home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1209 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 239713 gange)
Præsidenten
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1890: 30 Mar 2012, 11:22 »

Jeg er helt på linje med at god fodbold er en smagssag, og at Barca bestemt ikke bare kan hævde at de spiller det smukkeste fodbold. Den måde du beskriver Barcas spillestil på er jeg dog meget uenig i, men nuvel det er ikke det vi diskuterer.
Grunden til at jeg mener at banens stand skal være optimal er at det bestemt ikke ødelægger Milans spillestil at gøre banen dårligere. Derfor mener jeg at banen skal være så god som mulig, således at det er optimalt for alle hold at benytte banen, og at man avancerer sig til semifinalerne ikke pga. en dårlig bane men pga. ens fodboldspil.

FC Barcelona

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1891: 30 Mar 2012, 11:41 »

Så nu ER det pludselig banens skyld at man ikke vandt?  Wink

Men er det så ikke banens skyld, hvis Barcelona avancerer? Er det kun banens skyld, hvis ikke de avancerer? Det er vel blandt andet derfor man spiller to kampe. Så har hvert hold en kamp på sin egen hjemmebane, med de forhold det måtte give. Skal alle banerne være ens, kunne man vel lige så godt bare nøjes med én kamp på et neutralt stadion, ligesom i finalen.

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #1892: 30 Mar 2012, 11:47 »

Haha nej det var sgu ikke på den måde ment. :p  Men vi kan vel godt blive enige om at banen gav Milan en fordel, ikke at det skal ende med at være en undskyldning til at de gik videre, hvis dette uheldige scenarie blev tilfældet Wink  Jeg mener dog at hjemmebanefordelen skal være publikummet og ikke banens tilstand.

FC Barcelona

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1893: 30 Mar 2012, 12:00 »

Det er da hele pakken. Der er også forskel på størrelsen på banerne og en masse andre ting, selvfølgelig hører banens beskaffenhed også der ind under.

Jeg er nu ikke sikker på, at banens tilstand var en direkte fordel for Milan. I så fald er det da til lige så stor fordel for Barcelona, at deres hjemmebane er som den er.

Og så var banen altså heller ikke værre. Det kunne jo i teorien også være sket, at et Dansk hold var nået så langt (det er da i hvert fald lige så sandsynligt, som at Apoel Nicosia gør det), så kunne det have været en pløjemark, som vi af og til ser i Superligaen i foråret. Det er nu engang bare sådan vejrforholdene får nogle baner til at se ud i Danmark. Men havde Barcelona i det tilfælde klaget over banen, hvis de alligevel havde banket det Danske hold baglæns ud af banen? Jeg tvivler, ligesom jeg heller ikke er overbevist om, at de havde klaget over banen på San Siro, hvis de havde vundet kampen.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #1894: 30 Mar 2012, 13:54 »

Jeg synes egentlig bare vi skal slå en streg over det hele, og så sige at Barca kan få lov til at vande banen to gange på tirsdag, en gang før og så en gang efter som man gjorde det mod Inter Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1895: 08 Apr 2012, 10:23 »

Æv for en uge. Først taber vi til Barcelona, og er dermed ude af Champions League, og så taber vi til bundpropperne fra Fiorentina, og overdrager dermed førstepladsen i Serie A, til arvefjenden Juventus.

At tabe til Barcelona er ingen skam, selvom det var lidt ærgerligt, at det skulle ske på den måde som det gjorde, men Allegri bad selv om det, da han startede med Abate på højrebacken. Jeg ved at mange Milanfans er helt vilde med ham, og jeg kan på sin vis også godt forstå det, for han har et fighterhjerte, som nærmest kun er set lige hos Rino Gattuso. Problemet er bare, at han altså ikke er højreback, han hører hjemme på højre midtbane, og den position bruger Milan bare ikke, derfor bør han ikke have nogen rolle at spille i Milan. Højreback er han i hvert fald ikke god nok til at spille, og da slet ikke mod hold der er så stærke offensivt som Barcelona. Manden har overhovedet ingen defensiv placeringsevne.

