home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#10] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: [#10] Ståles drenge, et skandinavisk storhold  (Læst 17765 gange)
Allbäck
Gæst
 
Sv: [#7] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #60: 05 Jul 2007, 17:52 »

hva synes du så om det jeg har skrevet hidtil... Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#7] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #61: 05 Jul 2007, 17:54 »

Jeg synes det er fedt du formår at skrive så meget per kamp! Smiley
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#7] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #62: 05 Jul 2007, 17:58 »

Kunne det mon være Leon Andreasen som er på vej til København?
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#7] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #63: 05 Jul 2007, 17:59 »

Og forresten, tillykke med det gode resultat i CL.
Logged

Allbäck
Gæst
 
Sv: [#7] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #64: 05 Jul 2007, 18:14 »

Jeg synes det er fedt du formår at skrive så meget per kamp! Smiley
Takker, men ved ikke om det forsætter på den måde... Smiley

Kunne det mon være Leon Andreasen som er på vej til København?
Og forresten, tillykke med det gode resultat i CL.
Kan ikke udtale mig om hvem der skriver under... og takker... Mere om CL i næste update... Wink
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#7] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #65: 05 Jul 2007, 18:34 »

Takker, men ved ikke om det forsætter på den måde... Smiley
Kan ikke udtale mig om hvem der skriver under... og takker... Mere om CL i næste update... Wink
Hvornår kan vi forvente den Rullende Øjne
Logged

Allbäck
Gæst
 
Sv: [#7] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #66: 05 Jul 2007, 18:34 »

jah, den er klar Peace venter bare lidt... for hvem siger der er nogen er vil læse den... Opstemt
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#7] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #67: 05 Jul 2007, 18:38 »

jah, den er klar Peace venter bare lidt... for hvem siger der er nogen er vil læse den... Opstemt

Jeg vil gerne Rullende Øjne Men jeg kan godt forstå hvis du venter lidt.
Logged

Allbäck
Gæst
 
Sv: [#7] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #68: 05 Jul 2007, 18:54 »

Vil i hvertfald gerne vente til jeg har den næste update klar... Wink
Logged

Allbäck
Gæst
 
Sv: [#7] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #69: 05 Jul 2007, 19:21 »

Langt fra optimalt!
Fredag d. 28. juli 2006



Estadio Mestalla

Det så sjovt ud! Der var to journalister ude og se vores træning fredag formiddag, mens Flemming og Carsten holdt pressemøde i Parken. Journalisternes telefoner ringede næsten samtidig, og nyheden kom tydeligvis bag på dem. Leon Andreasen havde hertil formiddag underskrevet en 3'årig aftale med klubben. Dog ville han først tiltråde efter denne sæson, da han i år var udlejet til Mainz.

Efter træningen kom de to journalister så hen til mig, med et hav af spørgsmål omkring Leon. Den ene mente at der nu var for meget kamp om pladsen på den defensive midtbane, da jeg ville komme til at råde over Würtz, Johan (Arneng, red.) og Pontus (Wernbloom, red.).
- "Jeg tvivler ikke på at jeg kommer til at have fire klasse spillere, men samtidig skal du huske på at Leon også kan spille i forsvaret. Og så kan konkurrence ikke skade nogen."

Senere på fredagen fik jeg en dårlig nyhed. UEFA havde trukket lod til 3. kvalifikations runde i Champiosn League, og hvis vi gik videre ville vi løbe ind i spanske Valencia. Langt, LANGT fra den optimale modstander, men jeg var klar til at forsøge noget taktisk, og måske overraske. Det ville blive svært, men vi ville helt sikkert forsøge at spille vores chance.

Alt for i dag, Ståle Solbakken
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #70: 05 Jul 2007, 21:46 »

Synd det ikke var dig der fik SUV.. han ville have pyntet FCK trøjen på længere sigt! Men alt i alt en glimragende blog..

Nye ansigter og Super Cup
Søndag d. 16. juli 2006



Ulrich Vinzents

Efter træningslejren til Spanien, var jeg ikke i tvivl længere. Vores trup var ikke god nok, og jeg var nød til at finde de nødvendige forstærkninger. Især højreback-pladsen var ikke godt nok besat. Og selvom Johan Arneng er en dygtig spiller, skal der også hentes mindst en midtbanespiller mere.

