home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!  (Læst 35144 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #120: 11 Jul 2007, 23:15 »

Rigtig flot update.
Man må dog sige ar Randers har et godt tag på dig Skuffet
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #121: 11 Jul 2007, 23:23 »

God update Berendt, surt med Randers kampene, men sådan kan det jo gå.

BTW, hvornår sender du de der træningsprogrammer?
De er sendt... Wink

Og takker... Fodbolden er rund, og alle kan vinde... bare surt det blev Randers.. Men hvis jeg ender i toppen, bliver det nok ikke dem jeg skal kæmpe om placering med... Smiley

Rigtig god update!
Fin lodtrækning i CL, men dog lidt ærgeligt med de to nederlag til Randers. Derimod må man sige at Lyngby fik sig en varm velkomst i SAS Ligaen, og Nordstrand får da også scoret et par mål.
KUTGW.
Takker... og jah, det er en udemærket lodtrækning. Og Nordstrand?... Han gør bare hvad han skal Opstemt

God update Berendt, en skam med Randers
KUTGW - Sælg Gravgaard nu hvor du kan Smiley
Takker... Og jah, det skal til at være nu han skal afsted... men han er trods alt anfører...

God update.. Igen
Tak tak Opstemt

God update igen igen igen Smiley
Ja, sælg Gravgaard nu hvor du kan - med mindre at han spiller sygt godt? - men det ved jeg jo ikk?

Det er godt nok surt med kampene mod Randers. Men en god lodtrækning i CL
Han spiller ikke sindsyg godt, men sikkert og stabilt... og som sagt er han anfører...

Rigtig flot update.
Man må dog sige ar Randers har et godt tag på dig Skuffet
Jah, de har en god evne til at gøre livet surt for mig... Men hellere dem, end et af de andre tophold... Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #122: 12 Jul 2007, 15:49 »

kan se på afstemningen at ikke alle er lige glade for det nye look... Smiley
Derfor vil jeg bede jer skrive hvad I mener kan forbedres... Smiley det bliver nok mit sidste seriøse bud på den titel jeg brænder for at vinde, nemlig månedens blog... Derfor skal I, kære læsere, selvfølgelig helst være tilfredse med så meget som muligt... Smiley

SKRIV DOG Peace
Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #123: 12 Jul 2007, 17:13 »

Rigtig god update:)
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #124: 12 Jul 2007, 19:27 »

Rigtig god update:)
Takker Opstemt
Logged


Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #125: 12 Jul 2007, 20:13 »

Får vi snart en update?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #126: 12 Jul 2007, 20:15 »

jah, skal lige skrive den færdig, og spille to kampe... Wink
Logged


Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #127: 12 Jul 2007, 20:18 »

Folket hungrer efter update! Men, vi kan vel blive nødt til at vente.
Logged

KingLuke
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #128: 12 Jul 2007, 20:26 »

Efter at have læst den her blog må jeg nok sige, at jeg er ganske imponeret over det samlede hele. Jeg vil tilføje at du fænger mig, som læser, med den måde du skriver på, og det er en fornøjelse at følge med i den videre udvikling der sker med klubben... Og så er det jo kun et pluds i bogen, at den handler om FCK Smiley.

Til slut vil jeg sige at du endelig skal blive ved med at skrive i denne blog, og at jeg fortsat vil læse og skrive en lille kommentar i ny og næ når muligheden byder sig til det. Held og lykke med den fortsatte fremgang i FCK (i manager spillet selvfølgelig), og så også med at skrive de underholdende og fængende blogs.

Jeg forbliver fast læser Smiley.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #129: 12 Jul 2007, 21:49 »

Er det snart Update-tid?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #130: 12 Jul 2007, 22:10 »

Folket hungrer efter update! Men, vi kan vel blive nødt til at vente.
Jaah, det gør I Peace for skal lige have næste kamp med Peace

Efter at have læst den her blog må jeg nok sige, at jeg er ganske imponeret over det samlede hele. Jeg vil tilføje at du fænger mig, som læser, med den måde du skriver på, og det er en fornøjelse at følge med i den videre udvikling der sker med klubben... Og så er det jo kun et pluds i bogen, at den handler om FCK Smiley.

