home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2012
| | | | |-+  El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: El Gran Danés "61. TÆT PÅ EN AFSLUTNING"  (Læst 96249 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #15: 01 Apr 2012, 10:23 »

sygt fedt sat op! jeg følger helt sikkert med....! især planen med trekløveret lyder super fedt!

Tusinde tak Wink... Trekløveret kan gå hen og blive den hårdest opgave, men håber det lykkes Wink
Logged


slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #16: 01 Apr 2012, 10:27 »

Super fedt layout og historie. Den blog, som har fanget mig mest!  Thumbs Up

Håber du holder niveauet, for så har du en sikker læser!
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #17: 01 Apr 2012, 10:29 »

Super fedt layout og historie. Den blog, som har fanget mig mest!  Thumbs Up

Håber du holder niveauet, for så har du en sikker læser!

Lyder super godt Smiley.. Lover dig at jeg vil gøre alt for at holde dig, og dermed holde niveauet Wink
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #18: 01 Apr 2012, 10:36 »

Held og lykke med den 3-kløver Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #19: 01 Apr 2012, 10:40 »

Kun én gang før har en blog fanget mig som din har gjort. Følger 100 % med!

Hvornår forventes næste update?  Thumbs Up
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #20: 01 Apr 2012, 10:45 »

Kun én gang før har en blog fanget mig som din har gjort. Følger 100 % med!

Hvornår forventes næste update?  Thumbs Up

Er jeg rigtigt glad for at høre Robberman... Smiley , og den er lige på trapperne, indenfor et kvarter, inden den står på bold og øl irl Wink

Held og lykke med den 3-kløver Wink

Tror jeg har brug for held der, så mange tak Spardle Wink
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #21: 01 Apr 2012, 10:49 »



Club Atlético de Madrid, S.A.D.


Klubben er grundlagt i 1903. Atletico eller Los Colchoneros hører hjemme i hovedstaden Madrid.

Hjemmebanen hedder Vicente Calderon (54.960). Stadion er opkaldt efter formanden Vicente Calderon som "regerede" i 16 år (64-80). Sommeren 2015 overtager klubben efter planen Estadio La Peineta, som kan rumme 70.000 tilskuere. Stadionet bliver udvidet til ca 70.000 tusinde, og er et resultat af Madrids mislykkede forsøg på at få De Olympiske Lege i 2016

Der er absolut ingen tvivl om, hvem rivalerne er. Real Madrid er arvefjenderne. Hadet mellem klubberne er enormt, og har været det i alle årene. Det gør også opgørene mellem de to klubber meget intense. Rivaliseringen mellem fansene er enorm i hovedstaden, og er meget spændende at se, hvordan Real Madrid's fans vil tage imod Michael Laudrups beslutning.

Atletico har vundet La Liga ikke mindre end 9 gange, men sidste triumf er tilbage i sæsonen 95/96. Copa Del Rey er ligelides blevet vundet 9 gange, sidst var også i sæsonen 95/96, hvor klubben sikrede sig "The Double"

2 Europæiske triumfer er det blevet til i nyere tid. Atletico vandt Euro League i sæsonen 09/10, og derefter vandt man også UEFA Supercuppen.

Klubben har været med til at forme nogen af nyere tids bedste angribere, Diego Forlan, Sergio Agüero og Fernando Torres.

Den siddende formand hedder Enrique Cerezo, som har store planer om, at gøre klubben til den mægtigste i Spanien.



Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #22: 01 Apr 2012, 10:51 »



TAKTIKKEN


Taktikken i Atletico vil blive offensiv fodbold, stadig med tanke på at lukke rimeligt af for modstanderen. Det skal være seværdigt, og give vores fans både resultater og fantastiske oplevelser. Det er klart tilgangen til de enkelt kampe kan være forskellig. Men systemet ligger helt fast.


Systemet er 4-1-1-2-2.

De fire bagerste vil som udgangspunkt fokusere på det defensive, dog med backs der af og til går med frem. De to CB's vil kun komme med frem på dødbolde.

Den defensive midt, er en af de vigtigste spillere på holdet, han skal sørge for at rydde op inden modstanderen får fat i bolden, og spille den videre. Samtidigt kan han af og til gå lidt med frem, og prøve langskud.

MC-pladsen er holdets dirigent, der skal fodre både angribere og kantspillere med lækre afleveringer. Samtidigt skal han have et godt langskud, så han kan være en trussel også.

Højrekanten spiller som en offensiv inderste angriber, der både afslutter udefra, og med sine hurtige ryk, skal være en trussel inde i feltet. Det samme gælder den venstre, der dog er en offensiv kantspiller, der gerne skal søge baglinjen ofte og slå giftige indlæg. Samtidigt vil spilleren også være en trussel med skud.

De to angribere spiller henholdsvis som skarpretter og fremskudt angriber. Den fremskudte angriber spilles som regel med afleveringer i dybden.

Som udgangs punkt i første sæson, vil holdet spille kontrolleret-balanceret, med korte afleveringer. Der vil blive fokus på meget pres på modstanderen, når de har bolden, for hurtigt at genvinde bolden, og stresse dem mest muligt. Det er klart at det kan ændre sig i løbet af kampen, eller alt efter hvilken modstander vi skal op imod.

Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #23: 01 Apr 2012, 10:52 »

Jeg er altid lidt skeptisk når det handler om at man tiltager sig en anden kendt personlighed, især når den anden er en stor fodboldstjerne. Jeg synes dog faktisk at dit sprog er super fint til netop Michael Laudrup, så det skal du have plus for. Han er godt nok en optimistisk og glad mand må man sige, men det synes jeg også at mediebilledet af ham afspejler.

Jeg sætter dog spørgsmålstegn ved din ti-årsplan. Medmindre du er rejst tilbage i tiden, er det nok ikke en så smart idé at få Agüero og Torres om 10 år, især ikke sidstnævnte, da han så ville være 38 mens Aguero ville være 34. De Gea ville være fint, da han jo så ville være i starten af 30'erne, men måske det mål skulle revurderes allerede nu Smiley Men jeg tvivler på at du vinder alle de ting om 10 år, hvis du har de to førstnævnte på toppen Wink

I øvrigt en rigtig fed opsætning
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #24: 01 Apr 2012, 10:57 »

Jeg er altid lidt skeptisk når det handler om at man tiltager sig en anden kendt personlighed, især når den anden er en stor fodboldstjerne. Jeg synes dog faktisk at dit sprog er super fint til netop Michael Laudrup, så det skal du have plus for. Han er godt nok en optimistisk og glad mand må man sige, men det synes jeg også at mediebilledet af ham afspejler.

Jeg sætter dog spørgsmålstegn ved din ti-årsplan. Medmindre du er rejst tilbage i tiden, er det nok ikke en så smart idé at få Agüero og Torres om 10 år, især ikke sidstnævnte, da han så ville være 38 mens Aguero ville være 34. De Gea ville være fint, da han jo så ville være i starten af 30'erne, men måske det mål skulle revurderes allerede nu Smiley Men jeg tvivler på at du vinder alle de ting om 10 år, hvis du har de to førstnævnte på toppen Wink

I øvrigt en rigtig fed opsætning

Takker for roserne Wink... Han er lidt af en optimist, er sådan jeg ser ham. Om han egentligt er det i sine egene tanker kan vi kun gætte på, men altid ud af til, synes jeg at han virker meget rolig og afbalanceret, og for det meste virker ret optimistisk i sit livssyn:)

Planen er også, at de skal hentes, så de kan spille sammen, og er bestemt enig med dig i, at det sgu ikke ville være fedt at have Torres og El Kun som 38-årig og 34-årig Wink... Har puttet dem under 10-års planenm da jeg først skal bygge en økonomi op så jeg kan hente dem, de er jo ikke ligefrem de billigste herrer.

En optimistisks plan, nu må vi så se hvor meget kan lykkes Smiley
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #25: 01 Apr 2012, 11:00 »

Takker for roserne Wink... Han er lidt af en optimist, er sådan jeg ser ham. Om han egentligt er det i sine egene tanker kan vi kun gætte på, men altid ud af til, synes jeg at han virker meget rolig og afbalanceret, og for det meste virker ret optimistisk i sit livssyn:)

Planen er også, at de skal hentes, så de kan spille sammen, og er bestemt enig med dig i, at det sgu ikke ville være fedt at have Torres og El Kun som 38-årig og 34-årig Wink... Har puttet dem under 10-års planenm da jeg først skal bygge en økonomi op så jeg kan hente dem, de er jo ikke ligefrem de billigste herrer.

En optimistisks plan, nu må vi så se hvor meget kan lykkes Smiley

Helt enig i din analyse af Laudrup. Man kan vel argumentere for at du ikke behøver at hente den store pengegris frem hvis du vil hente angriberne når de er godt i gang med 30'erne Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #26: 01 Apr 2012, 11:06 »

Helt enig i din analyse af Laudrup. Man kan vel argumentere for at du ikke behøver at hente den store pengegris frem hvis du vil hente angriberne når de er godt i gang med 30'erne Wink

Haha nej er rigtigt, men som du også var inde på så er de gu nok lige gamle nok til at være en del af et hold, der skal være det mest vindende i Spanien om 5 år. De vil sikkert også stadig forlange en løn på +1 mill om ugen. Så det skal ske før. Tror også det kommer til at kræve rigtigt gode resultater inden der overhovedet er en chance for at hente El Kun hjem igen, tænker på at han er i City, der er en klub, som sikkert vil vinde en del. Det bliver svært at overhale City på omdømme. Men det er en udfordring, og som Laudrup er jeg jo super optimist Wink
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #27: 01 Apr 2012, 11:20 »

Hatten af for dit topbanner!

Hvis bloggen har samme kvalitet som dit banner, så bliver det stort.

"Synes godt om"   Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #28: 01 Apr 2012, 19:32 »

Jeg kan godt lide at du har lagt lidt energi i elementer der har relevans til spillet, såsom en ti-års plan og nogle uddybende ord omkring taktikken.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Gran Danés
« Svar #29: 01 Apr 2012, 20:08 »

Jeg er dybt imponeret indtil videre og det ser godt ud både skriftlig og grafisk.. Laudrup-rollen udfylder du ganske godt og spændende planer.. FAST læser  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010