home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1656 1657 [1658] 1659 1660 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4773354 gange)
Lausus
Reserveholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24855: 19 Maj 2009, 11:16 »

Jeg synes bestemt også det er ærgerligt at lorentzen vil væk... synes virkelig godt om ham, og synes ærligt talt ikke han har fået chancen Ubeslutsom
Men er helt enig med zone i at det er fuldt forståeligt... ville gerne have set ham på kanten i stedet for Jan K, men sådan ville KN ikke have det crazy

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #24856: 19 Maj 2009, 11:51 »

Man kan vel generelt sige, at Brøndby er kommet så langt væk fra Laudrups filosofi som muligt, med de spillerindkøb og trænervalg man har foretaget sig. I dag henter man den ene løbestærke (svenske) spiller efter den anden, mens der var bedre plads til en type som Lorentzen under Laudrup. Synes faktisk det er synd og skam, at man ikke tør satse mere den anden vej og forsøge at være alternativet til FCK og især OBs mere fysisk prægede stil.

verdenskrig
Manager

« Svar #24857: 19 Maj 2009, 14:02 »

Kasper Lorentzen vil væk
http://www.bold.dk/nyt/Kasper-Lorentzen-vil-vaek

Det er sku ærligt synes jeg..

Helt perfekt.. Han er ikke skyggen af at være god nok til vores hold, og mit bedste gæt er at han aldrig bliver det, da han er nogenlunde færdigudviklet som fodboldspiller...

Argumentet med om han er et godt menneske er bedøvende ligegyldigt, da det er det fodboldmæssige der kommer i første række, og her kan jeg til tider få decideret kvalme af at se hans gå tempo på banen...

Skyd ham afsted for 5 -7 mio og sig tak for denne gang Peace

Man kan vel generelt sige, at Brøndby er kommet så langt væk fra Laudrups filosofi som muligt, med de spillerindkøb og trænervalg man har foretaget sig. I dag henter man den ene løbestærke (svenske) spiller efter den anden, mens der var bedre plads til en type som Lorentzen under Laudrup. Synes faktisk det er synd og skam, at man ikke tør satse mere den anden vej og forsøge at være alternativet til FCK og især OBs mere fysisk prægede stil.

Dette er jeg ret så enig i... Jeg savner også de gode gamle dage hvor vi kunne spille et hold på kryds og på tværs i stedet for at skulle kværne dem rent fysisk..

Grunden til at ledelsen er gået den vej, er vel at de er blevet bange for typer som Laudrup og Møllen efter krisen.. For dengang vi kom for alvor i krise praktiserede vi deres spillestil, og de frygter nok at vi igen kan havne i samme situation, da 4-3-3/4-2-3-1 også er en risikobetonet form for fodbold at spille!

Hvis det er sandt mener jeg det er noget vås.. For det kræver udelukkende at man har 11 klassespillere med et højt højt teknisk niveau til rådighed... Har man det, og undlader man konsekvent at sælge ud hvert vindue uden at hente noget nævneværdigt ind igen, så kommer man på ingen måde i krise..

Dertil vil jeg dog sige at uanset om vi skal spille teknisk bold eller kværnebold så er Lorentzen ikke god nok.. Hans fysik er skrøbelig, han har mistet sin hurtighed, han dribler stående, og pivringe defensivt...

Jeg kan faktisk ikke finde et eneste argument for at holde på ham, minus hans personlighed.. Hvilket ikke er et argument for mig alligevel  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #24858: 19 Maj 2009, 14:11 »

Helt perfekt.. Han er ikke skyggen af at være god nok til vores hold, og mit bedste gæt er at han aldrig bliver det, da han er nogenlunde færdigudviklet som fodboldspiller...

Argumentet med om han er et godt menneske er bedøvende ligegyldigt, da det er det fodboldmæssige der kommer i første række, og her kan jeg til tider få decideret kvalme af at se hans gå tempo på banen...

Skyd ham afsted for 5 -7 mio og sig tak for denne gang Peace

Dette er jeg ret så enig i... Jeg savner også de gode gamle dage hvor vi kunne spille et hold på kryds og på tværs i stedet for at skulle kværne dem rent fysisk..

