home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  [Blog] Astana
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: [Blog] Astana  (Læst 35064 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #165: 06 Aug 2007, 17:21 »

Det kan jeg ikke love Cule! Der er stadigvæk en del etaper endnu, tvivler på jeg når det i dag, og med fodbold kamp imorgen så bliver det muligvis først Onsdag, sorry!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #166: 06 Aug 2007, 19:24 »

Det kan jeg ikke love Cule! Der er stadigvæk en del etaper endnu, tvivler på jeg når det i dag, og med fodbold kamp imorgen så bliver det muligvis først Onsdag, sorry!

Den fodboldkamp bl.a. deltagelse af Astanas Pressechef Smiley
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #167: 06 Aug 2007, 19:34 »

Den fodboldkamp bl.a. deltagelse af Astanas Pressechef Smiley

Så kan det vel dårligt nok kaldes en fodboldkamp længere Opstemt
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #168: 06 Aug 2007, 20:37 »

Så kom der alligevel en update, det er for hele Marts måned, så måske en anelse for lang, men så er der jo nok til et par dage Opstemt





Marts måned!


Alle løb er ikke 100% på plads endnu, men starten er. Jeg skal være med i Gent - Lokeren for Ivanov og vuelta Valenciana for Kash. Vuelta a Murcia er opvarmningsløb for Gadret til Tirreno - Adriatico.

Vuelta Valenciana:

Holdet:
Kash, Sladkov, Frei, Nordi, Bazayev og Wiggins.

1.Etape:
En kuperet etape, 3 små bakker, tror ikke det har den helt store betydning. Kash sluttede på en 13 plads i spurten, men som ventet var der også sprintere med til målstregen. Rigotto fra Milram vandt. 74 mand kom samlet ind.

2.Etape:
En lidt større stigning var der på denne etape. Der kom 78 mand til mål. Igen viser Rigotto sig at være den stærkeste.

3.Etape:
Sanchez er kæmpe favorit til at vinde den her etape. Afslutningen ligger perfekt til ham. Stigningen skal være hårdere og længere før Kash kan blande sig.
På anden sidste bjerg så bliver der angrebet, der bliver dannet en gruppe på 7. Sanchez, Kash, Popo, Nibali, Sevilla, Mosquera og Vicioso. Foran den gruppe ligger Matinez og helt fremme er en 6 mands gruppe uden kendte navne.
Felter nærmer sig, men det bliver helt sikkert blandt de 7 stærke ryttere hvor vinderen findes, Vicioso er den bedste og vinder foran Kash og Sanchez. Feltet får samme tid.

Med 2.pladsen så rykkede Kash frem til en 4.plads. 32 sekunder efter Vicioso.

4.Etape:
Sidste etape hvor der kan ske noget i den samlede. Der venter en hård stigning i slutningen. Ikke specielt lang, men hård. Inden da venter 3 små toppe.
Nibali fra CSC angriber på sidste bjerg, jeg prøver at følge med, men kan ikke helt. Nibali vinder, Vicoiso 2 og Kash kommer ind som nr 4.
Kash kommer en placering op i den samlede og er nu nr 3.

5.Etape:
Næsten fladt hele vejen. Ventoso vinder etapen foran Rigotto og Bazayev. Kash ender samlet nr 3.

Gent - Lokeren:
Ivanov er med som Kaptajn. QS var total suveræne, de blev både 1,2 og 3. Boonen 3, Nuyens 2 og Van Impe 1. Ivanov blev 45. 3,36 efter! Ingen kan overhoved true QS i så nogen slags løb.

Vuleta a Murcia

Hold:
Gadret, Colom, Petacchi, Abakoumov, Yakolev og Haselbacher.

1.Etape:
Det er Petacchi´s første løb i Astana trøjen og ikke i nærheden af at være i form. Han fik en 3.plads på etape. Balducci

2.Etape:
Jeg håber Petacchi kan være bedre med fremme denne gang. Vil gerne have en sejr til ham.
Meget skidt etape, jeg prøvede at lave et tog med Haselbacher og Abakoumov. Det gik desværre galt. Van Heeswijk vandt. Haselbacher kom 4 og Petacchi nr 9.

3.Etape: (simmer)
21km lang enkelstart. Med bakke op mod slutningen.
Gadret overrasker og vinder med 11 sek foran Scarponi. Gadret fører nu løbet med netop 11 sek til Scarponi.

4.Etape:
Løbets konge etape. Ikke fordi den er så voldsom, men tingene bliver afgjort her. Håber at Gadret er i god nok form til at kører fra Scarponi.
På sidste bjerg lader jeg Colom trække voldsomt med Gadret lige bag ved, jeg angriber med Gadret og Valverde er eneste der kan følge med.
På den lille nedkørsel indtil mål får jeg et lille hul til Valverde og det er nok til at slå ham i spurten. Ferrio Luque kommer 41 sek efter på en 3 plads. Colom får en 10.plads. Flot arbejde af ham! Valverde er 38 sekunder efter i den samlede.

