home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 224 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  [Blog] Astana
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [Blog] Astana  (Læst 35079 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
[Blog] Astana
« : 16 Jul 2007, 13:07 »

Astana - Verdens bedste cykelhold



Jeg skal lige høre om der er lidt stemning for at læse en blog om PCM 07. Jeg er lige startet med Astana og kunne godt tænke mig at lave en lille blog. Hvor der ikke er rigtig kommer nogen billeder da det vil tage for lang tid.
Jeg er i forvejen lidt langsom til at spille det, da jeg næsten spiller alle etaper.

Så er der stemning for en resultat mæssigt blog omkring Astana ?


(Der er jo også en del der spiller PCM herinden)
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #1: 16 Jul 2007, 13:08 »

Muligvis!
Logged

Arsenal
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #2: 16 Jul 2007, 13:13 »

Enig med JG.
Logged

lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #3: 16 Jul 2007, 13:30 »

Du har i hvert fald en fast læser håber dette bliver godt selvom jeg sys at vino virker som en arrogant person men det er bare min mening men KUTGW
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #4: 16 Jul 2007, 19:24 »

Jeg er netop ansat som ny sportsdirektør hos Astana. Walter Godefroot har netop valgt at trække sig ud af holdet da han havde problemer med hjertet. Jeg var ikke mange sekunder om at takke ja da jeg fik tilbudt jobbet.

Her er et overblik over Astana holdet 2007:

Kaptajner:
Vinokourov (Vino)
Kløden
Kessler

Disse 3 ryttere er kaptajner på holdet. Hovedkaptajnen er naturligvis Vino. Kløden skal hjælpe Vino i touren og får også lov til at kører sin egen chance hvis muligheden kommer.
Kessler skal være manden der skal skarpe resultater i løb som Liege, Amstel og Wallone

Frie ryttere:
Colom
Ivanov
Mazzoleni (Mazzo)
Savoldelli (Savo)
Kasheckin (Kash)

Der er mange forventninger til et par stykker af de frie ryttere. Savo skal vise sig i Giroen. Mazzo i romandiet rundt og Kash i Vueltaen.
Colom og Ivanov er ryttere der skal prøve lidt i mindre løb

Luksus hjælperyttere:
Hasselbacher
Rast
Muravyev

Hasselbacher er mere end sprinter end hjælperytter. De andre skal bare hjælpe til.

Ungt talent:
Frei
Redondo
Schar

Schar og Frei skal trænes op i enkelstart og Redondo kan godt blive en udmærket bjergrytter i fremtiden.

Hjælperyttere:
Iglinskiy
Mikhailov
Joachim
Abakoumov
De Kort
Mizurov
Barayev
Mazet
Morabito
Navarro
Gourov
Sladkov
Kolessov

En del ukendte navne og faktisk ikke så meget værd. De vil være hjælperyttere for de store og skal forsøge udbrud dem der nu er med i de forskellige løb

I samråd med de andre hos Astana fik vi ansat nogen trænere, en scout og en læge. Udstyr blev der købt. Sæsonen kunne nu skydes igang!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #5: 16 Jul 2007, 19:38 »

jeg vil da forslå dig at starte den på Pcmdk

men ellers så ser det meget godt ud
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #6: 16 Jul 2007, 19:46 »

Tjaa pelen.
Synes altid der er høje krav omkring billeder fra selve PCM. Og det gider jeg ærlig talt ikke. For så kan jeg bruge mere tid på at skrive end at spille. SÅ tror bare jeg lader den kører herinden som en stille og rolig PCM blog for dem der gider at læse med.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


LosCules
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #7: 16 Jul 2007, 21:22 »

Jeg er da helt klart med Wink.

