home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (-)VALENCIA
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (-)VALENCIA  (Læst 33175 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (FEB)VALENCIA
« Svar #120: 24 Jun 2007, 17:10 »

Update om lidt! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (FEB)VALENCIA
« Svar #121: 24 Jun 2007, 17:26 »

TÆT PÅ MESTERSKABET!

Bedømmelse af måneden:

Flotte chancer, frække løb og smarte detaljer, alt var med i denne kamp hvor Osasuna var modstanderen, Asamoah Gyan lagde meget hårdt ud med at score to gange, i det 28 minut og bagefter i det 34 minut, to flotte mål. Der gik heller ikke ret lang tid, så skulle hans angrebsmakker også lave noget smart,
det blev også et virkelig flot mål som Miguel Angulo lavede, der skete ikke ret meget mere i denne kamp og vi kunne tage hjem med en flot 3-0 sejr.

Nu var tiden kommet til at møde Olympiakos igen, vi spillede naturligvis offensivt og skabte mange chancer, især David Villa spillede en god kamp. Efter 21 minutter, blev Olympiakos’ russiske forsvar Dmitry Sennikov smidt ud, da han skubbede Silva, som nok spillede lidt med på den. I det 32 minut, gjorde Silva dog ’gengæld’ han fældede Giannis Okkas, så han måtte udgå med en skade, David Silva fik ingen advarsel. David Silva er endnu engang med i en ’volds’ episode, han blev sparket ned, nede i Olympiakos’ felt. Det resulterede i at vi fik straffespark, som David Villa sikkert udnyttede til en 1-0 føring. Og i det 69 minut, der gjorde han det igen, en flot mål af David Villa hvor han hamre bolden ind fra 20 meter. Olympiakos forsatte deres voldsomme spillestil og fik smidt endnu en mand ud, så blev der frispark på kanten af feltet og Vicente lagde bolden lige i panden på Gyan som sikkert kunne score til 3-0!

Derefter skulle vi møde Mallorca, som har haft en rimelig dårlig sæson. Roberto Ayala lagde ud med at headde bolden i mål efter 7 minutters spil. Også kunne David Villa senere i denne kamp også få scoret på endnu et straffespark, et flot straffespark. Vi kunne tage hjem til Valencia med en flot 2-0 sejr.

Så skulle vi møde rivalerne Levante, vi spillede selvfølgelig offensivt, da det er en selvfølge når man møder rivalerne.
Men det var kun første halvleg som var spændene, Fernando Morientes åbnede derby-braget, med et flot mål efter 5 minutter. Og lige inden pausen kunne Asamoah Gyan gøre det samme, vel at mærke har Gyan lavede næsten mål i alle de kampe han har været med i.¨

David Villa, startede kampen mod Betis med en meget flot scoring efter 10 minutter, hvor han rundede forsvaret, før han kunne score på en chanceløs keeper. Men lige før pausen, lavede en anden David – nemlig David Albelda en ’Christian Poulsen’ på Melli også måtte han ikke være med mere, heller ikke de næste 3 kampe. Men det gjorde ikke noget for indskiftede Edú, scorede 4 minutter inde i anden halvleg, med en knaldhårdt langskud. Hugo Viana kom ind, men det var ingen succes. To minutter på banen også lavede han et meget dumt selvmål, men ’heldigvis’ blev han 12 minutter efter skadet og måtte udgå, til allersidst i kampen – der fik Odonkor sig en løbetur, han spurtede fra hele det tunge Valencia forsvar, og kunne score til 2-2. Et meget ærgeligt resultat, da det under hele kampen så ud til at vi skulle løbe med 3 point. Men sådan er fodbold jo.
Logged

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (MAR)VALENCIA
« Svar #122: 24 Jun 2007, 17:28 »

i din bedømmelse af måneden hvad er så maks.?
Logged

KD_Væk
Gæst
 
Sv: (MAR)VALENCIA
« Svar #123: 24 Jun 2007, 17:30 »

