home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (-)VALENCIA
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (-)VALENCIA  (Læst 33200 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #90: 24 Jun 2007, 00:55 »

Er der stemning for et SS af stillingen og andre ting og sager? Wink
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #91: 24 Jun 2007, 01:03 »

Ja en stilling af sæsonen hidtil Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #92: 24 Jun 2007, 01:12 »

Ja en stilling af sæsonen hidtil Smiley

Jamen, så løfter jeg sløret for stillingen, samt et SS af en af mine andre store angrebs talenter.



Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #93: 24 Jun 2007, 01:15 »

Jamen, så løfter jeg sløret for stillingen, samt et SS af en af mine andre store angrebs talenter.




Tak ! Han ser lovende ud ham Casale Hævet Øjenbryn
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #94: 24 Jun 2007, 01:36 »

David Villa har også vundet en pris mere, men den skriver jeg ikke update om.
Det er: Årets fodboldspiller I verdenen! Wink
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #95: 24 Jun 2007, 01:44 »

David Villa har også vundet en pris mere, men den skriver jeg ikke update om.
Det er: Årets fodboldspiller I verdenen! Wink
Imponerende !
Logged

Aabrune
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #96: 24 Jun 2007, 09:27 »

Jamen, så løfter jeg sløret for stillingen, samt et SS af en af mine andre store angrebs talenter.





Rigtig fed blog, har fulgt den nøje indtil videre.
Har du evt link til dit skin? Grin
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #97: 24 Jun 2007, 10:30 »

Rigtig fed blog, har fulgt den nøje indtil videre.
Har du evt link til dit skin? Grin

Heha, jo - der er faktisk mange som har spurgt mig om det. Her:
http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=4103
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (-)VALENCIA
« Svar #98: 24 Jun 2007, 10:37 »

Flot 2006. Det må jeg give dig. Også et godt indkøb af Gyan, han skal nok blive klasse. KIU Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (-)VALENCIA
« Svar #99: 24 Jun 2007, 10:39 »

Hvad betyder KIU egentlig?
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (-)VALENCIA
« Svar #100: 24 Jun 2007, 10:41 »

Hvad betyder KIU egentlig?

Keep it up.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (-)VALENCIA
« Svar #101: 24 Jun 2007, 10:49 »

Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (-)VALENCIA
« Svar #102: 24 Jun 2007, 12:35 »

Update om 10 minutter! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (-)VALENCIA
« Svar #103: 24 Jun 2007, 12:55 »

WELCOME GYAN!


Efter at have købt Asamoah Gyan fra Udinese og Pablo Ledesma fra i Boca. Plus solgt Caneira til Feyonoord. Så skulle vi spille mod Getafe, og det gjorde vi med manér. Allerede efter 10 minutters spil, var evige målfarlige David Villa på spil, et kvarter efter scorede han kampens andet mål. Man skulle hen lige før pausen, også gjorde han det igen, et ægte hattrick af David Villa. Asamoah Gyan kom ind i pausen. 10 minutter inde i anden halvleg, der scorede Güíza fra Getafe og bare 2 minutter efter scorede Redondo, 3-2 stod der nu. Men Asamoah Gyan ville anderledes og han hamrede bolden ind bag en chanceløs Getafe keeper,
det var et fantastisk skud fra 25 meter. En drømmemål i hans debut. Bare 10 minutter efter lavede han stolpe-ind, det blev hans andet mål i kampen, og han sidste. For David Villa ville lige lave hans fjerde mål i kampen og til allersidst skød Casquero et frispark ind bag Cañizares – virkelig god kamp!

Så skulle vi spille mod Levante i Copa del Rey, vi var store favoritter, men ingen på begge hold formået rigtig at komme til nogen chancer, Morientes havde et hovedstød på overliggeren med ellers skete der ikke rigtig noget i denne kamp.

Gimnastic var modstanderen efter 0-0 opgøret, vi sad på spillet hele kampen igennem og havde tonsvis af chancer, men Gimnastic keeper stod som en drøm og der gik ikke et eneste mål ind bag nogle af kampen målmænd, selvom vi burde have vundet 2-0 ca.

Efter de to kedelige uafgjorte kampe, skulle vi spille retur kamp mod Levante, vi var på hjemmebane denne gang og spillede derfor lidt mere offensivt. Det var også smart, for Fernando Morientes scorede sikkert efter 70 minutters spil og David Silva gjorde det samme 10 minutter efter, et virkelig flot mål af David. Vi trak Real Sociedad.

Så var det tid til at møde Racing, de lagde offensivt ud og vores forsvar så rimelig trætte ud. Det resulterede også i at Claudio Lopez kunne score på et flot langskud, som røg lige ind bag den chanceløse Cañizares. Garay fra Racing, sparkede Gyan, da han ellers ville have scoret, så der blev dømt straffespark og David Villa udnyttede sikkert muligheden, derfor kom vi på 1-1.
I anden halvleg, skete der ikke ligeså meget. David Villa fik scoret i det 60 minut, et flot mål hvor han lobber bolden over målmanden og 15 minutter efter målet, blev Baraja smidt ud, da han fældede Munitis, rimelig hårdt. 

Så skulle vi spille mod Sevilla, de har haft en mildt sagt, lortesæson, Joaquín var blevet klarmeldt til dagens kamp og han blev man of the match. Vi lagde ud med at spille direkte fodbold, stille, roligt og sikkert. Men Edu fik skadet Renato fra Sevilla, også gik tacklingerne ellers hårdt i gang, der blev rigtig tacklet igennem, det resulterede også i at Daniel Alves måtte forlade banen 30 minutter før tid, men Asamoah Gyan kom ind og han havde speed på i dag, Joaquín driblede forbi alle ude på højrefløjen, trak ind i banen og lagde et indlæg som Gyan skulle løbe på – det gjorde han også og sikkert hamrede han bolden ind bag Palop. Et rigtig flot mål af Gyan, det blev kampens eneste.

Så var det tid til et meget vigtig opgør, det var mod rivalerne Real Madrid, vi lagde utrolig offensivt ud, selvom det var på Bernabeu. Det gik også godt og den tidligere Real Madrid spiller, Fernando Morientes flugtede et knaldhårdt indlæg fra Silva ind i målet, et fantastisk mål. Vi skulle ikke ret lang tid hen, før at David Albelda også fik scoret, i det 24 minut, stod der 0-2. Fantastisk! Men vi blev ved og 7 minutter senere af driblede David Villa, Real Madrid forsvaret og fintede forbi Casillas, så var der frit mål, også kan i selv tænke jer til resten … Robinho fik dog også lov at komme på scoringstavlen, det var midt i anden halvleg, hvor han sikkert skød et flot langskud ind i målet. Det blev kampens sidste og vi vandt 1-3!

Den sidste kamp i denne lange Januar måned, var mod Real Sociedad i Copa del Rey kvartfinalen, vi spillede offensivt, og det gav pote. Angulo scorede efter 34 minutter, det blev kampens eneste mål, et flot ét af slagsen og det var hans første mål i 15 timers fodbold.
Logged

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #104: 24 Jun 2007, 13:04 »

God blog, men du starter mange sætninger med så Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010