Ellers en fin start.
Logged

lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #8: 16 Jul 2007, 21:25 »

godt du startede den her på fmf

glæder mig til at høre mere KUTGW
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #9: 16 Jul 2007, 22:50 »

Mit første løb var allerede den 15 Januar. Sprinteren Kemps skal deltage i Australian Championschip, som eneste Astana mand.
Ryttere som Robbie McEwen og O´Grady var med og var klar over jeg fik det svært.
Et udbrud på 7 kom afsted og desværre kom Kemps ikke med i det. Det holdt hjem og Menzies vandt etapen. Kemps kom ind som nr 14.

Mit første løb var overstået og spændende at være i denne nye rolle.
Næste løb var også i Januar måned. Kessler vil meget gerne deltage i noget, så han kan være i ordenlig form i Marts måned.

Tour of Australia 17-1 / 22-1 2007
6 etaper

Astana holdet:
Kessler, Kemps, Muravyev, Mizurov Joachim og De Kort.

Forventninger:
Kemps skal deltage i de sprints der kommer. Kessler og De kort skal bare være med for at komme i form. Muravyev, Mizurov og Joachim skal deltage i udbrud.

1.Etape:
En 48 km lang etape som nok bliver afgjort i en sprint. Jeg vil prøve at have en mand i det "afgørende" udbrud. Ellers nok en top 15 til Kemps.
Et udbrud, med bla Joachim fik et lille hul ned til feltet. 6 mand fik små 1,20 og en hver kunne se det ikke ville holde til mål.
15km før tid blev det hentet og som ventet skulle det afgøres i en spurt.

Et rigtig godt resultat. Kemps fik taget et udmærket hjul, men desværre kunne kemps ikke overhale Clarke(Navigators).

Resultat:
1) Clarke
2) Kemps
3) O´Grady

2.Etape:
148 km er denne etape. Ligner også en spurt til slut. Der er et lille bjerg omkring 18 km henne. Der er 2 indlagte spurter, efter 84 og 113 km.

Charteau fik de 6 bjergpoint. Der er en gruppe med 6 mand der har fået er forspring på 3,00 ned til feltet og Charteau er alene fremme og har 54 sekunder ned til de 6 udbrudere. Hvor Muravyev også er med.

Med 95 km igen, og et forspring på 6,05 så begyndte Navigators at trække meget hårdt. På få km blev der hentet et minut.
Muravyev er nu alene fremme, men ikke mange kræfter tilbage. Feltet kører pænt stærkt og vil helt sikkert indhente ham.
Vansevenant fra Lotto er 2,30 foran feltet, helt alene. Der er 35,5 km igen!

Resultat:
1) O´Grady
2) Sacchi
3) Geslin

Kemps kom ind på en 5 plads. Kemps ligger nu på en samlet 4 plads.

3.Etape:
146km er denne etape. Relativ flad, et par små bakker. Bliver endnu en sprint. Jeg vælger ikke at gå med i udbrud på denne etape.

En etape som var hård for mit hold. Kun Kessler var tilbage ved spurten. Og der fik Kessler en meget fin 2 plads! Jeg vil prøve at skabe et godt resultat på næstsidste etape hvor der er en bakke for Kessler.

Samlet stilling efter 3 etape:
1) O´Grady
2) Clarke + 4sek
3) Geslin +12sek

Kessler og Kemps er 5 og 6. Begge 16 sekunder efter.

4. Etape:
154km til rytterne ud på. Ser også ud til at ende med en massespurt og jeg vil igen tage det roligt i feltet.

O´Grady viser sig igen som den stærkeste mand. Kessler endte 7 i spurten og Kemps 8. Kessler er 36 sekunder efter. Kan godt være det er en smule svært at hente. Men der bliver forsøgt!

5.Etape:
Kongeetapen!
Hvis Kessler skal have chance for samlet sejr så skal der angribes på bjerget ca 20km før mål. Kessler er ikke i form, selvfølgelig og ikke en rigtig bjergrytter. Men jeg skal fyre ham af her hvis jeg vil have en chance.