Håber du får mesterskabet Smiley
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: (MAR)VALENCIA
« Svar #124: 24 Jun 2007, 17:30 »

i din bedømmelse af måneden hvad er så maks.?
Tror nok det er 5 Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (MAR)VALENCIA
« Svar #125: 24 Jun 2007, 17:32 »

Tror nok det er 5 Wink

Du har ret, men er i vilde med den?
Jeg tænkte det var tid til lidt nyskabning.  Wink
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (MAR)VALENCIA
« Svar #126: 24 Jun 2007, 17:33 »

Herlig update Cesc Smiley
Logged

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (MAR)VALENCIA
« Svar #127: 24 Jun 2007, 17:37 »

Jeg synes din bedømmelse af måneden er en god ting, så kan man se hvordan du selv synes det er gået Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (MAR)VALENCIA
« Svar #128: 24 Jun 2007, 17:40 »

Må jeg få et SS af gyan..
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (MAR)VALENCIA
« Svar #129: 24 Jun 2007, 17:42 »

den her blog bliver bedre og bedre
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (MAR)VALENCIA
« Svar #130: 24 Jun 2007, 18:15 »

Må jeg få et SS af gyan..

Jo, selvfølgelig, det kommer snart.

den her blog bliver bedre og bedre

Tak Wink
Du var jo også stor læser af min Arsenal blog, dengang ...  Kys
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (MAR)VALENCIA
« Svar #131: 24 Jun 2007, 19:17 »

NY KONTRAKT I HUS!


Den danske manager Nikolaj Emil Birk Poulsen, har fået en rimelig stor succes i hans debut år som manager, han blev på underlig vis valgt til at overtage Valencia foran stjerne managere som Mario Kempes og Michael Laudrup, men han har gjort det fantastisk og regnes nu også blandt verdensklassemanage re.

Derfor blev han natten til fredag tilbudt en ny kontrakt, som vil binde ham til Valencia indtil år 2009. Han spurgte selv om der ikke snart, ville komme noget. Det var de enige med ham i og han var hurtigt til at få accepteret og derfor vil han være træner i Valencia mange år endnu.

- ”Jeg er utrolig glad for Nikolajs, accept. Han har været utrolig god at samarbejde med!” Fortalte ’guden’ David Villa til Marca.

Nikolaj fik også hævet sit lønbudget, dertil fik også mange penge til transfers, det menes at han vil styrke klubben med en offensiv midtbane spiller, langtidsskadet Sergio Agüero, er den største favorit til at komme til Valencia lige pt. Udover det går også rygter om at Vicente er på vej til Milan, da de er utrolig interesseret i landsholdspilleren.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2007, 19:49 af Cesc » Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (NY)VALENCIA
« Svar #132: 24 Jun 2007, 19:35 »

Hvornår for jeg SS'et af Gyan
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Møller
Gæst
 
Sv: (NY)VALENCIA
« Svar #133: 24 Jun 2007, 19:43 »

Nikolaj fik også hævet sit lønbudget, han fik også nye penge til rådighed, det menes at han vil styrke klubben, men en offensiv midtbane spiller, og måske sælge Vicente til Milan, som er utrolig interesseret i landsholdspilleren. Langtidsskadet Sergio Agüero, er den største favorit til at komme til Valencia.

En utrolig kludret sætning ifølge mig, men kutgw
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (NY)VALENCIA
« Svar #134: 24 Jun 2007, 19:46 »

Hvornår for jeg SS'et af Gyan

Lige om lidt.

Nikolaj fik også hævet sit lønbudget, han fik også nye penge til rådighed, det menes at han vil styrke klubben, men en offensiv midtbane spiller, og måske sælge Vicente til Milan, som er utrolig interesseret i landsholdspilleren. Langtidsskadet Sergio Agüero, er den største favorit til at komme til Valencia.

En utrolig kludret sætning ifølge mig, men kutgw

Det kan jeg kun give dig ret i, det lyder ringe!  Opstemt Wink
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010