home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1388 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  [Blog] Astana
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [Blog] Astana  (Læst 37904 gange)
Elne
Førsteholdsspiller

Sv: [Blog] Astana
« Svar #120: 29 Jul 2007, 20:08 »

nej det var bare det med positive prøver

PRESS RELEASE

DANIEL NAVARROS B-PRØVE POSITIV
(Neuchâtel, Schweiz, 4. August 2007)

Det er en kedelig dag for Kasahkstansk cykelsport. Med åbningen af Astana-holdet i 2007, var et af hovedtemaerne, at der skulle arbejdes mod et rent cykelhold og en ren cykelsport. Med dagens nyhed om Daniel Navarros positive B-prøve, må vi erkende at vores antidoping program ikke har virket optimalt. Vi beklager at skulle deltage med negativ doping omtale til den sport, som mange af os har viet vores liv til.

Daniel Navarro er selvfølgelig oven på suspenderingen omgående blevet fyret, og vi vil se på hvilke juridiske muligheder vi har overfor rytteren.

Pressechef, Astana
Thomas Hejbøll

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Badefar
Manager

« Svar #121: 29 Jul 2007, 20:30 »

Lidt fantasi skader jo aldrig Wink

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #122: 30 Jul 2007, 23:37 »

Så kommer jeres update! Sry for den tog så lang tid, men har valgt at spille hele september måned i en update. God fornøjelse!

September måned

Spanien rundt er det helt store tema her i September måned. Det er svært at sige hvordan det vil gå da jeg er i tvivl om mit hold. Målet for mine sponsor er at vinde, så Savo og Kash skal tage sig sammen hvis de vil vinde. Mazzo er med som hjælpe rytter.

Vueltaen:
Mine 9 ryttere er:
Savo, Kash, Mazzo, Mikhailov, Barayev, Sladkov, Redondo, Mazet og Iglinskiy
Forventninger:
Savo eller Kash skal blande sig i toppen. Helst begge 2.

1.Etape:
Det gode ved Vueltaen er, at der ikke er overdrevet lange etaper. Denne etape er 145km og vil nok afgøres i en massespurt.
Eisel snød de 2 spanske ryttere (Ventoso og den spanske mester Fernandez) på målstregen.

2.Etape:
150 km. Ender nok også i en massespurt. Eisel havde rigtig gode ben på første etape og er nok en stor favorit til at tage anden også.
Eisel blev drillet af en tysker, Schumacher fra Gerolsteiner snød Eisel på målstregen. Eisel er dog stadigvæk i front af løbet.

3.Etape:
Der venter endnu en spurt etape inden det for alvor bliver hårdt imorgen. Kan Eisel snyde de andre igen ?
Denne gang blev det Reynes, Eisel kom kun ind på en 6.plads, men fører stadigvæk Vueltaen.

4.Etape:
182km og første bjergetape. Der er 2 små bjerge på ruten inden det sidste store venter til sidst. Det ender dog lidt nedaf oppe på bjerget.
Det er svært at sige hvem jeg skal kører for. Jeg har både Mazzo, Savo og Kash. Som udgangspunkt har jeg mit håb til Kash, men tingene kan jo hurtig ændre sig.
Det så ikke alt for godt ud med dagsformen, Mazzo har godt nok +4, men både Kash og Savo har -3.
Og det blev faktisk endnu værre, Kash er forsat på -3, men Savo er på -5 og Mazzo på +2.
Marchante angriber på det sidste bjerg, Mazzo går med, både Kash og Savo bliver i gruppen. Status med 9,6 tilbage er:
Marchante, Mazzo og Pereiro. De 3 har 50 sek ned til Dekker, Gerdemann og Kohl.
Marchante, Mazzo og Pereiro kom samlet til mål og der var Pereiro hurtigst. Men meget ærgeligt at både Kash og Savo havde en dårlig dag.