Til slut vil jeg sige at du endelig skal blive ved med at skrive i denne blog, og at jeg fortsat vil læse og skrive en lille kommentar i ny og næ når muligheden byder sig til det. Held og lykke med den fortsatte fremgang i FCK (i manager spillet selvfølgelig), og så også med at skrive de underholdende og fængende blogs.

Jeg forbliver fast læser Smiley.
Takker... Godt du synes om det du læser, det er helst også meningen... Wink

Selvfølgelig agter jeg at forsætte... så bliv endelig ved med at læse Opstemt
Er det snart Update-tid?
Som sagt mangler jeg stadig lige en kamp.. Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #131: 13 Jul 2007, 00:21 »

24. juli  – 1. august 2007



God start i Champions League
Onsdag den 25. juli 2007

Champions League, 2. kval.

FC København (3) – (0) Sheriff

1-0 Aílton, 42’
2-0 Aílton, 58’
3-0 Aílton, 59’


Publikum: 27.639 i Parken
Dommer: Orhan Erdemir
FCK’s bedste: Aílton (10)

Startopstilling: J. Christiansen – C. Andersson, M. Gravgaard, B. Hangeland, N. Jensen – R. Würtz – M. Silberbauer, L. Mokoena, J. Grønkjær – M. Nordstrand, Aílton (Bænken: F. Vang Larsen, B. Dahl, D. Biseswar, L. Qvist, M. Antonsson, A. Hutchinson, M. Allbäck)
Det, der på forhånd lignede en sikker FCK-sejr, så længe ud til at blive sværere end først antaget. Men Kort før pausen brød Aílton igennem og sikkert bragte han københavnerne foran. Hans juble efter målet, beviste at han havde været skuffet over at være startet ude i sæsonens første kampe. Kort før pausen blev Jesper Grønkjær skadet, og han blev erstattet af Diego Biseswar, mens Lasse Qvist og Frederik Vang Larsen kom på banen efter 76 minutter i stedet for henholdsvis Morten Nordstrand og Jesper Christiansen. I andenhalvleg forsatte Aílton sit one-man-show, og med to gode mål, sikre han FCK sejren, og et solidt udgangspunkt før returopgøret i Moldova.



FCK søger forsvarer
Torsdag den 26. juli 2007


Det tyder mere og mere på et snarligt salg af forsvarsstyrmanden, og anføreren Michael Gravgaard. Mens det forventes at Lazio snart skriver under med Michael Gravgaard, forlyder det i tyske medier, at FC København jagter Hannovers Leon Andreasen. Danske medier har sat københavner klubben i forbindelse med AaB’s Michael Jakobsen og OB’s anfører Ulrik Laursen. FC Nordsjælland’s Michael Ribers er også nævnt i forbindelse med de forsvarende mestre.
Italienske medier fortæller at Lazio regner med at præsenterer Michael Gravgaard i løbet af den næste uge.

FC Københavns sportsdirektør, Carsten V. Jensen havde følgende kommentar til rygterne:
- ”Jeg kan ikke udtale mig om konkrete spillere, eller hvad der sker i klubben lige nu, men det er klart at vi aldrig vil sælge en værdifuld spiller, uden at der er en afløser på vej.”


Monaco kan blive næste stop
Fredag den 27. juli 2007


Skulle FC København, efter alt forventning gå videre i Champions League kvalifikationen, er modstanderen i tredje runde franske AS Monaco. I anden kvalifikationsrunde, vandt FCK overbevisende 3-0 og Sheriff i Parken, men intet er afgjort før returopgøret i næste ude.

FCK-lejren er forholdsvis tilfreds med lodtrækningen:
- ”Der er ingen tvivl om at Monaco er et stærkt hold, men de er heldigvis ikke ved fordoms styrke, og jeg vil derfor mene at vores chance for at gå videre er 50-50,” sagde cheftræneren, Nicolaj Berendt.

