede fast mand i truppen. Jeg forventer mig rigtigt meget af den unge bulgarer i fremtiden.
MIDTBANE
Eduardo Salvio, der ligesom Bakardzhiev, startede på ungdomsholdet og b-holdet, har været helt forrygende denne sæson, og han har været 1. valg på højrefløjen gennem hele sæsonen. Jeg er meget imponeret over hans kvaliteter og hans evne til at være på rette sted til at sende bolden i kassen.
ANGREB
Peter Spicer bliver dette års angriber. Han deler klubbens topscorer titel med El Matador, begge spillere har scoret 30 mål i sæsonen. Jeg er specielt imponeret over at Spicer har gjort det så godt i sin første sæson på 1. holdet. Spicer blev også en suveræn topscorer i Copa Del Rey med 10 mål, 5 flere end nummer 2, Bojan fra Barcelona.
Årets unge spiller i Spanien blev suverænt vundet af Atletico Madrid. Niang som nummer 1, Pagouras som nummer 2 og Morquio nummer 3. Det er fantastisk lækkert at se, at vi snupper alle 3 pladser. Jeg må dog indrømme at jeg nærmere havde set Bakardzhiev og Oudin på de nogen pladserne, men det siger bare lidt om at vi har mange unge spillere, der virkeligt gør sig gældende i La Liga. Jeg forventer dog at sælge Morquio, da han er utroligt meget skadet, plus med tilgangen og tilbagevenden af udlejede spillere vil han komme i overskud. Der ligger dog en mulighed for at han får en sæson på b-holdet, hvis det lykkes dem at rykke op i næstbedste række.
Det har været en dejlig sæson med masser af pokaler og triumfer. Spillerne har udmærket sig individuelt og fællesskab på bedste vis. Eneste minus er selvfølgelig det skuffende tidlige exit i dette års Champions League.
LA LIGA
CHL
VM
COPA DEL REY
SUPERCUP
EUROPÆISK SUPERCUP
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "47. 2 FINALER"
«
Svar #234:
22 Apr 2012, 14:44 »
Surt at ryge ud mod Lyon... Ville overveje at sende De Gea ud hvis ikke det lykkes dig at hente El kun i næste vindue...
Men tillykke med de andre sejre
TripleX9
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "47. 2 FINALER"
«
Svar #235:
22 Apr 2012, 14:45 »
Citat af: Highbury 22 Apr 2012, 14:44
Surt at ryge ud mod Lyon... Ville overveje at sende De Gea ud hvis ikke det lykkes dig at hente El kun i næste vindue...
Men tillykke med de andre sejre
Tror jeg vil give dig ret, har kig på en ung målmand, og en meget meget dygtig offensiv spiller istedet for El Kun. Men nu må vi se om det lykkes at hente El Kun, hvis ikke vil der ske udskiftninger
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
El Gran Danés "48. PRESSEMØDE"
«
Svar #236:
22 Apr 2012, 16:25 »
PRESSEMØDE
Der har i ugerne efter sæsonstarten været en del uro blandt fans og presse omkring nogle situationer i klubben, og derfor har jeg valgt at stille op til pressemøde, for at lægge låg på div. rygter, og samtidigt besvare omverdens spørgsmål.
I har for nyligt solgt De Gea, og endda til Barcelona. Du har selv udtalt, at De Gea var sidste sæsons bedste målmand i klubben, og blev også kåret til La Ligas bedste. Hvad ligger der bag denne lidt uforståelige handel?
De Gea blev hentet dyrt ind for 1½ år siden, i vores forsøg på at samle trekløveret igen. Efter at Aguero valgte at afvise os konstant, er bestyrelsen og jeg blevet enige om, at vi ikke vil forfølge den drøm mere. Da De Gea så, efter de fatale Lyon kampe, blev bænket, udviste han en meget dårlig og negativ moral, som jeg slet ikke vil acceptere af en af klubbens bedst betalte spillere. Siden har forholdet ikke været særligt godt, og det var bedst for begge parter at vores veje skiltes.
Samtidigt er der er økonomisk aspekt i det, da 4 ligakampe mere ville udløse en klausul på 170 mill. kroner til Manchester United. Alt i alt tror jeg det var det bedste for klubben og også De Gea.
Fernando Torres ser heller ikke ud til at få den bedste behandling i klubben. Er du bare ude på at nedgøre vores gamle stjerner?
For det første, den tone der, gider jeg slet ikke høre på, så kan vi lige så godt stoppe med det samme. For det andet, så er det i samråd med Fernando at han er at finde på b-holdet. Fernando spiller på b-holdet for at hjælpe vores kommende stjerner godt på vej, og forhåbentligt hjælpe holdet op i 2. bedste række, hvilket mislykkedes sidste sæson i afgørende kamp. Det hele er et led i planen om at Fernando efter næste sæson skal være træner i klubben, han har netop forlænget sin kontrakt med et år, med en lønnedgang på hele 1,2 million, det er det jeg kalder en klubmand.
Jeg undskylder Laudrup, det var ikke for at fornærme dig. Hvad kan vi forvente denne sæson af transfers, nu hvor El Kun ikke er en del af dine planer går jeg ud fra?
Aguero bliver ikke en del af mine planer igen, så længe jeg er i klubben. Ambitionerne og forventningerne rokker vi tværtimod ikke ved. Du kan forvente at se klassespiller komme til klubben, der vil styrke holdet endnu mere i vores kamp om at blive det bedste hold. Flere handler er på plads, uden jeg vil nævne navne, så er en ung stjernemålmand på vej, samt en brasiliansk wing der kan tage overfor Gervinho, der lige er blevet solgt til Porto. Allerede i Januar sikrede vi os flere spillere som kommer til klubben om et par dage. Jeg kan nemt love at vi kommer meget styrket ud.
Økonomien har du aldrig været meget for at tale om. Hvordan ser det ud økonomisk?
Det er nu nærmere fordi, jeg synes, at der er andre personer i klubben, der har langt større forstand på den detaljerede økonomi. Men jeg kan da fortælle at vi sidste sæson havde et overskud på 95 millioner kroner totalt, på trods af vores hurtige exit i Champions League. Ydermere skal det siges at brasilianeren vi har hentet indgår i sidste års regnskab, hvor 150 millioner er startsummen. Økonomisk er vi godt sikret, og er den 5. rigeste klub i verden.
Der er en ting mere, som har rystet nogle fans og ikke mindst os journalister. Du har taget imod jobbet for det Hollandske U23-hold. Er du ved at køre dig selv i stilling som landstræner for et A-hold?
Sådan skal det bestemt ikke ses, tværtimod elsker jeg mit job her i Atletico, og jeg kan forsikre alle fans om at jeg ikke skal nogen steder. Jobbet i Holland var et blandt flere som jeg modtog fra div. U23 mandskaber med henblik på at styre holdet under OL. Jeg tror det er en drøm for mange managers at styre et hold ved en så stor begivenhed som et OL er. Jeg er meget spændt på at stå i spidsen for holdet her sidst i Juli, og jeg har snakket en del med min gode ven Ronald Koeman inden jeg tog jobbet.
Jeg har et fly til England her om en time, så vi bliver nødt til at stoppe nu, og jeg håber svarene har hjulpet på fortvivelsen blandt jer alle.
«
Seneste Redigering: 22 Apr 2012, 16:30 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
Highbury
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "48. PRESSEMØDE"
«
Svar #237:
23 Apr 2012, 03:56 »
Så blev tingene sat på plads
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #238:
23 Apr 2012, 10:19 »
Citat af: Highbury 23 Apr 2012, 03:56
Så blev tingene sat på plads
Det gjorde de nemlig.. Senor Laudrup er ved at blive mere kold og kynisk
The Road Back To Anfield
Unknown
Ynglingespiller
«
Svar #239:
23 Apr 2012, 10:46 »
Jeg synes faktisk pressemødet, har givet en større indsigt i både dine mål, men også filosofien omkring din gøren på transfermarkedet etc.
- Så KIU
Sider:
1
...
14
15
[
16
]
17
18
...
22
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »