home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (-)VALENCIA
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (-)VALENCIA  (Læst 33169 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #60: 22 Jun 2007, 14:16 »

Ja og SS, jeg var bare lige lidt standby, jeg er ved at gennemarbejde en ny taktik.
Der kommer nok 2 updates idag! Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #61: 22 Jun 2007, 14:37 »

Nice Cesc Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #62: 22 Jun 2007, 15:51 »

jeg vil gerne af ss af taktikken med holdopstillinge samt holdinstruktioner

Her er de, de er dog ikke som det normale, da Vicente og Joaquin er blevet alvorligt skadet.
Joaquin = 2 mån.
Vicente = 4 mån.






Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #63: 23 Jun 2007, 20:27 »

Jeg elsker den blog, den er kongelig. Men savner lidt flere updates ellers er den bare KANON
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #64: 23 Jun 2007, 20:29 »

Vil gerne bede om SS på cheng yao.......Tak
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Niko
Gæst
 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #65: 23 Jun 2007, 21:09 »

Updaten er snart klar. Og SS'et kommer snart Wink
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #66: 23 Jun 2007, 21:46 »

godt hold du har der.
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #67: 23 Jun 2007, 21:47 »

Klasse blog Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (AFS)VALENCIA
« Svar #68: 23 Jun 2007, 22:15 »

APPELSINSØNNERNE!


Vi startede hele måneden med en flot 1-0 sejr over Galatasaray, hvor Angulo, var den eneste mand som kom på måltavlen, et flot mål, rigtig flot mål!

Den næste kamp mod Betis, var også en stor succes, efter 17 minutter, kom David Villa sikkert på scoringstavlen, med et flot hug fra 20 meter.
Midt inden i anden halvleg, var Valencias nummer 7 på spil igen, og han fik scoret endnu engang. I det allersidste minut, blev Joaquín skadet, og han kan ikke spille fodbold i 4 måneder.

Vi skulle spille retur kamp mod Fundacion Logronés, denne gang var det på hjemmebane, så stjernerne var med for at underholde tilskuerne. De fik også noget at kigge på, allerede efter 5 minut, var David Villa på spil, han lavede også ét mål mere i denne kamp, bare to minutter efter hans første. Vicente kom også på scoringstavlen, det var i det 14 minut, han blev skadet senere hen i kampen og må sidde på tribunerne i 2 måneder. Fernando Morientes fik også scoret, det var hans første mål i år.

 Der måtte omrokeres i startopstillingen, taktikken blev også ændret og vi var klar til at spille mod Atleticó, det var godt vejr, og glade dage – som man allerede kunne se hos Valencias tilskuere, da David Villa efter 23 sekunder bragte os foran! Der gik ikke ret lang tid, så skulle David Villas landsholdskammerat, Fernando Torres også være med, han hamrede bolden ind på et flot frispark. Men i det 36 minut, var Roberto Ayala, sikker på sine vidunderlige hovedstød, han lavede kampens sidste mål.

David Villa, fik lov at sætte over i denne kamp mod Bilbao, da han har været med i alle kampe fra start af, Morientes overtog hans plads, med manér, allerede efter 18 minut, lavede han hans første mål i La Liga i år, flot hovedstød af den aldrene bokspiller.
Der gik ikke ret mange minutter, så skulle Valencias højreback Zaccardo også være med, han sparkede en retur bold i kassen og vi kom foran 2-0. Llorente scorede for Bilbao i det 50 minut, men bare 2 minutter efter scorede kampens bedste spiller David Silva og sejren var hjemme hele 3-1!

Valencia var kvalificeret videre i Champions League, men det var Celtic ikke. De fik dog ikke nogen heldig start da danskeren Thomas Graversen blev smidt ud efter 8 minutters spil. Angulo scorede et par minutter efter, hvor han løb fra det gamle skotske forsvar. Raul Albiol scorede i det 63 minut, og 3 minutter efter gjorde han det andet mål, Ayala fik også scoret til sidst i kampen – hvilket hovedstød. Vi vandt 3-1, flot sejr!

