home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (-)VALENCIA
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (-)VALENCIA  (Læst 33215 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (VILLA)VALENCIA
« Svar #75: 23 Jun 2007, 23:55 »

UPDATE OM 10 MINUTTER! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (VILLA)VALENCIA
« Svar #76: 24 Jun 2007, 00:02 »

GOODBYE FANTASTIC 2006!


Efter nederlaget mod Barcelona, skulle vi vise mod Villarreal at vi var ligaens bedste hold, med verdens bedste spiller. Vi spillede total-offensivt fodbold, lige fra dommerens første fløjt, men vores første mål kom i det 40 minut, selvfølgelig var det David Villa, som scorede, han løb fra forsvaret. Fernando Morientes blev skiftet ind i pausen og han gjorde sig godt bemærket, allerede efter 2 minutter på banen, fik han en fantastisk aflevering af David Villa,
han opdagede at han kun havde målmanden tilbage også kunne han sikkert scorer, hans andet mål i La Liga i år. Men i det 61 minut, gjorde han det samme som før, han lavede endnu et mål, et flot skruet knaldhårdt skud. Og bare 2 minutter efter, der var han sku på måltavlen igen. 4-0, ægte hattrick af Morientes, men vi var ikke færdige endnu. 5 minutter senere, hamrede David Villa et flot langskud ind mellem stængerne. Og 10 minutter efter skulle Roberto Ayala også komme på måltavlen. 6-0, blev kampens resultat.

Det var tid til den sidste kamp i Champions League gruppespillet, vi skulle spille mod Portugiserne Benfica, vi startede offensivt og det gav pote, efter 41 minutter, var .. Fernando Morientes på måltavlen, et fantastisk mål af ham. Det blev kampens eneste, men en af årets bedste. Vi gik videre, og som det eneste hold havde vi vundet alle kampene – vi trak ønske modstanderen Olympiakos i 1. knockout runde.

Så var det tid til år 2006’s sidste udekamp, Recreativo var modstanderen, og vi var kæmpe favoritter, vi lagde også hårdt ud og efter 40 minutter, stod der 0-2, vores angribere David Villa og Fernando Morientes stod får målene, gode mål af begge. Lige før pausen fik Vazquez fra Recreativo scoret, det blev kampens sidste mål.

Så skulle vi også spille årets sidste hjemmekamp, man skulle dog tro at spillerne allerede var taget på mini-ferie, men alligevel blev der scoret to gange i kampen, Celta Viggo, stod for ét og Valencia stod for ét. Néné stod for deres mål og David Silva stod for vores.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (DEC)VALENCIA
« Svar #77: 24 Jun 2007, 00:20 »

Fantastisk!
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: (DEC)VALENCIA
« Svar #78: 24 Jun 2007, 00:22 »

Rigtig rigtig godt Cesc !
Bliv endelig ved ...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (DEC)VALENCIA
« Svar #79: 24 Jun 2007, 00:22 »

Rigtig rigtig godt Cesc !
Bliv endelig ved ...

Jamen, der er også update om 5-10 minutter - så det gør jeg! Wink
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: (DEC)VALENCIA
« Svar #80: 24 Jun 2007, 00:23 »

Jamen, der er også update om 5-10 minutter - så det gør jeg! Wink
Super !
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (DEC)VALENCIA
« Svar #81: 24 Jun 2007, 00:32 »

GHANESER BLIVER APPELSINSK!


Den kropstærke Ghanesiske landsholdspiller Asamoah Gyan er blevet hentet til Valencia, meget hurtigt efter at deres træner Nikolaj Emil Birk Poulsen,
fik hele 102 millioner tildelt til transfer. Penge blev givet pga. den flotte halvsæson som Valencia har haft.

Handlen bliver Valencias dyreste i år, men det er også et af verdens største talenter, der er tale om.

- ”Jeg har kigget på Asamoah siden i sommers, så jeg vidste at det var ham jeg skulle have fat i, han kommer måske til at sidde på bænken i starten, men han kommer sikkert i fremtiden til at være en del af start elveren, da jeg regner med snart at få ny kontrakt.” Fortalte den glade dansker til Marca.

Han er ligeså hurtig som Villa, stærkere end Morientes og bare 20 år gammel, en mand som begiver sig en stor fremtid i møde, men han har hårde modstandere til pladsen, Angulo, Villa og Morientes, måske Yao også er lidt farlig for hans fremtid, men det vil tiden jo vise.

Trods Gyan's unge alder, han han allerede spillet VM, drivet gæk med forsvarene i Serie A, spillet en masse landskampe og bærer nummer 10 for Ghanas landshold.

Asamoah Gyan starter i Valencia den 3. Januar, hvor transfer sæsonen begynder, han mangler bare lægetjekket før at skiftet går igennem, men det gør den nok…
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #82: 24 Jun 2007, 00:35 »

Godt køb, tror han vipper El Moro af pinden hurtigt Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #83: 24 Jun 2007, 00:36 »

Godt køb, tror han vipper El Moro af pinden hurtigt Thumbs Up

Tak, det tror jeg faktisk også at han gør, selvom Morientes er i storform.

Og tak, for reklamen i din signatur Wink
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #84: 24 Jun 2007, 00:36 »

Godt køb, tror han vipper El Moro af pinden hurtigt Thumbs Up
Tror jeg også ...
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #85: 24 Jun 2007, 00:38 »



Og tak, for reklamen i din signatur Wink

Hehe Opstemt, når der endelig er en Valencia blog, og så med succes, så er den uundgåelig Opstemt Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #86: 24 Jun 2007, 00:41 »

Tror jeg også ...

Jamen, Asamoah Gyan og David Villa i front, det kan være at det bliver 2007's bedste angreb! Wink

Hehe Opstemt, når der endelig er en Valencia blog, og så med succes, så er den uundgåelig Opstemt Opstemt

Er det iorden at du ikke får sponser penge? Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #87: 24 Jun 2007, 00:45 »



Er det iorden at du ikke får sponser penge? Wink


Nej! ticked off ticked off ticked off

 Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #88: 24 Jun 2007, 00:50 »

Nej! ticked off ticked off ticked off

 Wink

Men jeg er ved at spare sammen til et nyt tastatur?
Så kommer updatesene hurtigere.  Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #89: 24 Jun 2007, 00:52 »

Weee Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010