home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 853 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 239686 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1920: 13 Jul 2012, 13:51 »

Jeg håber det da, for jeg hader Serie A som pesten Tunge Det synes jeg trods alt bare er det mest realistiske syn på tingene, men hva der sker i fremtiden kan ingen jo vide crazy

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #1921: 13 Jul 2012, 14:22 »

Det er jo ganske enkelt fuldkommen til grin at en af verdens bedste forsvarsspillere skifter til Paris og den 5. bedste liga i europa, blot fordi han kan få et nul mere på lønninsseddlen.

Nej hvor er det dog en joke, det viser da godt nok en person som er komplet blottet for alt hva der kaldes ambitioner og sportslig interesse. Jeg fatter ganske enkelt ikke et mug af hva Silva laver her, og jeg kender en Milan fan som spørger sig selv om præcis det samme.. Rullende Øjne

Men nogen gange er det bare ikke spillerne selv der "bestemmer" .. Hvis Berlusconi har ment, at det der blev tilbudt, er så godt, at de simpelthen ikke kan sige nej til det, så kan han jo på en måde "tvinge" både Zlatan og Thiago Silva ud af klubben.. Og selvfølgelig er de nød til at give dem noget mere i løn.. Det er da klart..

PhilipFlink
Manager

« Svar #1922: 14 Jul 2012, 19:02 »

Naustratze
Gæst

« Svar #1923: 14 Jul 2012, 19:28 »

Det er jo ganske enkelt fuldkommen til grin at en af verdens bedste forsvarsspillere skifter til Paris og den 5. bedste liga i europa, blot fordi han kan få et nul mere på lønninsseddlen.

Nej hvor er det dog en joke, det viser da godt nok en person som er komplet blottet for alt hva der kaldes ambitioner og sportslig interesse. Jeg fatter ganske enkelt ikke et mug af hva Silva laver her, og jeg kender en Milan fan som spørger sig selv om præcis det samme.. Rullende Øjne
Kan kun erklære mig enig, absolut en af de bedste forsvarsspillere for tiden Sur
Nu glæder jeg mig bare til jeg kan være PSG i Fifa 13

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1924: 19 Jul 2012, 19:05 »

Sur

Der er sgu ved at gå lidt Brøndby i Milan lige for tiden. Der har godt nok været udsalg blandt profiler og kulturbærere i klubben. Det kunne godt ligne starten på en lang nedtur for Milan. Vi Milan fans må nok til at indstille os på en lang periode som midterhold.

Det er alt for mange spillere, der er forsvundet på alt for kort tid, til at det er noget, som kan løses med et par nye indkøb. Det her kommer til at kunne mærkes i meget lang tid.

Nu hænger angrebet på fodboldsportens næstmest skrøbelige glasben (næstefter Owen). Og forsvaret skal dirigeres af en franskmand, som ikke kan spille en kamp, uden mindst et par hjerneblødninger. Og det bliver da ikke bedre, hvis det er meningen pengene skal bruges på at hente Kaká tilbage, for han kommer jo ind på tredjepladsen på førnævnte liste over skrøbelige glasben. Men sker salgene for at rette op på budgetunderskuddet, så kan der vel i det hele taget slet ikke blive til nyindkøb, og slet ikke i Kaká klassen.

Skal man, som fan, overhovedet finde noget positivt i situationen, så må det vel være, at det trods alt sker forholdsvis tidligt i transfervinduet, så der er tid til at bruge lidt af pengene igen, inden sæsonen går igang. Hvis altså ikke Berlusconi (om det så er Silvio eller Barbara) bare putter dem i pengekassen, og smækker låget i. Men vi står altså i en situation, hvor vi mangler mindst én angriber, nye backs, både højre og venstre, og gerne to centrale forsvarsspillere, alle til startopstillingen. Og selv med disse køb, vil vi stadig have en meget smal trup.