Rundens helt store opgør bliver de to kampe, hvor italienske Roma og tyske Dortmund møder hinanden. Nemmest ser det ud for Chelsea og Barcelona. Chelsea skal møde vinderen af NK Dinamo og MTZ-Ripo, mens Barcelona møder enten GAK eller Villaznia.



Så blev AGF budt velkommen
Lørdag den 28. juli 2007

SAS Ligaen – runde 3

FC København (4) - (0) AGF
1-0 M. Nordstrand, 5’
2-0 Aílton, 16’
3-0 M. Nordstrand, 24’
4-0 M. Nordstrand, 80’
M. Nordstrand brænd str., 86’


Publikum: 29.615 i Parken
Dommer: Peter Rasmussen
FCK’s bedste: Morten Nordstrand (10)

Startopstilling: J. Christiansen – C. Andersson, M. Gravgaard, B. Hangeland, N. Jensen – R. Würtz – D. Biseswar, L. Mokoena, J. Grønkjær – M. Nordstrand, Aílton (Bænken: F. Vang Larsen, B. Dahl, M. Laudrup, L. Qvist, M. Antonsson, A. Hutchinson, M. Allbäck)
I første runde af årets SAS liga, var det Lyngby der blev budt velkommen tilbage, i dag var det så AGF’s tur. Ligesom Lyngby måtte AGF rejse hjem med et nederlag. FC København fik den bedst tænkelig start, da Morten Nordstrand scorede efter 5 minutter. Aílton gjorde det til 2-0 ti minutter senere, og herefter fulgte to mål fra Morten Nordstrand, som dermed lukkede festen for jyderne, der fortjent tabte 4-0. Sejren kunne meget vel være blevet et mål større, men da Morten Nordstrand havde chance på straffespark kort før tid, sparkede han lige på målmanden.



FCK-keeper skadet
Mandag den 30. juli 2007

FC Københavns tredjemålmand, Frederik Vagn Larsen, der mens Nathan Coe har været til AFC Asia Cup har fungeret som reservekeeper, blev til dagens træning skadet.
Under en luftduel til dagens træning, var han så uheldig at forstrække sin læg. Det betyder at han kan se frem til en pause på 2 til 4 uger.
Da Nathan Coe stadig er med Australien til AFC Asia Cup, hvor de pt. er i semifinalen, kan det meget vel blive 19’årige Martin Jakobsen, der skal være reservemålmand, indtil en af de andre er klar til det.


Gravgaard til Lazio
Tirsdag den 31. juli 2007

Der har i den senere tid været en masse mediesnak om at FCK’s anfører Michael Gravgaard var på vej til Lazio. I dag blev det officielt at den danske forsvarsklippe skifter til den italienske midterklub på en 4’årig aftale. Aftalen menes at havde sikret FC København næsten 30 millioner kroner, samt en aftale om en træningskamp med Lazio.
Michael Gravgaard får efter nytår selskab af Michael Silberbauer, også fra FCK, der tidligere på sommeren skrev under med italienerne.

Michael Gravgaard var glad for skiftet:
- ”Det er jo noget af det alle fodboldspillere herhjemme drømmer om; at blive solgt til udlandet. Det var efterhånden ved at blive sidste udkald for mit vedkommen, og jeg glæder mig nu til at vise at jeg er god nok til at begå mig i en af de bedste ligaer i verden.”

Landsholds- og FCK-fløjen, Jesper Grønkjær er derimod stærk utilfreds med salget:
- ”Der er noget galt når en klub ønsker at blande sig i Europa, og samtidig sælger deres bedste spillere. Jeg håber sandelig at klubben har en løsning klar!”

FCK’s cheftræner forstod Jesper Grønkjærs frustrationer:
- ”Det er klar at Jesper er hovedrystende over salget. Michael var jo både anfører, og omdrejningspunkt  i forsvaret. Han vil selvfølgelig blive et tab, men som Carsten V. Jensen også har sagt, så sælger vi ikke en spiller, uden at have udtænkt en afløser. Det er også tilfældet her.”

