home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  3 Brugere, 674 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2477 2478 [2479] 2480 2481 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171370 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37170: 13 Aug 2012, 11:30 »

Er jeg den eneste der ikke begriber hvordan man som prof fodboldspiller kan have så dårlig en førsteberøring? De laver aldrig andet end at have en bold i fødderne, og det med førsteberøringer gælder sgu mange af vores spillere ikke bare Simon..

Simon gør det dog okay, jeg synes bare stadig han virker meget uskolet som angriber. Han er ikke særlig god til at tage løb til forreste eller bagerste stolpe men står ofte bare og kigger op af sin oppasser.. Savner noget aggressivitet fra hans side..
Vi skal dog huske på at Simon faktisk var ganske god i foråret med Agger.. Agger stank så tilgengæld, men der er ingen tvivl om at skal vi have det optimale ud af ham så skal Makienok og Oke spille sammen for de opvejer hinandens svagheder..

Men at sige at Makienok er superligaens dårligste angriber synes jeg godt nok er useriøst   Peace Morten Olsen er i hvert fald ikke enig med dig !

Overdrivelse fremmer forståelsen...

Jeg synes jo heller ikke han er den dårligste, men jeg er bare rystet over hvor dårlig han rent faktisk er. Og jeg FATTER simpelthen ikke hvorfor de ikke kæmper mere end de gør. Spillet fungerer jo åbenlyst ikke, så må man jo kæmpe røven ud af bukserne!? SMC GÅR rundt !? Han er så uinspirerende at se på. De spillere tjener boksen, og så har de så lam en indstilling! Jan K. har indstillingen, dog er han ikke de 400k værd, men han kan bare ikke spille fodbold længere.

verdenskrig
Manager

« Svar #37171: 13 Aug 2012, 11:40 »

Makienok kan godt virke lidt lad af og til enig i det..
Men generelt er jeg ikke enig i at vi ikke kæmper.. Jeg synes netop vores spillere fighter for det. Det er også derfor jeg har svært ved at blive sur over gårsdagens nederlag, for vores spillere kæmper for det ( Krohn løb for eksempel over 10 kilometer ) og der bliver skam tacklet igennem og gået til den, men bottom line er at vi bare ikke er bedre..

Jeg har svært ved at buhe af en flok spillere som faktisk kæmper, men bare af den ene eller anden grund ikke fungerer sammen på banen.-..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #37172: 13 Aug 2012, 11:48 »

Jeg må nok sige jeg er skuffet over Auris kommentar efter kampen: "Det er bare fodbold, det skal vi jo også huske." FFS det er dit job klaphat...

Anfield Road
Manager

« Svar #37173: 13 Aug 2012, 11:49 »

Vi skal ikke buhe, men det jeg så igår var en klokkeren dumpekarakter. Fight eller ej. Jeg synes ikke at jeg så den fight du siger du så. Jeg var også til stede og jeg synes bestemt at det lignede en flok ungagerede amatører. Jeg sagde inden kampen at hvis vi kunne spille bare 20 minutter ligesom vi gjorde de første 10 mod Silkeborg så ville vi vinde den kamp. Men der var en verden til forskel. Det var så ideløst at der ikke var en levende sjæl der anede hvad man skal stille op med kuglen når man havde de. Intet tempo, ingen frigjorthed, ingen fantasi og ingen ide. Det var kort fortalt den mest gudsforladte gang fodbold jeg har set i mange år.  Skuffet

Men bortset fra det synes jeg ikke man skal buhe nej  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #37174: 13 Aug 2012, 11:54 »

Er helt enig med dig Anfield omkring niveauet i selve spillet.. Det var meget meget ideforladt.. Men altså der er jo ikke andet at gøre end at komme videre og se om vi kan få et eller andet med fra Parken som ikke er en 5-0'er. Men niveau i spillet og fight kommer ikke ud på et. Man kan godt fighte og spille dårligt og det synes jeg overordnet set var mit indtryk set fra stuen Wink

