home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!  (Læst 35130 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #135: 13 Jul 2007, 10:10 »

Tillykke med de 2 sejre.. Monaco er et hold som du kan slå med lidt held.. Jeg er imponeret over dit scoop verørende Fábio Coentrão for sølle 1 million kroner. I det Valencia-spil jeg har gang i pt. er han vurderet til 21 millioner og med hans stats ville han være en stjerne i suppen.. Glæder mig også til at høre hvem der bliver Gravgaards afløser..!!

KUTGW
Logged

- Veni, vidi, vici -

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #136: 13 Jul 2007, 13:36 »

God update Smiley

Godt resultat mod Sheriff  Wink
Så må vi se om du klare den mod Monaco, det er et hold du har en god chance mod Smiley

Held og lykke med kampen
Takker, og jah, kampene mod Sheriff var nemmer end frygtet Wink
Vil også mene at chanceren mod Monaco er 50-50

God update Berendt, og spændende med portugiseren, ham har mine talentspejdere rost meget. Så håber jeg kan få ham Opstemt
Takker..
Og jeg kan da også kun rose ham.. Wink glæder mig til han lander... Smiley

Flotte resultater, glæder mig til at se om du kan finde en acceptabel afløser for Gravgaard!
takker... Smiley de folk der kender mig godt, og ved hvem jeg normalt henter, ved også hvem hans afløser bliver... hvis jeg kan blive enig med hans klub... Wink

Tillykke med de 2 sejre.. Monaco er et hold som du kan slå med lidt held.. Jeg er imponeret over dit scoop verørende Fábio Coentrão for sølle 1 million kroner. I det Valencia-spil jeg har gang i pt. er han vurderet til 21 millioner og med hans stats ville han være en stjerne i suppen.. Glæder mig også til at høre hvem der bliver Gravgaards afløser..!!

KUTGW
Takker... Og som sagt er chancen mod Monaco nok 50-50..
Hehe, hvor langt har du så spillet med valencia?... for han er kun 450.000 værd i mit spil?... sikker på han ikke er blevet solgt?...
Og som sagt... det er kun måske der kommer en afløser for Gravgaard... Har trods alt lidt tillid til nogen af de unge... Wink
Logged


Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #137: 13 Jul 2007, 17:39 »

God update, godt at se Nordstrand bombe. Held og lykke med kvalkampene mod Monaco og med Flavio.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #138: 13 Jul 2007, 23:25 »

God update, godt at se Nordstrand bombe. Held og lykke med kvalkampene mod Monaco og med Flavio.
Takker... Opstemt og jah Nordstjernen er gået lidt amok... Wink
Skal til at spille mod Monaco nu... så mon ikke der kommer en update i aften?..  Rullende Øjne

hm, hvem er Flavio?
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #139: 13 Jul 2007, 23:37 »

Takker... Og som sagt er chancen mod Monaco nok 50-50..
Hehe, hvor langt har du så spillet med valencia?... for han er kun 450.000 værd i mit spil?... sikker på han ikke er blevet solgt?...
Og som sagt... det er kun måske der kommer en afløser for Gravgaard... Har trods alt lidt tillid til nogen af de unge...

Har "kun" spillet til 19 Marts 2008.. Nej han spiller stadig i Rio Ave.. Men det er nok fordi jeg har den portugisiske liga med..?


Takker... Opstemt og jah Nordstjernen er gået lidt amok... Wink
Skal til at spille mod Monaco nu... så mon ikke der kommer en update i aften?.. Rullende Øjne

hm, hvem er Flavio?

Flavio Roma.. Monaco's italienske Keeper..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #140: 13 Jul 2007, 23:52 »

arh... jah det kunne være ham han mente... Wink og jah, okai... det kan nok godt være derfor? mht til Fabio Coentrao
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #141: 14 Jul 2007, 00:07 »

anti dårlig update !
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #142: 14 Jul 2007, 00:31 »

Takker, Suicide... skal lige overvejer hvor lang en update i skal have... ellers er den klar.. Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#11] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #143: 14 Jul 2007, 02:49 »

2. – 15. august 2007



FCK jagter ukrainer
Torsdag den 2. juli 2007


I dag kunne man i B.T. læse at FC København siges at forhandle med Shakhtar, og den 20’årige ukrainske forsvarsspiller, Dmytro Chygrynskyi. Den unge ukrainer har spillet 5 a-landskampe, og har før det været anfører på U/21-landsholdet.
Ifølge en udtalelse fra spillerens agent kan forhandlingerne dog meget vel være afsluttet:
- ”Det beløb klubben vil have for Dmytro er helt urealistisk, desværre. Dmytro føler selv at han er klar til at komme videre, og han vil meget gerne til den københavnske storklub.”

