Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jul 2025, 22:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jul 2025, 22:07
Nodiem
Blogs
Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23599
1 Bruger, 503 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
milokdmenAtogs
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: FmFreaks.dk
Konkurrencer
Blogkonkurrencer
Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
22
Forfatter
Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING" (Læst 116071 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "35 KURSEN ER SAT"
«
Svar #195:
19 Apr 2012, 15:43 »
KURSEN ER SAT
Det går forrygende i klubben, vi er stadigt med i alle turneringer, samt fører La Liga, eneste skår i glæden var et surt, men fortjent nederlag til Real Madrid. Det gør det ikke bedre, at det var på hjemmebane at vi tabte med 2-0. Udover den kamp har vi gjort rent bord i samtlige kampe i alle turneringer de sidste to måneder.
I Champions League har vi trukket tyske Wolfsburg i næste runde. Det bør være et hold vi kan klare over 2 kampe, og dermed spille os selv i kvartfinalen.
I Copa Del Rey har vi netop overstået første kamp i semifinalen. Vi vandt 4-1 hjemme på Vicente Calderon over Athletic Club. Det ligner en finale mellem os og Real Madrid.
På transfersiden har vi skilt os af med to store spillere, der har haft stor betydning for klubbens succes de seneste par år. Rene Adler er blevet solgt for 170 millioner kroner til Juventus. Rene er for god en målmand at have til at sidde på bænken, og derfor vurderede vi, at det var bedre at sælge ham og få en god pris. Juan Manuel Vargas, har været en fantastisk slider gennem de sidste par år, Vargas bliver dog ikke yngre, og da Valencia bød 45 millioner kunne vi ikke sige nej. Mbia slog aldrig rigtigt igennem i Atletico, og er derfor solgt videre. Samlet har vi i år solgt spillere for 680 mill. kroner.
Som tidligere nævnt har vi fået De Gea tilbage i målet. Anden brik i spillet om trekløveret er på plads, og han skal endnu en gang kæmpe om den enlige plads i målen med Anders Lindegaard. Med det kendskab netop de to har til hinanden, er jeg sikker på vi har en stærk målmandsduo.
Vi har hentet en hel del unge spillere ind, som rent faktisk skal ind på førsteholdet med det samme. Peter Spicer er den eneste som skal spille for klubbens B-hold. Jeg regner med at han vil blive rykket op efter sommerpausen. Grunden til han skal spille på b-holdet, er hovedsagligt reglen om udlændinge, plus at han vil have godt af at få nogle kampe i benene, da kampen om pladserne i angrebet i forvejen er meget tæt. Udover det skal Fillippo Colonna slå sine folder i U-truppen indtil han evt. bliver klar til 1. holds fodbold.
Samlet har vi købt spillere for 490 millioner kroner.
TRANSFER 4. SÆSON
MORQUIO
OUDIN
KÖKTEN
Her i Januar har vi også hentet en 2 af vores unge spillere op fra akademiet.
FOTIS PAGOURAS
skal op og kæmpe med de etablerede om de offensive pladser på kanterne. Samtidigt skal
MITKO BAKARDZHIEV
være backup for de centrale pladser i forsvaret.
Det ser utroligt lovende ud, både hvad angår resultater, men så sandelig også med spillermaterialet. Endnu engang har vi præsteret et overskud på transfersiden, og vores egne talenter begynder så småt at blomstre. Fremtiden ser lys ud for Atletico, og kursen er sat mod flere triumfer.
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
El Gran Danés "36. CAMPEONES"
«
Svar #196:
19 Apr 2012, 16:50 »
CAMPEONES
Den 10 maj 2015 bliver en dag jeg altid vil huske. Denne søndag aften blev dagen, hvor vi vandt mesterskabet for første gang. En fantastisk bedrift af drengene, der har været i spidsen for La Liga siden starten af sæsonen. Endelig lykkes det for os at få skovlen under Barcelona og Real Madrid.
Aftenens kamp var hjemme mod Levante, spillerne var tændte men også en smule nervøse. Det her var hvad vi havde ventet på i flere år. Nu havde vi endelig chancen for at snuppe mesterskabet, og så endda på hjemmebane, foran alle de mange Atletico fans.
Jeg må indrømme jeg selv havde nerver på, det skulle bare lykkes. Godt nok havde vi 3 kampe til at afgøre det i, men vi havde matchbold, og jo før vi fik den hjem, jo mere kunne vi fokusere på de andre turneringer.
