home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 224 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  [Blog] Astana
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint
Forfatter Emne: [Blog] Astana  (Læst 35077 gange)
United-styrer
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #180: 18 Aug 2007, 14:19 »

det er jo en astana blog. astana=doping

Saglig og yderst relevant kommentar!

Nå, BlaZZo, jeg læser langt fra med hver gang, men jeg håber alligevel, at du vil fortsætte bloggen, for det er ganske underholdende at læse med, når jeg lige falder over bloggen.
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #181: 18 Aug 2007, 14:20 »

Bare fordi det er en Astana blog , (Som nærmest intet har med virkeligheden at gøre)  skal du ikke blande virkelighedens doping syndere ind i Blazzo's blog. Blazzo har også tidligere skrevet at han ikke vil have virkelighedens doping ting med i bloggen. Så hvis du vil være venlig at lade være med at blande det ind i det her, ville det være rigtig rart.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #182: 18 Aug 2007, 14:22 »

oka fair nok..
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #183: 18 Aug 2007, 14:24 »

Godt nok (:
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #184: 18 Aug 2007, 14:26 »

hehe:)
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #185: 19 Aug 2007, 09:45 »

April Måned


Mine sponsorere vil gerne have jeg vinder Paris - Roubaix, men det er ikke muligt da jeg ingen har til at gøre det. Så derfor er de vigtigste løb i denne måned:
Liege -  Bastogne - Liege, Flecha Wallone og Amstel Gold Race.

Ronde Van Vlaanderen (simmer)
Hold:
Ivanov, De Kort, Abakoumov, Mikhailov og Kolessov

Et ligegyldigt løb når jeg har det hold jeg har. Vaitkus fra Discovery vandt løbet.


Vuelta al pais Vaso

Der skal køres for Kessler, han bliver nok ikke den samlede vinder, men en etape sejr kunne være fedt.

1.Etape:
En masse gode bakker på den 134km lange etape. Folk som Schleck og Valverde er dog med.
Kessler kunne ikke følge med da Sanchez angreb, så han måtte nøjes med en 9.plads, 1,31 efter vinderen.

2.Etape: (simmer)
Cunego vandt etapen foran Pellizotti. Kessler ind som nr 14.

3.Etape: (simmer)
Denne gang var det Di Luca der løb med sejren, og han har samlet også bragt sig i front af løbet. Kessler er langt efter i den samlede nu.

4.Etape: (simmer)
Frank Schleck, sidste års vinder, blander sig nu i den samlede stilling efter sejren på dagens etape. Di Luca er stadigvæk i front.

5.Etape: (simmer)
Frank Schleck ser ud til at vinde løbet igen iår, Di Luca blev henvist til 2.pladsen på dagens etape så nu er Frankie 7 sekunder foran i det samlede.

6.Etape: (simmer)
Enkelstarten skal afgøre det hele, Kessler kom ind på en 4 plads. Frank Schleck slog Di Luca og vandt løbet samlet med 20 sek.


Gent - Wevelgem (simmer)
Et løb der ikke har interesse, Ivanov er bedste rytter til løbet.
CSC´s Cancellara vandt foran Boonen. Ivanov blev nr 25, 2,43 efter.

Paris - Roubaix (simmer)
Endnu et løb som jeg ikke kan gøre noget i.
Boonen blev vinderen. Bedste astana mand var Ivanov som nr 17.

Amstel Gold Race:
Jeg har store forventninger til Kessler i disse løb. Jeg håber han blander sig i top 5.

Et rigtigt godt og spændende løb. Desværre havde Kessler -1 i slutningen og det var ikke nok til at slå Frank Schleck. Kessler kom ind som nr 3 og Di Luca 2. Jeg håber virkelig at Kessler er i bedre form til Liege løbet.

La Fleche Wallone
Sidste år endte Kessler på en rigtig flot 3 plads og jeg vil prøve at få ham i top 3 igen. Jens Voigt vandt løbet sidste år.

Holdet: Abakoumov, Colom, Ivanov, Kessler, Kløden og Redondo.

Med 80 km igen fik jeg Kessler´s første dags form, 0 havde han. Hvis han skal vinde et løb så skal den være meget bedre.
CSC satser på at vinde løbet igen iår, begge Schleck brødre er med. Med 32km igen stikker Frank Scleck så af, Kessler var ikke helt med på den og sidder sammen med Rebbelin og Ricco efter Frank Schleck.
Schleck har 40 sekunder ned til de 3 ryttere, Kirchen og Di Luca er på vej op til Kessler gruppen. På nuværende tidspunkt ser det sikkert ud at Kessler nok skal ende i top 4. Frank Schleck ser ud til at vinde løbet. Fy for satan siger jeg bare! På Mur De huy var der 16,4% og Kessler gik fuldstændig i stå..
Kessler kom igen med en god slutspurt, men der var ikke meget at gøre. Frank Schleck vandt foran Ricco og Kessler, så Kessler fik igen en 3.plads. Kessler havde +1 på den sidste del af ruten, hvis han måske kan have +3 ved Liege så ser jeg gode muligheder for at vinde det. Jeg skal bare være utrolig opmærksom på Frank Schleck.

Liege - Bastogne - Liege
Jeg kan rigtig godt lide dette løb, jeg skal somsagt være opmærksom på Schleck når han stikker af. Rebbelin vandt sidste år og Kessler endte 7. Den placering skulle meget gerne være bedre i år.

Holdet:
Vino, Kash, Kessler, Evans, Svad og Colom

267 km skal rytterne ud på, det bliver en lang dag. Valverde er sammen med Ricco og F.Schleck favorriter til at vinde løbet.
Ved 130km til mål kom første dagsform, -1 til Kessler, det er jo ikke på den måde jeg kan skabe resultater..
Med 105 km igen var favorriterne samlet, en stor gruppe på 46. Kessler havde kun Kash tilbage. 91km igen, Kash røg af, og det er nu op til Kessler selv, det bliver utroligt svært. Det bliver ikke hans løb iår.
Med -2 til Kessler så havde han ikke meget at gøre i løbet. Wegmann(CSC), Di Luca, Schumacher, Cunego og Valverde angriber, de får også skabt et hul til feltet. Wegmann er alene fremme.
34 km hjem og Wegmann, Schumacher, Valverde og Cunego er alene fremme, Di Luca er 40 sekunder efter dem.
Mod slutningen blev en stor gruppe delt i 2, Kessler kom ned i anden gruppen og på et tidspunkt blev jeg nød til at angribe for at komme op til Schleck gruppen. På den allersidste stigning blev de 4 i front hentet og jeg prøvede at angribe med Kessler, desværre havde han brugt for mange kræfter, Schleck viste igen klassen og kørte fra alle. Han vandt og Valverde 2. Kessler gik fuldstændig død på de sidste 500 meter. Han endte 12

I næste måned kommer Giroen, har ikke nogen med til den samlede da jeg i år går 100% efter touren.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


United-styrer
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #186: 19 Aug 2007, 09:54 »

Trist i Liege. Der er ikke meget, der er værre end at få forpurret en vigtig del af sæsonplanerne grundet en ringe dagsform. Til gengæld fine resultater både i Amstel Gold Race og Fleche Wallone, men en sejr havde været lidt sjovere.

Du må købe Frank Schleck Wink
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #187: 19 Aug 2007, 10:01 »

Et par af de andre ryttere er bare en tand bedre end Kessler. Kessler havde 98 point til Liege, og lidt mindre til Amstel og Fleche. Jeg fatter ikke hvorfor han overhoved ikke har en bare fornuftig form til en af de 3 løb.
Mit største ønske er at hente Frank Schleck eller Thomas Dekker Opstemt
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


søgaard
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #188: 19 Aug 2007, 10:49 »

Et par af de andre ryttere er bare en tand bedre end Kessler. Kessler havde 98 point til Liege, og lidt mindre til Amstel og Fleche. Jeg fatter ikke hvorfor han overhoved ikke har en bare fornuftig form til en af de 3 løb.
Mit største ønske er at hente Frank Schleck eller Thomas Dekker Opstemt
Gode resultater, da Kessler ikke er den store klassikerrytter Smiley Det med dagsformen har tit noget med hvor træt rytteren er Smiley så sørg for at træthedsbaren ikke er i top op til de løb, så er der større chance for en god dagsform Smiley
Logged

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #189: 19 Aug 2007, 11:39 »

Fin update, synd med resultaterne.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #190: 26 Aug 2007, 12:39 »

Jeg vil lige skrive at i skal nok ikke regne med opdateringer i en periode. Er lige igang med et FM spil med Chelsea hvor jeg kun må bruge spillere fra England. Så der går lige lidt tid før jeg får spillet PCM igen.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #191: 05 Okt 2007, 21:56 »

God blog:)
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #192: 04 Feb 2008, 13:11 »

Virkelig en god blog. jeg har læst med, men jeg har ikke lige fået kommenteret.
jeg venter spændt på en ny update.
Logged

ACH (dem ka` vi li
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #193: 15 Mar 2008, 20:27 »

godt skrevet men er det ikke kedeligt at spille alle etarperne
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010