Ingen omkring FC København ønsker at kommenterer rygterne. Dog ville Rasmus Würtz gerne kommenterer Dmytro Chygrynskyi:
- ”Jeg kan huske vi spillede mod Ukraine til U/21-EM i 2006. Her var han (læs Dmytro Chygrynskyi) utrolig sikker i alt hvad han gjorde, og han virkede som en rigtig klassespiller. Personligt tror jeg godt at han kan løfte arven efter Michael Gravgaard.”


FCK præsenterer ny målmand
Fredag den 3. august 2007

På FC Københavns hjemmeside, kunne man i dag læse at klubben fra dags dato har skrevet under på en 1’årig aftale med den tidligere svenske landsholdskeeper, Magnus Hedman.
Magnus Hedman har en fortid i blandet andet Coventry, Celtic og Chelsea. Magnus Hedman er hentet til klubben for at være backup for Jesper Christiansen, og kan til træning uddele god erfaring til klubbens mange målmænd. Det betyder at Frederik Vang Larsen kommer ned på 2.holdet.
Magnus Hedman får nummer 21.



FC Midtjylland sat på plads
Søndag den 5. august 2007

SAS Ligaen – runde 4

FC Midtjylland (2) - (4) FC København
1-0 S. Dadu, 2’
1-1 B. Hangeland, 14’
1-2 M. Nordstrand, 38’
1-3 L. Mokoena, 47’
2-3 S. Dadu, 79’
2-4 L. Mokoena, 90’


Publikum: 7.370 på SAS Arena
Dommer: Peter Rasmussen
FCK’s bedste: Jesper Grønkjær (9)

Startopstilling: J. Christiansen – D. Boskailo, B. Hangeland, M. Antonsson – D. Biseswar (ud 45’), R. Würtz, L. Mokoena, W. Kvist, J. Grønkjær – M. Nordstrand (ud 45’), Aílton (ud 70’) (Bænken: M. Hedman, C. Andersson, M. Silberbauer (ind 45’), L. Qvist (ind 45’), N. Jensen, A. Hutchinson, M. Allbäck (ind 70’))
FC Midtjylland fik en drømmestart på kampen efter bare to minutter. Men de stærke københavnere fik rejst sig, og kunne efter god fight rejse hjem med en 4-2 sejr.
Der var nok ikke nogen der havde regnet med at FCK til kampen ville spille 3-5-2, og det så da heller ikke fornuftigt ud i starten af kampen, da Sergey Dadu sendte jyderne foran efter to minutter. 10 minutter senere lykkes det dog Brede Hangeland at skabe balance i regnskabet, før Morten Nordstrand kort før pausen fik sendt FC København foran. Efter halvlegen var det FCK’s tur til at få det hurtige mål, da Lebohang Mokoena headede bolden i mål. Manden der lavede kampens første mål, fik også skab en smule spænding, da han 10 minutter før tid bragte FC Midtjylland på 2-3. Tættere kom de heller ikke på en scoring, og i kampens overtid slog Lebohang Mokoena sejren fast med hans andet mål.



Endnu en målmand til FC København
Tirsdag den 7. august 2007

I fredags hentede FC København den tidligere svenske landsholdsmålmand Magnus Hedman til klubben, i dag blev der så skrevet kontrakt med den bare 17’årige norske målmand Lars Stubhaug, der er fast målmand for det norske U/19-landshold.
Lars Stubhaug kommer fra engelske Everton, hvor det kun nåede at blive til et kort ophold. Sidste sæson spillede han nemlig for Vard Haugesund i Norge.
Planen er at Lars Stubhaug nu skal gå på Bryne’s fodboldskole, mens han træner med deres førstehold.