Top 5 på etapen:
1) Pereiro
2) Mazzo (0,00)
3) Marchante (+18sek)
4) Gerdemann (1,29)
5) Dekker (1,29)
9) Savo (3,55)
18) Kash (4,48)

Samlet top 3:
1) Pereiro
2) Mazzo (+8sek)
3) Marchante (+30sek)
9) Savo (4,15)
18) Kash (5,08)

5.Etape:
Der er en smule bjerge på denne etape, men den afsluttende stigning er ikke voldsom. Der er også 18km fra toppen til målet. Forventningerne ved jeg ikke da jeg ikke ved hvad dagsformen er hos de enkelte ryttere.
En meget dårlig nyhed, løbets nr 2, Mazzo, har en dagsform på -4. Ikke optimalt når man skal vinde Vueltaen.

En meget skidt etape, Vueltaen blev nok tabt her. Marchante (3) angreb og Pio Sio (1) gik med. Jeg bedømte at der ikke rigtig var kræfter til at gå med. Det viser sig at Mazzo taber 2,18.

Så top 3 ser således ud nu:
1) Marchante
2) Pio Sio (Pereiro) (8 sek)
3) Mazzo (2,16)

6.Etape:
Efter et par bjergetaper hvor Mazzo tabte en del tid på gårdagens etape så skal vi have en flad etape. 195km.
Eisel viser sig igen at være den hurtigste mand i feltet. Med 800 meter igen kører han forbi Napolitano og vinder endnu en etape.

7.Etape:
Igen en etape for de hurtige. Vi skal ud på 140km flad vej. Tager Eisel sejren igen ??
Det var et voldsomt regnvejr. Tyske Förster vandt foran Eisel. Eisel er den helt store oplevelse i disse massespurter.

8.Etape:
En 49km lang enkelstart. Pio Sio er en rigtig habil enkelstarts rytter, Marchante mister nok hans første plads da han kun har 8 sek ned til Pio Sio. Mazzo er 2,18 efter og vil nok hente lidt på Marchante.
Cancellara viste igen hans klasse, han vandt med 19 sek ned til Savo. Pio Sio kom ind som nr 4 og hentede 20 sek på Mazzo som endte 7. Marchante tabte 2,03.
Top 3 samlet:
1) Pio Sio
2) Marchante (1,28)
3) Mazzo (2,28)

9.Etape:
En bjergetape hvor jeg skal prøve at angribe Marchante og Pio Sio, hvis Mazzo altså har benene.
Løbets nr 5, Gerdemann angriber på første bjerg. Han er kun 4,24 minutter efter Pio Sio.
Gerdemann blev hentet med 34km igen og nu var der en stor gruppe på 51 samlet. Desværre er Savo i A1.
Devolder angriber med 12,6 km igen og Mazzo vælger at gå med, Devolder har ikke flere kræfter og Mazzo er nu alene. Desværre vælger Pio Sio og Marchante også at angribe. Med 6,9km igen har Mazzo et meget lille hul på 29 sek ned til Pio Sio, Marchante og Devolder.
Mazzo vinder etapen med 52 sek ned til Pio Sio på anden pladsen og Marchante på 3. Mazzo rykker nu op på 2.pladsen, 1,28 efter Pio Sio og er 4 sek foran Marchante.

10.Etape:
Der venter endnu en etape med bjerge. Og hvis jeg skal have chance for at vinde vueltaen så skal jeg igen hente noget tid på Pio Sio og Marchante.
Jeg prøvede at angribe med Mazzo med 16km igen, desværre har Mazzo -3 og har svære betingelser for at skabe et god resultat. Men der skal prøves.
Med 9 km igen er Dekker, Mazzo og Devolder sammen, der er dog kun 25 sek ned til Pio Sio som er alene.
Med 6,4 til mål så kom Pio Sio op til 3 mands gruppen. Så det ser ikke ud til at Mazzo henter sekunder på Pio Sio på denne etape.
Desværre tabte Mazzo også lidt tid til Dekker og Pio Sio mod slutningen. Dekker vandt og Mazzo kom ind som nr 3. Mazzo tabte 14 sekunder i slutningen. Ærgeligt at have -3.

11.Etape:
Ovenpå hviledagen skal rytterne ud på en flad etape. Jeg vil prøve at blande mig i massespurten hvis Bazayev kan.
Det var ikke meget Bazayev kunne stille op, han kom ind på en 4 plads, Ventoso vandt. Eisel blev henvist til en 5.plads.