Nerverne var dog uden grund, vi spillede en fantastisk kamp, på et propfyldt Vicente Calderon. Drengene vandt hele 7-1, og sendte Levante hjem med en ordentlig øretæve.
En fantastisk måde at tage pokalen på, og ikke mindst en fantastisk måde at påbegynde afskeden med Vicente Calderon, som snart er et overstået kapitel.
Dette var første pokal af de 3 mulige, og vi vil gøre alt hvad vi kan for også at hente de 2 andre.
LA LIGA
«
Seneste Redigering: 19 Apr 2012, 16:51 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "37. COPA DEL REY FINALE"
«
Svar #197:
19 Apr 2012, 20:31 »
COPA DEL REY FINALE
I Årets Copa Del Rey er det lykkes os at spille os frem til finalen. Ganske som ventet skal vi op mod Real Madrid. Det er dog lidt pudsigt at kampen skal spilles på Camp Nou, hvor begge holds arvefjender har hjemmebane. Det giver muligheden for masser af tilskuere, der kan danne rammen om et brag af en finale.
Stadion var fyldt til bristepunktet, hele 98.900 tilskuere skulle overvære finalen, som var et opgør om Madrid, men spillet i Barcelona. Mon ikke der er en lille chance for at Barca-tilhængerne der er at finde på stadion, hælder en lille smule over mod Atletico, man kan i hvert fald håbe.
7. Minut 1-0
Aftenen skulle vist sige at blive totalt domineret af det ene hold. Kun 7 minutter gik der før det ene Madrid hold kom foran, GOOOOL ATLETICO! Papasthathopoulos steg til vejrs på et hjørnespark og headede sikkert bolden ind bag Casillas. 1-0!
14. Minut 2-0
2-0 ved Eduardo Salvio, en af vore egne drenge hentet op fra b-holdet. Sidney Sam går til baglinjen, hvor Real forsvaret fokuserer på Cavani og Rondon, ingen ænser lille hurtige Salvio et blik, og han kan ved fjerneste stolpe sætte hovedet på en fantastisk aflevering fra Sideny Sam.
42. Minut 3-0
En dyb stikning fra Vertonghen op mod Cavani, som allerede er i fart, plejer at være lig med mål, og ganske rigtigt Cavani udnytter sin hurtighed og går direkte mod Casillas, som han på elegant vis får til at ligne en statist, da han legende let banker bolden op i det ene målhjørne.
PAUSE
Vore fans nyder helt sikkert den legestue, og man kan sagtens høre på stadion, hvem der er foran i kampen. Slagsangene kommer i bølger ned mod banen og skaber en fantastisk stemning for os, og føjer sikkert endnu mere frustration til Real Madrids spillere og stab.
Med en 3-0 føring valgte jeg at tage Cavani ud i pausen, og give 45 minutter til unge Niang. Der var ingen taktiske ændringer, da jeg håbede at vi kunne give dem en ydmygelse af de helt store denne varme aften i Barcelona.
48. Minut 4-0
Nyindskiftede Niang får en retur uden for feltet efter et hjørnespark, og han tøver bestemt ikke. Med et præcist vristspark sender han bolden hårdt ind bag en sprællende Casillas.
51. Minut Rødt kort
Sami Khedira får fortjent et rødt kort efter at have slagtet unge Morquio på midten af banen. En hensynsløs tackling af tyskeren, som bliver sendt tidligt i bad. Morquio får en lille skade, og er nødt til at gå ud nogle minutter senere.
65. Minut 5-0
Rondon som ikke har scoret i kampen, men stadigt har spillet en pragtkamp, blev slagtet i feltet af Pepe som helt uforståeligt kun får gult kort. Sidney Sam er sat til at sparke straffesparket, og han eksekverer sikkert.
78 Minut. 6-0
Et brag af et skud fra Niang, gør at bolden smutter mellem hænderne på Casillas, der bestemt ikke ligner verdens bedste målmand denne kamp. Målet blev kampens sidste, og vi vandt slaget om Madrid hele 6-0!
Den 2. pokal i denne sæson er i hus på vidunderligt spil af holdet. Det er en fantastisk følelse at stå her på Camp Nou, løfte pokalen efter at have slået det hold, som vi elsker at vinde over.
FINALEN
SPILLERE
COPA DEL REY
«
Seneste Redigering: 19 Apr 2012, 20:39 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
Robberman
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "37 COPA DEL REY FINALE"
«
Svar #198:
19 Apr 2012, 20:44 »
Booom!
