home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: [#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!  (Læst 35105 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
[#Pause] På evig jagt efter den umulige drøm!
« : 08 Jul 2007, 15:56 »

Så gør jeg comeback!


Efter en pause siden jeg hoppede ud af blogkonkurrencen, har jeg nu fået lysten igen. Uden at det kommer bag på så mange, så er det med FCK jeg starter op igen. Dog er der nogen regler jeg har sat, som jeg så skal forsøge at overholde. For det første må jeg ikke købe spillere til førsteholdet i første sæson. Der må kun hentes ungdomsspillere, og det må ikke tage dem mere en 1½ time at komme til træning, forstået på den måde, at hvis en spiller bliver hentet i en klub, må der max. være 1½ times transporttid fra den by han blev hente i til Peter Bangsvej. Den regel har jeg lavet for at beholde noget af realismen i spillet, og så også fordi jeg spiller med en future-update, så alle de handler FCK har foretaget i virkeligheden falder på plads efter første sæson.
For at første sæson ikke skal tage for meget tid af bloggen, har jeg valgt at spillet først skal starte i Marts 2007, altså når den svenske sæson går i gang. Der med er der kun et par måneder tilbage af den første sæson i Danmark!

Håber der er en masse der vil læse med!, i hvert fald velkommen til!

FORZA FCK, Berendt!



Informationer om spillet
Spilversion : 7.0.2
Database : FreakUP Future 1.3
Valgte ligaer : Danmark, England, Finland, Island, Italien, Norge, Spanien, Sverige, Tyskland
Starts dato : Marts 2007
Load alle spillere fra : Brasilien, Færøerne, Sydafrika



Indholdsfortegnelse:
[#01] Ståle Solbakken stopper
[#02] Talentjagten
[#03] Norsk samarbejde
[#04] Jagten på en backspiller
[#05] Svensk landsholdsspiller til FC København
[#06] Jagten på Brøndby! (Del 1)
[#07] Jagten på Brøndby! (Del 2)
[#08] Optakt til pre-sæson
[#09] Optakt til efteråret 2007
[#10] 15. - 23. juli 2007
[#11] 24. juli - 1. august 2007
[#12] 2. – 15. august 2007
[#13] 16. – 23. august 2007
[#14] 24. – 31. august 2007
[#15] 1. – 15. september 2007
[#16] De unge Løver slog til
[#17] Endelig tabte FC København
[#18] Pointdeling i Tyrkiet


« Seneste Redigering: 25 Jul 2007, 19:07 af Berendt » Logged


Niko
Gæst
 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #1: 08 Jul 2007, 15:58 »

Cool, men den regel med 1½ time, det vil så sige at du ikke må købe spillere fra Aab fx ikke? Wink
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #2: 08 Jul 2007, 15:59 »

Fedt du er tilbage berent.... glæder mig til at høre mere.!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #3: 08 Jul 2007, 16:05 »

Cool, men den regel med 1½ time, det vil så sige at du ikke må købe spillere fra Aab fx ikke? Wink
Det vil det lov... Men kan så købe fra Roskilde, Helsingør, Lyngby, Købe, Malmö og Næstved (tror jeg)...

Fedt du er tilbage berent.... glæder mig til at høre mere.!
Tak Wink dog ved jeg ikke hvornår der kommer mere... Smiley
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #4: 08 Jul 2007, 16:07 »

Det vil det lov... Men kan så købe fra Roskilde, Helsingør, Lyngby, Købe, Malmö og Næstved (tror jeg)...

Det ville faktisk være urealistisk, eller er det bare i første sæson at denne regel er der? Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #5: 08 Jul 2007, 16:08 »

Det ville faktisk være urealistisk, eller er det bare i første sæson at denne regel er der? Smiley
Reglen er også for de andre sæsoner... Regner jeg med... husk dog på at den kun gælder ungdomsspillere... Wink
Logged


Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #6: 08 Jul 2007, 16:21 »

syg regl

medmindre det kun gælder ungdomsspiller

iøvrigt kan du vel osse hente fra FCN og Brøndby(kender ikke lige geografien)
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Niko
Gæst
 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #7: 08 Jul 2007, 16:22 »

Reglen er også for de andre sæsoner... Regner jeg med... husk dog på at den kun gælder ungdomsspillere... Wink
Nååååååååååååår, min fejl  Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #8: 08 Jul 2007, 16:35 »

syg regl

medmindre det kun gælder ungdomsspiller

iøvrigt kan du vel osse hente fra FCN og Brøndby(kender ikke lige geografien)
Det gælder kun ungdomsspillere... Wink og jo, jeg kan også hente fra FCN og Brøndby... Wink

Nååååååååååååår, min fejl  Smiley
Det er da bare helt i orden... Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #9: 08 Jul 2007, 17:01 »

Ståle Solbakken stopper!
Mandag den 5. marts 2007


Det var en meget chokeret presse der tog i mod FC Københavns nye træner, 29’årige Nicolaj Berendt.

Ingen havde før hørt om den unge nordsjællander, der nu skulle til at lede FCKs førstehold, efter Ståle Solbakken, der havde valgt at tråde tilbage grundet personlige årsager.
FCK ligger pt. nummer 3 i SAS ligaen bare 4 point efter topholdet Brøndby. I foråret havde Ståle ellers succes i Champions League, hvor det blev til en flot tredje plads efter Werder Bremen og Roma, men foran spanske Valencia. Det havde givet deltagelse i UEFA Cuppen, hvor hollandske Ajax havde slået FCK ud med samlet 4-2, efter FCK ellers flot havde vundet i Amsterdam.
I pokalturneringen var de stadig med, og skal i kvartfinalen møde HIK.

- ”Jeg er selvfølgelig ked af, at jeg må forlade København allerede, men der er opstået nogle personlige problemer, som jeg helst ikke vil ind på, som gør at jeg er nød til at trække mig. Jeg har flere gange snakket med Nicolaj, og jeg er sikker på at han, trods hans manglende rutine, har idéerne og talentet til at lede holdet videre! Han har i hvert fald min tillid, og han ved at jeg nok skal støtte ham i det omfang jeg får mulighed for det,” sagde en med føleslaget Ståle Solbakken til den fremmødte presse.

Flemming Østergaard var også ked af Ståle Solbakkens afsked:
- ”Det er sørgeligt at vi må sige farvel til en af de bedste trænere klubben har haft. Ståle har gjort meget for klubben, og det er vi ham taknemmelige for. Samtidig skal Nicolaj også vide at han har vores fulde støtte, og med det forarbejde Ståle og Carsten (V. Jensen, red.) har gjort med hensyn til indkøb, så ser det ikke helt skidt ud for fremtiden! Nu skal Nicolaj bare forsøge at hente Brøndby i tabellen.”

- ”I Ståle har klubben mistet en dygtig træner, men jeg vil dog forsøge at gøre mit for at savnet ikke bliver for stort. Lige nu har jeg to opgaver; Brøndby skal hentes i ligaen, og vi skal helst i Pokalfinalen! Som Flemming sagde, så ser det rigtig godt ud med indkøb i sommerpausen, dog mangler vi stadig en afløser til Lars Jacobsen, og det er her jeg vil ligge min fokus i sommerpausen. Samtidig vil jeg også forsøge at lokke nogen af de københavnske talenter til klubben, så vi på den måde sikre os i fremtiden,” lød det fra FCKs nye, og ambitiøse, træner, Nicolaj Berendt.

« Seneste Redigering: 08 Jul 2007, 17:05 af Berendt » Logged


Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #10: 08 Jul 2007, 17:08 »

Fedt med en ny FCK blog, men du har noget at leve op til. Her snakker jeg ikke kun i forhold til dine tidligere blogs, men også Allbacks særdeles femragende FCK blog, som jo også kører i øjeblikket.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#01] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #11: 08 Jul 2007, 17:50 »

Tjaah... Måske... Wink men tror kun det bliver det første der bliver et 'problem'... Læs her
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#01] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #12: 08 Jul 2007, 17:54 »

Tjaah... Måske... Wink men tror kun det bliver det første der bliver et 'problem'... Læs her

Haha genialt Opstemt
Synes også at Allbacks blog mindede meget om dine Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #13: 08 Jul 2007, 17:57 »

Fedt med en ny FCK blog, men du har noget at leve op til. Her snakker jeg ikke kun i forhold til dine tidligere blogs, men også Allbacks særdeles femragende FCK blog, som jo også kører i øjeblikket.


Tørret!  Grin Tunge
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#Intro] På evig jagt efter den umulige drøm!
« Svar #14: 08 Jul 2007, 18:00 »

Tørret!  Grin Tunge

Hmm jeg blev også tørret... Forlegen
Vidste du det Cesc?
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010