home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1404 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  [Blog] Astana
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: [Blog] Astana  (Læst 37914 gange)
Alfster
Blogmester

Sv: [Blog] Astana
« Svar #150: 02 Aug 2007, 11:47 »

Super blog...
Glæder mig til at følge dig i anden sæson.. Det er dæleneme et skrapt bjerghold du har fået skramlet sammen.

Det må da også tage en krig eller simulere du de flade etaper??

Held og lykke i 2 sæson.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #151: 02 Aug 2007, 15:55 »

mikkel-strandgaard:
Hvis vi nu f.eks tager Contador. Jeg vil købe ham, han siger han vil være kaptajn og have 70.000. For at man kan få ham uden kaptjan, hvad vil du så give ham ? fri rolle og 100.000 eller hvad ?

Alfster:
Mange tak!
Ja, det er et udmærket hold, desværre er både Vino, Kløden og Evans jo faldet i bjerge, men håber det er nok til at vinde Tour De France igen.
Jeg simmer nogen løb, men simmer aldrig Touren, Giroen og Vuelta. For har dårlig erfaringer med simme de flade også, for nogen gange taber de underlig tid. Men kunne sagens finde på at simmer Paris-Nice hvis jeg bare skal have nogen Km i benene til de store ryttere som kræver at være med, men ikke er i form. Jeg skriver f.eks:

Paris - Nice (Simmer)

Så kan du se hvilke løb jeg har simmet og ikke simmer Opstemt

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #152: 02 Aug 2007, 16:11 »

For har dårlig erfaringer med simme de flade også, for nogen gange taber de underlig tid.

Det skyldes vel højest sandsynligt, at etapen ser flad ud, men ikonet, der illustrerer etapen er kuperet. I så fald bliver den kørt som en benhård bakke-etape. :-)

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #153: 02 Aug 2007, 16:21 »

Okey, det var da irreterende. Så er det godt jeg næsten kører alle etaper i de løb jeg deltager i Opstemt

Ang min story, vil i have jeg skriver hvilke ryttere jeg har med til alle løb, eller kun de store ?

Velkommen til Hazard.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #154: 02 Aug 2007, 16:29 »

Til alle løb (:

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #155: 02 Aug 2007, 17:29 »

Januar måned:

Jeg gik igang med at sætte planlægning for de forskellige ryttere. Somsagt er mål jo at vinde touren og med hjælperyttere som Kløden, Evans og Gadret så tror og håber jeg at Vino nok skal hive sin anden tour sejr hjem.

Første løb i dette år, Australien mesterskaber. Evans og Lancaster deltager, der er kun 50 ryttere med i feltet, men navne som O´Grady og McEwen deltager.
Et underligt løb når der er så få ryttere med, men jeg prøvede at stikke af med Evans mod slutningen, Rogers og Davis var bare for stærke. Så Evans fik en 4 plads og Davis blev mester.

Tour of Australia:

Hold: Barayev, Schar, Svad, Abakoumov, Kemps og Kolessov

1.Etape:
Bazayev skal blande sig i spurten på den 48km korte etape.
Ingen kunne slå store Thor, Hushovd vandt sikkert foran Bazayev.

2.Etape:
Igen blev Thor Hushovd vinder. Bazayev kom på en skuffende 12.plads.

3.Etape:
Alle etaper ligger stortset til sprintere, og med Hushovd styrke, så har han mulighed for at vinde samlet.
Hattrick! Norske Thor gør det igen, hans 3.etape i træk.

4.Etape:
Det så længe ud at at Martin Pedersen fra CSC ville snuppe sejren, det blev dog lidt overraskende Gerrans fra Credit. Bazayev kom ind på en 3.plads, Hushovd 5.

5.Etape:
Etapen hvor der kan ske ting og sager, der er en lille bakke mod slutningen og der kan ske noget.
Jeg prøvede at angribe med Bazayev, og kom da også en lille smule væk. Der blev dannet en 5 mands gruppe, men desværre var Bridge(CSC) og Failli foran gruppen med Barayev. Failli vandt etapen og fører nu løbet inden sidste etape. Barayev blev 6 på etapen men ligger 3 samlet. 52 sek efter.

6.Etape:
Det var en kort tur rytterne skulle ud på. Kun 96km. Håber at komme i top 3 med Barayev, men målet er at holde den samlede 3.plads.
Thor Hushovd vandt endnu en etape, på de sidste 900 meter gik Bazayev død og endte på en 11 plads.