Desværre er Kessler slet ikke i form til at vinde sådan en etape. Jeg angreb godt nok på et fornuftigt sted, Gadret angreb på samme tid og med en utrolig nedkørsel(80) kørte han fra mig uden problemer. Jeg kunne ikke holde de efterfølgene ryttere bag mig og endte på en 5 plads. 47 sekunder efter Gadret. Samlet ligger jeg 4. 55 sekunder efter Gadret. O´Grady er 2ér 7 sekunder efter og vil nok vinde løbet da han vinder sidste etape og får bonus point.

6 og sidste etape
93 flade km skal feltet ud på. En forventlig sejr ligger for næsen af O´Grady.

Fy for satan! Et grimt styrt 4km før mål gik også ud over Kessler som ellers sad med fremme. Håbede jeg ville få nok point til en samlet 3 plads, men det gik så ikke.
O´Grady kom ind som nr 2, Clarke vandt hans 2. etape.


Samlet stilling top 5:
1) O´Grady
2) Gadret + 5 sek
3) Geslin + 48 sek
4) Kessler + 1,00min
5) Eeckhout + 1,12min

Efter løbet sagde Kessler:
"Faktisk synes jeg det gik fint nok. Der var ikke rigtig nogen etaper for mig. Jeg er jo langt fra den form jeg skal være i, så en 4.plads synes jeg er ganske godkendt. O´Grady er meget svær at slå når 5 ud af 6 etaper ender med en spurt og Gadret var sindsyg ned af den nedkørsel. Der fik han hurtigt 40 sekunder. Mit næste løb er GP Mediterraneen. Der er et par etaper der ligger bedre til mig"

Januar måned gået. Og jeg vil nu holde 10 dages fri. Det har været en hård måned, der er over 40 grader her i Australien så det bliver dejligt at slappe af.


Hvad synes i om stilen, skal den være anderledes ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #10: 16 Jul 2007, 22:57 »

jeg spiller selv pcm og jeg syntes det rigtig fedt med en blog. du skriver den også rigtig fedt jeg skal helt sikkert læse med .
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #11: 16 Jul 2007, 23:01 »

jeg synes den er god som den er nu.. forsæt sådan!!!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

LosCules
Gæst
 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #12: 16 Jul 2007, 23:04 »

Jeg synes stilen er fin nok..

Du skriver også fint nok, og det ville sikkert være bedre, hvis du kiggede det igennem, men det er der imo ikke vildt meget brug for, da det alligevel er ret spændende at læse, så det er ikke obligatorisk for dig at se det igennem.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #13: 16 Jul 2007, 23:47 »

Jeg spiller ikke selv PCM.. Men har læst bloggen for sjov skyld.. Det lyder faktisk spændende.. Det kunne være man skulle overveje det.. Men fin blog du har gang i..
Logged

- Veni, vidi, vici -

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: [Blog] Astana
« Svar #14: 17 Jul 2007, 11:39 »

Det er starten af februar og eneste løb som er 100% sikkert er GP Mediterraneen hvor Kessler skal deltage. Jeg blev ringet op af en anden sportschef som netop lige havde fået en fax omkring nogen af de mål holdet havde for denne sæson:

Top 3 i Liege
Vinde Romandiet rundt
Top 5 i Giroen
Vinde Touren
Vinde Vueltaen


Uha uha tænkte jeg. Nogen svært mål vi skal nå.
Vino kan godt vinde touren med lidt held. Kash bliver nød til at kører både touren og Vueltaen. Giroen må være til Savo som burde være stærkere end Cunege, Di Luca og Simoni på enkelstarts og nedkørsler.
Romandiet rundt kan godt være til Mazzo og Liege skal Kessler gøre en god figur.