Den sidste kamp i denne måned, var mod 3. pladsen, Barcelona. Det var på Camp Nou, og Barcá var favoritter, Ronaldinho var spået til kampens største profil, men Zaccardo holdte ham nede hele kampen, på nær på dødbolde.. David Villa får en friløber i det 27 minut, han skyder – nej han venter, David Villa scorer på et frit mål, fantastisk mål af Appelsinsønnen. En grim tackling af Albelda, fører til et frispark til Barcelona, Ronaldinho skal tage og han laver overligger ind! Et drømmemål af Ronaldinho. 8 minutter senere fælder Raul Albiol Eto’o i feltet, der dømmes straffespark og Ronaldinho scorer igen – et bevis på at fodbold, ikke altid er rimeligt. Valencia får deres første nederlag i 13 kampe, hvor alle var vundet.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (NOV)VALENCIA
« Svar #69: 23 Jun 2007, 22:18 »

Vil gerne bede om SS på cheng yao.......Tak

Her kommer en af mine største talenter, Cheng Yao:

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (NOV)VALENCIA
« Svar #70: 23 Jun 2007, 22:21 »

Haha, Kinoisere i Valencia Opstemt
Men han ser sgu god ud Shockeret
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (NOV)VALENCIA
« Svar #71: 23 Jun 2007, 22:23 »

Fantastisk måned!
Ærgeligt mod Barca, men fantastisk stime du havde Smiley
KUYGW, og lad os få det mesterskab til østspanien! Opstemt
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (NOV)VALENCIA
« Svar #72: 23 Jun 2007, 22:30 »

Godt talent du har der, men jeg kan anbefale Nicolas Millan og Sherman Cardenes
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Niko
Gæst
 
Sv: (NOV)VALENCIA
« Svar #73: 23 Jun 2007, 22:42 »

ÅRETS SPILLER – FRA VALENCIA?


 Det var en flot sal, mange kendte mennesker var mødt op, to af vores spillere var nomineret til den såkaldte, ’Årets spiller I verdenen’ pris. Spillere som Zico og Zidane har vundet den før, men spillerne som var nomineret fra Valencia var, David Villa og Roberto Ayala, begge har overstrålet på det seneste.

David Villa har i år spillet 1147 i La Liga, i alle disse minutter har han sprængfyldt Spaniens mål med 15 scoringer i 14 kampe, virkelig en flot statistisk, han har også lavet en del mål andre steder bla. To mål i Spanske Copa del Rey, hvor han kun har spillet en kamp og han har også lavet 6 mål ude i Europa.

Roberto Ayala har også været målfarlig, især når man tænker på at han er midterforsvar. Ayala har lagt op til 4 mål og selv scoret 7, meget flot gået. Han er samtidig mister man of the match, det er han blevet hele 6 gange i år. Han har indtil videre i år spillet 23 kampe.

Men tilbage til den flotte fest. Adriano blev råbt op som årets tredje bedste spiller, der lød klapsalver og råb og skrig. Den anden blev, Thierry Henry, der var også en stor hyldest til ham.
Nu var det første pladsen som skulle siges, folk rejste sig op, da der blev sagt: David Villa, fantastisk af den lille boksspiller, han fik sin triumf.

Da jeg kom hjem, var der stor fest. Jeg havde fået flotte ord med på vejen af David Villa, men det bedste ved det hele. Da jeg kom hjem, fik jeg et kort, hvor på der stod. ”Vi er virkelig glade for klubbens store fremgang, hér: Du har fået 101 mio. som du kan bruge på at hente en spiller til klubben, husk – det er udelukkende dig som bestemmer!” 
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (NOV)VALENCIA
« Svar #74: 23 Jun 2007, 23:07 »

Godt talent du har der, men jeg kan anbefale Nicolas Millan og Sherman Cardenes

Tro mig, dette er nok omkring 1000000 gang at de nævnes som talenter her på siden Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010