home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1657 1658 [1659] 1660 1661 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4772776 gange)
Wonder Jones
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24870: 19 Maj 2009, 15:39 »

Selv Flo er bedre end Duncan, men det betyder ikke at han skal hentes Opstemt

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #24871: 19 Maj 2009, 16:00 »

Nå næste emne Cool

Hvem skal ellers hentes til sommer!?

Personligt ser jeg gerne Appiah på den defensive midtbane. Han har været klubløs i ca. et års tid, så han må være sulten efter spilletid uanset hvor det må blive. Samtidig må han vel næsten hører til på den hylde, som Kasi-Jesper mener vi skal hente spillere fra. Eneste minus er dog, at hans knæ ikke skulle være det bedste.

Til den offensive midtbane, bør Sapara være en mulighed. Han vil væk fra Rosenborg, som skulle have accepteret at han skifter til sommer.
Sidst, men ikke mindst, ser jeg gerne Søren Larsen til at agere boksspiller. Han vil være helt perfekt på ethvert dansk hold, og der skulle være fine chancer for, at vi kan hente ham.

Så når de tre er hentet, er der ingen undskyldning for Kent, ikke at stille op a la tiden under Laudrup.
Andersen
Nilsson - Remco - Schlebrügge - TR
Holmén - Appiah
Krohn-Delhi - Sapara - Farnerud/Jan K.
Larsen

I øvrigt synes der at komme en pse plastik kort til sommer; http://brondby.com/article.asp?aid=51089&id=145 Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24872: 19 Maj 2009, 16:04 »

Sapara er syg! Og Larsen kunne være god. Fin opstilling du har der.. Wink

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

patrick J
Manager

« Svar #24873: 19 Maj 2009, 16:09 »

Hvis den opstilling som du har sat, Zone. Bliver en realitet så bliver vi sgu skræmmende Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

verdenskrig
Manager

« Svar #24874: 19 Maj 2009, 16:11 »

Jeg ved ikke om jeg er enig i 4-2-3-1 da det mindst kræver en wing med fart i benene og det mener jeg hverken jan K eller MKD har.. Heller ikke Farnerud... Så det vil i hvertfald kræve en hurtig fløjspiller gerne til højre kant, så kan MKD komme over i venstre og få en slags fri rolle( ala den kalle havde i 05) hvilket giver muligheder for at TR kan komme i overlap... Dertil kræver det som du siger at vi nok henter Larsen og det køb anser jeg for værende urrealistisk pga hans skadesperiode her.. Samtidigt kræver de alt alt for meget for ham, og helt ærligt.. Så god er Larsen altså heller ikke at det kan svare sig Peace

Sapara, og Apphia kan jeg ikke være uenig i, men har kun set dem spille sammenlagt en kamp... Jeg noterer mig dog, at hvis OB kan få djema djemba uden at have set skyggen af et mesterskab i 19 år så kan vi også få apphia hvis det er det som ledelsen ønsker Smiley

Jeg har kun to reele ønsker til dette vindue... Martin Bernburg som alle nok ved.. Jeg mener han er Duncan bare med teknik og spilforståelse samt hurtighed og jeg tror at en duo med ham og jallow ville blive guld værd på sigt... I ordets bogstaveligste forstand...

Dertil ville jeg ønske at vi hentede Tettey fra Rosenborg.. Jeg ved dette er ret urealistisk, men jeg syntes han er den perfekt def midt.. Han er bygget som et bjerg.. Er teknisk god, og palcerer sig godt... Samtidigt med det har han også en god portion flair i sit spil, hvilket gør at han også kan tage bolden og selv skabe noget farligt... Det ville i hvertfald give os mulighed for at smide Gislason af H til Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #24875: 19 Maj 2009, 16:20 »

Samtidigt kræver de alt alt for meget for ham, og helt ærligt.. Så god er Larsen altså heller ikke at det kan svare sig Peace

Jeg mener ikke, at Toulouse forlanger meget for ham. Ellers må han lejes, med mulighed for forkøbsret. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #24876: 19 Maj 2009, 16:25 »

Jeg mener ikke, at Toulouse forlanger meget for ham. Ellers må han lejes, med mulighed for forkøbsret. Peace
Syntes bare at kunne huske at de kræver omkring 10 mio bare for leje.. Kan være jeg har set forkert ? Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager

« Svar #24877: 19 Maj 2009, 16:29 »

På et tidspunkt blev det nævnt, at han kunne købes for ca. 20 mio. Det gjorde at FCK og BIF blev sat i forbindelse med ham, da han nævnte de to klubber som interessante, om end de eneste interessante i DK. Men det kan self have ændret sig.