Det er i forvejen blevet sværere at lokke de helt store spillere til Italien, det her gør det bestemt ikke lettere, at lokke dem til Milan.

Jeg håber på det bedste, men jeg tror sgu ikke rigtig på det. Jeg er bange for, der kommer til at gå mange år, før vi igen ser Milan i toppen af både Italiensk og Europæisk fodbold.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1925: 09 Aug 2012, 08:31 »

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1926: 09 Aug 2012, 23:02 »

Eller er Robinho på vej tilbage til Real?  Wink

Jeg tror ikke rigtig på nogen af delene. Havde vi ikke råd til at beholde Thiago Silva og Zlatan, så har vi heller ikke råd til Kaká. Det vil i øvrigt være tåbeligt, at skyde så mange penge af på en position, som absolut ikke er den plads på banen, vi trænger hårdest til forstærkninger, selvom vi løb i problemer sidste sæson, med Boatengs mange skader, og Cassanos hjerteproblemer.

Jeg ville gerne se Kaká tilbage i Milan, men ikke for enhver pris. Og den økonomiske situation (som klubben selv fremlægger den) taget i betragtning, synes jeg bare vi skal lade ham blive i Madrid. Det er vigtigere at få noget bredde i truppen, og kvalitet på de pladser hvor det mangler (hvilket nærmest er alle andre pladser end lige netop den Kaká ville kunne fylde).

Der svirrer mange rygter for tiden. Langt de fleste af dem, tror jeg slet ikke Milan har økonomien til, medmindre Berlusconi igen åbner tegnedrengen. Giuseppe Rossi, Dzeko, Kaká osv, er navne i en prisklasse, hvor Milan pt ikke kan være med. Ellers falder de officielle argumenter for salgene af Zlatan og især Silva jo fuldstændig fra hinanden.

Det mest realistiske rygte, er nok det der sender Cassano til Roma og Borriello tilbage til Milan.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1927: 10 Aug 2012, 11:00 »

http://www.goal.com/en/news/10/italy/2012/08/10/3297870/galliani-furious-with-allegri-after-real-madrid-defeat

Haha, Galliani er utilfreds med at Allegri foretog mange udskiftninger i venskabskampen mod Real, som blev tabt 1-5 (hvilket nok meget godt illustrerer forskellen på de to hold pt). Men hvem er det egentlig lige, der har skiftet mest ud her hen over sommeren Hr. Galliani? Der har været storsalg i Milan, og bredden er helt væk. Formålet med venskabskampene er jo netop at få spillerne i kampform, uden samtidig at overbelaste dem. Det er jo ikke unormalt, at skifte meget ud i de kampe. Milan har bare ikke bredden, til bare tilnærmelsesvis at kunne hamle op med Real Madrid, når først udskiftningerne begynder (at det kunne lade sig gøre inden da, er faktisk ret imponerende). Det er ikke Allegris skyld, den må Galliani og Berlusconi tage på deres kapper.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1928: 11 Aug 2012, 09:42 »

http://www.goal.com/en/news/10/italy/2012/08/10/3299247/milans-ambrosini-admits-nerves-ahead-of-serie-a-season

Ambrosini siger det lige ud, at Milan er flere skridt bagefter eliten efter sommerudsalget. Spillerne kan se det, men Galliani, vil ikke se det i øjnene. Han regner åbenbart med, at man kan sælge sine to største profiler, og skille sig af med en perlerække af kulturbærere, og så alligevel stadig spille op med de allerbedste.

Kan Galliani ikke tåle at tabe de her venskabskampe, skulle han ikke have ladet holdet møde de bedste hold, men have arrangeret noget mod Døllefjelde Musse i stedet. Det er logik for perlehøns, at når man i forvejen er lidt efter de allerbedste, så kommer man bare længere bagefter, hvis man sælger sine bedste spillere.

