home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint
Forfatter Emne: [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!  (Læst 35108 gange)
Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#STEM] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #150: 14 Jul 2007, 20:55 »

Gode updates.

I din afstemning har jeg valgt Dmytryi, Nilsson eller Leon Andreasen.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#STEM] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #151: 15 Jul 2007, 20:27 »

Fin, fin update!
Dejligt at komme hjem fra Fyn til Opstemt
Velkommen hjem så!
Og takker..

Gode updates.

I din afstemning har jeg valgt Dmytryi, Nilsson eller Leon Andreasen.
Takker, og tre spændende valg... Smiley
Nu må vi se hvad der sker Opstemt


Undskyld jeg ikke lige har været så aktiv de sidste to dage, men grundet fødselsdagsfest, havde jeg ikke rigtig mulighed for at spille igår...
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#STEM] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #152: 15 Jul 2007, 21:07 »

16.  – 23. august 2007



FCK-talent til Trelleborg
Torsdag den 16. august 2007

FC København har fra dagsdato lejet det svenske forsvarstalent, Linus Smedjegården ud til den sydsvenske klub, Trelleborg.
Aftalen gælder frem til sæsonafslutningen, dog kan FC København til hver en tid kalde spilleren hjem igen.

Samtidig er to nye forsvarsspillere sat i forbindelse med FC København, nemlig den 21’årige nordmand, Tore Reginiussen fra Tromsø, samt Nikolai Høgh fra Esbjerg, der har kontrakt udløb ved årsskiftet.. Dog er der intet der tyder på at det er andet end rygter.


FCK afviser Olympiakos
Fredag den 17. august 2007


Ifølge Tipsbladet skulle FC København i løbet af ugen havde afvist et tilbud på Brede Hangeland fra græske Olympiakos. Da københavnerne endnu ikke har fundet en afløser for Michael Gravgaard, skulle de eftersigne ikke være indstillet på at accepterer et tilbud i nærheden af 30 millioner kroner for den høje nordmand.

Carsten V. Jensen, FCK’s sportsdirektør havde følgende kommentar:
- ”Det passer at der har været kontakt fra den græske klub, men som det ser ud lige nu, er vi ikke klar til at sælge Brede. Efter salget af Michael, har Brede virkelig vist kvaliteter, og er lige nu den bærende kraft i forsvaret. Derfor er et salg udelukket.”


Action i Esbjerg
Søndag den 19. august 2007

SAS Ligaen – runde 7

Esbjerg (3) – (4) FC København
1-0 B. Poljac, 1’
2-0 K. Onstad, 3’
2-1 L. Mokoena, 29’
2-2 M. Nordstrand, 33’
2-3 M. Nordstrand, 55’
3-3 J. Bech, 65’
3-4 M. Nordstrand, 78’


Publikum: 8.699 på Esbjerg Idrætspark
Dommer: Henning Jensen
FCK’s bedste: Morten Nordstrand (9)

Startopstilling: J. Christiansen – C. Andersson, B. Hangeland, M. Antonsson, N. Jensen – R. Würtz – D. Biseswar, L. Mokoena , J. Grønkjær – M. Nordstrand, Aílton (ud 45’) (Bænken: M. Hedman , D. Boskailo, M. Laudrup , L. Qvist (ind 45’), B. Dahl, A. Hutchinson, M. Allbäck
Der gik bare 14 sekunder før Esbjerg var kommet foran, og da de scorede igen 2 minutter senere så det for alvor sort ud for de forsvarende mestre fra København. Men løverne rejste sig, og med god fight og en masse hurtighed i offensiven lykkes det FCK at vende kampen. Lebohang Mokoena reducerede og Morten Nordstrand udlignede kort før pausen. Efter pausen var det FC København tur til at komme foran, da Morten Nordstrand scorede sit andet mål efter godt 10 minutters spil. Den tidligere FCK’er Jesper Bech fik dog udlignet for esbjergenserne. Med lidt over 10 minutter igen, var det dog Morten Nordstrand der fuldendte sit hattrick, og sikrede FC København sejren i sæsonens hidtil bedste fodboldkamp i Danmark.
Sejren betyder også at FC København nu ligger nummer 1 i SAS ligaen.



Et skridt nærmere Champions League
Onsdag den 22. august 2007

Champions League, 3. kval.

AS Monaco (2) – (2) FC København
L. Cufré udvist, 10’
1-0 G. Vargas, 45’
1-1 D. Biseswar, 46’
D. Biseswar skadet, 49’
1-2 M. Nordstrand, 56’
2-2 J. Koller, 90’


Publikum: 9.424 på Stade Louis II
Dommer: Dougie McDonald
FCK’s bedste: Atiba Hutchinson (8)

Startopstilling: J. Christiansen – D. Boskailo, B. Hangeland, M. Antonsson – D. Biseswar (ud 49’), R. Würtz, L. Mokoena, A. Hutchinson, J. Grønkjær – M. Nordstrand, Aílton (ud 45’) (Bænken: N. Coe, C. Andersson, M. Laudrup, L. Qvist (ind 45’), N. Jensen, M. Silberbauer (ind 49’), M. Allbäck)
Franske Monaco var godt opsatte på at vinde dagens kamp, så de kunne gå videre til gruppespillet. Dog Leandro Cufré lidt for tændt og efter bare 10 minutter blev han sendt i bad, efter at havde sparket Morten Nordstrand. Dog forsatte de deres offensive pres i jagten på sejr, og de kom også foran kort før pausen, da Gonzalo Vargas scorede. Efter pausen fik FCK dog rejst sige med det samme, da Diego Biseswar gjorde det til 1-1. Ti minutter senere lykkes det så Morten Nordstrand at sende FC København foran, og Monaco var for alvor presset. Selvom de ikke vandt, fik de dog scoret et udlignende mål, da Jan Koller gjorde det til 2-2 i overtiden.
Hermed var FC København for andet år i træk med i Champions League Gruppespil, efter en samlet sejr på 4-3!



En god og en dårlig lodtrækning
Torsdag den 23. august 2007

FC København var i dag med i to lodtrækninger, den første var til den danske Pokalturnering, hvor modstanderen blev en anden Østerbro-klub, nemlig Boldklubben Skjold, der til dagligt spiller i 2. division Øst. Alt i alt en god lodtrækning.

Dårligere så det ud i til Champions League Gruppespillet, hvor FCK var 4. seedet. De danske mestre, endte i gruppe med spanske Real Madrid, italienske Roma og tyrkiske Fenerbahce. Tre hårde modstandere, men med gode muligheder for at tjene en masse gode penge.

Den københavnske træner, Nicolaj Berendt, havde følgende kommentar:
- ”Ingen tvivl om at det er tre gode hold vi skal møde i Champions League, men vi skal huske at vi altid har en chance, og den skal vi søge. Samtidig skal vi også huske at tage det som en oplevelse, for det er stort at skulle spille på Olimpico i Rom, og ikke mindst på Santiago Bernabéu i Madrid. Med hensyn til Skjold, så bliver det ind kamp vi vil gå ind til som storfavoritter, og så er det vigtigt at opfører sig professionelt, og ikke tro kampen er vundet på forhånd.”


Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#13] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #153: 15 Jul 2007, 22:34 »

God update Berendt, men en rimelig svær CL gruppe må man sige. Tilgengæld må der være gode penge i den, hvis det da kan være en glæde Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#13] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #154: 15 Jul 2007, 22:40 »

Svær gruppe du er havnet i.. Du håber vel det bedste du har lært på at snuppe 3. pladsen fra Fenerbache? Jen kan stadigvæk ikke beslutte mig for hvem jeg skal stemme på.. giv mig lige 10 minutter..
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#13] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #155: 15 Jul 2007, 22:48 »

Så fik jeg stemt: Dmytro Chygrynskyi, Leon Andreassen eller Michael Jakobsen.. FCK har jo et eller andet Aab-fetisch...
Logged

- Veni, vidi, vici -

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#13] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #156: 15 Jul 2007, 23:43 »

God update Berendt, men en rimelig svær CL gruppe må man sige. Tilgengæld må der være gode penge i den, hvis det da kan være en glæde Opstemt
Takker, og jah det blev ikke den nemmeste gruppe... og jeg vil give dig ret i at det bliver 3 kampe i Parken hvor snittet nok ikke kommer under 35.000 Wink så der skal nok komme penge i kassen... Wink og så er det vel også en fordel jeg kun kan overraske positivt, og at jeg har svært ved at skuffe... Wink

Svær gruppe du er havnet i.. Du håber vel det bedste du har lært på at snuppe 3. pladsen fra Fenerbache? Jen kan stadigvæk ikke beslutte mig for hvem jeg skal stemme på.. giv mig lige 10 minutter..
Så fik jeg stemt: Dmytro Chygrynskyi, Leon Andreassen eller Michael Jakobsen.. FCK har jo et eller andet Aab-fetisch...
Hehe, jah som sagt ikke en nem pujle... hm, jo 3. pladsen er en mulighed... Hm, og tre gode bud du kommer med... men... har købt afløseren... Wink
Logged


Mac
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [#13] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #157: 15 Jul 2007, 23:46 »

Fed blog. Glæder mig til at høre hvordan det går ude i Europa. Det er jo ikke ligefrem en nem gruppe.
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#13] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #158: 16 Jul 2007, 00:01 »

24.  – 31. august 2007



Forsvarsspiller til FC København
Fredag den 24. august 2007

I dag afholdte FC København det længe ventede pressemøde hvor Michael Gravgaards afløser blev præsenteret. Ikke overraskende var der tale om en dansk spiller, men at det lige blev Michael Jakobsen fra AaB var ikke helt ventet. Ikke mindst fordi den nordjyske klub flere gange havde nægtet et salg af den talentfulde forsvarsspiller.
Selv er den 21’årige københavner ikke i tvivl om det er det rette skifter:
- ”Der var også udenlandske klubber inde i billedet, men jeg valgte at blive i Danmark, og i stedet flytte hjem til København, og Skandinaviens bedste fodboldhold. Nu glæder jeg mig til at udvikle mig i FC København, og så må fremtiden vise om et udenlandseventyr bliver aktuelt,” lød det fra Michael Jakobsen, der i  2003 tog fra B93 til PSV, for at vende hjem til Danmark i 2005, da AaB var klar til at købe ham.

Det var også en godt tilfreds træner der var med til pressemødet:
- ”Selvom Jakobsen ikke minder om Gravgaard, med hensyn til deres spillestil, så vil jeg mene at Michael Jakobsen er den rette mand. Vi har længe holdt øje med flere forskellige forsvarsspillere, men i sidste ende valgte vi Jakobsen, og så er det jo kun godt at det hele faldt på plads.”

Michael Jakobsen overtager Michael Gravgaards nummer 14.


FC København-profiler på vej væk
Fredag den 24. august 2007

Mens FC København netop har skrevet runder med Michael Jakobsen, er det begyndt at gå rygter om at Hjalte Bo Nørregaard og Fredrik Berglund, som ikke rigtig har været en del af førsteholdstruppen siden Nicolaj Berendt kom til FCK, er blevet så trætte af tilstandene at de begge ønsker at forlade København hurtigst muligt.
Ingen har ønske at kommenterer sagen, men det siges at Hjalte Bo Nørregaard er på vej til Norge, mens Fredrik Berglund vil hjem til Sverige.


Brønshøj og FCK skal samarbejde
Lørdag den 25. august 2007

Fra dags dato har FC København og Viasat Sports Divisionens klubben Brønshøj indledt samarbejde. En af de bærende ting i aftalen er at FC København vil være i stand til at sende spillere på lejeophold i Brønshøj, mens Brønshøj hvert år har ret til en træningskamp mod Københavnerne.

Bestyrelses formanden i Brønshøj Boldklub var rigtig glad for aftalen:
- ”Aftalen betyder at vi kan få forstærkninger fra landets nok bedste klub, og samtidig har vi også store økonomiske fordele af aftalen. Vi er rigtig glade for at FC København ønsker at samarbejde med os, og jeg håber det vil blive et langt og lykkeligt samarbejde.”


FC København sælger ud
Mandag den 27. august 2007

Den svenske angriber Fredrik Berglund skrev i dag under på en 2’årig aftale med den svenske storklub Malmö FF. Aftalen gælder fra øjeblikkelig virkning. Det menes at svenskerne har måtte slippe 7,5 millioner for angriberen, der ikke har spillet meget for FC København siden de fik ny træner i martsmåned.

Fredrik Berglund ser nu frem til igen at få liv i karrieren:
- ”Der er ingen tvivl om at de sidste 6 måneder virkelig har været hårde for mig og min familie, men nu glæder jeg mig bare til igen at komme i gang med at spille fodbold igen, uden at vide at det er umuligt at blive udtaget til kampene.”

Samtidig blev også Hjalte Bo Nørregaard solgt til norske Rosenborg. Hjalte Nørregaard der lige som Fredrik Berglund ikke rigtig har været inde i varmen siden Nicolaj Berendt kom til FC København, har i dag skrevet under på en 4’årig aftale med den store norske klub Rosenborg. Det skulle ifølge norske medier være lykkes FC København at få hele 12,5 million for midtbanespilleren.


OB knust af FC København
Onsdag den 29. august 2007

SAS Ligaen – runde 8

FC København (5) – (0) OB
1-0 B. Hangeland, 11’
2-0 M. Nordstrand, 16’
3-0 M. Nordstrand, 20’
4-0 J. Grønkjær, 36’
5-0 N. Jensen, 55’


Publikum: 29.801 i Parken
Dommer: Henning Jensen
FCK’s bedste: Brede Hangeland (9)

Startopstilling: N. Coe – C. Andersson, B. Hangeland, M. Jakobsen, N. Jensen – R. Würtz – D. Biseswar (ud 81), L. Mokoena (ud 45’), J. Grønkjær – M. Nordstrand, Aílton (ud 45’) (Bænken: M. Hedman , B. Dahl, M. Silberbauer (ind 45’), M. Allbäck, M. Antonsson, W. Kvist (ind 81’), L. Qvist (ind 45’))
Endnu en gang beviste FC København at de nok er det bedste hold i Danmark. OB var kommet i Parken med forhåbninger om at kunne komme tættere på top 3, i stedet kunne de rejse hjem med et 5-0 nederlag. Og sejren var ikke et mål for lille, FC København var suverænt det bedste hold på banen, og med fire gode mål i første halvleg, først af Brede Hangeland, derefter to hurtige af Morten Nordstrand, og ti minutter før pausen var det Jesper Grønkjær der scorede halvlegens sidste mål. I anden halvleg blev det kun til et mål, da Niclas Jensen efter 55 minutter sparkede et flot langskud ind.



American import
Freddag den 31. august 2007

FC København skrev i dag under med tre amerikanske talenter. Den første er 20’årige Nathan Sturgis der skifter fra Los Angeles Galaxy hvor det i denne sæson er blevet til 13 kampe. Han er en arbejdsom midtbanespiller, der også kan spille alle pladser i forsvaret.
Den anden er også 20 år, Danny Szetela skifter fra Columbus Crew, hvor det, på grund af en skade, kun er blevet til 1 kamp i år. Danny Szetela er en rigtig allround spiller, der både kan spille forsvar, defensivmidtbane, og alle de offensive midtbanepladser.
Den sidste er Santino Quaranta på 22 år. Ligesom Nathan Sturgis kommer han også fra Los Angeles Galaxy, hvor han kun har spillet en halv sæson, men det er blevet til 6 mål i 14 kampe for den offensive midtbanespiller. Han er desuden en del af det amerikanske landshold.

Planen er at to af de tre amerikanere, nemlig Nathan Sturgis og Danny Szetela, i første omgang vil blive lejet ud til Brønshøj Boldklub sammen med Rang Shawkat, Morten Bertolt og Jacob Neestruå.

En anden spiller der også skrev under med FC København i dag, er det mexicanske stortalent César Villaluz. Aftalen gælder først fra næste sæson, hvilket betyder at den 19’årige mexicaner skal spille for sin nuværende klub Cruz Azul. Allerede nu er han fast mand på det mexicanske U/20-landshold, og har flere gange været på tale til A-landsholdet.
I alt menes det at de fire nye spillere har kostet FC København godt og vel 33 millioner kroner.



« Seneste Redigering: 16 Jul 2007, 00:11 af Berendt » Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#13] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #159: 16 Jul 2007, 00:06 »

God update, men rimelig trist aftale for Brønshøj, hvis det passer hvad du skriver her Wink

Citat
Aftalen betyder at vi kan få forstrækninger fra landets nok bedste klub
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#13] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #160: 16 Jul 2007, 00:13 »

God update, men rimelig trist aftale for Brønshøj, hvis det passer hvad du skriver her Wink

Hmm, hvad mener du? det citat du kommer med er ikke at finde i updaten? forsøger du at udstille mig med kunstige fejl? Peace

hehe, fejlen er rettet... men husk til en anden gang, at der er fødselsdagsbarnet der bestemmer... Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#14] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #161: 16 Jul 2007, 00:18 »

Tillykke!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#14] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #162: 16 Jul 2007, 00:20 »

Ok Berendt, og igen tillykke...

Men kunne da være meget fedt, at kunne sende sine skader til sin samarbejdsklub Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#14] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #163: 16 Jul 2007, 00:26 »

Tillykke!!
Takker Opstemt

Ok Berendt, og igen tillykke...

Men kunne da være meget fedt, at kunne sende sine skader til sin samarbejdsklub Opstemt
Hehe, tak igen... Wink

og jah, det kunne være fedt... så ville Brøndby nok have haft en lidt bedre sæson sidste år IRL ... Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#14] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #164: 16 Jul 2007, 03:15 »

1. – 15. September 2007



FCK-spillere på landsholdsopgaver
Søndag den 2. september 2007

I forbindelse med den kommende landskampe havde FC København ni spillere udtaget til diverse landshold:
Norge : Brede Hangeland, kampe 8. og 12. september.

Bosnien-Herzegovina : Dennis Boskailo, kampe 8. og 12. september.

Sverige : Marcus Allbäck, kampe 8.

Danmark : Jesper Grønkjær, Morten Nordstrand, Jesper Christiansen, Niclas Jense, Rasmus Würtz og Michael Jakobsen, kampe 8. og 12. september.

Australien U/23 : Nathan Coe, kampe 12. og 19. september.


”Skål! og Rom var væk!”
Onsdag den 5. september 2007

Champions League - Gruppespil

FC København (4) – (2) Roma
1-0 Aílton, 13’
2-0 M. Nordstrand, 17’
3-0 Aílton, 51’
3-1 Okaka, 83’
4-1 A. Hutchinson, 86’
4-2 C. Chivu, 88’


Publikum: 38.988 i Parken
Dommer: Pedro Henriques
FCK’s bedste: Aílton (9)

Startopstilling: J. Christiansen – M. Antonsson, B. Hangeland, M. Jakobsen – D. Biseswar (ud 45’), R. Würtz, L. Mokoena, A. Hutchinson, J. Grønkjær – M. Nordstrand, Aílton (Bænken: N. Coe, C. Andersson, W. Kvist, S. Quaranta (ind 45’), N. Jensen, M. Silberbauer, M. Allbäck)
Hvad der denne aften skete i Parken vil nok gå over i historien som en af de bedste danske kampe i europæiske fodbold. De italienske stjerne virkede ikke helt klar, og det kunne i flere perioder se ud som om at de undervurderede de danske mestre, selv efter at Aílton og Morten Nordstrand i løbet af de første 20 minutter havde sendt københavner foran. Stemningen blandt den næsten 5.000 italienske fans faldt hurtigt, mens de næsten 35.000 københavnske fans blev sendt i ekstase. I anden halvleg var FC København igen det mest tændte hold på banen, og først efter at Aílton havde gjort det til 3-0 vågede gladiatorerne fra Rom. Unge Okaka reducerede med 10 minutter igen, og efter endnu en FCK-scoring af Atiba Hutchinson, scorede Cristian Chivu kampens sidste mål, direkte på frispark kort før tid.
Gruppens anden kampe mellem Real Madrid og Fenerbahce, vandt tyrkerne noget overraskende 1-0!

Sagt efter kampen:
En FC København fan sagde efter kampen:
- ”Det her er for vildt! Vi beviste at vi er et europæisk tophold! Det gik vildt hurtigt med de første mål! Vi nåede kun lige at sige ’SKÅL’, efter det første mål, og så var Rom væk, da Morten gjorde det til 2-0! Dette er starten på en ny, europæiske, epoke!”


FCK-spillere i landsholdsaktion
Lørdag den 8. september 2007

Følgende landskampe havde københavnsk deltagelse:
Ungarn (1) – (0) Bosnien-Herzegovina :
19’årige Dennis Boskailo leverede en solid præstation for Bosnien, og spillede til et 7-tal.

Moldova (0) – (5) Norge :
FCK’s anfører, Brede Hangeland spillede også en solid kamp, også han spillede til et 8-tal.

Sverige (1) – (4) Danmark :
Jesper Grønkjær var bedste FCK-spiller, og scorede et af Danmarks mål, mens han spillede til et 9-tal. Rasmus Würtz startede inde, og blev skiftet ud kort før tid, efter at havde spillet til et 8-tal. Både Niclas Jensen og Jesper Christiansen så kampen fra bænken.


FCK-spillere i landsholdsaktion igen
Onsdag den 12. september 2007

Følgende landskampe havde københavnsk deltagelse:
Australien U/23 (2) – (0) Palestina U/23 :
Nathan Coe stod en solid kamp for Australien, der ikke overraskende vandt. Han spillede til et 7-tal.

Danmark (4) – (0) Liechtenstein :
Jesper Grønkjær var igen bedste FCK’er, og spillede til et 8-tal for han blev skiftet ud. Rasmus Würtz fik fuldspilletid og spillede til et 7-tal. Denne gang var det Jesper Christiansen og Morten Nordstrand der sad på bænken hele kampen.

Norge (2) – (0) Grækenland :
Endnu engang spillede Brede Hangeland en solid kamp for Norge. Han spillede til et 7-tal.

Bosnien-Herzegovina (2) – (0) Moldova :
Dennis Boskailo viste igen at han er fremtidens mand på det bosniske landshold, efter at havde spillet endnu en solid landskamp. Han spillede til et 7-tal.


FC Uovervindelig
Lørdag den 15. august 2007

SAS Ligaen – runde 9

FC Nordsjælland (0) – (4) FC København
0-1 M. Nordstrand, 26’
0-2 Aílton, 33’
0-3 L. Mokoena, 35’
0-4 M. Nordstrand, 59’


Publikum: 7.280 i Farum Park
Dommer: Michael Svendsen
FCK’s bedste: Christoffer Andersson (9)

Startopstilling: J. Christiansen – C. Andersson, B. Hangeland (ud 64’), M. Jakobsen, N. Jensen – R. Würtz – D. Biseswar (ud 45’), L. Mokoena, J. Grønkjær – M. Nordstrand, Aílton (ud 64’) (Bænken: M. Hedman , M. Zanka Jørgensen (ind 64’), D. Boskailo, W. Kvist, S. Quaranta (ind 45’), L. Qvist, M. Allbäck (ind 64’))
Endnu en magtdemonstration fra FC Københavns side beviste at der nok kun er et hold der kan vinde SAS Ligaen i år. Ligaens to’er tog imod de forsvarende mestre, men fik aldrig et ben to jorden. Det københavnske mandskab, der for 10 dage siden slog Roma i Champions League, var bedst over hele banen, og med 3 mål i første halvleg, var det i anden halvleg kun et spørgsmål om sejrens størrelse. Santino Quaranta fik SAS liga-debut, og viste en god figur af sig, samtidig viste Mathias Zanka Jørgensen også at han godt kan være med i ligaen.



Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010