home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 509 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!  (Læst 35191 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: [#OPTAKT] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #105: 11 Jul 2007, 03:35 »

God update, men blev dog lidt chokeret da jeg så overskriften.. Nice så lang den er, og selvom du nu har lavet utallige FCK blogs, får du nok mig som læser i denne også. Lidt tamt synes jeg dog det er, at du bare har "hugget" interviewet fra andre hjemmesider.
Men alt i alt glæder jeg mig til næste update.
Smiley
Logged

PaulyLong
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#OPTAKT] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #106: 11 Jul 2007, 07:41 »

nice blog
Logged

Chelsea FC

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#OPTAKT] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #107: 11 Jul 2007, 13:53 »

God update. Underligt, Silber skiftede også til Lazio i mit spil.
Logged

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: [#OPTAKT] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #108: 11 Jul 2007, 14:05 »

Igen en rigtig rigtig god update Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#OPTAKT] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #109: 11 Jul 2007, 14:36 »

God update, men blev dog lidt chokeret da jeg så overskriften.. Nice så lang den er, og selvom du nu har lavet utallige FCK blogs, får du nok mig som læser i denne også. Lidt tamt synes jeg dog det er, at du bare har "hugget" interviewet fra andre hjemmesider.Men alt i alt glæder jeg mig til næste update.
Smiley

Det er jeg enig i, men jeg synes alligevel at det er en go' idé og godt at du selv afslører at du har lånt.. Ellers synes jeg at det er en kanon update og glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå ude i Europa.. Suppen virker sikker...  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

fcm-star
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#OPTAKT] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #110: 11 Jul 2007, 16:11 »

God update og blog. Jeg er fast læser. Hvornår kommer næste update?
Logged

Arsenal!

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#OPTAKT] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #111: 11 Jul 2007, 18:03 »

Fantastisk update, men jeg rejser på ferie nu Wink
Ses i hele 12 dage!
Takker... Smiley
Så må du have en super ferie!

God update, men blev dog lidt chokeret da jeg så overskriften.. Nice så lang den er, og selvom du nu har lavet utallige FCK blogs, får du nok mig som læser i denne også. Lidt tamt synes jeg dog det er, at du bare har "hugget" interviewet fra andre hjemmesider.
Men alt i alt glæder jeg mig til næste update.
Smiley
Hvorfor blever du chokeret da du så overskriften?
Men skønt du endnu engang er fast læser... Wink
Hm, ved godt det måske er lidt tamt, men synes det var oplagt at bruge det, når nu de var til rådighed... Wink

God update. Underligt, Silber skiftede også til Lazio i mit spil.
hehe, fedt Smiley hvordan har han klaret det der?

Det er jeg enig i, men jeg synes alligevel at det er en go' idé og godt at du selv afslører at du har lånt.. Ellers synes jeg at det er en kanon update og glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå ude i Europa.. Suppen virker sikker...  Thumbs Up
Som sagt synes jeg det var oplagt at bruge interviewet, men skal nok lade være en anden gang... Wink
Jeg glæder mig også til den nye sæson, for holdet ser rigtig godt ud!

God update og blog. Jeg er fast læser. Hvornår kommer næste update?
Hmm, det ved jeg ikke rigtig... Wink Men godt med endnu en fast læser!

Tak til alle jer der følger med Wink dog vil jeg gerne have en flere kommentarer Opstemt da gerne en eller to ang. det interview med træneren Wink

Hmm, skal møde Randers i Super Cuppen igen, så tror der er en fejl i spillet, derfor har jeg valgt at kalde den kamp for en træningskamp Wink
« Seneste Redigering: 11 Jul 2007, 18:05 af Berendt » Logged


Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#OPTAKT] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #112: 11 Jul 2007, 18:09 »

Takker... Smiley

hehe, fedt Smiley hvordan har han klaret det der?
Han er ikke skiftet endnu, men har accepteret deres kontraktudspil. Umiddelbart kan jeg ikke forestille mig, at han bliver den helt store stjerne i Serie A.
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#OPTAKT] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #113: 11 Jul 2007, 18:23 »

God læsning..
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#OPTAKT] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #114: 11 Jul 2007, 22:36 »

15. – 23. juli 2007



Randers løb med sejren
Søndag den 15. juli 2007

Dong SuperCup

Randers (1s) - (1) FC København

1-0 K. Johansen, 11’
1-1 M. Nordstrand, 45’