Heldigvis fik han samlet den 3.plads:
1) Failli (Agritubel)
2) Bridge (+8sek) - (CSC)
3) Bazayev (+52sek) - (Astana)

Der er jo ikke så mange løb i Januar, så der er ikke mere i denne update. En udmærket måned med en 3 plads til Bazayev

Velkommen til Hazard.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #156: 02 Aug 2007, 18:17 »

Fin update (:

arsenalistic
Manager

« Svar #157: 02 Aug 2007, 19:11 »

Håber at komme i top 3 med Barayev, men målet er at holde den samlede 3.plads.

Jeg ved ikke, om jeg misforstår noget, men denne sætning kan jeg ikke få til at give mening?  Huh

Go you Gunners!

KF
Landsholdsspiller

« Svar #158: 02 Aug 2007, 19:18 »

Jeg ved ikke, om jeg misforstår noget, men denne sætning kan jeg ikke få til at give mening?  Huh

Top 3 = på etapen, top 3 samlet = top 3 i det samlede klassement?

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

arsenalistic
Manager

« Svar #159: 02 Aug 2007, 19:20 »

Top 3 = på etapen, top 3 samlet = top 3 i det samlede klassement?

Now I understand!  Smiley

Go you Gunners!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #160: 04 Aug 2007, 09:49 »

Februar måned:

Sæsonens første mål er jo at vinde Tirreno-Adriatico i Marts måned, og der håber jeg at Gadret kan gøre det. Og hvis han skal det så skal manden jo i form, så derfor skal han kører nogen løb her i Februar måned. Kash skal deltage i Paris - Nice og med lidt held håber jeg også på lidt succes der.

Følgene løb skal køres:

Vuelta Ciclista a Mallorca (5 etaper)
Giro di Laigueglia (1 etape)
Volta a regiao do Algarve (5 etaper)
Tour du var (1 etape)

Vuelta Ciclista a Mallorca (5 etaper)

Holdet:
Kash, Kessler, Nordi, Frei, Lancaster og Mikhailov

1.Etape:
En 85km flad etape, her skal Nordi være med fremme. Det er Nordi´s første etape nogensiden og som 19årige så skal han lige vænne sig til det. Jeg håber han kan få et par gode løb her i starten af hans karriere. Han skal erstatte Petacchi.
Der mangler 22km af etapen og T-Mobile sætter en rigtig hårdt tempo, jeg tror desværre ikke Nordi kan være med når de først går igang.
Nordi kom ind på en 5.plads, en meget fin etape af ham. Geslin vandt og etapens favorit, Reynes, endte lige foran Nordi, på en 3.plads.

2.Etape:
163km. Er spændt på om Nordi kan være med til slut, hvis det ender i en masse spurt.
Det endte i en massespurt, Nordi var meget træt mod slutningen og fik da også kun en 7.plads. T-Mobile´s Greipel kom først over stregen og fører nu løbet.

3.Etape:
Denne etape ligger perfekt til Kessler, der er en lille bakke op ved slutningen. Boogerd er skam også med, så det bliver ikke let. Inden da skal rytterne også over et par små bjerg på midten af ruten.

En 21 mand stor gruppe, med bla Kessler har fået hul ned til Boogerd gruppen, de har 56 sekunder.
Med 40 km igen er status:
4 mand er alene fremme (Lara Ruiz, Eibegger, Galparsoro og Vila). De har 38 sek ned til gruppen med Kessler. Der er 22 mand i den. De har 1,22 ned til feltet med Boogerd.
T-Mobile trækker meget i feltet for at forsvare deres gule trøje som Greipel har. Der er 5,1km til mål, Kessler sidder i 9. position, den lille bakke kommer snart.
Kessler angriber!! Cobo Acebo går med.. Kessler Kessler Kessler! 20 meter tilbage! Cobo kommer, og.... COBO ACEBO vinder!
Cobo Acebo vandt med 1 meter til Kessler!

Med den tætte duel kom begge ryttere helt frem i den samlede, Cobo Acebo fører nu løbet, Kessler er 8 sek efter.

4.Etape:
Etapen slutter med en 17km lang nedkørsel, så der skal angribes et stykke udefra på det sidste bjerg. Cobo Acebo ser ud til at have rigtig gode ben, så jeg vil holde øje med ham.
Det var et meget skidt tidspunkt at Kessler tog hans flaske vand, samtidig angriber Sanchez og der går en del tid før at Kessler kan svare igen. Sanchez vandt helt suverænt etapen, Cobo Acebo endte 2 og Martinez 3. Kessler kom 2,30 efter på en 4.plads. Satans også at han netop skulle tage den flaske vand, jeg havde ikke regnet med et angreb lige der. Inden sidste etape ligger Kessler så på en 4.plads, 2,38 efter Sanchez.