Som en på sso skrev.. Vi gør nok klogt i at melde afbud til kampen i Parken og tage til takke med et 3-0 nederlag, for møder vi op frygter jeg at vi ikke ret meget længere kan have en lille glæde over at have vundet størst.. Med den mangel på organisation, og mangel på kølighed så tror jeg vi skal være glade hvis vi slipper med under 3-0.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #37175: 13 Aug 2012, 12:02 »

Er helt enig med dig Anfield omkring niveauet i selve spillet.. Det var meget meget ideforladt.. Men altså der er jo ikke andet at gøre end at komme videre og se om vi kan få et eller andet med fra Parken som ikke er en 5-0'er. Men niveau i spillet og fight kommer ikke ud på et. Man kan godt fighte og spille dårligt og det synes jeg overordnet set var mit indtryk set fra stuen Wink

Som en på sso skrev.. Vi gør nok klogt i at melde afbud til kampen i Parken og tage til takke med et 3-0 nederlag, for møder vi op frygter jeg at vi ikke ret meget længere kan have en lille glæde over at have vundet størst.. Med den mangel på organisation, og mangel på kølighed så tror jeg vi skal være glade hvis vi slipper med under 3-0.

Ja man kan godt fighte og spille dårligt, jeg så bare ikke noget fight igår. Dario havde måske lidt men ellers...nej. Selv Mike Jensen virkede nedtrykt og uden gnist. Og så ringer alarmklokkerne altså på fuldt blus.  Skuffet

Jeg må nok sige jeg er skuffet over Auris kommentar efter kampen: "Det er bare fodbold, det skal vi jo også huske." FFS det er dit job klaphat...

Ja jeg har hørte det godt og det der er jo højforræderi.  Sur Jeg er ikke tilhænger af at fyre trænere, men med sådan en udtalelse, så kan fyreseddelen kun komme for langsomt. Det er intet mindre end en SKANDALE at en træner for et hold der spiller som en pose nødder, kan komme ud og proklamere at der er vigtigere ting i livet end fodbold.  ticked off Med den indstilling kommer vi ikke en millimeter nærmere en sejer. tænk hvis den indstilling smitter af på spillerne  ticked off Hvis det er indstillingen så skal han ud og det kan kun gå for langsomt

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

verdenskrig
Manager

« Svar #37176: 13 Aug 2012, 12:07 »

Ja man kan godt fighte og spille dårligt, jeg så bare ikke noget fight igår. Dario havde måske lidt men ellers...nej. Selv Mike Jensen virkede nedtrykt og uden gnist. Og så ringer alarmklokkerne altså på fuldt blus.  Skuffet

Ja jeg har hørte det godt og det der er jo højforræderi.  Sur Jeg er ikke tilhænger af at fyre trænere, men med sådan en udtalelse, så kan fyreseddelen kun komme for langsomt. Det er intet mindre end en SKANDALE at en træner for et hold der spiller som en pose nødder, kan komme ud og proklamere at der er vigtigere ting i livet end fodbold.  ticked off Med den indstilling kommer vi ikke en millimeter nærmere en sejer. tænk hvis den indstilling smitter af på spillerne  ticked off Hvis det er indstillingen så skal han ud og det kan kun gå for langsomt

Synes både Mike og Semou gik godt til den på midten, og var en stor del af en for engangsskyld velfungerende organisation rent defensivt, hvor SønderjyskE ikke kom til noget.. Men spillet fremad banen var som du har sagt en del gange meget meget skidt..

Jeg er btw helt enig i det sidste.. Jeg mistede lige AL respekt for Auri der !  Sur

Cool

Anfield Road
Manager

« Svar #37177: 13 Aug 2012, 12:11 »

Synes både Mike og Semou gik godt til den på midten, og var en stor del af en for engangsskyld velfungerende organisation rent defensivt, hvor SønderjyskE ikke kom til noget.. Men spillet fremad banen var som du har sagt en del gange meget meget skidt..