(jeg så ham gerne i FCK, men det hører jo ikke til her)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Wonder Jones
Førsteholdsspiller

« Svar #24878: 19 Maj 2009, 16:32 »

Pointen er klart at spillere skal hentes ind. Tror dog ikke at Larsen er særligt realistisk. Uanset hans nuværende situation tror jeg ikke han ønsker et tilbageskridt til Danmark selvom hans seneste år har været turbulente. Danmark er altså et tilbageskridt.

Men det er fint nok med Jallow på bænken. Synes klart han er bedst som indskifter. Det gør han sgu fremragende...

Synes dog også Jon Jonsson er for god til bænken...

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #24879: 19 Maj 2009, 16:34 »

jeg ved virkelig om om Larsen vil passe godt ind. Han skaber ikke så meget på egen hånd, men scorer dog når han får den serveret.
Hvis i vil spille med en enkel angriber på toppen, så skal en mere komplet angriber hentes, som fx. en Bernbug-type. En der kan med hovedet, fødderne, har fysik og fart i støvlerne.
Jallow er nok den angriber i har tættest på en komplet type, men synes han knokler og kæmper uden at få så meget ud af det. Han skal virkelig blive bedre til at læse spillet (når i er i boldbesiddelse), han skal også blive bedre til af placere sig.

Thaurat al Shabab

Zone 43
Manager

« Svar #24880: 19 Maj 2009, 16:36 »

Syntes bare at kunne huske at de kræver omkring 10 mio bare for leje.. Kan være jeg har set forkert ? Smiley

Du har sgu ret, ihf. hvis man skal tro bold.dk artikel fra tidl. på foråret.. Men mon ikke at prisen kan presses en tand ned, nu hvor han er (små?)skadet?

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #24881: 19 Maj 2009, 16:36 »

Pointen er klart at spillere skal hentes ind. Tror dog ikke at Larsen er særligt realistisk. Uanset hans nuværende situation tror jeg ikke han ønsker et tilbageskridt til Danmark selvom hans seneste år har været turbulente. Danmark er altså et tilbageskridt.

Men det er fint nok med Jallow på bænken. Synes klart han er bedst som indskifter. Det gør han sgu fremragende...

Synes dog også Jon Jonsson er for god til bænken...
Det er vel ikke mindre realistisk end Jesper Grønkjær var for FCK.. Søren Larsen har åbenlyse problemer med at finde sig til rette i europa , så jeg vil da slet ikke afvise at han vil hjem for at opleve lidt tryghed og ikke mindst fast spilletid.. Specielt med det at landsholdet også betyder meget for ham in mente Peace

Jallow er imo den klart bedste angriber vi har, og jeg syntes det er en skandale af rang at han gang på gang sidder og koger på den bænk, når han på ingen tid skaber dobbelt så meget som Farneflop( undskyld øgenavn) og Dunken ( undskyld øgenavn v2) gør...

Hvad bygger du det ud fra.. syntes jeg er rystende ringe som central forsvarsspiller hvis han står overfor en der har bare lidt styrke i kroppen, men som def midt syntes jeg han er bedre end gisla.. ikke mindst pga hans evner til at deltage i angrebsspillet..

Som eks mod SønderjyskE hvor han kommer med bagerst i feltet og header den på tværs til farnerud som scorer.. Det ville man aldrig se gisla gøre!

Cool

Don AA
Manager

« Svar #24882: 19 Maj 2009, 16:39 »

Ikke helt 10,5 mio for at leje en sæson og 15 mio for at købe ham http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=98560 derudover mener jeg, han har været i udlandet i 5 år til sommer hvilket vil sender ham på forskerordning, hvis han kom hjem, men er ikke noget med at han er langtidsskadet?

Så ligesom plutonium også gerne ham i FCK, men der er desværre ikke plads til ham i øjeblikket, og det høre jo heller ikke til i denne tråd.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager

« Svar #24883: 19 Maj 2009, 16:48 »

Taget i betragtning af at vi vel efterhånden kan få Bernborg for 5 mio el. samtidigt med at vi senere kan sælge ham for et klækkeligt beløb, syntes jeg vi skal hente ham.. Smiley

Cool

plutonium
Manager

« Svar #24884: 19 Maj 2009, 16:49 »

Taget i betragtning af at vi vel efterhånden kan få Bernborg for 5 mio el. samtidigt med at vi senere kan sælge ham for et klækkeligt beløb, syntes jeg vi skal hente ham.. Smiley

Hans salgspris er så vidt jeg ved 15 mio. Læste jeg i en udtalelse fra AKP i vinter.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 1657 1658 [1659] 1660 1661 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010