home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1213 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 239717 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1905: 12 Jul 2012, 22:46 »

Har læst det på eb, bold, onside og ac milan online som linker til italienske aviser, og de skriver alle det samme.. de skifter begge for godt og vel 460 mio samlet, og det kunne ikke være værre.. berlusconi din pengegriske idiot. og så købte liverpool andy carrolll for 400+ mio... fuldstændig latterligt! så ærgeligt at miste de 2. især silva.

Andy Carroll kostede 300 mio Smiley.
Men synes godt nok også at 460 for de 2 er latterligt billigt Smiley. Scoop af PSG hvis man kan sige det.

Manchester United

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1906: 12 Jul 2012, 22:58 »

Andy Carroll kostede 300 mio Smiley.
Men synes godt nok også at 460 for de 2 er latterligt billigt Smiley. Scoop af PSG hvis man kan sige det.

så 300 da, men alligevel.. priserne er fuldstændig sindsyge efterhånden.. og hvis de er så vigtige for en klub i forhold til at vinde trofæer burde det vel opveje det lidt.

It's all, part of the plan.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #1907: 12 Jul 2012, 23:25 »

Trist for Milan, og især for Serie A!! Har altid godt kunne lide de 2 spillere, men især Zlatan. Den mand er genial!

Men hold da op.. Overvej hvor vildt et Fifa hold PSG bliver!! Smiley

Risom
Manager

« Svar #1908: 12 Jul 2012, 23:28 »

Trist for Milan, og især for Serie A!! Har altid godt kunne lide de 2 spillere, men især Zlatan. Den mand er genial!

Men hold da op.. Overvej hvor vildt et Fifa hold PSG bliver!! Smiley

Også lige det jeg tænker. Mon ikke de ryger op på 5 stjerner.

On topic: Virkeligt dumt af Berlusconi. Hvis jeg var en almindelig starter hos Milan, ville jeg uden tvivl føle mig ladt i stikken af ham pga. de to salg. Ikke lige nogle man bare erstatter med en ny spiller, men han må jo have en eller anden form for plan, Berlusconi.

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

ask-ikk
Ynglingespiller

« Svar #1909: 13 Jul 2012, 01:50 »

Også lige det jeg tænker. Mon ikke de ryger op på 5 stjerner.

On topic: Virkeligt dumt af Berlusconi. Hvis jeg var en almindelig starter hos Milan, ville jeg uden tvivl føle mig ladt i stikken af ham pga. de to salg. Ikke lige nogle man bare erstatter med en ny spiller, men han må jo have en eller anden form for plan, Berlusconi.

Mon ikke de henter Kaká tilbage? Smiley

Szczesny
Manager

« Svar #1910: 13 Jul 2012, 02:14 »

Milan er i pengeproblemer, og derfor bliver de solgt. Jeg læste at Zlatan alene tjente mere i løn end nr. 2, 3 og 4 på listen til sammen. Derfor åbner det en hel del plads i budgettet, at han bliver solgt.

At det så koster sportsligt, det er noget helt andet.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1911: 13 Jul 2012, 07:51 »

Så synes jeg jo de skulle nøjes med Zlatan, og holde på Silva. Han er uerstattelig imo..

It's all, part of the plan.

Szczesny
Manager

« Svar #1912: 13 Jul 2012, 11:23 »

Har netop læst, at Milans underskud de sidste to år har været €69mio og €67mio, hvilket er ikke så lidt endda.

Derudover var det jo nok Silva PSG allerhelst ville have, da de jo allerede en gang havde en aftale i stand med ham - inden Berlusconi afbrød den aftale. Det var så åbenbart kun indtil han fik læst regnskaberne igennem

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

verdenskrig
Manager

« Svar #1913: 13 Jul 2012, 11:36 »

Det er jo ganske enkelt fuldkommen til grin at en af verdens bedste forsvarsspillere skifter til Paris og den 5. bedste liga i europa, blot fordi han kan få et nul mere på lønninsseddlen.

Nej hvor er det dog en joke, det viser da godt nok en person som er komplet blottet for alt hva der kaldes ambitioner og sportslig interesse. Jeg fatter ganske enkelt ikke et mug af hva Silva laver her, og jeg kender en Milan fan som spørger sig selv om præcis det samme.. Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #1914: 13 Jul 2012, 12:02 »

Det er jo ganske enkelt fuldkommen til grin at en af verdens bedste forsvarsspillere skifter til Paris og den 5. bedste liga i europa, blot fordi han kan få et nul mere på lønninsseddlen.

Nej hvor er det dog en joke, det viser da godt nok en person som er komplet blottet for alt hva der kaldes ambitioner og sportslig interesse. Jeg fatter ganske enkelt ikke et mug af hva Silva laver her, og jeg kender en Milan fan som spørger sig selv om præcis det samme.. Rullende Øjne

Forstår dig til dels godt. Men tror faktisk at Paris SG er et rigtig attraktivt sted at spille, også til dels for deres fantastiske by. Men så tror jeg også, at de er på vej frem ad, og virkelig kan komme til at gøre ondt på de store. Men du har ret, den største grund til skiftet må være de mange penge Smiley

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #1915: 13 Jul 2012, 12:10 »

Saint Germain til tops i CL. Penge styrer alt - hurra!

verdenskrig
Manager

« Svar #1916: 13 Jul 2012, 12:24 »

Forstår dig til dels godt. Men tror faktisk at Paris SG er et rigtig attraktivt sted at spille, også til dels for deres fantastiske by. Men så tror jeg også, at de er på vej frem ad

Det har du da ret i isoleret set.. Men den franske liga  Rullende Øjne Hvis jeg var så god som Silva og bare havde en smule ambitioner med min karriere havde jeg grint af det tilbud..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

blomvikings
Manager

« Svar #1917: 13 Jul 2012, 13:21 »

Den franske liga er jo ikke ligefrem dårlig. Og hvis der kommer flere og flere gode spillere dertil, kunne jeg sagtens se dem overhale Serie A indenfor relativt kort tid.
Det gode ved den franske liga er jo, at den minder lidt om PL og BL ift. mængden af tophold/gode hold. Det er ikke lige som i Spanien hvor der kun er de to hold. I Frankrig vil jeg sige at der mindst er 5-6 hold med i mesterskabskampen.

5 forskellige mestre de sidste 5 år siger jo det hele Smiley
Fed liga!! Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #1918: 13 Jul 2012, 13:24 »

Der er bestemt gode hold i Frankrig, men uanset hvordan man vender og drejer det så er både PSG og den Franske liga et skridt ned for Silva. Sådan ser jeg det, og havde PSG ikke haft så mange millioner at lokke med havde han aldrig sat sine ben der Peace

Cool

blomvikings
Manager

« Svar #1919: 13 Jul 2012, 13:37 »

Der er bestemt gode hold i Frankrig, men uanset hvordan man vender og drejer det så er både PSG og den Franske liga et skridt ned for Silva. Sådan ser jeg det, og havde PSG ikke haft så mange millioner at lokke med havde han aldrig sat sine ben der Peace

Det er helt rigtigt Smiley Men nu har de, de millioner, så hvis og hvis min røv er spids Wink De skal jo starte et sted, og bl.a. har et hold som Lille vel også en udemærket økonomi efter CL og salget af Hazard. Så jeg tror virkelig på at den franske liga tager Serie A's plads i top 4.

Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010