home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1002 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Pro Cycling Manager
| | |-+  [Blog] Astana
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [Blog] Astana  (Læst 37935 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: [Blog] Astana
« Svar #105: 25 Jul 2007, 14:42 »

Jeg venter som regel til en af de største favoritter angriber og går med via kontra angreb. Men hvis jeg kan se de andre stopper og jeg stadigvæk har kræfter så fortsætter jeg mit angreb. Jeg er altid i tvivl om, om man angriber for langt udefra. Så afventer altid de andre store.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #106: 25 Jul 2007, 19:37 »

Hvis jeg har mange kræfter når der er 80 kilometer tilbage og der er stigninger på etapen , så angriber jeg uden at tøve

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #107: 25 Jul 2007, 21:41 »

16.Etape: (23 Juli)
Der venter en meget hård dag for mit Astana hold. Synes ikke det er så godt når holdet skal styre en gul trøje. Jeg må tage etapen som den kommer. Vi skal over 5 toppe idag!

Som ønsket kom der nogen folk afsted i et udbrud. 8 mand er kommet afsted.
Efter at være kommet over de 2 første bjerge så får jeg en meddelse fra Vino at han ikke har det specielt godt (-2). 11 mand er foran feltet i forskellige grupper. Den bedste mand er Popo fra Discovery.

På vej op ad Port de Bales. Valverde går i angreb og jeg bliver naturligvis nød til at svare. Der er stadigvæk 6,6km til toppen.
Moreau, Valverde, Menchov og Vino er nu samlet. Popo er 4,25 foran de 4.

Etapen sidste stigning, Col de peyresourde. Popo er stadigvæk alene fremme, 3.23 ned til Moreau, Vino og Valverde. Menchov er 36 sekunder efter. Han arbejdede hårdt på bjerget og kan nu ikke følge med ned.
Popo blev hentet med 1,3 km til bjergtoppen. Der venter så en 11km lang nedkørsel.

Top 3 i den samlede endte også i top 3 på etapen. Valverde slog Vino på målstregen i spurten. Se billede nedeunder:

Valverde hentede nogen sekunder på Vino og Vino øgede med 2 sek til Moreau. Heldigvis er der en hviledag!

24 Juli:
Vino skulle stille op til det normale pressemøde kl 14:10 lokalt tid. Der blev stillet et par spørgsmål til den gule trøje her på hviledagen:

Journalist, Hr. Bune fra EB, Danmark:
Hvad er din plan for at vinde samlet, at følge med dine konkurrenter i morgendagens etape, og så sætte det hele på plads på enkeltstarten, eller vil du ryste dem af undervejs i morgen, så den øverste skammel på podiet i præcis er sikret til dig allerede onsdag aften?

Vino:
Det er et rigtig godt spørgsmål. Jeg afventer nok imorgen for at se hvordan Moreau og Valverde har det. Hvis de angriber må jeg prøve at gå med. Hvis jeg ikke har så gode ben så har jeg altid en enkelstart at indhente det i. Min drøm er at vinde etapen imorgen foran Kash! Men det bliver nok lidt svært...Mit hold arbejder rigtig godt for mig, og jeg vil gøre alt for at få den samlede sejr til Astana, om det bliver imorgen eller Lørdag, det er for mig ligegyldigt.

Journalist, Hr.Emiliano fra Italien:
Hvordan er cykelkulturen i Kazakstan i forhold til resten af verden ?

Vino:
Specielt efter vi har startet Astana så er der kommet en meget stor interrese. Der var i forvejen en fin interesse, men klart den er blevet større efter Astana er kommet til. Ellers har jeg ingen kommentar til det spørgsmål.

Journarlist, Hr. Cheland fra Spanien:
Hvordan forholder du dig til en postive a-prøve på Astana holdet og hvad forventer du dig af resten af løbet ?

Vino:
Hvis der er en rytter for os der bliver testet positiv, så må vi tage den derfra. Det er ikke mig der står for de ting og jeg vil ikke svare på spørgsmål omkring doping. Vi er her for at kører cykelløb.
Jeg tror etapen imorgen bliver rigtig hård. Måske den sværeste i årets tour. Jeg forventer angreb af både Valverde og Moreau. Jeg ser frem til den. Efter det er der et par flade etaper også slutter løbet af med en enkelstart og en flad. Det bliver utroligt spændende.

17.Etape (25.Juli)
Endnu en stor og hård bjergetape. Venter 4 voldsomme bjerge. Rytterne er på vej op ad Port de Larrau. Wegmann og Gilbert er alene i front. En gruppe på 9 er 1,02 efter dem. Kroon er på mellemhånd, mellem feltet og 9 mands gruppen.