Grunden til at ledelsen er gået den vej, er vel at de er blevet bange for typer som Laudrup og Møllen efter krisen.. For dengang vi kom for alvor i krise praktiserede vi deres spillestil, og de frygter nok at vi igen kan havne i samme situation, da 4-3-3/4-2-3-1 også er en risikobetonet form for fodbold at spille!

Hvis det er sandt mener jeg det er noget vås.. For det kræver udelukkende at man har 11 klassespillere med et højt højt teknisk niveau til rådighed... Har man det, og undlader man konsekvent at sælge ud hvert vindue uden at hente noget nævneværdigt ind igen, så kommer man på ingen måde i krise..

Dertil vil jeg dog sige at uanset om vi skal spille teknisk bold eller kværnebold så er Lorentzen ikke god nok.. Hans fysik er skrøbelig, han har mistet sin hurtighed, han dribler stående, og pivringe defensivt...

Jeg kan faktisk ikke finde et eneste argument for at holde på ham, minus hans personlighed.. Hvilket ikke er et argument for mig alligevel  Peace
Respekt for AB, hvis han får 5-7 mio for en spiller, hvis kontrakt udløber om 1½ måned!

verdenskrig
Manager

« Svar #24859: 19 Maj 2009, 14:14 »

Respekt for AB, hvis han får 5-7 mio for en spiller, hvis kontrakt udløber om 1½ måned!

Jep, men man skal altid gå efter at sælge for mest muligt.. Og hvis der kommer lidt konkurrence om ham, så skal man ik afvise noget Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #24860: 19 Maj 2009, 14:15 »

Tror Legendary hentyder til muligheden for at få Lorentzen på fri tansfer. Så er der vel ingen der vil betale Brøndby en øre for ham Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #24861: 19 Maj 2009, 14:19 »

Tror Legendary hentyder til muligheden for at få Lorentzen på fri tansfer. Så er der vel ingen der vil betale Brøndby en øre for ham Wink
Det ville nok ikke lige være det bedste købmandskab i hvert fald ;T

verdenskrig
Manager

« Svar #24862: 19 Maj 2009, 14:41 »

Jeg beklager meget, men jeg havde lige fået den underlige ide at han havde et år ekstra tilbage af sin kontrakt crazy

så nej det kan vi naturligvis ikke Grin

Cool

plutonium
Manager

« Svar #24863: 19 Maj 2009, 14:49 »

Ellers kunne det da godt tænkes, at han skulle krones som verdens bedste sportsdirektør Grin

Sælge noget der kan fås gratis. Det tangerer sgu at sælge sand i sahara Grin

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #24864: 19 Maj 2009, 14:53 »

Grin Du har ret.. Det var dagens blunder fra min side /wee Opstemt

Nå næste emne Cool

Cool

plutonium
Manager

« Svar #24865: 19 Maj 2009, 14:57 »

Grin Du har ret.. Det var dagens blunder fra min side /wee Opstemt

Nå næste emne Cool

Det er sådan noget der gør dagen hyggelig Grin

At lave en blunder, og så grine af den bagefter Wink

Men ja, nyt emne. BIF overvejer at indføre et system a la AWAY i FCK (se bold.dk for nyheden)

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #24866: 19 Maj 2009, 15:03 »

http://www.bold.dk/nyt/Flo-og-Gerba-smidt-paa-porten
en evt. erstatning for Dunken?

Tror Flo vil kunne gøre det godt :b

Thaurat al Shabab

MLL
Manager

« Svar #24867: 19 Maj 2009, 15:07 »

Så vil jeg sku hellere have Duncan, selv uden ben!

Tilbage på FmF Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24868: 19 Maj 2009, 15:09 »

Skulle det forestille at kigge på andre hylder!? funny
Dem tror jeg ikke det bliver Wink

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

verdenskrig
Manager

« Svar #24869: 19 Maj 2009, 15:16 »

http://www.bold.dk/nyt/Flo-og-Gerba-smidt-paa-porten
en evt. erstatning for Dunken?

Tror Flo vil kunne gøre det godt :b

Det må være din spøg Rullende Øjne Grin ?

Godt nok er Duncan ikke den skarpeste kniv i skuffen(boldmongol) men at hente Flo ville da godt nok betegnes som et gedint selvmål Grin.. Manden er so over the hill, og det er nok ik for sjovt at han ikke længere kan bruges i gode gamle Wimbledon (deres gamle navn) Wink

Cool

Sider: 1 ... 1656 1657 [1658] 1659 1660 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010