Publikum: 42.170 i Parken
Dommer: Michael Svendsen
FCK’s bedste: William Kvist (7)

Startopstilling: J. Christiansen – D. Boskailo, M. Gravgaard, M. Zanka Jørgensen, O. Wendt – W. Kvist – L. Mokoena, H. Nørregaard, D. Biseswar – L. Qvist, M. Nordstrand (Bænken: F. Vang Larsen, N. Jensen, J. Grønkjær, M. Allbäck)
Det var ikke det stærkeste FCK mandskab der blev sendt på banen, og man kunne godt mærke på dem, at de lige var kommet hjem fra en hård træningslejr. Omvendt virkede Randers godt tændte, og kom fortjent foran efter godt 10 minutter. Det var med til at vække københavnerne en smule, og i halvlegens overtid var det nyindkøbet, Morten Nordstrand, der bragte balance i regnskabet.
Andenhalvleg blev en kedelig affærer, og selvom FCK havde sendt Marcus Allbäck og Jesper Grønkjær på banen i pausen, kom de aldrig foran. I stedet løb Randers med sejren efter en spændende straffesparkskonkur rence, hvor Marcus Allbäck var den eneste der brændte.



FCK er favoritter
Mandag den 16. juli 2007


To dage før SAS ligaens start, kom Totalbet.com med deres odds på hvem der bliver danske mestre.
Favoritterne var FCK med odds 2.00. De øvrige favoritter er Brøndby odds 2.75, AaB odds 7, Esbjerg odds 11, Viborg odds 17 og Randers odds 26.
Hermed er FC København storfavoritter, og bookmakeren vurderer at rigtig meget skal gå galt, før de ikke ender i toppen.

FC Københavns træner havde følgende kommentar:
- ”Jeg er enig i, at vi har et rigtig godt hold, men spillerne må hellere ikke begynde at tage for let på det. Det er vigtigt at vi er koncentreret hver gang,  og altid gå på banen for at give os 110 %!”

På onsdag bliver de første kampe spillet, og her skal FC København tage i mod oprykkerne fra Lyngby, der sidste sæson blev nummer 2 i Viasat Sports Divisionen.

Lyngbys Kasper Hjulmand tvivler dog på FC København:
- ”Jeg tror FCK får svært ved at forsvare deres titel. Alle vi slå de forsvarende mestre, og det gælder også os på onsdag. Samtidig tvivler jeg på om Nicolaj Berendt er klar til opgaven.”


Lyngby budt velkommen
Onsdag den 18. juli 2007

SAS Ligaen – runde 1

FC København (4) – (0) Lyngby
1-0 M. Gravgaard, 7’
2-0 N. Jensen, 15’
3-0 M. Nordstrand, 55’
4-0 M. Nordstrand, 68’


Publikum: 30.221 i Parken
Dommer: Michael Svendsen
FCK’s bedste: Michael Gravgaard (9)

Startopstilling: J. Christiansen – C. Andersson, M. Gravgaard, B. Hangeland, N. Jensen – R. Würtz – D. Biseswar, L. Mokoena, J. Grønkjær – M. Nordstrand, M. Allbäck (Bænken: F. Vang Larsen, B. Dahl, M. Laudrup, L. Qvist, M. Antonsson, A. Hutchinson, Aílton)
Mens Nedre C tog i mod Lyngby med en tifo, hvorpå der stod ”Velkommen hjem, Lyngby”, blev spillerne mødt at ligaens nok bedste mandskab på banen. Michael Gravgaard headede bolden i mål til en tidlig FCK-føring, Niclas Jensen scorede på et flot langskud 10 minutter senere, og i andenhalvleg var det den gamle Lyngby-bomber, Morten Nordstrand der hilste på sin gamle klub med to mål. Desværre for FCK blev Rasmus Würtz skadet i andenhalvleg, hvilket betyd at en ung Mads Laudrup kom på banen sammen med Atiba Hutchinson, der kom ind i stedet for Lebohang Mokoena. I pausen var Marcus Allbäck blevet erstattet af Aílton.