5.Etape:
Sidste etape, Gadret fører foran Valverde. Denne etape burde ende med en massespurt, hvor Petacchi forhåbenlig kan blande sig.
Et udbrud holdte helt hjem, de var i starten 9, men 2 mand kom helt hjem med 14 sekunder foran feltet. (Fik dog samme tid).
Chris Anker Sørensen, vandt, han kører nu for Team GLS. Petacchi endte 3.

Samlede stilling, top 3:
1) Gadret
2) Valverde (+38sek)
3) Castano Panadero (+1,39)


Paris - Nice:

Holdet:
Mikhailov, Kessler, Kash, Wiggins, Redondo, Svad, Kolessov og Sladkov

Inden Paris - Nice går igang har Astana følgene meddelse:
"Vi har i dag valgt at forlænge Kash kontrakt i 2 år. Vores gode bjergryttere er ved at blive ældre og Kash er fremtiden. Han vil blive vores kommende kaptajn de næste par år."

1.Etape:
Ladagnous viser enkelstart klasse og vinder prologen. Wiggins og Kash taber begge 12 sekunder.

2.Etape:
Har ikke nogen sprintere med, så de flade etaper gør jeg mig ingen forhåbninger om topplaceringer.
I spurten mod slutningen fandt jeg et godt hjul med Kessler. Markov og Reynes fra Caisse kørte med høj fart frem og jeg fik hjulet på Reynes. Markov fik lavet et hul til feltet og der var kun Reynes og Kessler med. Reynes vandt etapen og Kessler fik en fin 2.plads, meget uventet.

3.Etape:
Første bjergetape. Der er godt nok et stykke fra den sidste bjergtop også til mål.
Der var et udbrud ude, mange af dem blev hentet på sidste bjerg. Frank Schleck angreb med 1,5 til toppen og jeg valgte at gå med, altså med Kash. Der kom hurtigt et hul ned til feltet, det var i en overgang på 35 til 45 sek. Det så dog svært ud for Kash og F.Schleck at hente Fedrigo. Han vandt med 23 sekunder, Kash vandt spurten foran Frankie og feltet kom 1,25 efter vinderen.
Kash fører nu Paris-Nice med 10sekunder til Frank Schleck.

4.Etape:
Der venter en hård etape for mit Astana mandskab. Den gule trøje skal forsvares!
Jeg havde kun Kessler tilbage ved Kash side på sidste bjerg, Sanchez angriber og jeg går med ham, alle de andre store går også med og der bliver dannet en 6 mands gruppe. Jeg starter spurten, men de er alt for hurtige, Gilbert vinder etapen. Ricco 2, Schumacher 3, Kash 4, Sanchez 5 og Frank Schleck 6. Der er forsat 10 sek mellem Kash og Schleck.

5.Etape:
Mont Ventoux venter på denne etape. Der er dog ca 40km fra toppen til mål, så der venter også en lang og spændende nedkørsel. Mont Ventoux er 21,8km lang og har en gennemsnit stigning på 7,2%.
Der blev angrebet af Sanchez, men jeg afventede lidt, men da Frank Schleck angreb så blev jeg nød til at gå med. Med 4,2 til toppen, så var det F.Schleck og Kash alene i front, 1,37 foran feltet.
Jeg tager føringer heletiden for at komme af med Frank Schleck, og på nedkørslen sætter jeg også tempo. Frank Schelck er så fræk at angribe, han har bare sparet sig heletiden. Han vinder med 30 sekunder til Kash. Det vil sige at Frank Schleck nu er 22 sekunder foran i den samlede stilling.

6.Etape:
Vi skal over 5 bjerge i dag. Etaper slutter langfra på toppen, der er ca 45km fra den sidste bjergtop på Col De Pierre-Vesce til mål.
Jeg havde forventet et angreb for en af de store, det var kun folk mellem 5 og 10 pladsen der angreb. Nu mangler kun sidste lille bjerg, tror ikke der sker noget på dagens etape.
Et par forsøgte at komme væk på sidste bjerg, men lykkes ikke. Der er nu 36km til mål hvor 104mand er samlet i forreste gruppe.
Tom Boonen sidder også med, og han er nu favorit til at vinde denne etape. Gilbert starter sprinten og jeg prøver at følge ham med Kash, det betyder at Kash kommer ind på en 3.plads og får 2 bonus sekunder, Gilbert vinder. Men disse 2 sekunder så er der 20 sek mellem ham og Frank Schleck og der venter stadigvæk en bjergenkelstart og en bjergetape.

7.Etape:
Det er denne etape hvor Kash ihvertfald skal hente 10 sek på Frank Schleck. Ikke den bedste etape, men vil gøre hvad jeg kan. Tror ikke Kash kan hente 20sek på en enkelstart der kun er 12km.
Sanchez, som ligger nr 6 samlet, angreb tidligt på etapen. Og han har 5 minutter med 89km igen. Merckx er dog helt alene fremme og har et fint forspring ned til feltet.
Med 31km igen så er alle mand hentet og angrebene fra de store kan begynde...
Gilbert angriber på det andet sidste bjerg og han får Chavanel og Monfort med sig. Med 7,2km igen har de 1,05 ned til feltet. En hård stigning venter dog.
Schumacher angriber og jeg prøver at gå med, vi kommer dog ikke helt væk og da Ricco angriber så går Frank Schleck med.
Franck Schleck får lige forbi og vinder etapen foran Schumacher. Kash taber 43 sekunder og den samlede sejr i Paris - Nice er nu langt væk. Frank Schleck kører alt for godt!

Samlede stilling inden bjergenkelstarten:
1) F.Schleck
2) Kash (1,09)
3) Schumacher (4,15)

8.Etape: (simmer)
12km lang enkelstart. Bliver umuligt at hente Frank Schleck.
Schleck vandt da også enkelstarten, 2 sek foran kash.

Den samlede stilling:
1) F.Schleck
2) Kash
3) Schumacher


Tirreno - Adriatico:

Hold:
Gadret, Petacchi, Bazayev, Haselbacher, Ivanov, Colom, Nordi og Lancaster.

Målet er af vinde løbet med Gadret. Og muligvis en etape sejr til Petacchi.

1.Etape:
En etape som ville ende i en masse spurt.
Petacchi sad godt med i afslutningen, men med 2,3km igen så styrtede Petacchi og tog bla Hushovd med i faldet. Freire fra Rabobank vandt foran Eisel.

2.Etape:
Ovenpå styrtet så er Petacchi halvskadet, han deltager stadigvæk i løbet, jeg afventer lige og ser denne etape.
Petacchi havde det ikke alt for godt, og med 28km tilbage så vælger jeg at lade ham udgå.
I Petacchis fravær så var det op til Bazayev at lave et resultat. Bennati kører en flot spurt og vandt, Bazayev endte 4.

3.Etape:
Med Petacchi ude så bliver jeg nød til at satse på Bazayev.
Bazayev havde slet ikke benene, men Freire vandt efter et angreb. Feltet var 2,55 efter og det kan blive alvorligt i sidste ende. For Bettini var også 2,55 foran feltet. Og med kun en bjergetape så kan det være det ikke er nok for Gadret. Gadret er 3,22 efter samlet.
Der er en bjergetape og en enkelstart hvor Gadret skal prøve at hente minutter.

4.Etape:
Konge etapen!
På vej op af andet bjerg får en jeg melding: -4 til Gadret, det bliver svært at skabe noget resultat med den form.
13,8km igen, alle er samlet, Freire, Bettini og Paolini er stadigvæk med i gruppen. Jeg frygter lidt at Bettini godt kan følge med.
Gadret kunne ikke følge med da Di Luca angreb, det var kun Lopez Garcia. Di Luca vandt og kom 2,35 foran Gadret på en 3 plads. Gadret havde jo også -4 i dagsform, så det var rimelig forventet.
Bettini kom ind 7,51 efter og Gadret ligger 3ér samlet. 2,41 efter Di Luca og små 2minutter efter Lopez Garcia

5.Etape:
En kedelig flad etape. Og som frygtet får jeg at vide at Gadret har +5. Hvor er det bare typisk!
Ikke meget jeg kunne med Bazayev, Hushovd vandt etapen og Bazayev endte 5.

6.Etape:
19km enkelstart.
Gadret kom ind som nr 59. 1,30 efter Cancellara. Gadret ligger på en samlet 3.plads inden sidste flade etape.

7.Etape:
210 flade km. Barayev skal gøre sig i spurten, Colom skal prøve at komme med i et udbrud.
Colom afsted, desværre kun med en mere, Colli fra Panaria. Hernandez fra Euskaltel er 53 sekunder efter os.
Med 68km igen så har Colom og Colli kun 2,38 og det er en umulig opgave de har sat sig selv på.
Robert Förster vinder den sidste etape foran Davis og McEwen.
Gadret ender på en samlet 3.plads.