Det skete også. Ved et pressemøde fredag den 14. juli blev tre nye spillere præsenteret.
Den første var Ulrich Vinzents, der var hentet i Malmö FF. Den 29'årige danske back, har blandt andet spillet for Lyngby, Køge, FC Nordsjællan og OB. En rutineret alder, som godt kunne blive vores nye højreback.
- "Jeg sagde 'ja' til FCK, fordi det er en storklub. Klubbens går efter at vinde hver gang, og det tiltalte mig meget. Samtidig ser jeg frem til igen at spille i SAS ligaen", kom det fra Ulrich ved pressemødet.

Den næste spiller der blev præsenteret var endnu en højreback, men en svensk af slagsen. 19'årige Mikael Lustig skiftede til os fra svenske GIF Sundsvall. Han er pt. på det svenske U/21-landshold, og de svenske medier spår ham en stor fremtid.
- "Mikael er en rigtig spændende spiller, desværre er han dog skadet for tiden, men jeg regner med vi snart får ham at se i aktion," lød kommentaren fra Carsten V. Jensen.

Dagens sidste præsentation var også af en svensk U/21-landsholdsspiller, nemlig 20'årige Pontus Wernbloom, som blev hentet i IFK Göteborg.
- "Jeg kan kun slutte mig til de to andre: som en være anden skandinavisk fodboldsspiller, er jeg stolt over at få muligheden for at prøve mit talent på højeste plan. Især gælder jeg mig til at spille Champions League!," sagde den unge svensker.

Tre gode spillere var hentet, og jeg kunne så småt begynde at slappe lidt af. I alt havde tre spillede kostet lige omkring 15 mio til sammen, hvilket jeg vil mene er en ganske fornuftig pris. Ulrich havde bundet sig 2 år, Mikael i 3, og Pontus frem til 2010.
Super Cup
Randers (2) - (1) FC København
0-1 M. Allbäck, 7'
1-1 S.U. Vestergaard, 28'
2-1 K. Johansen, 61'

Randers havde brugt deres sommerpause fornuftigt. Kevin Stuhr Ellergaard var hentet i Tyskland, mens vores egen Jeppe Brandrup var taget derover, og til sidst var Søren Ulrik Vestergaard ankommet fra Silkeborg, og netop de to sidstnævnte spillere skulle vise sig at få betydning. Vi lagde ud med godt pres, og Allbäck sendte os foran. Herefter kom Randers tilbage i kampen, først udlignede Vestergaard, og så lagde Brandrup op til Karsten Johansens mål i anden halvleg. Selvom vi presse Randers helt i bund i slutningen af kampen, fik vi ikke scoret ydeligere.

Efter kampen kom en journalist hen for at få en kommentar, men jeg ønskede ærligt talt ikke svare på hvordan jeg synes det var gået i dag.

Skuffede hilsner, Ståle Solbakken

Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #71: 06 Jul 2007, 11:11 »

Ikke dårtligt med Leon Andreasen, troede faktisk ikke at det var muligt at få ham til Sas-ligaen så tidligt i spillet..  Ubeslutsom    men han må da betegnes som noget af et superkøb efter min mening  Thumbs Up

Desværre ser det ikke ud til at blive til CL bold for FCK i denne sæson. Valencia må vel være en for god en modstander.. men med lidt held og taktisk snilde kan de være at du laver en overraskelse.. Selvom jeg tvivler..  Græder
« Seneste Redigering: 06 Jul 2007, 11:22 af Guldbrand » Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #72: 06 Jul 2007, 11:13 »

Øv en lodtrækning. At enten Valencia eller dig skal ud gør det slemt for mig Opstemt
Logged

Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #73: 06 Jul 2007, 11:17 »

Leon Andreasen er klasse, jeg har også lige købt ham i mit FCK spil.
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#8] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #74: 06 Jul 2007, 11:22 »

Den her blog blir bedre og bedre... FORZA FC WTG... Wink ... du kan sgu godt tæve Valencia... Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010