- Payback
Bliver spændende at se om du får fuldendt trekløveren, og jeg følger, som sædvanelig, med
He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #199:
19 Apr 2012, 20:47 »
Citat af: Robberman 19 Apr 2012, 20:44
Booom!
- Payback
Bliver spændende at se om du får fuldendt trekløveren, og jeg følger, som sædvanelig, med
UHA, den med trekløveret er jeg sgu også spændt på, håber til det sidste, det er op til El Kun, vil han til Atletico, så henter jeg ham helt sikkert
Godt du stadigt er med Robberman, er snart ved at være fremme, hvor midt save er, glæder jeg mig til
The Road Back To Anfield
-LFC-
Manager
«
Svar #200:
19 Apr 2012, 23:53 »
Vanvittige resultater her i denne sæson!
Også et helt og aldeles slagkraftigt hold du har fået samlet, især stort tillykke med De Gea, ham vil jeg meget gerne se et SS af. Glæder mig til du kommer helt up to date med tiden, selvom det faktisk er meget fedt med nogle store spring!
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #201:
20 Apr 2012, 09:18 »
Citat af: -LFC- 19 Apr 2012, 23:53
Vanvittige resultater her i denne sæson!
Også et helt og aldeles slagkraftigt hold du har fået samlet, især stort tillykke med De Gea, ham vil jeg meget gerne se et SS af. Glæder mig til du kommer helt up to date med tiden, selvom det faktisk er meget fedt med nogle store spring!
Det er gået helt godt denne sæson ja
.... Mangler stadigt at fortælle om Champions League
.. Jeg skal nok lige smide et SS op af De Gea så snrt sæsonen her er færdigspillet.
Glæder mig sgu også til at være up to date med savet, selvom du nok har ret i , at denne måde gør at man kommer længere frem i hvert update, men med en up to date blog, kan jeg bedre komme i detaljer igen
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "38. ROAD TO THE FINAL"
«
Svar #202:
20 Apr 2012, 10:11 »
ROAD TO THE FINAL
VEJEN TIL FINALEN
Vejen til finalen i dette års Champions League har været lang og hård. Der har været et par bump på vejen, men vi har overvundet hver og en. Vi har vist en styrke, der er en af Europas topklubber værdig. Med dygtighed og held har vi for 3. gang på 4 år spillet os frem til finalen i verdens fineste klubturnering.
1. KNOCKOUTRUNDE
Wolfsburg blev en smal sag for vores stærke hold. Godt nok skuffede vi med kun 2-2 på udebane, men hjemme på Vicente Calderon, var der er ingen tvivi. En overlegen 4-0 sejr sendte os i kvartfinalen med 6-2 samlet.
KVARTFINALE
Ukrainske Shaktar Donetsk stod som næste hold klar til at møde Los Colchoneros. Første kamp var hjemme på Vicente Calderon, hvor vi sikkert vandt 3-1. Det irriterede mig dog at vi lukkede det ene mål ind i overtiden, men med lidt koncentration burde det resultat være med til at sikre videre avancement.
Kampen i Ukraine blev alt andet end nem for os. Trods overtag i spil og chancer, og endda en mand mere på banen efter det 9.minut, hang skandalen og ydmygelsen over os i længe. Shaktar var enormt effektive og var efter 77 minutter foran med 2-0, og det begyndte at ligne exit for os. Bolden ville bare ikke ind, trods masser af chancer.
Ændringer blev lavet, og der blev blæst til angreb fra alle mand, men der skulle et heldigt straffespark til for at redde os. Cavani er sikkerheden selv for os på straffe, og han bankede bolden i kassen til 2-1. ÅH ja tak tænkte jeg, så var den kamp hjemme.
Men nej Shaktar får en kontra 2 minutter før tid som de udnytter, og sender kampen i overtid. En skandale af spillerne, som jeg har lyst til at svine til i den korte pause. Men vælger dog at sige jeg tror på dem, og vi mangler bare et enkelt mål, så er semifinalen i hus.
Vi skulle dog bruge endnu mere hjælp inden vi kunne sikre os sejren. Endnu et rødt kort til Shaktar, gjorde at vi i det 124. minut, kunne sikre os sejren. Hvem andre end Cavani kan afgøre så spændende en kamp.
2 mål af Cavani i en kamp, hvor jeg til sidst frygtede en brutal straffesparks konkurrence, sendte os videre til semifinalen.