Status med 2 bjerge tilbage og 90km hjem:
Cadel Evans ligger helt i front. Han har 13 sek til Wegmann. Gilbert, Soto og Baguet  er 57sek efter Wegmann. Feltet er 3,44 efter de 3.
Evans er stadigvæk alene i front. Både Valverde og Moreau angreb på Col de marie blanque. Jeg satte Kash og Kløden frem og de hentede dem hurtigt igen.

Vino burde have flere kræfter end Moreau og Valverde.
Der mangler 8km, status er:
Evans i front, 52sek foran Rogers, Valverde og Vino. Levi, Moreau og Menhov er 21 sek efter Vino gruppen.
Evans hentet og jeg angriber med Vino.. ingen går med. Der mangler 7km.
Med 4 km har Vino hele 1,49 ned til Moreau, Valverde, Menchov og Rogers. 3,3km tilbage, Valverde har kræfter til et angreb i 4 mands gruppen, der er dog langt op til Vino som har 3,04.

Vino kommer først over stregen og nu er spørgsmålet bare hvem der kommer 2 og hvor lang tid efter de er. Valverde er hurtigst af Moreau og Menchov. De kommer hele 4,50 efter. Så Vino fik virkelig sat dem på plads i dag.

Top 5 samlet efter etapen:
1) Vino
2) Moreau (6,50)
3) Valverde (8,26)
4) Levi Leipheimer (16,33)
5) Menchov (18,03)

18. Etape (26.Juli)
185 flade km. Burde ikke ske noget alvorligt her.
Jeg sætter 5 ryttere op for at holde tempoet og det gik rigtig godt. De 3 i udbrud fik kun 4 minutter højst og med 45km igen gik sprinterholdene frem og de 3 blev hentet med 23 igen. Petacchi vandt etapen foran Boonen og Hushovd.

19. Etape (27 Juli)
Der var lidt bjergpoint at kæmpe om her. Ellers en flad etape der slutter med en spurt, med mindre et udbrud for lov til at holde hjem.
Igen et godt sammarbejde med sprinterholdene. Jeg laver min del af arbejdet ved at køret et fornuftigt tempo, De Kort, Morabito, Redondo, Ivanov og Kessler er de 5 mand der henter udbrudet med 33km igen. Herefter lader jeg sprinterholdene klare deres ting.
Thor Hushovd vandt dagens etape.

20. Etape (28 Juli)
Endnu en enkelstart. Denne gang prøver jeg at kører den selv. Jeg burde ikke miste trøjen når jeg er over 6 minutter foran moreau. Så jeg prøver!
De Kort var første mand afsted, han kom ind i anden bedste tid. Men den holder nok ikke længe når de store går igang.
Redondo, Ivanov, Kessler, Morabito og Iglinskiy kom ikke ind i nogen specielt gode tider.
Kash skal afsted og kører ikke specielt godt, med -3 så er det svært at skabe et godt resultat.
Kløden kom ind i 9 bedste tid, ved første mellemtid. Ikke så godt, han har dog -4.
Vino afsted, +2 har han. Jeg skal bare holde Moreau bag mig.

Vino kommer hen til første mellemtid. Han er 48 sekunder efter Brajkovic og 18 sek efter Rogers. Kløden kommer i mål, men skuffende, 3,55 efter Brajkovic.
Ved 2. mellemtid har Vino tabt 2,26 til Brajkovic. Brajkovic må have haft +5 siden han har kørt så hurtigt!
Vino kørte hurtigt på det sidste stykke og fik overhalet Moreau. Vino kom samlet ind på en 3 plads, 2,09 efter Brajkovic og 12 sekunder efter Devolder.

En okey etape, både Kash og Kløden var i rigtig dårlig form, kun Vino havde noget at gøre. Vino fik taget over 2 minutter på Moreau.

21. Etape (29. Juli)
Sidste etape. Touren sejr burde ikke være noget problem da Moreau næsten er 9 minutter efter.

Ikke så meget at sige om den. Kessler var i et udbrud, men gik ikke hjem. Hushovd vandt igen igen...

Den samlede stilling top 10:
1) Vino
2) Moreau
3) Valverde
4) Leipheimer
5) Menchov
6) Rogers
7) Sastre
8) Evans
9) Løvkvist
10) Fothen
14) Kløden
21) Kash

VINOKOUROV VINDER AF TOUR DE FRANCE 2007

Velkommen til Hazard.

Manage-me
Gæst

« Svar #108: 26 Jul 2007, 01:10 »

Ja kunne jeg også godt tænke mig at vide, for hvis jeg angriber kan deres puls ikke nå ned før de går kold:(

Med hensyn til dine enkeltstarter, øv dig på en enkelt erape ude for karrieren, så tag et hold med nogle enkeltstarter så du har en ide om at de skal kunne komme højt op i klassementet, og så bare eksperimenter Smiley Håber du kan bruge det:)

Manage-me
Gæst

« Svar #109: 26 Jul 2007, 01:11 »

Altså hvordan du kører bjergetaperne.. troede spørgsmålet fra en af de andre allerede var oprettet...