Samtidig blev den tidligere hollandske stjerneangriber, Jimmy-Floyd Hasselbaink set træne sammen med FCK’s førsteholdstrup, der forberedte sig til kampen mod Monaco onsdag.
Jimmy-Floyd Hasselbaink har blandt andet spillet for Chelsea og Atlético. På det hollandske landshold er det blevet til 23 kampe og 9 mål.
Nicolaj Berendt, FCK’s cheftræner havde følgende at sige omkring hollænderen:
- ”Jeg er da stolt over at Jimmy-Floyd Hasselbaink prøvetræner i klubben, for han er helt sikkert stadig en god spiller, selvom man godt kan mærke på hans fysik at han efterhånden er blevet 35 år, men teknisk set kan han godt være med. Dog er det stadig alt for tidligt at sige om han kan se frem til et konkret kontrakttilbud.”


Et skridt nærmere Champions League
Onsdag den 8. august 2007

Champions League, 3. kval.

FC København (2) - (1) AS Monaco
1-0 B. Hangeland, 37’
1-1 Gerard, 63’
2-1 M. Nordstrand, 72’


Publikum: 26.709 i Parken
Dommer: Mike Riley
FCK’s bedste: Jesper Grønkjær (8)

Startopstilling: J. Christiansen – D. Boskailo, B. Hangeland, M. Antonsson – D. Biseswar (ud 64’), R. Würtz, L. Mokoena, W. Kvist, J. Grønkjær – M. Nordstrand, Aílton (ud 45’) (Bænken: M. Hedman, C. Andersson, M. Silberbauer, L. Qvist, N. Jensen, A. Hutchinson (ind 64’), M. Allbäck (ind 45’))
Endnu engang havde Nicolaj Berendt valgt at spille 3-5-2, og det viste sig at være en succes. Det offensive pres kom tydeligvis bag på franskmændene, og efter en halvtimes spil, var det Brede Hangeland der kom højest ved et hjørnespark, og sendte FCK på vinderkurs. Alt lovede godt, men med en lille halvtime igen var Gerard tæt på at lukke festen for de godt 27.000 tilskuere i Parken, men på et mål af klubbens topscorer, Morten Nordstrand, ser det forsat rigtig lovende ud for de løverne fra København.
Returkampen mod AS Monaco bliver spillet om 14 dage, den 22. august.



FC København søger stadig Gravgaard-erstatning
Fredag den 10. juli 2007

Meget tyder på at FCK aldrig fik en aftale på plads med Dmytro Chygrynskyi. I hvert fald har der ikke været gang i de rygter den sidste uge. I stedet rygtes det at FC København har vendt kikkerten mod Skandinavien. Blandt de varmeste rygter er AaB’s Michael Jakobsen, der dog også siges at være på vej til udlandet, og Odd Grenland’s Per Nilsson.

Michael Jakobsen har også udtalt at FC København frister:
- ”FC København har været suveræne de seneste år, og sidste sæsons resultater viser at de kan klare sig i Europa. Det er klart jeg er smigret over at blive sat i forbindelse med dem, og et tilbud derfra vil jeg da altid ligge ører til.”

Indtil videre har Nicolaj Berendt, FCK’s træner, valgt at gå over i en 3-5-2, bestående af Brede Hangeland, Mikael Antonsson og Dennis Boskailo, hvilket også har været en succes. Dog siges det om Nicolaj Berendt at han helst spiller med fire forsvarsspillere.


Endnu en FCK-sejr
Søndag den 12. august 2007

SAS Ligaen – runde 5

FC København (2) – (0)Silkeborg
1-0 M. Nordstrand, 21’
2-0 M. Laudrup, 76’


Publikum: 31.725 i Parken
Dommer: Michael Svendsen
FCK’s bedste: Niclas Jensen (8)

Startopstilling: J. Christiansen (ud 45’) – C. Andersson, B. Hangeland, M. Antonsson, N. Jensen – R. Würtz – D. Biseswar, L. Mokoena, J. Grønkjær – M. Allbäck (ud 45’), M. Nordstrand (Bænken: M. Hedman (ind 45’), D. Boskailo, M. Laudrup (ind 45’), L. Qvist, B. Dahl, A. Hutchinson, Aílton)
I modsætning til FCK’s to seneste kampe, var Nicolaj Berendt til dagens kamp gået tilbage til den gamle 4-1-3-2, dog i en meget offensiv udgave. Det gjorde at Silkeborg havde svært ved at orienterer sig i starten af kampen, og da de langsomt havde fundet deres pladser, gjorde Morten Nordstrand det til 1-0. I pausen blev en små skadet Jesper Christiansen taget ud hos FCK, ind til sin debut kom Magnus Hedman, Mads Laudrup var også kommet på banen i pausen, i stedet for Marcus Allbäck, det betød at Lebohang Mokoena blev lagt helt frem, mens Mads Laudrup kom ind på den centrale midtbane. Efter 21 minutter på banen havde selv samme Mads Laudrup gjort det til 2-0. En stilling der holdt kampen ud.



Svensk/bosnisk angriber til FCK
Mandag den 13. juli 2007

Efter en vellykket prøvetræning skrev FC København i dag under med den 20’årig bosniske angriber, Alvedin Nezirovac, der også har svensk pas. Den unge angriber, fik for nylig ophævet sin kontrakt med Landskrona, hvor det ellers var blevet til 3 mål i 4 kampe. Planen er at Alvedin Nezirovac i starten skal træne og spille med andetholdet.

Alvedin Nezirovac kom med følgende kommentar efter underskriften var på plads:
- ”Jeg er glad for at FCK har taget godt imod mig. I modsætning til Landskrona, som jeg forlod efter nogle problemer med Patrick Johansson, deres træner, er der her nogle træningsfaciliteter, som jeg aldrig har set før. Alt er som det skal være… Var det ikke blevet til en kontrakt i København, var jeg nok rejst hjem til Bosnien for at se tiden an.”


Tæt kamp i New Firm
Onsdag den 15. august 2007

SAS Ligaen – runde 6

Brøndby (1) – (1) FC København
1-0 P. Madsen, 41’
1-1 M. Nordstrand, 81’


Publikum: 30.966 på Brøndby Stadion
Dommer: Claus Bo Larsen
FCK’s bedste: Morten Nordstrand (7)

Startopstilling: N. Coe – C. Andersson, B. Hangeland, M. Antonsson, N. Jensen – R. Würtz – D. Biseswar, L. Mokoena , J. Grønkjær (ud 74’) – M. Allbäck (ud 45’), M. Nordstrand (Bænken: M. Hedman , D. Boskailo, M. Laudrup , L. Qvist (ind 85’), B. Dahl, M. Silberbauer (ind 74’), Aílton (ind 45’, ud 85’)
Som altid når Brøndby og FC København møder hinanden, var der lagt op til en tæt og hård kamp. Selvom kampens dommer, Claus Bo Larsen, kun gav et gult kort, blev der begået 41 frispark. FC København sad på kampen i store dele af kampen, men det var alligevel Brøndby der kom foran, da Peter Madsen kort før pausen gjorde det til 1-0, på en ripost efter Kasper Lorentzen havde ramt overliggeren. I anden halvleg øgede FC København deres offensive pres, og kom også frem til langt flere chancer end de blå/gule. Alligevel skulle man helt frem til 10 minutter før tid, før FCK fik scoret. Det var Morten Nordstrand der sendte bolden over stregen efter godt opspil fra midtbanen.



« Seneste Redigering: 14 Jul 2007, 02:52 af Berendt » Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#12] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #144: 14 Jul 2007, 10:11 »

Kanon update Berendt med en flot sejr over Monaco
Logged

- Veni, vidi, vici -

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#12] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #145: 14 Jul 2007, 11:14 »

Kanon update Berendt med en flot sejr over Monaco
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#12] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #146: 14 Jul 2007, 11:22 »

Ser godt ud Berendt.
Igen en god update og en flot sejr over Monaco.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: [#12] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #147: 14 Jul 2007, 11:42 »

Kanon god update Smiley
Det ser rigtigt godt ud  Thumbs Up

Flot sejr over Monaco Smiley
Forsæt det gode arbejde
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#12] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #148: 14 Jul 2007, 15:04 »

Kanon update Berendt med en flot sejr over Monaco
Takker... var ellers længe nervøs for at det ville ende uafgjort... Skuffet

Ser godt ud Berendt.
Igen en god update og en flot sejr over Monaco.
Takker... Opstemt Som sagt, holdt det hårdt... Wink

Kanon god update Smiley
Det ser rigtigt godt ud  Thumbs Up

Flot sejr over Monaco Smiley
Forsæt det gode arbejde
Er rigtig glad for i kan lide hvad jeg laver... dog er jeg stadig modtagelig over for kritik, hvis i synes jeg kan gøre noget bedre... Opstemt ellers forsætter jeg bare som det ser ud nu Opstemt
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#STEM] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #149: 14 Jul 2007, 18:16 »

Fin, fin update!
Dejligt at komme hjem fra Fyn til Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010