KAMPEN I UKRAINE
SEMIFINALE
I semfinalen skulle vi møde Inter, som var det hold jeg helst ville møde af de 3 tilbageværende. Manchester United og Barcelona virkede mere skræmmende. Italienske hold, er efter min mening, nemmere at spille imod.
Første kamp var i Italien, og vi vandt overraskende let 2-0, hvor vi aldrig rigtigt følte os truet. Et skridt nærmere finalen i Champions League, og en aller sidste kamp på Vicente Calderon nogensinde. Hvilken bedre afskedsgave, end at sikre os billet til finalen, kunne vi give.
Kampen på hjemmebane blev et slag på midt på banen. Angel Di Maria bragte godt nok Inter foran efter 15 minutter, men et kvarter senere bankede Hulk bolden i kassen til 1-1, hvilket blev kampens resultat. En tæt kamp resultatmæssigt, men med stort spilovertag til os. Finalepladsen er i hus!
Finalen vil blive spillet på Millennium Stadium i Cardiff den 30. maj 2015
«
Seneste Redigering: 20 Apr 2012, 11:05 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
Robberman
Landsholdsspiller
«
Svar #203:
20 Apr 2012, 12:14 »
Hvem er den anden Finale-deltager?
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #204:
20 Apr 2012, 12:56 »
Citat af: Robberman 20 Apr 2012, 12:14
Hvem er den anden Finale-deltager?
Det bliver vist et hold du godt kan lide Robberman
The Road Back To Anfield
Robberman
Landsholdsspiller
«
Svar #205:
20 Apr 2012, 14:11 »
Citat af: TripleX9 20 Apr 2012, 12:56
Det bliver vist et hold du godt kan lide Robberman
.. Er lidt splittet i finalens udfald
TripleX9
Landsholdsspiller
«
Svar #206:
20 Apr 2012, 15:09 »
Citat af: Robberman 20 Apr 2012, 14:11
.. Er lidt splittet i finalens udfald
Haha er godt klar over det, indrøm det du håber lidt mere på United, det er ok så længe du bliver ved at læse med, uanset udfaldet
The Road Back To Anfield
Robberman
Landsholdsspiller
«
Svar #207:
20 Apr 2012, 16:15 »
Citat af: TripleX9 20 Apr 2012, 15:09
Haha er godt klar over det, indrøm det du håber lidt mere på United, det er ok så længe du bliver ved at læse med, uanset udfaldet
TripleX9
Landsholdsspiller
El Gran Danés "39. CHAMPIONS LEAGUE FINALE"
«
Svar #208:
20 Apr 2012, 17:50 »
CHAMPIONS LEAGUE FINALE
Finalen i dette års Champions League stod for døren. Cardiff var fyldt af glade fodboldtilhængere fra hele verden, dog hovedsageligt fra de to deltagende klubber. Antallet af Manchester fans i byen var enormt, og på trods af over 20.000 Atletico Madrid fans i byen, var de klart i overtal. Indtil videre meldtes der om en kæmpe fest blandt de to holds tilhængere og heldigvis ingen ballade overhovedet. Der havde dog været et par sammenstød mellem de hårdkogte Cardiff fans og nogle Manchester fans.
Vi stod overfor vores 3. finale i træk, og drengene vidste, hvad det krævede for at vinde de her kampe. Sidste år tabte vi til det andet Manchester hold, nemlig Manchester City. Ingen i klubben ville se en gentagelse af det, men det var en fantastisk modstander vi skulle op imod. Godt nok var det ikke længere SAF der styrede holdet, men afløseren, Mark Hughes, var bestemt ingen Hr. Hvem som helst.
72.500 feststemte tilskuere var klar på lægterne, på Millennium Stadium. Rammerne var intet mindre en perfekte, og med flotte tifos fra begge fangrupper, var det en fornøjelse at træde ind på grønsværen til lyden af Champions League Hymnen.
Oplægget den aften var at holde lidt igen i starten, og så slå til på giftige kontraangreb. Vores hurtige angribere skulle spilles med dybe stikninger, så de kunne løbe fra United forsvaret. Jeg var ikke i tvivl om at United ville prøve at dominere kampen, og derfor virkede det som det bedste udgangspunkt.
Lige fra start af var kampen enormt tæt, spillet bølgede frem og tilbage den første halve time, med kun få chancer til hvert hold.