Vino fortæller til Cyclingnews.com:
"Vi har meget store forventninger til dette år. Vi har et godt team og alt fungere her på holdet. Vi har ryttere som Savo, Mazzo, Kløden og jer selv som er lidt op i årene og det er netop i år vi skal vise hvad vi kan, vi bliver jo ikke yngre. Kash er fremtidens mand, jeg kan sagens se ham vinde touren om 2 eller 3 år. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang. Jeg regner med at kører mig første løb i Marts måned for langsom at gøre min form bedre til mit mål iår, at vinde tour de france"

Vi er med i følgene 2 hold i Februar måned:
Vuelta Ciclista a Mallorca
GP Mediterraneen

I Ciclista skal Colom deltage som "kaptajn" og i GP skal Kessler være med. Da løbene køres samtidig så kan jeg naturligvis kun være med i det ene. Jeg står for Kessler i GP. Efter hver etape får jeg at vide hvordan det går med Colom i Ciclista.

Vuelta Ciclista a Mallorca 11/2 - 15/2 2007

Forventinger:
Ingen. Løbet bliver Simmet, da jeg er sportschef i det andet løb som kessler skal kører.

Astana holdet:
Colom, Hasselbacher, Muravyev, Mazet, Frei og Morabito

1.Etape:
Bedste astana rytter:
Hasselbacher nr 6

2.Etape:
Et udbrud med 2 mand holdt hjem. Så Baumann er i gult. Hasselbacher kom ind som nummer 12.

3.Etape:
Vores anden sportschef følte næsten Colom til sejr. Colom kom ind på en meget flot 2 plads. Rodriguez fra Caisse vandt etapen. Colom er nu samlet 2ér 8 sekunder efter.

4.Etape:
En fin etape for Colom, hvis han kan angribe på bjerget så er der en 17km lang nedkørsel inden mål.
Desværre er Colom ikke helt i form til at blande sig i kampen om sejren. Colom tabte 3,23 og endte nr 30.

5.Etape:
Så er vi kommet til sidste etape. Colom ligger alt for langt tilbage i det samlede for at blande sig i sejren.

Colom fik en udmærket5 plads på etapen.

Samlet stilling, top 5:
1) Dekker (Rabobank)
2) Pereiro (Caisse) + 27 sek
3) Cobo (Duval) + 35 sek
4) Schumacher (Gerol) + 50 sek
5) Bernabeu (Canarias) + 1,06 minut

Colom kom ind på en samlet 9 plads, 2,13 efter Dekker.

GP Mediterraneen 13/2 - 18/2 2007

Astana holdet:
Kessler, Schar, Kemps, De Kort, Joachim, Iglinskiy

Forvetninger:
Kessler skal have nogen km i benene til de rigtige løb for ham begynder om et par måneder. Han skal prøve at vinde en etape hvis det er muligs. Kemps skal blande sig i et par spurter.

1.Etape(simmet)
Jeg kan ikke finde ud af enkelstarter, så de bliver altid simmet.

Jeg tabte rigtig meget på den 26 km lange holdenkelstart. 1,26 blev tabt til Bouygues

2.Etape:
Vi skal ud på en kedelig flad etape. Kemps skal kører for en etapesejr i spurten.
Et udbrud fik 3-4 minutter, men heller ikke mere. 25km før mål blev det hentet og det endte i en massespurt. Her var AG2R´s Nazon feltets hurtigste og Kemps kom ind på en flot anden plads.

Kemps efter etapen:
"Nazon kørte rigtig hurtig, jeg tog hans hjul men var umulig at overhale. Så jeg er bare glad for at jeg kunne holde de andre bag mig"

3.Etape:
Denne etaper ligger til Kessler. Kort før mål er der et lille bjerg som jeg vil angribe på. Målet er bare en etape sejr. Fra bjergets top til mål er der 5 km hvor det går lidt nedaf.

En meget skuffende etape. Kessler kunne ikke rigtig komme væk fra feltet og fik kun 20 sekunder, og da sprinten gik igang blev han overhalet. Nazon vandt igen og Kessler endte nr 7 på etapen og ligger samlet 72.

4.Etape:
En afslutning der ender opad, en afslutning der kan ligge udmærket til Kessler. Det er vigtigt at jeg har Kessler langt fremme inden den sidste stigning så han kan få det optimale ud af hans angreb!