Hvem der skal spille Michael Gravgaards plads, når FC København i morgen møder Sheriff i Moldova, ved kun Nicolaj Berendt. Dog er Mikael Antonsson bedste bud, mens Mathias Zanka Jørgensen og Dennis Boskailo også er to muligheder.


Portugisisk stortalent til FC København
Onsdag den 1. august 2007


Mens FC København forbereder sig på aftens Champions League kamp mod Sheriff kunne man her til formiddag læse på klubbens hjemmeside at de har sikret sig det portugisiske talent Fábio Coentrão, 19 år, der dog spiller resten af sæsonen færdig for Rio Ave.
Portugiseren har skrevet under på en 4’årig aftale, og har kostet københavnerne knap 1 million.

På telefonen fra Moldova kom cheftræneren, Nicolaj Berendt, med følgende kommentar:
- ”Rio Ave var på træningslejr samme sted og tid som os, og der fik jeg øje på Fábio. Han er en rigtig teknisk god kantspiller, og kan spille i begge sider, og samtidig er han også hurtig. Flere portugisiske medier har udråbt ham som den næste Cristiano Ronaldo, så jeg er selvfølgelig rigtig stolt over at han har skrevet under med FCK.”


Sikkert avancement i Champions League
Onsdag den 1. august 2007

Champions League, 2. kval.

Sheriff (0) – (3) FC København

0-1 M. Nordstrand, 15’
0-2 B. Hangeland, 57’
0-3 M. Nordstrand, 75’


Publikum: 13.245 på Sheriff, Tiraspol
Dommer: Domenico Messina
FCK’s bedste: Aílton (10)

Startopstilling: J. Christiansen – C. Andersson, B. Hangeland, M. Jørgensen, N. Jensen – R. Würtz – L. Mokoena, A. Hutchinson, J. Grønkjær – M. Nordstrand, Aílton (Bænken: M. Jakobsen, B. Dahl, M. Laudrup, L. Qvist, M. Antonsson, M. Silberbauer, M. Allbäck)
Det var noget overraskende blevet Mathias Zanka Jørgensen der skulle være Brede Hangelands makker i dagens Champions League kamp, men han overraskede positivt og gjorde en god figur af sig. Selve kampen var meget kedelig, og FC København sad på det meste af spillet, dog havde Sheriff et par chancer efter dødbolde. Morten Nordstrand gjorde det til 1-0 efter et kvarter. Den stilling holdte til pausen. I pausen blev Atiba Hutchinson og Aílton skiftet ud, ind i stedet kom Michael Silberbauer og Marcus Allbäck. Efter pausen forsatte FCK deres pres, og efter et hjørnespark gjorde Brede Hangeland det til 2-0. Godt tyve minutter senere lukkede Morten Nordstrand kampen, da han efter en frispilning fra Marcus Allbäck gjorde det til 3-0.
Hermed var FC København videre efter en samlet sejre på 6-0.



Next Stop: AS Monaco
Onsdag den 1. august 2007

Efter aftens sejr over Sheriff er det nu helt sikkert at AS Monaco skal møde de forsvarende danske mestre, FC København. Mod Sheriff viste FC København ingen slinger i valsen, og er hos nogle bookmakere også favoritter mod Monaco.
Første kamp bliver spillet i Parken onsdag den 8. august kl. 19.45, mens returopgøret finder sted 14 dage senere, den 22. august kl. 19.45 på Stade Louis II i Monaco.


« Seneste Redigering: 13 Jul 2007, 00:48 af Berendt » Logged


FredrikLeander
Gæst
 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #132: 13 Jul 2007, 00:29 »

God update Smiley

Godt resultat mod Sheriff  Wink
Så må vi se om du klare den mod Monaco, det er et hold du har en god chance mod Smiley

Held og lykke med kampen
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #133: 13 Jul 2007, 00:31 »

God update Berendt, og spændende med portugiseren, ham har mine talentspejdere rost meget. Så håber jeg kan få ham Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #134: 13 Jul 2007, 00:33 »

Flotte resultater, glæder mig til at se om du kan finde en acceptabel afløser for Gravgaard!
Logged

Practise makes Perfect!

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010