12.Etape:
Der venter endnu en flad etape hvor det nok igen bliver afgjort blandt de hurtigste i feltet. Jeg prøver igen at blande mig med Bazayev, selvom han ikke er verdens skarpeste sprinter.
De seneste par dage har hverken Mazzo, kash eller Savo haft det godt. Så jeg vil være mere end tilfreds hvis jeg kan holde min 2.plads samlet.
Eisel vandt i suverænt stil. Bazayev havde en mindre god spurt og endte nede som nr 17

13.Etape:
Sidste flade etape inden det igang er bjergbenene der tæller. Håber at være med igen i spurten.
Heado fra CSC snød Førster på målstregen og vandt. Bazayev endte 10.

14.Etape:
Ikke en 100% bjergetape, men lidt kan der ske på den. Dog ikke en etape jeg vil angribe på, med mindre de store stikker af.
Det kom lidt bag på mig at er udbrud holdt hjem. Kampen om etapen skulle stå mellem: Barredo, Moletta og Pineau.
Vinderen blev Moletta foran Pineau. Bazayev kom ind som nr 4.
Desværre var der et styr ved afslutnigen, her faldt bla Dekker og Kash.

15.Etape:
Mazzo er ikke i verdens bedste form og både Kash og Savo er ikke så glade. Målet er ikke at tabe 2 pladsen.
Devolder angriber tidligt på det sidste bjerg, med 15km til toppen. Der venter også en nedkørsel på ca 22km fra toppen. Jeg har ikke så meget at tabe, kun 2 pladsen i Vueltaen, så hvis jeg vil prøve at hente 2minutter på Pio Sio så prøver jeg at gå med, med fare for at gå kold.
Med små 20km tilbage, ned af bjerget har de Devolder og Mazzo, som har fået selvskab af Vueltaens nr 3, Marchante ca 1,05 ned til feltet.
Jeg har 1,46 op til Pio Sio, og med 13,1km igen er forspringet 1,44.

6km tilbage... 1,54 siger forspringet nu og Mazzo er pt i førertrøjen! Sådan! Mazzo vinder hans anden etape i årets Vuelta, Devolder 2 og Marchante 3.
Feltet kom 1,50 efter.

Top 4 samlet efter etapen:
1) Mazzo
2) Pio Sio (24sek)
3) Marchante (1,20)
4) Devolder (4,15)

16.Etape:
En blandet etape, en smule bakker. Men burde ikke ændre noget i toppen. For første gang jeg skal styre feltet og det er ikke mit favorit område.
Jeg har sat 6 mand frem for at trække feltet stille og roligt. Savo og Kash passer på Mazzo længere tilbage.
Duval og Caisse var åbenbart ikke tilfreds med tempoet og begge hold tog ryttere frem for at hente udbrudet.
Devolder laver et frækt angreb og har 30 sek ned til feltet med 13km igen.

UHA UHA! Hvor var det tæt, Devolder vandt lige netop etapen foran en hårdt kæmpende Barzayev (Astana). Cancellara endte 3. Dermed hentede Devolder lidt ind på de 3 første via Bonus sekunder.

17.Etape:
Mazzo er træt! Meget træt. Godt der kun er et par etaper tilbage, men tvivler på at han kan vinde løbet. Denne etape er dog flad og med mindre et udbrud kommer hjem så ligner det helt sikkert en massespurt.

9 mand har fået 7,10 min og for min skyld må de gerne holde hjem. Med 92km igen er jeg stadigvæk i front af feltet, det er kun et spørgsmål af tid før et par sprinterhold går frem.
Det kom så godt efter, T-Mobile med Eisel har sat sig frem. De 9 i front blev hentet med 11km igen og nu skulle de hurtige kæmpe om etapen.
Eisel vandt sikkert etapen foran Cooke og Ventoso.

18. Etape:
En lille bjergetape inden det for alvor går igang med den sidste imorgen.
Med 42 km igen så er Arvesen og Celestino alene fremme i et udbrud. De har 2,25 ned til feltet som bliver styret af Duval og Caisse. Der er 11km op til bjergtoppen. Efter det er der 30 til mål.
Heldigvis var der ingen der angreb på bjerget så alle favoritterne kommer i mål sammen. I afslutningen er der en bakke op til mål. Her prøvede jeg at angribe med Mazzo for at få nogen bonus sekunder og det lykkes da også, godt nok vandtt Gusev etapen, Mazzo endte 2ér.