Men ok, Abate var ikke ene om at åbne forsvaret op, så Barcelona kunne komme til, for Mexes havde godt nok også sine hjerneblødninger. Det var min frygt, da vi skrev kontrakt med ham, og han har desværre ikke manet den i jorden. Thiago Silva havde i den grad pyntet i det forsvar, men sådan kunne det desværre ikke være.

Til gengæld er det slet ikke i orden at tabe til et hold, der kun lige akkurat ligger over nedrykningsstregen, så er det egentlig fuldstændig ligegyldigt hvor stærke Fiorentina traditionelt har været. Nu er det Juventus, der har muligheden for selv at afgøre mesterskabet, da vi de seneste par uger har formøblet det komfortable forspring vi havde i ligaen...

Nu har vi i det mindste kun ligaen at tænke på, så forhåbentlig kan vi komme igang igen, og tilbageerobre den førsteplads, og snuppe mesterskabet igen i år. Men man kunne godt frygte, at det Champions League exit har knækket motivationen lidt.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1896: 12 Jun 2012, 21:59 »

Ville bare lige kommentere på de rygter der sender Silva til PSG for 370 mio.. Synes det er SÅ dumt at sælge ham.

1. Han er, hvis ikke den bedste, så i toppen af de bedste midterforsvarer i verden PT.
2. Han er i hans bedste alder (imo)
3. Han er vital for forsvaret og holdet

Og ja.. Synes bare det ville være et stort sår at miste ham. Ja, 370 mio er mange penge, men skal der hentes en klasse erstatning, og det skal der efter min mening da vi ikke ligefrem har det stærkeste forsvar, så bliver det jo ikke for 20 mio. De priser der bliver betalt i dag er jo vanvittige, og verdensklasse spillere ligger jo på den anden side af 100 mio som jeg lige ser det.

Hvis han skifter kan det fandme kun være for pengene med de udtalelser han er kommet med mht. anførerbind og følelser for klubben.. En Sheva om igen, og det var jo det dummeste i flere år.

Hvis han ryger, håber jeg godt nok vi mangler pengene...

It's all, part of the plan.

PhilipFlink
Manager

« Svar #1897: 12 Jun 2012, 22:06 »

Jeg tror bare mange klubber, ikke kan sige nej til de store pengesummer som Olie sheikerne kan tilbyde .. Hvis Milan ikke kan sige nej, kan de jo blive nød til at "presse" Silva ud af klubben ... Ved ikke hvordan økonomien er .. Men, tror bare det er "umuligt" at sige nej til den pris de vil give Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1898: 12 Jun 2012, 22:25 »

Berlusconi mangler ikke penge, de hænger bare ikke så løs mere, som de har gjort tidligere. I hvert fald ikke før der pludselig kommer et eller andet over ham, som da han på få dage skød penge i til både Zlatan og Robinho. Det kan selvfølgelig være det er ungerne, der tænker mere på arven, end på klubben. Det er jo som regel Barbara Berlusconi, der gør hvad hun kan, for at klappe pengekassen i.

Men enig, Thiago Silva må ikke sælges. Han kan ikke erstattes, med nogen som er lige så god, og hvis han kunne, så ville prisen være den samme som den vi angiveligt skulle få for Thiago Silva, og så er det jo hul i hovedet, at skille sig af med en mand, som kender klubben, ligaen osv, for at erstatte ham med en som skal bruge tid på at falde til.

I øvrigt er han ret vigtig, som kulturbærer (ved godt han ikke har været i klubben SÅ længe, men han er alligevel efterhånden en af dem der har været der længst) i det generationsskifte vi er igang med. Udskiftningen i truppen er i forvejen ret stor i dette transfervindue, der er absolut ingen grund til at skille sig af med endnu flere, i hvert fald ikke en så vigtig spiller som Thiago Silva.

Men Berlusconi og Galliani plejer jo gerne at være ved at komme i bukserne, når der bliver budt så store summer, så det vil desværre ikke undre mig, hvis det ender med at Thiago Silva er PSG spiller når næste sæson går igang.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1899: 12 Jun 2012, 23:34 »

Hvor ville jeg gerne vågne op til at Allegri og Berlusconi var blevet enige om at smide anførerbindet over på Thiago Silvas arm, fra om et år når ambrosini stopper - for ligesom at lukke den her lidt..

