home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1315 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  [Blog] Astana
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [Blog] Astana  (Læst 37931 gange)
N17
Manager

Sv: [Blog] Astana
« Svar #90: 24 Jul 2007, 21:18 »

rolig nu BlaZZo - det da ikke så mærkeligt, når der også i bloggen er bragt op omkring doping på Astana Wink

Vino var også en af mine favoritryttere - efter Virenque stoppede!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #91: 24 Jul 2007, 21:22 »

Som fan af Vino og Astana så er jeg ikke glad for dette, det er klart. Det er meget sjovt at vi lavede det i bloggen inden det blev offenliggjort i det, da jeg personligt aldrig troede Vino kunne finde på så noget.
Det er en alvorlig sag, og for dem der ikke er fan af Astana og Vino, så er dette jo meget sjovt at vi netop har skrevet om doping i mit spil. Jeg synes bare vi skal lade den ligge her med IRL doping. Og lade denne blog handle om mit spil og vores lir med "doping" uden at blande IRL med i det.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

LosCules
Gæst

« Svar #92: 24 Jul 2007, 21:31 »

Jeg kan godt sætte mig ind i det, og det er vel helt fint, at du ikke gider have noget om Vinos skidt i bloggen. Så det er fair nok.

Til det mere blog-relaterede; hvornår kan vi regne med en ny update?

Chelidze90
Gæst

« Svar #93: 24 Jul 2007, 21:48 »

Rytteren vil blive offentliggjort efter Tour de France
UCI 19. juli 2007

Efter mange forespørgsler til UCI, om hvornår man vil frigive B-prøven til offentligheden, er det nu bestemt, at svaret vil komme umiddelbart efter Tour de France. Indtil da vil vi bede om ikke at anklage nogle, da det kan gå udover uskyldige.

Hvis B-prøven er positiv kan rytteren forvente en 2-årig karantæne fra alt cykling.

Dette var en kort information til alle dem som har forespurgt sig. Vi kan dog meddele at vi er i løbende kontakt med Astana Cycling Team omkring sagen

Pat McQuaid
Union Cycliste Internationale
U.C.I

<a href="http://i11.tinypic.com/6g9wjd3.jpg" target="_blank">http://i11.tinypic.com/6g9wjd3.jpg</a>

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #94: 24 Jul 2007, 22:08 »

Meget spændende og anderledes (: .. Mere!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #95: 25 Jul 2007, 00:30 »

Men stopper denne blog så BlaZZo, eller vil du fortsætte på trods af det? Smiley

Edit - nå, du tuder åbenbart på IRC, da du tror jeg skrev dette, for at provokere dig. Det gjorde jeg altså ikke - var et helt seriøst spørgsmål. :-)
« Seneste Redigering: 25 Jul 2007, 01:01 af JosepGuardiola » Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #96: 25 Jul 2007, 01:03 »

Fed blog igen, igen.! Jeg bliver nød til at gentage mig selv.. Hehe Wink
« Seneste Redigering: 25 Jul 2007, 01:19 af Dannimh » Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #97: 25 Jul 2007, 08:44 »

JosepGuardiola:
For det første tuder jeg ikke, jeg synes bare du er irreterende da det er et bevist indlæg for at provokere mig omkring Vino, selvom du afviser det.

Men naturligvis fortsætter bloggen, hvorfor skulle den ikke det ?

Med mindre du bliver ved med at blande IRL ting i den..

Velkommen til Hazard.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #98: 25 Jul 2007, 11:18 »

hvornår kommer der update.?

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #99: 25 Jul 2007, 11:28 »

Senere i dag. Kan ikke sige hvornår

Velkommen til Hazard.

Mickelborg
Landsholdsspiller

« Svar #100: 25 Jul 2007, 13:12 »

okay... Glæder mig.!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #101: 25 Jul 2007, 14:05 »

11.Etape: (18 Juli)
Efter et par hårde dage i bjergene venter heldigvis et par flade etaper inden enkelstarten den 21 Juli.

En 13 mand stor gruppe prøvede at komme væk. De kom da aldrig væk da sprinter holdene allerede gik frem for at styre feltet der.
Det så straks bedre ud da næste folk ryttere angreb, 12 mand kom væk og har med 168km igen, 4,39. De 12 er:
Pollack, Mori, Bertogliati, Flickinger, Paolini, Høj, Commesso, Aramburu, Breschel, Guesdon, Kopp og Bodrogi.

Med 85km igen har, den nu 11 mand store grup 5,29. Pollack faldt af gruppen og er nu i feltet.
Udbrudet bliver mindre da de svage folk ryger af. Feltet, med QS i front, haler voldsomt ind på dem.
Feltet er tæt på dem nu, Paolini angriber i frontgruppen med 20km tilbage.
17 km tilbage og alle er samlet! Zabel vandt foran Boonen og Freire.