FCK skal til Moldova
Onsdag den 18. juli 2007


FCK’s første sten på vejen mod Champions League, skal i Moldova. Det kom i dag frem at FC København, i 2. kvalifikationsrunde i Champions League skal møde Sheriff Tiraspol fra Moldova.
Første kamp skal spilles onsdag den 25. juli i Parken, og den 1. august er der så returopgør i Tiraspol.
Sheriff Tiraspol’s bedste spiller er brasilianeren Leandro, der normalt arbejder på den defensive midtbaneplads, og blandt andet er kendt som en ivrig oplægger.

FC Københavns træner, Nicolaj Berendt havde følgende kommentar til lodtrækningen:
- ”Det skal ikke være en hemmelighed at jeg er glad for denne lodtrækning. Sheriff er et hold vi skal kunne slå, selv på den dårlig dag. Dog skal vi ikke glemme Gorica og FCK, eller David og Goliat, om man vil.”


Overtagelse af Lyngby BK?
Torsdag den 19. juli 2007

I dag kom det fra at en konsortiet, anført af forretningsmanden Anders Windfeld, ville have Henrik Larsen som Lyngby træner, i tilfælde af at deres overtagelse af klubben.
Det kom i dag frem, da Anders Windfeld blev interviewet i en lokal avis.


Randers gjorde det igen
Søndag den 22. juli 2007

SAS Ligaen – runde 2

Randers (2) – (1) FC København
0-1 M. Nordstrand, 4’
1-1 D. Saidhodzha, 10’
2-1 I. Ahmed, 28’


Publikum: 6.239 i Essex Park
Dommer: Michael Bjerre
FCK’s bedste: Morten Nordstrand (7)

Startopstilling: J. Christiansen – C. Andersson, M. Gravgaard, B. Hangeland, N. Jensen – W. Kvist – D. Biseswar, L. Mokoena, J. Grønkjær – M. Nordstrand, M. Allbäck (Bænken: F. Vang Larsen, B. Dahl, M. Laudrup, L. Qvist, M. Antonsson, A. Hutchinson, Aílton)
Hvad der på papiret lignede en overkommelig opgave for FCK endte på værst tænkelige måde. Randers havde stadig selvtillid tilbage efter sejren i Dong SuperCup, og selvom Morten Nordstrand fik FCK foran efter bare 5 minutter, formåede de at lufte sig og komme tilbage før pausen. I pausen blev Atiba Hutchinson sendt på banen i stedet for Lebohang Mokoena, og Aílton kom ind i stedet for Marcus Allbäck, men lige lidt hjalp det, og storfavoritterne tabte skuffende til Randers FC.



Lazio efter Gravgaard
Mandag den 23. juli 2007

Mens også Blackburn, Dortmund og Manchester City skulle være interesseret i den danske forsvarsklippe, Michael Gravgaard, blev Lazio’s ene sportschef, Maurizio Manzini, set sammen med Carsten V. Jensen under onsdagens kamp mod Lyngby.
Ifølge italienske medier skulle Lazio havde brugt lejligheden til at se Michael Gravgaard efter, samt følge deres interesse op med et bud på den stærke dansker. Prisen for forsvarsspilleren skulle ifølge samme medie ligge på omkring 30 millioner kroner.

Lazio har tidligere i år sikret sig FCK højrekant, Michael Silberbauer på en fri transfer efter nytår.


Logged


Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #115: 11 Jul 2007, 22:40 »

God update Berendt, surt med Randers kampene, men sådan kan det jo gå.

BTW, hvornår sender du de der træningsprogrammer?
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #116: 11 Jul 2007, 22:48 »

Rigtig god update!
Fin lodtrækning i CL, men dog lidt ærgeligt med de to nederlag til Randers. Derimod må man sige at Lyngby fik sig en varm velkomst i SAS Ligaen, og Nordstrand får da også scoret et par mål.
KUTGW.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Møller
Gæst
 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #117: 11 Jul 2007, 22:49 »

God update Berendt, en skam med Randers
KUTGW - Sælg Gravgaard nu hvor du kan Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #118: 11 Jul 2007, 23:06 »

God update.. Igen
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: [#10] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #119: 11 Jul 2007, 23:11 »

God update igen igen igen Smiley
Ja, sælg Gravgaard nu hvor du kan - med mindre at han spiller sygt godt? - men det ved jeg jo ikk?

Det er godt nok surt med kampene mod Randers. Men en god lodtrækning i CL

Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010