Jeg er btw helt enig i det sidste.. Jeg mistede lige AL respekt for Auri der !  Sur

ja den smule der var tilbage  Sur

blomvikings
Manager

« Svar #37178: 13 Aug 2012, 12:14 »

En spiller der faldt HELT igennem i går var Stenderup, aldrig har jeg set ham så dårlig og usikker. Der kom den ene fejlaflevering efter den anden, og der var bare intet der fungerede for ham. Om det så skylde at Goodson ikke var der til at snakke og støtte ved jeg ikke. Men altså, makkerparet i går vs. Stende og Goodson, er lige som pest eller kolera. Hvis Stende er så usikker uden Goodson er det rigtig skidt, og Goodson er enormt svingende når han spiller. Savner virkelig en Agger/Nielsen/Jakobsson type dernede.

verdenskrig
Manager

« Svar #37179: 13 Aug 2012, 12:27 »

Stenderup skal bare ud af det hold, og så skal Dumic ind i stedet.. Stenderup kan jo intet? Han er ikke hurtig, en skoledreng rent fysisk, ikke god til at placere sig, oversatsende, ikke særlig god i hovedspillet, foriver sig i sit spil fremad banen, smider mange bolde væk, er ofte alle andre steder end centralt.. Altså Dumic har i det mindste noget pondus og slagkraft at stå imod med.

Er så træt af Stenderup og tror sgu mere det er ham end Goodson der er vores altoverskyggende defensive problem.

Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #37180: 13 Aug 2012, 12:38 »

Goodson eller Stenderup er lige slemt.
Randrup bliver hvor han er - Joensen har hverken fysik eller kraft nok til at kunne spille 90 minutter. Dette har Norouzi heller ikke, og han er også bare lort defensivt. Godt nok sjældent at han lykkedes med sine indgreb.

Vi skal have en ny CB som har international erfaring og har styret et forsvar.
Så skal vi have en international træner som formår at holde en stram organisation - herefter må vi arbejde på offensiven. Qua at vi har nogle spillere (læs: Rommedahl, K-D, Thygesen) som har en stor erfaring, så kan de løse nogle problemer deroppe.
Træneren som er ideel er en tysk eller britisk. En type som Bruce Rioch ville være genial til at løse vores organisation.

Hvorfor Bruce Rioch?
Manden udførte defensive mirakler for OB. Offensiven haltede, men han fik styr på en vanvittig god defensiv, ligesom Roy Hodgson er grundlag for den måde de har spillet på i 10 år i FCK frem til Havfruen tog over i denne.
For OBs vedkommende tog Lars Olsen over, som fastholdte organisationen, men smed på i offensiven - dog uden at de tog det sidste stykke.

Vi forsøgte os lidt med Kent Nielsen - han viste sig sig så som en vatnisse som ikke kunne skabe respekt. Nej, det skal være en udenlandsk træner som viser tænder overfor spillerne og kan banke i bordet hvis de leverer en latterlig omgang spilnusseri.

Disse hænger ikke på træerne, men jeg synes det er vigtigt at vi får styr på vores træner, som kan danne sit hold inden vi skifter for mange spillere ud.
Derfor bør budgettet gå til en træner som man kan holde på i mange år og ikke bare en panikløsning som Auri var.

Og ja, spillermaterialet er nok ca. det dårligste nogensinde (hvis vi ser bort fra 2006-holdet), men det har sateme heller ikke være nogle skarpe trænere vi har haft.

