home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1658 1659 [1660] 1661 1662 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4772865 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24885: 19 Maj 2009, 16:50 »

Men vi må også se på at hans kontrakt ikke er særlig lang mere.. Kan dog ik huske den præcis længde, men det må da have taget toppen af den pris Smiley ?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #24886: 19 Maj 2009, 16:52 »

Mener at der er et år tilbage af kontrakten, hvis jeg ikke husker galt (sommer 2010)... Men Tror ikke AKP vil lade sin guldfugl smutte for under 10, og sandsynligvis ikke under 15! Havde kontrakten været et år længere, så tror jeg faktisk prisen kunne presses til 20+!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #24887: 19 Maj 2009, 16:56 »

Det tror jeg nu han kan blive nødt til.. Klubberne ved jo godt at de kan få ham gratis om et halvt års tid, så hvis AKP konsekvent afviser bud under 10 mio, kan han i sidste ende se ham smutte gratis.. Ikke skide smart Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #24888: 19 Maj 2009, 16:58 »

Jeg er næsten sikker på hans kontrakt løber til 31.12.09 i FM, og jeg synes også jeg har ringe minder om nyheder, hvori der stod noget af det samme. Hvis hvis vi siger han har kontraktudløb til vinter burde Brøndby kunne få ham for max. 5 mio her til sommer. Så meget kan en halv sæson heller ikke være værd for rødvinsklubben. Ellers kan Brøndby jo bare vente med at tilføje ham til holdet til vinter, medmindre Bernburg vil til udlandet. Der har jo været interesse op til flere gange fra diverse udenlandske klubber.
Men jeg er enig i, at han ville være den perfekte mand til et Brøndby-angreb uanset om man så spiller med en eller to angribere.

Zone 43
Manager

« Svar #24889: 19 Maj 2009, 17:03 »

Bernburg er på vej til Grasshoppers. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Don AA
Manager

« Svar #24890: 19 Maj 2009, 17:06 »

Jeg er næsten sikker på hans kontrakt løber til 31.12.09 i FM, og jeg synes også jeg har ringe minder om nyheder, hvori der stod noget af det samme. Hvis hvis vi siger han har kontraktudløb til vinter burde Brøndby kunne få ham for max. 5 mio her til sommer. Så meget kan en halv sæson heller ikke være værd for rødvinsklubben. Ellers kan Brøndby jo bare vente med at tilføje ham til holdet til vinter, medmindre Bernburg vil til udlandet. Der har jo været interesse op til flere gange fra diverse udenlandske klubber.
Men jeg er enig i, at han ville være den perfekte mand til et Brøndby-angreb uanset om man så spiller med en eller to angribere.
Tror faktisk du har ret, FCN hentet ham 1/1 07 og skrev den gang en 3-årig kontrakt, så hans kontrakt skulle altså udløbe til vinter. Så Brøndby har mulige for at gøre det samme, som FCK gjorde i forbindelse med købe af TK, ligesom alle andre klubber selvføligelig også har  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

BenMusalho
Gæst

« Svar #24891: 19 Maj 2009, 17:07 »

Bernburgs kontrakt udløber til vinter, så hvis jeg ikke er helt forkert på den, kan man skaffe ham gratis om en måned eller to. Smiley 3-4 mio. er derfor et fint bud.. KØB!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24892: 19 Maj 2009, 20:08 »

Bernburg er på vej til Grasshoppers. Thumbs Up

Huh
Har du et link eller?.. Rullende Øjne

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager

« Svar #24893: 19 Maj 2009, 20:16 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #24894: 19 Maj 2009, 20:19 »

Det er vel ikke mindre realistisk end Jesper Grønkjær var for FCK.. Søren Larsen har åbenlyse problemer med at finde sig til rette i europa , så jeg vil da slet ikke afvise at han vil hjem for at opleve lidt tryghed og ikke mindst fast spilletid.. Specielt med det at landsholdet også betyder meget for ham in mente Peace

Jallow er imo den klart bedste angriber vi har, og jeg syntes det er en skandale af rang at han gang på gang sidder og koger på den bænk, når han på ingen tid skaber dobbelt så meget som Farneflop( undskyld øgenavn) og Dunken ( undskyld øgenavn v2) gør...

Hvad bygger du det ud fra.. syntes jeg er rystende ringe som central forsvarsspiller hvis han står overfor en der har bare lidt styrke i kroppen, men som def midt syntes jeg han er bedre end gisla.. ikke mindst pga hans evner til at deltage i angrebsspillet..

Som eks mod SønderjyskE hvor han kommer med bagerst i feltet og header den på tværs til farnerud som scorer.. Det ville man aldrig se gisla gøre!

Vi er enige. Jeg mente skam også at Jon Jonsson skulle ligge på midten. Han var fremragende mod Sønderjydske, hvorimod han nogle gange har set lidt klodset ud i forsvaret...

Og jeg mente self kun at Jallow skulle være bænken hvis vi købte en bedre angriber. Han er langt bedre end Duncan, som jeg allerede har gjort udtryk for mange gange. Til gengæld synes jeg Farnerud er vigtig at have inde. Kald ham dårlig, han er fandeme målfarlig. Og så giver han klart de bedste interviews...
« Seneste Redigering: 19 Maj 2009, 20:22 af Wonder Jones » Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24895: 19 Maj 2009, 20:22 »

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

United-styrer
Gæst

« Svar #24896: 19 Maj 2009, 20:52 »

http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=251238

Ikke helt uretfærdigt, hvis jeg husker rigtigt.

bak18
Juniorspiller
**

« Svar #24897: 19 Maj 2009, 20:57 »

Der steg chancerne da for at vinde de to sidste kampe betydeligt!  Grin

Forza Brøndby IF - We are with you all the god damn way!

fc-hansen
Manager

« Svar #24898: 19 Maj 2009, 20:59 »

nej ikke spor unfair! man kan evt. se klippet på onside.dk, hvor det tydeligt fremgår af videon, at Gisla bevidst træder ned på Hutch, en svinestreg, som skal udløse karantæne.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #24899: 19 Maj 2009, 21:00 »

Kan ses her http://www.onside.dk/node/33376 synes det er en svinestreg af Gislason, men en skam det er jo ikke en svækkelse for jer  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 1658 1659 [1660] 1661 1662 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010