Galliani må se det i øjnene. Han har valgt at prioritere økonomien, og det kan selvfølgelig også, på den lange bane være ganske fornuftigt, men det betyder altså også, at han må nedjustere ambitionerne. I dagens fodbold kan man ikke spare sig til succes. Titler koster penge. Mange penge. Det skulle dog ikke undre mig, at det kommer til at koste Allegri jobbet, når resultaterne udebliver, så mere sparsommelig tror jeg nu ikke Galliani er. Men ok, alternativet er selvfølgelig også, at han så selv måtte indrømme, at det var hans egen skyld, at holdet ikke er til mere.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #1929: 11 Aug 2012, 11:51 »

http://www.goal.com/en/news/10/italy/2012/08/10/3297870/galliani-furious-with-allegri-after-real-madrid-defeat

Haha, Galliani er utilfreds med at Allegri foretog mange udskiftninger i venskabskampen mod Real, som blev tabt 1-5 (hvilket nok meget godt illustrerer forskellen på de to hold pt). Men hvem er det egentlig lige, der har skiftet mest ud her hen over sommeren Hr. Galliani? Der har været storsalg i Milan, og bredden er helt væk. Formålet med venskabskampene er jo netop at få spillerne i kampform, uden samtidig at overbelaste dem. Det er jo ikke unormalt, at skifte meget ud i de kampe. Milan har bare ikke bredden, til bare tilnærmelsesvis at kunne hamle op med Real Madrid, når først udskiftningerne begynder (at det kunne lade sig gøre inden da, er faktisk ret imponerende). Det er ikke Allegris skyld, den må Galliani og Berlusconi tage på deres kapper.

Jeg fatter simpelthen ikke, at man kan give skylden til Allegri. Manden har nærmest umulige arbejdsbetingelser efter salgene af klubbens to klart største stjerner. Han har dog alligevel fået rigtig gode resultater i pre-season med sejre over Schalke og Chelsea. Det er fantastisk flot, men Galliani må da snart forstå, at Milan er langt fra fortids styrke. De er end ikke outsidere til en Champions League titel med den trup de har lige nu, men Galliani ser stadig Milan som et kæmpe sportsbrand som United, Barca og Real Madrid, og så må man selvfølgelig ikke tabe 5-1 til Madrid.

Milan skal kigge rigtig godt på deres nærmeste rivaler, Juventus. De fik smadret deres brand fuldstændig, men har stille og rolig bygget det op. Det har taget godt med tid, men nu står de i en rigtig god situation med en sund økonomi, nyt stadion og en fantastisk spillertrup. Milan skal til at nedskrue forventningerne og i stedet satse på klubbens egne talenter, som måske kan blive disket sammen med et indkøb eller to. Og det er jo netop også det Allegri prøver, ved at give spillerne lidt spilletid i en stor kamp mod Real Madrid i USA, men Galliani vil selvfølgelig have at Ambrosini, Nesta og Maldini stadig skal spille 90 minutter.

Men har også lige et spørgsmål DNE. Er der overhovedet nogen plan i Milan lige nu. For nu jagter man lige pludselig en dyr midterforsvar fra Montpellier og samtidig satser man også på Kaka. Det giver simpelthen ikke nogen mening for mig, da man jo netop solgte for at få luft til økonomien. Så hjælper det jo ikke at spendere det hele væk. Og er det ens egne talenter som man nu regner med skal føre arven videre eller hvordan står det hele til? Smiley

Hala Madrid!

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1930: 12 Aug 2012, 10:48 »

Jeg har godt nok også svært ved at få øje på nogen plan. Det giver nemlig slet ingen mening, at skille sig af med de to vigtigste spillere i truppen, og så begrunde det med økonomien, når man så begynder at kigge på nogle af verdens dyreste spillere som erstatning. Heriblandt fodboldhistoriens vel nok grådigste spiller, Tevez.