31. Minut 1-0
Taktikken gav pote, og efter 31 minutter sendte Kuzmanovic Cavani afsted med en lang stikning. El Matador svigtede ikke og sendte bolden i kassen bag Steve Mandanda i United målet. Fantastisk for selvtilliden, og kampen ville med garanti åbne sig mere op nu.
33. Minut 2-0
Endnu et kontraangreb gjorde det til 2-0. Cavani fik bolden fra dybden i venstre side af banen, og straks søgte han direkte ned mod Mandandas mål. Med en præcis inderside spillede han bolden på tværs til Rondon, som var gået med frem, og han kunne trille bolden ind i et frit mål til 2-0.
PAUSE
Jeg følte vi var i ganske god kontrol nu. Vi var foran 2-0, og jeg ændrede lidt taktisk, så vi skulle fokusere på at holde bolden i egne rækker og kontrollere kampen.
49. Minut 2-1
Halvlegen var knapt startet da Nani rykkede sig fri på kanten og søgte mod baglinjen, han sendte et kraftfuldt indlæg ind i feltet, som desværre ramte Vertonghen, der var skyld i et selvmål. Lindegaard havde ingen chance for at afværge målet.
53. Minut 2-2
En forfærdelig start på 2. halvleg for vores vedkommende, blev yderligere forværret da United slog kontra og sendte den lynhurtige Welbeck afsted med en dyb stikning. Welbeck svigtede ikke og bankede bolden ind bag, den tidligere holdkammerat, Ander Lindegaard. Kampen, som vi havde under kontrol, var vendt helt op og ned, United var for alvor med igen.
79. Minut 3-2
Cavani, vores killer og helt hele sæsonen, bragte os igen foran med et kraftfuldt hovedstød. Sidney Sam sendte et perfekte hjørnespark lige ind i panden på Cavani, der angreb forreste stolpe. 11 minutter før tid og vi førte 3-2.
83. Minut 4-2
Efter føringen gik vi op i en offensiv med højt pres, for at undgå United kunne komme i gang med deres pres for en udligning. Det gav pote og kampens spiller, Cavani, fik sit hattrick på endnu et hovedstød, efter endnu en lækker aflevering fra Sidney Sam. 4-2.
Cavanis mål blev det sidste, og vi havde endnu en gang triumferet i den fornemste turnering af dem alle. The Triple var nu hjemme, vi havde vundet alle tre turneringer vi var med i. Fantastisk sæson!
FINALEN
«
Seneste Redigering: 20 Apr 2012, 17:57 af TripleX9
»
The Road Back To Anfield
TripleX9
Landsholdsspiller
Sv: El Gran Danés "40. TØMMERMÆNDENE ER VÆK"
«
Svar #209:
20 Apr 2012, 18:25 »
TØMMERMÆNDENE ER VÆK
De værste tømmermænd er ved at være væk efter fejringerne af den overståede drømmesæson. Blikket skal rettes fremad nu, her mens spillerne er på ferie. Vi har lige haft en drømmesæson, men derfor kan vi ikke hvile på laurbærene. Klubben skal fortsætte sin udvikling både økonomisk og spillemæssigt.
Vi har godt nok vundet alt, hvad der er at vinde for klubhold, nogen ting flere gange. Det er dog først nu vi virkeligt skal stadfæste os som topklub i Europa. Det er nu og de næste år at vi skal blive den mest vindende klub i Spanien, samtidigt har vi stadig en drøm om trekløveret. Aguero skal hentes, hvis det er muligt, så vi kan fuldende trekløveret.
De Gea
og
Torres
er allerede klar til at tage imod Aguero.
Truppen skal trimmes og forbedres. Vi skal sælge spillere på de positioner, hvor vi har nye unge spillere til at tage over, og samtidigt skal vi hente spillere, hvis vi får muligheden for at forstærke os.
Målet er stort i år. Vi går efter 6 trofæer, CHL, Copa Del Rey, La Liga, Supercup, den europæiske supercup & VM for klubhold. Det er en stor mundfuld, men vi har holdet, og jeg tvivler ikke på det.
Turen går om et par timer til England for at snakke lidt med Aguero, og se om muligheden overhovedet er der for at han skulle have lyst til at kommer til Spanien igen. Det er min helt store drøm at se El Kun i Atletico trøjen igen, og ikke kun på billeder.
De næste par uger vil jeg være på farten, og se på flere spillere, som vore scouts har anbefalet.
The Road Back To Anfield
Sider:
1
...
12
13
[
14
]
15
16
...
22
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »