home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#10] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: [#10] Ståles drenge, et skandinavisk storhold  (Læst 17769 gange)
Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #75: 06 Jul 2007, 11:24 »

Den her blog blir bedre og bedre... FORZA FC WTG... Wink ... du kan sgu godt tæve Valencia... Wink
Jeg er helt enig, det er en af de bedste blogs herinde i øjeblikket.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #76: 06 Jul 2007, 11:27 »

Det er ihvertfald det helt rigtige hold!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #77: 06 Jul 2007, 11:35 »

Der er vi uenige Rullende Øjne
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #78: 06 Jul 2007, 11:36 »

Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #79: 06 Jul 2007, 12:17 »

Puha Valencia den er sku ikk sjov, men om ikk andet kommer du med i UEFA cuppen.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #80: 07 Jul 2007, 15:18 »

De fleste der har læst mine FCK-blogs her på tiden, så må vide at man godt kan lave store resultater med FCK... Wink Så mon ikke det kan ske igen? Jeg tror på det! Peace
Logged


Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #81: 07 Jul 2007, 17:42 »

Jeg både tror og håber. Får vi snart en update?
Logged

Allbäck
Gæst
 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #82: 08 Jul 2007, 13:15 »

Synd det ikke var dig der fik SUV.. han ville have pyntet FCK trøjen på længere sigt! Men alt i alt en glimragende blog..
Jaah, Søren kan måske blive spændende, men jeg ved bare ikke om han er god nok Wink
Men takker Opstemt

Ikke dårtligt med Leon Andreasen, troede faktisk ikke at det var muligt at få ham til Sas-ligaen så tidligt i spillet..  Ubeslutsom    men han må da betegnes som noget af et superkøb efter min mening  Thumbs Up

Desværre ser det ikke ud til at blive til CL bold for FCK i denne sæson. Valencia må vel være en for god en modstander.. men med lidt held og taktisk snilde kan de være at du laver en overraskelse.. Selvom jeg tvivler..  Græder
Regnede jeg heller ikke med, men jeg valgte at forsøge alligevel... og det lykkes så... Wink
og nej, det bliver nok ikke til meget CL bold...

Øv en lodtrækning. At enten Valencia eller dig skal ud gør det slemt for mig Opstemt
Tag dig dog sammen... Wink Hvad kan de der fra Spanien?

Den her blog blir bedre og bedre... FORZA FC WTG... Wink ... du kan sgu godt tæve Valencia... Wink
WTG???.. Peace hehe, jah kan jeg nok godt... må forsøge i hvertfald... Wink

Jeg er helt enig, det er en af de bedste blogs herinde i øjeblikket.
Takker... Wink

Puha Valencia den er sku ikk sjov, men om ikk andet kommer du med i UEFA cuppen.
Jah , UEFA Cuppen er ihvertfald sikker... Wink

Jeg både tror og håber. Får vi snart en update?
Må jeg jo lige se på... Wink
Logged

Allbäck
Gæst
 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #83: 08 Jul 2007, 13:19 »

Ny taktik = Masser af mål!
Tirsdag d. 1. august 2006



Taktisk træning blev vigtigt
Jeg havde ikke været helt tilfreds med vores spil i denne sæson, så jeg valgte at ligge hovedet i blød, og udtænke en ny taktik, der måske ville få holdet til at leve op til omverdens forventninger.
I stedet for en stabil 4-4-2, med en defensiv midtbanespiller, valgte jeg at kaste mig ud i en 3-5-2, med to defensive midtbanespillere, og en offensiv. Forsvaret ville bestå af to markeringsspillere, og en til at rydde op i mellem dem. De to defensive midtbanefolk skulle forsøge at lukke af for angreb længere fremme på banen. De to kanter skulle ligge og være klar til at angribe, og så bare sende bolde ind i feltet, hvor de to angribere ville få hjælp fra den offensive midtbanespiller. Samtidig skulle vi ved hjørnespark havde 4 spillere stående på kanten af feltet klar til at søge bolden, en mand ved bagerste stolpe, en ved målmanden, og en ved forreste. Planen var så at der skulle sparkes efter forreste, som så sender bolden videre.

SAS ligaen (3)
AGF (4) - (5) FC København
0-1 Aílton, 3'
1-1 P. Graulund, 7'
1-2 Aílton, 10'
1-3 J. Grønkjær, 21'
1-4 M. Gravgaard, 26'
2-4 P. Foldgast, 49'
3-4 P. Sand, str 70'
3-5 Aílton, 84'
4-5 P. Graulund, 88'
O. Budtz udvist, 88'

Kampen mod AGF blev den første kamp hvor den nye taktik blev taget i brug. Man kunne godt se at vi ikke var vant til at spille på den måde, men samtidig formåede vi også at fører vores arbejde på træningsbanen ud på NRGi Park. AGF havde overhovedet ikke regnet med at vi ville spille som vi gjorde, men de kendte også deres besøgstid, og udnyttede den optimalt. En spiller der i særdeleshed formåede at gøre livet surt for århusianerne, var Aílton, der var her, der og alle vegne når vi angreb, og samtidig var han kynisk og scorede på de tre chancer han fik. Rasmus Würtz havde også en god debut og viste flere gange at han var klar til at tage over efter Tobias Linderoth. Selvom stadionet kun var halvt fyldt, tror jeg ikke der var en eneste tilskuere der følte at han havde givet sine penge dårligt ud. Hele 9 mål var det blevet det, og så selvfølgelig Ole Budtz udvisning i de sidste minutter for en håbløs stempling, med begge fødder, på Jesper Grønkjær.

Efter kampen var det Würtz der tiltrak de fleste spørgsmål, blandt andet var der en journalist der mente han havde imponeret i sin første kampe. Hans spørgsmål lød så på hvordan jeg så på hans første kamp for FCK:
- "Jeg har ikke været i tvivl om at Würtz ville være den rigtige afløser for Tobbe, og det synes jeg også han beviste i dag."

Om mandagen kunne man på vores hjemmeside læse at vi havde forstærket vores andethold med flere lovende og spændende spillere. Norske Tommy Høiland og Øyvind Elstad Bekken var hentet i Bryne og Ull/Kisa, mens svenske Rasmus Elm var hentet hos Kalmar FF, og de to sidste spillere, Beran Camili og Jakob Rasmussen var hentet hos henholdsvis Frem og FC Fredericia. Jeg vil mene at alle spillerne på længere sigt vil kunne komme til at begå sig på førsteholdet.

Hilsen, Ståle Solbakken
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#9] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #84: 08 Jul 2007, 13:26 »

Okay 9 mål er fed underholdning.. Men at AGF scorer 4 gange mod FCK er bare ikke godt nok.. Kunne man få lov til at se et SS af din taktik fra FM?

Go' update forresten og glæder mig til at høre mere... KUTGW
Logged

- Veni, vidi, vici -

Allbäck
Gæst
 
Sv: [#9] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #85: 08 Jul 2007, 13:42 »


Det er startopstillingen!...
Det kan godt være der kommer et par updates i dag... Wink
« Seneste Redigering: 08 Jul 2007, 14:03 af Allbäck » Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#9] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #86: 08 Jul 2007, 13:58 »


Det er startopstillingen!...
Det kan godt være der kommer et par updates i dag... Wink
kan ikke gøre den stor ;s
Logged

[Min signatur er for stor]

Allbäck
Gæst
 
Sv: [#9] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #87: 08 Jul 2007, 14:03 »

prøv igen... Wink
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [#9] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #88: 08 Jul 2007, 14:06 »

prøv igen... Wink
Sådan, ser rigtig stærkt ud, Men ked af at Würtz er der. Han er sku AaB'r i mit hjerte.
Men ved du egentlig hvad København har givet for ham ?
Og hvad måtte du slippe i spillet ?
Logged

[Min signatur er for stor]

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#9] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #89: 08 Jul 2007, 14:07 »

Sikke mange mål mod Ågf Shockeret
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010