Det er som om Galliani allerede har glemt, hvor store problemer de havde med at finde en angriber, der var leveringsdygtig i mange mål, da han solgte Sheva til Chelsea. Zlatan var faktisk den første. Og nu står vi der altså igen, og det er jo ikke engang fordi PSG's bud på ham var så højt, at man ikke kunne sige nej, det var jo faktisk en anelse lavere end hvad vi selv gav.

Så var buddet på Thiago Silva måske nok lidt sværere at sige nej til, men så alligevel ikke, når man tænker på, at det er en af verdens bedste forsvarsspillere vi taler om, og sådan en har vi allerede skillet os af med en af i løbet af sommeren. Så nu har vi ingen tilbage, der er bare tilnærmelsesvis i den klasse, vores forsvar er faktisk ret middelmådigt. Vi har mistet to af verdens bedste forsvarsspillere, og ind er i stedet kommet en forsvarsspiller fra en Spansk nedrykker (på leje i øvrigt), en spiller, der spillede 17 kampe for et hold der sluttede midt i tabellen i Serie A sidste sæson, og så en venstreback som vi sidste sæson havde lejet ud til et Spansk bundhold... Den sidstenævnte (Vila) er i øvrigt kun i klubben, fordi han ikke kunne bestå et lægetjeck i Valencia...

Det eneste positive der er at sige om sommerens transfers hidtil, er vel at det for første gang i meget lang tid, faktisk kunne blive en ganske sjov udfordring, at spille med Milan i FM. Jeg plejer at holde mig fra dem, fordi det dels plejer at være for nemt, og dels fordi jeg hader at skulle sætte mine yndlingsspillere af holdet. Ingen af delene ser ud til at blive et problem til den kommende sæson. Nemt bliver det ikke, og de fleste yndlingsspillere er væk (Thiago Silva, Nesta, Gattuso, Seedorf osv.). Det ville i øvrigt også glæde mig, at sætte Abate på reserveholdet, eller sælge ham til en Serie B klub, hvor han hører hjemme  Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1931: 12 Aug 2012, 14:58 »

Og oveni at vores forsvar er middelmådigt, så håber jeg godt nok ikke vi henter Bendter.. Hold kæft det ville være skuffende.

PhilipFlink
Manager

« Svar #1932: 12 Aug 2012, 15:01 »

Nyeste rygter går på at Mexes bliver smidt i handlen for at få Bendtner .. haha, lol ..

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1933: 12 Aug 2012, 15:53 »

Ja, og hvis det passer er det til grin.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1934: 12 Aug 2012, 16:50 »

Bendtner er ikke god nok til Milan, men det er Mexes efter min mening heller ikke, så det er sådan lidt at bytte skidt for skidt.

Men på den anden side, Mexes har VIST at han ikke er god nok til Milan. Skulle det blive en realitet, så kunne det jo være, at Bendtner rent faktisk overraskede positivt, så jeg vil ikke afskrive ham på forhånd. Men der er helt sikkert andre angribere jeg hellere så til Milan. Men igen, med vores økonomi, er det jo ikke sikkert vi overhovedet kan vælge på de højere hylder. Et køb af Bendtner ville da i hvert fald passe lidt bedre ind i de hidtidige meldinger om økonomien, end rygterne om Kaká, Tevez, Dzeko osv gør det. Så det handler måske om, at vi ikke kan få det vi vil have, og så må vi jo tage det vi kan få.

Så som sagt, jeg så langt hellere andre angribere i Milan, men er Bendtner hvad økonomien pt rækker til, jamen så kan jeg leve med det. Som sagt, han kan jo overraske positivt, og vi mangler mindst én angriber, efter salget af Zlatan.

Forsvaret starter alligevel fra scratch, og så kan vi jo ligeså godt skille os af med en forsvarsspiller, som alligevel ikke er god nok. Jeg ville ikke være tryg ved et forsvar bygget op omkring Mexes, overhovedet ikke.

Sider: 1 ... 127 128 [129] 130 131 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010