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #110: 26 Jul 2007, 09:09 »

Når jeg selv vælger at angribe, så skal rytteren have en god dag. (+3) ihvetfald, for at få noget ud af det. Men det gør selvfølgelig an på hvilken rytter det der. Vino er jo måske spilles bedste bjergrytter, så det er jo meget let at spille klog med ham. Men når jeg angriber og han ikke har mere energi(blå) så sætter jeg den på uendelig føring og ned til han har en puls på omkring 166. Men mange ting spiller jo ind, hvor langt er der til toppen, er der en nedkørsel efter toppen osv. Hvis rytteren ikke øger, så må man jo sætte den længere op, så bruger han selvfølgelig også flere kræfter. Men man skal jo prøve at planlægge så det passer, men formen synes jeg er utrolig vigtig. Selvom en rytter er på 99 point i et løb, så kan han jo stadigvæk have -3 måske.
Når han har -, så vælger jeg altid at vente til de andre store angriber og håber jeg kan sidde med.

Men når man ikke er den bedste rytter, så er det jo svært at følge med. F.eks kunne Mazzo ikke følge med i giroen, når først Di Luca og Cunego gik igang. Så kan ikke give dig opskriften på succes Opstemt Desværre

Velkommen til Hazard.

LosCules
Gæst

« Svar #111: 26 Jul 2007, 11:32 »

Fedt..

Også en god update Thumbs Up

Manage-me
Gæst

« Svar #112: 26 Jul 2007, 17:53 »

Nej kender det godt, men som regel når jeg går med på de forøgelser, er det ligemeget hvor langt ned jeg sætter procenten, når hans puls aldrig ned på de 166. Og dermed fortsætter hans syre at vokse.

Kender ikke lige de -3, hvor ser man det henne? Findes det kun i det nye spil?

Chelidze90
Gæst

« Svar #113: 28 Jul 2007, 02:03 »

Positiv B-prøve
UCI

Efter at B-prøven også er blevet testet positiv, har den unge spanier Daniel Navarro fået en karantæne dom på 2 år fra alt cykling. Vi havde håbet, at det kun var A-prøven som var positiv, men sådan skulle det ikke gå. Det er altid træls med en udelukkelse, men det er nok det i sidste ende som skal til

Omkring hans fremtid på Astana Cycling Team, forventer vi at han bliver fyret (jvf, de interne codecs). Vi håber selvfølgelig at Mr. Navarro vil vende tilbage som en ren rytter, når karantænen er udløbet

Mere ønsker vi ikke at sige i denne sag

Pat McQuaid
Union Cycliste Internationale
U.C.I

<a href="http://i11.tinypic.com/6g9wjd3.jpg" target="_blank">http://i11.tinypic.com/6g9wjd3.jpg</a>

hemdo
Lilleputspiller
*

« Svar #114: 28 Jul 2007, 02:53 »

bLAZZO HVORDAN ANGRIBER DU OP AD DE STORE BJERGE OG SPURTER TIL SIDST ?

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #115: 28 Jul 2007, 11:13 »

PRESS RELEASE

DANIEL NAVARROS B-PRØVE POSITIV
(Neuchâtel, Schweiz, 4. August 2007)

Det er en kedelig dag for Kasahkstansk cykelsport. Med åbningen af Astana-holdet i 2007, var et af hovedtemaerne, at der skulle arbejdes mod et rent cykelhold og en ren cykelsport. Med dagens nyhed om Daniel Navarros positive B-prøve, må vi erkende at vores antidoping program ikke har virket optimalt. Vi beklager at skulle deltage med negativ doping omtale til den sport, som mange af os har viet vores liv til.

Daniel Navarro er selvfølgelig oven på suspenderingen omgående blevet fyret, og vi vil se på hvilke juridiske muligheder vi har overfor rytteren.

Pressechef, Astana
Thomas Hejbøll
« Seneste Redigering: 28 Jul 2007, 11:17 af Hcan » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #116: 28 Jul 2007, 12:26 »

August måned

Savo og Mazzo skal være med i spanien rundt i september og skal have nogen løb i benene. Følgene løb skal køres i August:

4/8 - 2007: San Sebastian
10/8 - 18/8 2007: Tyskland Rundt
19/8 2007: Vattenfall Cyclassiics
22/8 - 29/8 2007: Eneco Tour

Med fyringen af Navarro så skal holdet deltage i det første løb eftet Touren, holdet er selvfølgelig rystet over den positive B prøve som Navarro gav, men det skal holdet nu ligge bag sig.

