home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 949 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (-)VALENCIA
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (-)VALENCIA  (Læst 33144 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #105: 24 Jun 2007, 13:09 »

God blog, men du starter mange sætninger med så Opstemt

Det vil jeg se om jeg kan lave om på Wink




Lige til jer alle:

Grunden til at updaten kom ca. 10 min senere end jeg sagde, er pga. mangel på billeder, så hvis du har nogle billeder eller kan skaffe nogen, må du meget gerne sende dem i en PB! Og husk i ved jo hvad der skal være på dem!
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #106: 24 Jun 2007, 13:42 »

Elsker denne blog Smiley
Logged

Aabrune
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: (HAN)VALENCIA
« Svar #107: 24 Jun 2007, 13:42 »

Heha, jo - der er faktisk mange som har spurgt mig om det. Her:
http://www.sortitoutsi.net/index.php?page=downloads&area=file&fileid=4103

Jeg siger mange tak!:P
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #108: 24 Jun 2007, 13:53 »

Elsker denne blog Smiley

Det er jeg glad for at høre!  Smiley

Jeg siger mange tak!:P

Det var så lidt.
Logged

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #109: 24 Jun 2007, 13:55 »

Lige til jer alle:

Grunden til at updaten kom ca. 10 min senere end jeg sagde, er pga. mangel på billeder, så hvis du har nogle billeder eller kan skaffe nogen, må du meget gerne sende dem i en PB! Og husk i ved jo hvad der skal være på dem! [/size]

Leder du efter bestemte billeder(spillere, klubber osv.)?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #110: 24 Jun 2007, 13:55 »

Leder du efter bestemte billeder(spillere, klubber osv.)?

Faktisk bare tonsvis af Valencia billeder.  Smiley
Logged

manutd5
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #111: 24 Jun 2007, 13:56 »

Okay.. Hvis jeg falder over noget skal jeg nok give dig linket Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #112: 24 Jun 2007, 14:41 »

Prøv at kigge på Footiearts.com, de har mange billeder af forskellige hold Smiley
Logged

Italia10
Gæst
 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #113: 24 Jun 2007, 14:44 »

www.viewimages.com

Der kan du søge på spillere, og der plejer at dukke rigtig flotte billeder op ..
Du skal bare Prnt Scrn , da man ikke kan gemme dem ved at højre klikke Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #114: 24 Jun 2007, 15:05 »

Jo tak, der er update om 10 minutter! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #115: 24 Jun 2007, 15:15 »

… OG VI BLIR VED OG VI BLIR VED!


Hele februar startede med at vi skulle møde Real Sociedad igen, denne gang var det dog i La Liga, David Villa var blevet skadet under en træningsøvelse, så han måtte sidde over i 3 uger. Men Asamoah Gyan var med i stedet og det gjorde han flot. Der gik 34 minutter, og der kom han på måltavlen, et flot mål, hvor han runder forsvaret hvorefter han velplacere sit skud.
Der gik kun 3 minutter, og så blev der lavet straffespark på Gyan, Edú skulle tage det .. Og han scorede sikkert kampens næstsidste mål. For Real Sociedads målkonge Darko Kovacevic lavede et af sine kendte hovedstød.

Vicente var klar meldt og med i kampen mod Espanyol fra start af. Der gik kun 7 minutter, og så var vores nye spiller Gyan på pletten, et flot mål. Bare 2 minutter senere henne, var David Silva også på pletten et flot mål af ham. Joaquín scorede også lige før pausen. 3-0 ved pausen. I anden halvleg kørte vi med 2 angribere, Gyan og Morientes, Morientes var dog mest målfarlig han forlod nemlig banen med hele 5 mål i bagagen. Gyan lavede et mål mere i kampen, og Vicente lavede et fantastisk mål hvor han af driblede 2 Espanyol spillere, hvorefter han hamrede bolden iskoldt ind! En fantastisk anden halvleg som resulterede i en sejr på hele 10-0!!!

Deportivo skulle smage vores giftige angribere, Gyan og Morientes, der var dog kun en for vores hold som scorede, det var allerede i det 11. minut, hvor Gyan hamrede bolden ind på masterne fra hele 30 meter, et fantastisk hug! Man skal helt hen til anden halvleg før kampens andet mål kom, det var Jorge Andrade som fumlede bolden i eget net.

Jubii! Så var det tid til Champions League fodbold igen, og vi skulle spille mod grækerne Olympiakos, en spændene opgør med to outsidere. Vi lagde bedst ud, vi havde nærmest hele første halvleg på deres bane halvdel, det resulterede også i at tilbage vendende David Villa kunne få scoret et flot mål, hvor han flugtede Joaquín fantastiske indlæg ind i målet,
bag en chanceløs Nikopolidis! Til allersidst i kampen fik Michalis Konstantinou en fri mulighed, vi havde eller holdt ham ude af hele kampen, han scorede på den og vi kunne tage hjem til Spanien med en ’sejr’ på 1-1. Det er hvervfald et virkelig godt resultat.

Månedens anden sidste kamp var mod Zaragoza, der blev gået til jernet. Der var 3 skader og en fantastisk kamp af Joaquín. Den første skade var efter 6 minutter, det var Asier Del Horno, som måtte forlade banen. Og i det 33. minut, der skulle brasseren Edú også forlade festen. Men det gjorde ikke rigtig noget for Joaquín var i fantastisk form, han lavede indlæg på indlæg og i sidste minut af førstehalvleg, røg hans indlæg over hele forsvaret, plus målmanden, den røg ind i mål. Et ufatteligt mål, som ingen havde regnet med heller ikke ham selv. Til allersidst i kampen blev Alberto Zapater skadet, en slem, slem skade.

Nu var det tid til Copa del Rey kvartfinale anden kamp, vi vandt den første 1-0, men nu var vi på hjemmebane og der var mere offensivt fodbold. Asamoah Gyan startede med at lege med forsvaret før han stille passere keeperen og triller bolden ind i det tomme mål. I det 50 minut, gjorde Angulo noget ligene, han valgte dog bare at løbe fra de gamle Sociedad forsvar. Han scorede til kampen slutresultat 2-0. Vi kom i semifinalen, hvor Barcelona venter. 
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (FEB)VALENCIA
« Svar #116: 24 Jun 2007, 16:09 »

må jeg få et SS af Gyan
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Mac
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #117: 24 Jun 2007, 16:24 »

www.viewimages.com

Der kan du søge på spillere, og der plejer at dukke rigtig flotte billeder op ..
Du skal bare Prnt Scrn , da man ikke kan gemme dem ved at højre klikke Wink

Eller du kan højreklikke, og holde knappen nede. Tryk på enter, og slip knappen Wink
Logged


Italia10
Gæst
 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #118: 24 Jun 2007, 16:33 »

Eller du kan højreklikke, og holde knappen nede. Tryk på enter, og slip knappen Wink
Det kan du ikke Wink
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (JAN)VALENCIA
« Svar #119: 24 Jun 2007, 16:44 »

Det kan du ikke Wink
kan du godt..! har lige prøvet det!  Cool
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010