Milano - San Remo

Hold:
Petacchi, Kessler, Haselbacher, Nordi, Bazayev og Frei

294 hårde km. Har ikke rigtig nogen der kan vinde løbet, jeg vil prøve at angribe med Kessler. Ellers måske en top 5 til Petacchi.
Gusev var alene fremme, havde dog ikke meget til til feltet. På sidste stigning angriber jeg med Kessler og med 9 km igen har han 1,11 og sprinterne begynder at komme frem.
Forspringet bliver mindre og mindre, men der mangler ikke mange km. Det ser ud til at Kessler klare den! 1 km tilbage, feltet stadigvæk en del bagud... Kessler.. Kessler, KESSLER VINDER MILANO - SAN REMO!
Boonen vinder massespurten i feltet og kom 38 sekunder efter Kessler.

Coppa Ciclistica Internazionale (Simmer)

Hold:
Kløden, Frei, Yakovlev, De Kort, Petacchi og Redondo

1.Etape:
Petacchi fik en anden plads på etapen. Cadamuro fra Gerolsteiner vandt.

2.Etape:
En holdenkelstart hvor Astana endte sidst, 1.11 efter Duval.

3.Etape:
Petacchi kommer først over målstregen, denne gang var det Cadamuro der blev henvist til anden pladsen.

4.Etape:
Kløden er langt fra i form, han kom 3,45min ind efter vinderen Lorenzetto fra Milram
Bedste Astana mand blev dog Redondo.

5.Etape:
Sidste etape.. Cheula fra Barloworld vinder etapen efter et udbrud. Petacchi vinder feltet´s spurt.

Criterium I´International: (simmer)

Hold:
Vino, Evans, Abakoumov, Ivanov, Nordi, Svab, Lancaster og Wiggins

1.Etape:
Haddou vandt etapen. Bedste Astana mand var Abakoumov på en 16.plads.

2.Etape:
Sanchez viser klassen og vinder etapen. Evans ind som nr 24, 37 sekunder efter. Vino 47 sekunder efter.

3.Etape:
10km lang enkelstart som er afslutningen på dette løb. Caisse´s Gutierrez vandt etapen og løbet sammenlagt. Lancaster kom 9 på etapen. Bedste Astana mand samlet blev Evans på en 11 plads.






Der går nok lige nogen dage før næste update kommer. Men her er da lidt af læse. God fornøjelse og kom gerne med ris og ros. Og jeg modtager gerne forslag til selve spillet.



Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #169: 17 Aug 2007, 17:12 »

Nårrh, er det snart tid til update ? Opstemt
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #170: 17 Aug 2007, 17:29 »

Har først lige læst senest update, en rigtig god en af slagsen, dog ærgeligt med Paris-Nice.

Glæder mig til den næste update  Thumbs Up
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #171: 18 Aug 2007, 11:04 »

Har ikke spillet PCM i et par uger efterhånden, så ved ikke om der kommer flere updates. Også mere fordi der ikke blev kommenteret her på den seneste, så tænkte jeg at folk måske ikke rigtig gad at læse mere.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #172: 18 Aug 2007, 11:15 »

Har ikke spillet PCM i et par uger efterhånden, så ved ikke om der kommer flere updates. Også mere fordi der ikke blev kommenteret her på den seneste, så tænkte jeg at folk måske ikke rigtig gad at læse mere.

Jeg læser skam stadig med... dog uden at kommentere. Min fejl. Vil forsøge at kommentere flittigt fremover - hvis du altså fortsætter :-)
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

LosCules
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #173: 18 Aug 2007, 11:27 »

Har ikke spillet PCM i et par uger efterhånden, så ved ikke om der kommer flere updates. Også mere fordi der ikke blev kommenteret her på den seneste, så tænkte jeg at folk måske ikke rigtig gad at læse mere.

Undskyld så, fordi jeg ikke kommenterede, for jeg læser jo med Wink.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #174: 18 Aug 2007, 11:35 »

hehe, nu skal i jo ikke have skylden for jeg ikke har spillet. Har bare slet ikke haft lysten til det. Men jeg er begyndt at spille lidt nu, så hvis i er heldige så er der måske en update imorgen!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #175: 18 Aug 2007, 12:00 »

Jeg læser skam også stadig med. Har ventet længe på en update nu. har dog glemt at kommenter.!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #176: 18 Aug 2007, 14:11 »

Jeg læser med, kommentere dog ikk meget i øjeblikket da jeg har kommenteret en del, og stadig har samme mening om bloggen.
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #177: 18 Aug 2007, 14:14 »

et rent doping hold
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #178: 18 Aug 2007, 14:16 »

Hvorfor var det at det skulle blandes ind i denne blog ?
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

artofck
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #179: 18 Aug 2007, 14:17 »

det er jo en astana blog. astana=doping
Logged

Alexander Nedergaard    http://zanifitness.blogspot.dk

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010