home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [#10] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: [#10] Ståles drenge, et skandinavisk storhold  (Læst 17759 gange)
Allbäck
Gæst
 
[#10] Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« : 01 Jul 2007, 22:20 »

Informationer om spillet
Spilversion :7.0.2
Database :FreakUP Future 1.2
(med rettelser. Alle
handler er gennemført
fra start, op- og
nedrykninger i Danmark.)
Valgte ligaer :Danmark, Sverige,
Norge, England,
Spanien, Italien
og Tyskland
Load alle spillere fra :Island, Færøerne,
Brasilien, Sydafrika
Velkommen til min blog


Jeg har længe gået og overvejet at starte en blog, og nu sker det så.
Hvilken klub jeg skal være, det ved jeg ikke endnu. Så ved jeg heller ikke helt i hvilket land jeg skal starte, så har valgt lidt blandet.
Som sagt har jeg ændret mest i den danske liga, så tror det er der jeg ender med at starte. Især fordi der er flere klubber der har foretaget nogen spændende handler. Og med flere af klubberne skal der også arbejdes med at hente de sidste spillere, så truppen er klar til en ny sæson.

God læselyst, 'Allbäck'
« Seneste Redigering: 08 Jul 2007, 14:19 af Allbäck » Logged

S!mon
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ny blog på vej
« Svar #1: 01 Jul 2007, 22:41 »

Glæder mig, det lyder interrasant Opstemt
Logged

Kaninen skal dominere verden!
             (\__/)
             (O.o )
             (> < )

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ny blog på vej
« Svar #2: 01 Jul 2007, 22:45 »

Hejsa Allbäck!

Velkommen til siden! Glæder mig til at se hvilket hold du starter op med og skriver en blog om!
Logged

Allbäck
Gæst
 
Sv: Ny blog på vej
« Svar #3: 01 Jul 2007, 22:47 »

Glæder mig, det lyder interrasant Opstemt

Håber jeg da også at det bliver
Hejsa Allbäck!

Velkommen til siden! Glæder mig til at se hvilket hold du starter op med og skriver en blog om!
Tak Kimu... Men tror ikke det bliver den store overraskelse, hvem jeg vælger at starte op med...  Ubeslutsom
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: Ny blog på vej
« Svar #4: 01 Jul 2007, 22:47 »

Jeg ved det allerede ! Smiley
Logged

Allbäck
Gæst
 
Sv: Ny blog på vej
« Svar #5: 01 Jul 2007, 23:36 »

Gensyn med drengene
1. juli 2006


Det var en fornøjelse at vende tilbage fra ferie, og mødes med drengene igen. Jeg havde savnet dem.
Den første træning gik fint, og vi fik de sidste informationer om den kommende træningslejr til Spanien på plads. 25 spillere skulle med, og jeg må nok indrømme at truppen pt. ikke er lige så stærk som den jeg sendte på ferie.
Bl.a. er vores anfører Tobias Linderoth rejst til Tyrkiet, Lars Jacobsen er taget til Tyskland, og Jeppe Brandrup er rejst til Randers. Det betyder at der skal findes en ny motor til midtbanen, samt en ny højreback før turneringen går igang. Dog er der hentet to forsvarsspillere, Mikael Antonsson er hentet i Grækenland, mens Mathias "Zanka" Jørgensen er hentet på den anden side af Carlsberg-tribuen. Jeg havde brugt det meste af min ferie på at undersøge muligheden for at købe nogen forskellige spillere, og sammen med Carsten V. Jensen, havde vi en plan klar. Den måtte bare ikke slå fejl.
Med hensyn til vores træningslejr, ventede der fire kampe. Det var fire spanske modstandere, Elche, Albacete, Cádiz og Málaga.

Drengene efter dagens løbetur

Efter dagens træning fik jeg en hyggelig snakke med Flemming Østergaard, der ville forhører sig om hvordan det så ud med nye spillere, og om jeg havde nogen spændende i ærmet. Jeg svarede ham at jeg havde afleveret en liste med nogle spændende emner fra Skandinavien, og at jeg spændt afventede hans iagtagelser af de enkle spillere.
Flemming havde igår haft en samtale med Per Andersen, som jeg nok skulle regne med snart ville være klar til at hjælpe Lars Højer med at spejde spillere.

Alt fra nu, Ståle Solbakken
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #6: 01 Jul 2007, 23:49 »

Kanon Start.. Jeg er hooked.. Mere... Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

AMRDK
Gæst
 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #7: 01 Jul 2007, 23:52 »

God blog !
Glæder mig til at se de nye forstærkninger !
Jeg er fanget som læser.
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #8: 01 Jul 2007, 23:59 »

Update !!! Smiley

Syntes bloggen er helt kanon !
Logged

Allbäck
Gæst
 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #9: 02 Jul 2007, 00:07 »

Kanon Start.. Jeg er hooked.. Mere... Rullende Øjne
Takker.. der skal nok komme mere, men tror først det bliver i morgen, for skal snart i seng...

God blog !
Glæder mig til at se de nye forstærkninger !
Jeg er fanget som læser.
Update !!! Smiley

Syntes bloggen er helt kanon !
Igen, tak. Og godt du er fanget Wink Og som sagt kommer der ikke update før i morgen
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #10: 02 Jul 2007, 00:09 »

Det er en rigtig god intro  Thumbs Up
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Allbäck
Gæst
 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #11: 02 Jul 2007, 01:38 »

Turen til Spanien
Onsdag d. 12. juli 2006


Træningslejren til Spanien gik fint, hvis man da ser bort fra det sportslige. Jeg vil derfor vælge at se på det positive, den danske presse kom lidt på afstand, næsten, og vi fik hentet en spiller til klubben.