Faktisk en udmærket etape af Kessler. Det er tydeligt at Brochard(den gule trøje) er i klart bedre form. Brochard angreb på det sidste bjerg og jeg gik med, Brochard kom dog væk fra Kessler og Kessler måtte nøjes med en 4 plads. Brochard vandt etapen og fører stensikkert den samlede stilling.

Kessler er nu nr 7 samlet, 2,02 efter Brochard.

5.Etape:
Der er et enkelt bjerg lige i starten af etapen. Det giver 10 point, jeg vil prøve at have Kessler med i et udbrud så han kan få den prikkede trøje. Etapen ender med en spurt til sidst.

Kessler angreb med 1,5km til toppen og fik de 10 point og er nu samlet 1ér af bjergtrøjen. Der var dog endnu et bjerg længere fremme som gav 6 point og ved toppen var Kessler 1,25 foran feltet, jeg ville give det et forsøg at få de næste bjergpoint også. Det var nogen lange km alene, Kessler var ved at blive hentet men fik heldigvis de 6 point. Han er nu 8 point foran.

Helt som ventet skulle der køres om det i en spurt. Kemps var ikke med fremme så Joachim fik glæden af at spurte med. Han fik en 14 plads. Nazon vandt foran Haussler.
Jeg havde desværre overset at Herve fik 8 bjerg point, og det betyder at han har bjergtrøjen. Kessler er 6 point efter.

6. Etape:
Sidste etape. Der er 3 bjerge ialt. 36 point at kæmpe om. Det første giver 16 point og målet er sådan set at få dem og satse på at Herve ingen får på ruten overhoved.

Puha, det var tæt på at gå galt, en gruppe med 6 fik et forspring på bjerget og hvis jeg skulle have de 16 point så skulle der ske noget. Jeg satte mig hold frem og trakdyret, Iglinskiy hentede dem næsten. Jeg valgte at angribe med Kessler ca 1,5km fra toppen og det var kun Rik Verbrugghe som ikke blev hentet. så Kessler fik 12 point og fører nu bjergkonkurrencen med 6 point.

Der er 20 point endnu at kæmpe om, Herve skal bare ikke have nogen. Og nr 3 før etapen, Lelarge, må ikke vinde de 2 sidste bjerge. Han fik 2 point på første bjerg og har PT 22, Kessler har 40.

Rik Verbrugghe er alene i udbrud med små gruppe efter sig. Det ville være perfekt hvis han kunne få de 10 point på første bjerg. Så vil han have 28 point ialt. Han havde 2 før etapen, 16 på det store og hvis han faktisk kunne vinde begge bjerge så vil han have 38. Så gælder det bare om at Herve ikke skal have nogen.

Rik fik de 10 point, Nocentini lavede angreb på den gule trøje på bjerget og fik de 8 point, Brochard 6, McGee 4 og Fofonov 2. Der skal gå meget galt hvis jeg ikke bliver vinderen af bjergtrøjen.

På sidste bjerg fik Nocentini de 10 point. Nocentini vandt etapen foran Brochard, desværre for Nocentini var det ikke nok til at vinde løbet. Kessler kom ind på en 5 plads.

Samlet stilling top 5:
1) Brochard
2) Mc Gee (+57)
3) Nocentini (+1,11)
4) Brutt (+3,28)
5) Haussler (3,29)

Kessler blev samlet 7ér, 4,09 efter.

Bjergtrøjen top 3:
1) Kessler 40 point
2) Herve 34 point
3) Verbrugghe 32 point

De 12 point jeg fik på det første bjerg viste sig at være utrolig vigtige, da jeg ikke kunne blande mig om pointene på de 2 sidste.

Brian Lindahl, sportschef udtaler sig om løbet på Astana hjemmeside:
"Jeg er godt tilfreds med holdet indsats. Alle vidste at Kessler ikke var i form til at skabe et top resultat i den samlede stilling, så da muligheden for at vinde bjergtrøjen opstod så valgte vi at kører efter den, med succes."

Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010