5.Etape:
Tror ikke det ændre så meget på den samlede stilling. Jeg vil forsøge med Kessler og håber på at han måske kan komme en tand længere frem i den samlede stilling, der er 1.04 op til Martinez.
65km tilbage, jeg tager chancen og angriber med Kessler, godt være det er lidt langt udefra, men hvis jeg skal have den samlede sejre så skal jeg hente 2,38 på Sanchez.
Det ser dog ud til at det er en umulig opgave jeg har sat Kessler på, feltet æder langsomt ind på tyskeren.
Jeg blev hentet med 11,2 km igen, desværre. Feltet kunne dog ikke hente det store udbrud der var afsted, har vandt Hruska efter at have kørt fra de 7 andre. Feltet kom 1,07 efter.

Den samlede top 5:
1) Sanchez
2) Cobo Acebo
3) Martinez
4) Kessler
5) Gutierrez

Giro di Laigueglia (1 etape) - (simmer)

Hold: Vino, Schar, Sladkov, Hasselbacher, Redondo og Wiggins

Et løb hvor Vino bare skal deltage fordi han skal kører et eller andet løb i Februar måned.
Nocentini fra Ag2r vandt foran hans teammate, Bertogliati. Vino blev bedste Astana mand, som nr 20.

Volta a regiao do Algarve (5 etaper)
Gadret skal i form til Tirreno-Adriatico i marts og dette løb er en del af hans forberedelser.

Hold:
Gadret, Yakolev, Ivanov, Colom, Kolessov og Sladkov

1.Etape:
Der er en meget lille stigning omkring en 30-40km inden mål, ikke en der vil komme til at betyde noget. Det ender nok i en massespurt.
Jeg prøvede at komme væk med Colom, men det gik ikke. Haussler vandt massespurten foran Davis og Ciolek.

2.Etape:
Duque fra Cofidis snød Chavanel og Ciolek på stregen. Duque ligger nu nr 1. Gadret tabte desværre 2,46 da jeg var uopmærksom et par sekunder.

3.Etape: (Simmer)
Jeg simmer de sidste etaper.
Den tidligere Astana rytter, Iglinskiy, som nu kører for Cofidis, vandt etapen foran Di Gregorio. Gadret kom ind på en udmærket 3. plads, men kan intet gøre i den samlede da jeg dummede mig med ham på 2.etape.

4.Etape: (Simmer)
Fedrigo fra FDJEUX var først over målstregen og det betød at han overtager førertrøjen. Gadret kom 10, 1.07 efter.

5.Etape: (Simmer)
Den 25 årige Cholade Jacques sprinter, IIjo Keisse, snød de store og vandt sidste etape.
Gadret ville have fået en 5.plads hvis han ikke havde tabt de 2,36. I stedet for endte han 19.

Kessler forlænger hans kontrakt!
Jeg har valgt at give Kessler lidt mere i lønposen og han er nu gået fra Kaptajn til Fri Rytter. Han har forlænget med 2 år. Han får så også 20.000 mere i løn hver måned.

Tour du var (1 etape) - (simmer)

Kløden deltager i dette løb som kaptajn. Wiggins, Haselbacher, Redondo, Svad og Miklailov er også med i løbet.
Kløden fik en 30.plads og er langt fra topformen. Casar fra FDJEUX vandt løbet.

Det var Februar måned. Næste måned gælder både Paris - Nice og Tirreno - Adriatico. Colom er meget utilfreds, jeg giver ham en fri rolle i løbene men heller ikke der er han tilfreds. Ved ikke hvad jeg skal gøre med ham, overvejer om jeg skal fyre ham...

Velkommen til Hazard.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #161: 05 Aug 2007, 14:32 »

Endnu en gang god update... Meeen nu må det vel snart være tid til endnu en update (:

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #162: 05 Aug 2007, 14:37 »

Jeg arbejder på livet løs.. der er mange etaper i Marts måned.. så jeg tror ikke den kommer i dag.

Velkommen til Hazard.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #163: 05 Aug 2007, 15:08 »

Det er helt fint 8D , Glæder mig

LosCules
Gæst

« Svar #164: 05 Aug 2007, 21:20 »

Spændende update.. Håber på en update i løbet af morgendagen Wink.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010