Vi starter med at kører San Sebastian som både Kløden, Vino og Kessler vil deltage i. Jeg prøver at kører videre på Vino succes.

Vino er i rigtig god form (+5) og jeg vælger at angribe på det største af bakkerne. Kirchen og Cobo går med, men kan ikke følge mig.
Der er 24,6km til mål og Vino har 52 sekunder ned til de 2 ryttere.
Vino bliver ved med at øge og med 10km igen er der 2,04 op til ham. Kroon er kommet op til Kirchen og Cobe Acebo.

Bettini og Gilbert kommer op til 3 mands gruppen og Gilbert angriber, der er dog kun 5,5km tilbage og Vino har 2,21.
Vino vinder løbet og Gilbert kommer ind som 2ér.

Tyskland Rundt

Mazzo og Savo er med. Kører ikke rigtig for noget, de skal bare i form til Spanien rundt om 22 dage.

1.Etape:
199 km. 3 små bakker skal vi over. Ender i en masse spurt.

Jeg havde en mad med i 9 mands udbrudet. Som sædvanlig blev det hentet og Hushovd vandt etapen med flere cykellængder til Pollack.

2.Etape:
En lang holdenkelstart som jeg simmer.
Discovery vandt foran Cofidis med 39 sekunder. Astana kom 2,25 efter.

3.Etape:
Valverde vandt etapen foran Evans og Gerdemann. Danielson fra Discovery fører løbet.

4.Etape:
Evans vandt foran Sinkewitz. Det rykkede Evans op på 3.pladsen, Danielson er forsat 1. Bedste Astana rytter er Savo, 3,15 efter.

5.Etape:
Kongeetapen i årets Tyskland rundt. Leben fra Wiesenhof overraskede alle og vandt etapen foran Valverde.

6.Etape:
Boonen vandt denne flade etape. CSC Haedo kom 2ér

7.Etape:
Hushovd vinder af etapen, igen blev Haedo henvist til anden pladsen.

8.Etape:
Dekker vandt enkelstarten. Savo ind som nr 15, 59 sek efter.

9.Etape:
Hushovd vandt sidste etaper og Danielson blev samlet vinder, 32 sek foran Stefan Schumacher.

Vattenfall Cyclassiics:
Det blev dobbel op for QS. Bettini fik sejren foran Boonen.

Eneco Tour
Sidste løb op til Vueltaen. Kash er blevet kaptajn. Ellers ikke nogen kendte med.

1.Etape:
En prolog på 8km som Cancellarra sikker vandt med 5 sek foran O´Grady. Kash kom 12 sek efter, på en 7 plads.

2.Etape:
På den 182 km total flade etape, der fik Brad sejren foran Franzoi da de 2 kom alene hjem. Freire vandt feltets massespurt.

3.Etape:
Endnu en flad etape. Leukemans, Sørensen og Lang kom samlet hjem, her var Leukemans hurtigst. Brad fører løbet.

4.Etape:
Denne gang fik et udbrud ikke lov til at kører hjem. Nazon vinder etapen foran Førster.

5.Etape:
16km enkelstart. Cancellara vinder igen, dog kun med 1 sek foran Pozzato. Lang fører nu løbet.

6.Etape:
Freire fra Rabobank blev vinder af endnu en flad etape.

7.Etape:
Freire blev igen vinder af en etape. Han viser rigtig god form!

Top 3 inden sidste etape:
1) Lang
2) Brad (+13sek)
3) Cancellara (+26sek)

8.Etape:
Løbets sværeste etape, en del bakker på ruten.
Frank Schleck blev vinder foran Ballan, det ender med at Ballan vinder løbet med hans flotte kørsel på denne etape. Kash ender nr 5 på etapen og 6 samlet.

En lidt kedelig måned, men i næste måned skal vi igang med den sidste store tour, Vueltaen!

hemdo:
Jeg har forklaret tidligere i denne blog hvordan jeg kører mine bjergetaper. Jeg er ikke specielt god til at sprinte, men har heller ikke haft en rigtig god sprinter. Men hvis jeg f.eks var McEwen, så ville jeg nok ligge mig bag en Boonen f.eks, og håbe på han kunne overhale ham til sidst, men somsagt har jeg aldrig prøvet at have en god sprinter.

Velkommen til Hazard.

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #117: 29 Jul 2007, 19:14 »

Hvornår kan vi forvente update ??

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #118: 29 Jul 2007, 19:21 »

Der er altså doping med i Pro Cycling Manager 2007?

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #119: 29 Jul 2007, 20:04 »

Der er altså doping med i Pro Cycling Manager 2007?

Altså hvis du spørger om man kan dope sine ryttere , så nej

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010