Omvendt vil pengene også være vanvittige.. Zlatan og Thiago Silva har jo trods alt en dato for udløb, inden for de nærmeste år. Spillere som Dedé/Casemiro, en venstreback, Ganso og en yngre angriber, fx Rondon eller Giroud - kunne være spændende at få ind..
Skal disse spillere sælges, skal vi dog ikke søge at erstatte dem direkte - det kan ikke lade sig gøre. Så skal vi i stedet søge at dække de svageste pladser som så vil være en midterforsvarer, venstreback, angriber og en spiller til midten - måske en keeper(inden for alt for mange år hvert fald, med mindre vores nye brasilianske tredjekeeper er fremtiden??) Og dette vil altså alt andet lige kunne lade sig gøre for en 500-7/800 mio..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1900: 13 Jun 2012, 20:27 »

Thiago Silva er altså kun 27 år (bliver 28 til september), han har stadig sine bedste år foran sig, og har snildt 5-6 år tilbage på allerhøjeste niveau.

Sælger vi Thiago Silva, så bliver det heller ikke næste sæson vi vinder hverken Scudettoen eller Champions League. Det bliver svært nok, med den store udskiftning, der allerede har været i truppen denne sommer. Det der med at skifte hele holdet ud over en sommer, det er noget man gør i Serie C, ikke som tophold i Serie A.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1901: 13 Jun 2012, 20:37 »

Det er ikke en udskiftning af holdet når gattuso, nesta, seedorf, zambrotta og van bommel går eller hvordan?
Når vi alligevel er i gang kan vi vel ligeså godt gøre det 100% så vi for første gang i MAANGE år vil ha nogle reelle fremtidsudsigter.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1902: 14 Jun 2012, 19:38 »

Det er ikke en udskiftning af holdet når gattuso, nesta, seedorf, zambrotta og van bommel går eller hvordan?
Når vi alligevel er i gang kan vi vel ligeså godt gøre det 100% så vi for første gang i MAANGE år vil ha nogle reelle fremtidsudsigter.

Jo det er netop det jeg siger at det er. Det er en STOR udskiftning, vi kan simpelthen ikke tåle mere, det vil kræve alt for meget tid at få spillet flere spillere ind.

Thiago Silva er der netop fremtidsudsigter i. Han har sine bedste år foran sig. Der går stadig mindst 2-3 år, inden alderen begynder at trykke på den fysiske side, og i de 2-3 år, vil hans overblik udvikles yderligere. Hvem skulle vi have i stedet? Det vil smadre vores defensiv fuldstændig, at skille os af med Thiago Silva. Det er slemt nok, at det er Mexès, der skal spille ved siden af ham næste sæson, den mand har hjerneblødninger nok i løbet af en kamp, vi har ikke råd til, samtidig, at skulle spille en ny mand ind ved siden af ham. Og en ny mand ville der skulle til, hvis vi skiller os af med Thiago Silva, for Yepes og Bonera har ikke niveauet til at være faste startere.

Dem vi har skilt os af med, var i forvejen udfaset stille og roligt af holdet. Silva er en vigtig del af den rygrad holdet er bygget op omkring. Et salg vil i den grad være udtryk for manglende ambitioner.

PhilipFlink
Manager

« Svar #1903: 12 Jul 2012, 21:47 »

Milan owner Berlusconi has confirmed that Ibra & T. Silva are joining PSG for €62m

Nogen Milan tosser der har et rigtigt link til det? Synes da lige T. Silva skrev under på en kontrakt her d. 9/7, der ville holde ham i Milan til 2017 .. Men de kan vel bare ikke sige nej til sådan et tilbud Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #1904: 12 Jul 2012, 22:28 »

Har læst det på eb, bold, onside og ac milan online som linker til italienske aviser, og de skriver alle det samme.. de skifter begge for godt og vel 460 mio samlet, og det kunne ikke være værre.. berlusconi din pengegriske idiot. og så købte liverpool andy carrolll for 400+ mio... fuldstændig latterligt! så ærgeligt at miste de 2. især silva.

It's all, part of the plan.

Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010