Auri, langsomme spillere i dit centerforsvar er ikke lig med at stå højt på banen, nej!
Assistent.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #37181: 13 Aug 2012, 13:56 »

Sagde han virkelig de ord ligeud? I såfald har han da taget kuglepennen frem og gjort klar til at underskrive sin egen fyreseddel. Ærgeligt for jeg kan ellers godt lide ham, men han er ærligt talt ikke af cheftræner materiale i min bog. Jeg synes han er lidt lig Faxe under tiden med ham og Laudrup - en god motivator, indpisker, men når det kommer til det taktiske er der alt for store mangler. Vi skal ud og have fat i en type, Nove nævner.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Anfield Road
Manager

« Svar #37182: 13 Aug 2012, 14:00 »

Sagde han virkelig de ord ligeud? I såfald har han da taget kuglepennen frem og gjort klar til at underskrive sin egen fyreseddel. Ærgeligt for jeg kan ellers godt lide ham, men han er ærligt talt ikke af cheftræner materiale i min bog. Jeg synes han er lidt lig Faxe under tiden med ham og Laudrup - en god motivator, indpisker, men når det kommer til det taktiske er der alt for store mangler. Vi skal ud og have fat i en type, Nove nævner.

Ja det kan du tro han sagde. "Der er andet i livet end fodbold". Og jeg er helt enig med dig.

http://onside.dk/fodbold-video/superligaen/brondby-sonderjyske-0-1-se-det-store-forsvarskiks.

sidst i indslaget  Smiley

U-4-E
Manager

« Svar #37183: 13 Aug 2012, 14:20 »

Hvis man er interesseret, kan man ganske gratis se reserveholdskampen (FCN - BIF) på www.kanalsport.dk. 0-2 efter 18 minutter, Gehrt scorede vidst det første mål, mens Oke lige har scoret.

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #37184: 13 Aug 2012, 14:20 »

At han ikke har mere at sige end bare "Det bare fodbold jo" ryster også mig en hel del. Er blevet rigtig træt af at han hele tiden "taler forbi" hver gang vi har tabt når han bliver spurgt ind til kampen, den her kamp mod SønderjyskE gad jeg godt vi havde en træner der bare sendte et signal af arrigskab, passion og en højere overligger end Auri åbenbart har.
Jeg var stor fan af valget på Auri da han kom, men jeg har mistet gløden til ham nu og troen på han kan noget med den her trup i vores situation, han har intet taktisk at komme med, hvilket var meget tydeligt i går.
Det virkede som om at 0-0 på hjemmebane mod SønderjyskE var fint, men da de så score til sidst, så ryger Dumic lige pludselig på i angrebet også skal der satses offensivt, for mig skulle det være sket i 75-80 minut og bare satset alt! Jeg ville personligt hellere have tabt 0-1 ved at vi satsede også de slog en kontra der gik i mål end at tabe på den måde vi gjorde i går.

Jeg ser kun Auri som en perfekt assistent manager, for han har den der moral som kan motivere spillerne, disciplinen og hans indstilling til tingene fejler ikke noget.
Men han har ikke noget modtræk til at åbne noget som helst forsvar rent taktisk, desværre.

Har vi så råd til endnu en fyring? Tja.. Henrik Jensen er i Frem, Kent Nielsen AAB så dem går jeg ikke ud fra at vi betaler løn til mere.
Spørgsmålet er så hvem skal tage over?

Stod det til mig skulle der der Brøndby syndrom afskaffes og der skal ikke længere sidde en træner i sædet som har været spiller i klubben, man bliver nød til at finde en udefra som kommer ind også skal ledelsen bare blande sig udenom træning, taktik osv og lade manden arbejde med hans ideer.
Det er klart vi kan ikke tiltrække en stor træner profil, men man burde kunne kigge mod Norge, Sverige og se efter en af deres profilerede trænere.
Vi kan trods alt lokke med danmarks flotteste stadion, bedste ungdomsfacilitetter, bedste fans og sammenhold og der må vel også være en god motivations faktor for en kommende træner at han skal bygge en klub op igen som har faciliteterne til at være i top 3.

Ja er ked af at sige det, men tag en side og af PS&E hvad angår træner valg, der skal noget helt nyt ind nu! Det er bevist at
selv René Meulensteen, Tom Køhlert, Kent Nielsen, Henrik Jensen (Måske lige Tom K undtaget) ikke var vejen frem.

Sider: 1 ... 2477 2478 [2479] 2480 2481 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010