Elche (1) - (1) FC København

Kampen skulle blive vor første efter sommerferien, og det var tydeligt at se. Vi havde svært ved at finde hinanden, og vores unge højreback, Mathias 'Zanka' Jørgensen havde det meget svært, og fik rødt kort i slutningen af kampen. Lasse Qvist scorede et flot mål efter at Marcus Allbäck fik forlænget bolden.

Efter kampen kom en dansk journalist hen for at hører hvordan det så ud med indkøbende, og  han ville vide om der var hold i de rygter om at klubben forhandlede med Martin Andresen fra Brann. Som altid nægtede jeg at udtale mig.
- "Jeg ønsker ikke at kommenterer hvem klubben forhandler med, men du skal nok blive inviteret, hvis der bliver holdt pressemøde."

Spillet var ikke optimalt


Albacete (3) - (1) FC København

Endnu en gang viste vi at vi ikke var klar til den nye sæson. Vi leverede en pinlig præstation, og det eneste højdepunkt, var da Allbäck scorede første halvlegs eneste mål. Zanka spillede en bedre kamp, mens Jesper Christiansen var skuffende.

Endnu engang den samme danske journalist efter mig, denne gang var det med hensyn til højreback-pladsen, og om ikke Martin Albrechtsen var på vej hjem. Endnu engang måtte jeg svare netrault.
- "Du ved jeg ikke kommenterer sådan nogle ting, og du får heller ikke svar denne gang, men som jeg sagde sidst: du skal nok få en invitation, hvis der bliver holdt pressemøde."

Cádiz (1) - (0) FC København

Vi tabte igen, og jeg var endnu engang ikke tilfreds, overraskende nok. Flere af de unge havde fået chancen i anden halvleg, og det kunne ses. Spanierne spillede os i perioder ud af banen. Hvis der skal fremhæves noget positivt, må det være Jesper Grønkjær, der gennem hele kampen var udforderne, og ikke holdt sig tilbage fra at prøve noget kreativt.

Denne gang valgte jeg at komme journalisten i forekøbet, og min kommentar til ham, kom tydeligt bag på ham.
- "Tag hjem på dit hotelværelse, og tjek din mail."
Jeg vidste hvad der ventede ham. Flemming Østergaard og Carsten V. Jensen havde før kampen bedt kontoret i København, om at indkalde til pressemøde på vores spanske hotel aften after kampen mod Cádiz. Vi havde fat en en forstærkning.

Johan Arneng

Aftens pressemøde gik godt. Vi havde hentet den svenske midtbanespiller Johan Arneng hos Djurgården. En 27'årig arbejdsmand til midtbanen, som vi havde fået realtivt billigt. Han har blandt andet spillet i Italien, og har også opnået 2 svenske landskampe.
Til pressemødet var han glad for at være kommet til klubben:
- "Jeg er selvfølgelig stolt over at være kommet til FCK. Det er Nordens største klub, og at deres ambitioner er store, var med til at få mig overtalt. Jeg er kommet til klubben for at vinde!"

Jeg var også godt tilfreds:
- "Johan er en dygtig spiller, der altid giver sig fuldt ud, og arbejder alle 90 minutter. Vi havde mulighed for at hente Johan billigt, og da jeg længe har holdt øje med ham, var jeg ikke i tvivl. Han skal nok komme til at klare sig godt her i klubben."

Hvad vi præcis gav for Johan, kan jeg selvfølge ikke sige, men flere danske og svenske medier, mente at overgangssummen var på mellem 6,75 og 7,5 mio. Aftalen med Johan er frem til sommeren 2009.

Málaga (1) - (3) FC København

Godt nok var vi bagud ved pausen, men alligevel spillede vi en god kamp. Vi var i flere perioder bedre end Málaga, men manglede flere gange det nødvendige held. Atiba Hutchinson var manden, der i midtbane af anden halvleg fik bragt balance i regnskabet, og kort før tid var det Erton Fejzullahu der sendte os foran, og i overtiden lukkede Atiba kampen med sit andet mål.

Heller ikke denne gang fik jeg fred. Den danske journalist var igen på plads efter kampen, og ville vide hvorfor ny indkøbte Johan Arneng kun fik de første 45 minutter på banen.
- "Johan var træt, og bad selv om at komme ud i pausen. Det samme galt de andre spillere der blev skiftet ud. Du må tænke på at vi har været her i 10 dage, og at vi har spillet 4 kampe."

Selvom vi kun havde vundet en kamp, var humøret højt på hotellet, og jeg var på den måde sikker på at turen ihvertfald havde været en social succes.

Farvel til Spanien, Ståle Solbakken
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #12: 02 Jul 2007, 01:46 »

Flot blog-debut Smiley
Mange har svært ved at få det til at hænge sammen, men du formår at gøre det overskuelligt og let læseligt... Måske en anden skrift, det ville ikke være af vejen, men eller KUTGW Peace
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #13: 02 Jul 2007, 08:18 »

Tak for katten, stik du bare en pind i øjet på mig - hvor er det her en fantastisk blog   Opstemt

Elegant stillet op, meget flot sprog og så virker bloggen også "levende", Forsået på at den er så realistisk skrevet at det er noget man sagtens kunne forestille sig ske. 

Men da du jo er FCK, så ønsker jeg dig alt mulig uheld, og masser af nederlag i fremtiden, og en nedrykning ville ikke være helt hen i vejret crazy   Peace


Keep up the god work, for aldrig har en blog fanget mig så godt som den her har indtil videre..   Thumbs Up
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ståles drenge, et skandinavisk storhold
« Svar #14: 02 Jul 2007, 10:36 »

God Blog ! Følger interesseret med! Smiley
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010