Inden den afgørende bjergetape så er Mazzo 36 sek foran Pio Sio og 1,32 foran Marchante.

19. Etape:
Så, nu gælder det. Jeg håber og satser på at 36 sek er nok før den 25km lange enkelstart imorgen. Derfor er målet bare at komme ind sammen med Pio Sio, men helst hente nogen sekunder naturligvis.

Favorit gruppen er nu på 26 mand. De jagter Moreni som er alene fremme. Mazzo har kun Mazet og Savo tilbage som hjælperyttere og der mangler 52km.
21km tilbage, Mazzo har mistet både Savo og Mazet. Der er nu en 8 mands gruppe: Pio Sio, Dekker, Mazzo, Gerdemann, Devolder, Sevilla, Gonzalez og Marchante. Moreni er hentet.

Marchante angriber sammen med Pio Sio, og Mazzo kan desværre ikke følge med. Mazzo taber 1,30 til dem begge og Vueltaen er tabt for Mazzo.

Stillingen inden enkelstarten:
1) Pio Sio
2) Mazzo (1,17)
3) Marchante (1,18)

20.Etape:
Mazzo er en del bedre end Marchante så der skal gå meget galt hvis Mazzo ikke får anden pladsen samlet. Men alt kan jo ske på denne 25km lange enkelstart.
Pio Sio viser klassen og vinder etapen, 7 sek foran Dekker. Mazzo endte 6, 17 sek efter. Savo 9 og Kash 15.
Marchante tabte 1,32. Mazzo er 1,34 efter inden den sidste etape og Mazzo er 1,16 foran Marchante.

21.Etape:
Sidste etape er kun 106 km og guf for sprinterne. Et udbrud snød sprinterne og Halgand nåede netop lige over stregen før Ventoso kom sprintende med alt hvad han havde. Det var ikke nok, så Credit Agricole fik en etape sejr.

Den samlede stilling top 5:
1) Pio Sio (Pereiro)
2) Mazzo
3) Marchante
4) Devolder
5) Dekker
14) Savo
20) Kash

Tour de Pologne (8.etaper)

1.Etape:
Burghardt kom først ind over stregen, Kemps kom nr 10.

2.Etape:
Flecha kørte fra feltet og vandt med 41 sek ned til Haussler som vandt massespurten.

3.Etape:
Nogen små bakker i slutningen. Det endte alligevel med en massespurt som Boonen vandt foran Zabel.

4.Etape:
Kan Boonen vinde sin anden etape i træk ? Ruten ligner endnu en massespurt.
Det kunne han ikke, han kom ind på en skuffende 15. plads, Haussler vandt etapen.

5.Etape:
Eneste etape som nok ikke ender i en massespurt. Den ville ligge godt til Kessler hvis han var i form.
Alligevel endte det nok lidt overraskende at Zabel vandt etapen foran Boonen.

6.Etape:
Denne etape kan også blive spændende, der er nogen bakker. Men om Boonen kan sidde med er spørgsmålet.
Heldigvis blev det ikke til en massespurt, Kirchen vandt foran F.Schleck. Kessler kom ind på en 3.plads.

7.Etape:
En meget kort etape, kun 61km. Kessler ligger samlet 3.
Kessler tabte desværre 42 sek til F.Schleck som vandt etapen. Kessler er 54sek efter på en 4.plads.

8.Etape:
Sidste etape slutter med en enkelstart. 19km. Schar endte på en flot 2 plads. Kessler endte på en samlede 4 plads, 1,06 efter vinderen, Kim Kirchen.

World ChampionsChip
45km lang enkelstart som blev vundet af Thomas Dekker i sikker stil. 48sek foran Gutierrez. Mazzo kom ind som nr 14.