12.Etape: (19 Juli)
180 flade km. Forhåbenlig en rolig dag..

En meget mere rolig dag, udbrudet på 7 blev hentet med 7 km igen og igen skulle de hurtige folk kæmpe om det.
Jimmy Casper vandt flot etapen foran Hushovd. Boonen kom kun nr 3.

13.Etape: (20 Juli)
Endnu en rimelig flad etape. Er en enkel lille bakke efter 119km. Forhåbenlig bliver det en rolig etape inden enkelstarten Lørdag.
3 ryttere fik et hul på 9 minutter, Lars Michaelsen, Van Bon og Bertogliati var de heldige der kom væk.
De blev dog hentet med 30km igen af QS som meget gerne vil have deres anden sejr til Boonen. Boonen vandt 4.etape. Om det lykkes dem må tiden vise. 22km til mål!
Det lykkes heller ikke for Boonen denne gang, Petacchi vandt etapen foran Haussler, Boonen kom ind på en 8.plads.

14.Etape: (21 Juli)
Den første lange enkelstart. Jeg vælger at simme den da jeg stadigvæk ikke er sikker på at jeg kan kører enkelstart ordenligt. Moreau er ikke nogen dårlig enkelstarts rytter.
Karpets vandt etapen foran Danielson fra Discovery. Vino kom ind på en 3. plads, 6 sekunder efter. Kløden 5.
Moreau kom ind 42 sekunder efter vinderen.

Top 5 samlet efter enkelstarten:
1) Moreau
2) Vino (1,23)
3) Valverde (4,04)
4) Livi (4,41)
5) Rogers (7,38)

15. Etape (22 Juli)
Der mangler stadigvæk 3 store bjergetaper plus en enkelstart. Vino har ikke været i den bedste form og jeg er nervøs for at Moreau kører fra Vino på dagens etape som slutter på en bjergtop.
Vino kan sagens tabe touren i dag, Moreau er meget tilfreds i hans moral og Vino kun Normal. Jeg ved stadigvæk ikke hvorfor alle mine ryttere er så negative!

9 mand angreb på det første bjerg, Pozatto, Soto, Van Petegem, O´Grady, Wegmann, kiryienka, Velo, Cooke, Retschke, 
Feltet er 6,18 efter. Der er ca 60km til næste bjerg begynder.
Status ved de store ryttere omkring 25km inden andet bjerg for alvor går igang:
Vino +1
Kash -1
Kløden +3
Så det ser ikke alt for godt ud for Vino med kun +1.

De 9 udbrudere er begyndt på Port de Paiyheres. De har et forspring på 8,18.

Menchov angreb på bjerget, Moreau gik med. Moreau er virkelig godt kørende. Kun Vino der kan sidde på da Moreau går forbi Menchov.
Jeg valgte bare at sidde på Moreau, men han angreb med 800 meter fra toppen, hans angreb holdt ikke så meget og Vino gik forbi ham. Vino er nu alene ned af nedkørslen!
Moreau bliver hentet af favorit gruppen og Vino kæmper nu en hård kamp alene i front med et mindre forsprin på 1,05.
Valverde angriber og prøver at komme op til Vino. Vino har kun 46 sek ned til Valverde og 1,53 ned til Moreau gruppen hvor Kash og Kløden også ligger. Der mangler 8,5km.
Der mangler 7,1 km af Plateau de Beille og Vino er forsat i front. 45 sekunder ned til Valverde.
Sådan! Vino er først over stregen og vinder med 47 sekunder til Valverde. Gruppen med Moreau kom ind 2,28 efter. Desværre røg Kløden og Kash af den gruppe.

Top 3:
1) Vino
2) Valverde (46sek)
3) Løvkvist (2,28)

Top 5 samlet efter etapen:
1) Vino
2) Moreau (1,25)
3) Valverde (3,36)
4) Livi (6,06)
5) Rogers (9,03)

Velkommen til Hazard.

LosCules
Gæst

« Svar #102: 25 Jul 2007, 14:11 »

Så har du den gule trøje Opstemt. 2 bjergetaper tilbage, så det kan stadig nå at ændre sig. Jeg vil mene, at Vino er bedre end Moreau på en enkeltstart, så du skal bare fortsætte Wink.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #103: 25 Jul 2007, 14:31 »

Ser godt ud. Bliv du bare ved

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #104: 25 Jul 2007, 14:34 »

BlaZZo! Hvordan kører du bjergetaper? Angriber du, eller følger du efter dine konkurrenter, når de angriber?

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010