World ChampionsChip
Så er vi kommet til selve løbet. Jeg skal styre: Vino, Kash, Iglinskiy, Muravyev og Fofonov fra Credit.
Med 95km igen så var mine ryttere allerede færdige, ingen af dem er i form og de venter bare på ferie. Italien arbejder rigtig godt og det ser fornuftigt ud for både Bettini og Rebellin.
37km igen og en gruppe for et hul. Dekker, Rebellin, Bettini, Cobo Acebo og Niemiec. Dekker og Rebellin er nu alene og har 1,20 ned til de 3 andre. Det ser ud til at Rebellin eller Dekker vinder...!
Thomas Dekker kan nu kalde sig verdensmester! Iglinskiy kom ind som nr 6!

Så er cykel sæsonen snart færdig, der venter kun Oktober måned med få løb.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #123: 31 Jul 2007, 10:23 »

Oktober

Der skal kun køres 4 løb her i Oktober måned:

3/10: Zurich Metzgete
7/10: Paris - Tours
9/10: Chrono des Nations
12/10: Giro di Lombardia

3/10: Zurich Metzgete
Et lang etape, over 250km skal rytterne ud på. Der bliver kørt for Savo.

Hollandske Boogerd viser sig at være den stærkeste og vinder over Frank Schleck.

7/10: Paris - Tours
254km, som er flad. De store sprintere er med og Eisel som er i storform efter Vueltaen kan godt blive en farlig outsider.

Topsprinterne blev snydt! Ag2R´s Mondory. Det var kun hans anden sejr i år, han vandt tidligere i denne måned Paris-Bourges. En flot sejr til den 25 årige rytter.

9/10: Chrono des Nations
48 km lang enkelstart og det anden sidste løb i år. Mazzo blev bedst placeret på en 6.plads. Balciunas fra Agritubal vandt. Brian Vandborg fik en udmærket 3.plads.

12/10: Giro di Lombardia
Sidste løb i år! Frank Schelck har overtaget protour trøjen fra Vino, efter hans anden plads i Zurich Mezgete.
Desværre kunne Savo ikke følge med, så sejren skal afgøres mellem Bettini, Boogerd og Rebellin. Bettini var den hurtigste og løb med sejren. Savo kom ind på en 7.plads.

Det var så 1.Sæson med Astana holdet. Der kommer til at ske et par ændringer til næste sæson da jeg mister nogen ryttere og får andre ind. Er meget spændt på hvilke mål jeg får til den kommende sæson.
Tak til alle for i gider at følge bloggen, hvornår næste update kommer ved jeg ikke helt endnu. Hav tålmodighed!

Velkommen til Hazard.

LosCules
Gæst

« Svar #124: 31 Jul 2007, 12:40 »

Nice updates.. Bare keep up the good work..

Glæder mig sygt til transferupdates Grin.

søgaard
Gæst

« Svar #125: 31 Jul 2007, 12:57 »

Glæder mig til og se hvilke stjerner du får til holdet Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #126: 31 Jul 2007, 13:53 »

Resten af året:

Unibet.Com og Bouygues rykkede ned og Relax-Gam og Wiesenhof rykkede op.

Følgene 3 ryttere kom til Astana:
Cadal Evans
John Gadret
Miha Svad (23år)

En del ryttere forlod Astana, blandt de bedste var Savo og Mazzo.

Jeg har også fået nogen anderledes mål iår:

Vind følgene løb:
Paris - Roubaix
Tirreno-Adriatico
Tour De France
Klasika San Sebastian
Også skal jeg vinde pointtrøjen i Vueltaen.

Jeg skal have fundet mig en der kan kører brosten og skabe et godt resultat der. Så er jeg også igang med at lede efter en sprinter der kan gøre sig i vueltaen.

Vi har netop skrevet kontrakt med Petacchi. Om han vil kører Vueltaen er nok tvivlsomt, men en udmærket sprinter at få til at vinde nogen etaper.
Efter at komme af med nogen ryttere så har jeg valgt at hente Wiggins og Lancaster som temporyttere. Så har jeg hentet en 19 årige Italiener som er sprinter (74 i acc og 73 i sprint)
Med tilgangen af de 3 så er der kommet 7 nye til indtil videre.

Min trup består nu af:

Bjergryttere:
Vino
Kløden
Kash
Evans
Gadret
Colom

Frie ryttere:
Ivanov
Kessler
Svad
Redondo

Hjælperyttere:
Wiggins
Lancaster
Sladkov
Yakovlev
Kollessov
De Kort
Abakoumov
Mikhailov
Schar
Frei

Sprinter:
Petacchi
Bazayev
Nordi
Hasselbacher

Ialt 24 ryttere.

Jeg begik en alvorlig fejl, jeg troede jeg havde til den 15 januar at forhandle med hold omkring ryttere. Hvis jeg vidste det kun var til den 1 Januar, så havde mit hold ikke set sådan ud. Så havde jeg hentet nogen talenter. Nu har jeg en smal trup på sølle 24 mand.
En meget dum fejl fra min side! Sæsonens store mål er igen Touren, nu behøver jeg ikke koncentere mig omkring Giroen og Vueltaen så meget som sidste sæson.

Følgene ryttere kan blive spændende:

Miha Svad.
Knægten er 23 år og kan godt blive en habil bjergrytter. Han har fremtiden foran sig. Han har fået en 1 årige kontrakt, så kan han bevise hvad han kan i denne sæson, jeg vil med stor sandsynlighed forlænge med ham

Marco Nordi.
19 år og er sprinter. Kan lære utrolig meget af hans landsmand Petacchi i denne sæson. Har fået en 2 årige kontrakt.

Velkommen til Hazard.

LosCules
Gæst

« Svar #127: 31 Jul 2007, 14:21 »

Hmm... Hvem satser du på i Paris-Roubaix?

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #128: 31 Jul 2007, 14:24 »

Ingen, opgiver det mål. Der er ikke noget at gøre ved det. Har ingen ryttere til brosten. Den bedste er Ivanov med 72. Så det er Touren det handler om. Både Vino og Kløden er faldet, så der er ingen garanti for sejr, og det bliver et spændende løb i år.

Velkommen til Hazard.

søgaard
Gæst

« Svar #129: 31 Jul 2007, 14:43 »

Nu med din smalle trup, så kan det være du kan være heldig og få fat en rimelig rytter uden kontrakt Smiley Var selv heldig i 2. sæson, da jeg fik en med 78 i bjerg og 73 i flad.. så man kan være heldig at der er nogle rimelige hjælperyttere uden kontrakt Smiley

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #130: 31 Jul 2007, 14:51 »

men du kan jo først hente dem i Juli alligevel, men rigtig nok. Bare irreterende jeg ikke kan planlægge hans løb i første halvdel af året hvis jeg nu henter en Opstemt

Velkommen til Hazard.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 31 Jul 2007, 14:52 »

Jeg er måske lidt skuffet over en til to af dine transfers , men ellers rigtig godt skrevet !

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #132: 31 Jul 2007, 15:08 »

Tro mig! Jeg har prøvet at skaffe nogen gode ryttere til holdet, men ligemeget hvor meget jeg gav holdet så sagde de nej. Når jeg endelig kunne forhandle med nogen så ville de gerne være kaptjaner, og med Vino, Kessler, Kløden og Evans så havde jeg ikke brug for flere kaptajns roller. For de bliver bare utilfreds hvis man ikke har dem som kaptajn i løbene.

Hvem er du skuffet over ?

Velkommen til Hazard.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 31 Jul 2007, 15:20 »

Petacchi , Gadret , da jeg ikke mener de er Astana standard, men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad deres stats er hos dig.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #134: 31 Jul 2007, 15:24 »

Petaachi har 80 i sprint og 80 i Acc. Han kører hans sidste sæson og tror stadigvæk at han kan vinde nogen flade etaper.
Gadret er hjælperytter i bjergene, han har 76. Han kan vinde nogen små løb rundt omkring i løbet af året. Det er vigtigt at have nogen gode bjergryttere til ens kaptajn i Touren, så derfor hentede jeg ham.

Jeg vil sige at holdet sidste år var bedre end i år, mere fordi jeg troede man kunne handle i Januar også. Så mit mål er at vinde touren igen! Det er kløden sidste sæson, jeg ved ikke hvad jeg kan forvente, hans moral stinker!

Velkommen til Hazard.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010