home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 716 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2478 2479 [2480] 2481 2482 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171256 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37185: 13 Aug 2012, 14:34 »

Hold kæft en vattet indstilling Auri Raus....!!

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #37186: 13 Aug 2012, 14:51 »

Hold kæft man, det er nok det dummeste jeg har hørt fra en træner!

Hvis manden ikke selv har skrevet sin fyreseddel, så ved jeg snart ikke. Ole Bjur må have en snak med ham!

Han er så trættende og høre på, der kan umuligt være noget postivt fra hver eneste kamp.

AURI RAUS!!!!!!!!!

plutonium
Manager

« Svar #37187: 13 Aug 2012, 15:00 »

At han ikke har mere at sige end bare "Det bare fodbold jo" ryster også mig en hel del. Er blevet rigtig træt af at han hele tiden "taler forbi" hver gang vi har tabt når han bliver spurgt ind til kampen, den her kamp mod SønderjyskE gad jeg godt vi havde en træner der bare sendte et signal af arrigskab, passion og en højere overligger end Auri åbenbart har.
Jeg var stor fan af valget på Auri da han kom, men jeg har mistet gløden til ham nu og troen på han kan noget med den her trup i vores situation, han har intet taktisk at komme med, hvilket var meget tydeligt i går.
Det virkede som om at 0-0 på hjemmebane mod SønderjyskE var fint, men da de så score til sidst, så ryger Dumic lige pludselig på i angrebet også skal der satses offensivt, for mig skulle det være sket i 75-80 minut og bare satset alt! Jeg ville personligt hellere have tabt 0-1 ved at vi satsede også de slog en kontra der gik i mål end at tabe på den måde vi gjorde i går.

Jeg ser kun Auri som en perfekt assistent manager, for han har den der moral som kan motivere spillerne, disciplinen og hans indstilling til tingene fejler ikke noget.
Men han har ikke noget modtræk til at åbne noget som helst forsvar rent taktisk, desværre.

Har vi så råd til endnu en fyring? Tja.. Henrik Jensen er i Frem, Kent Nielsen AAB så dem går jeg ikke ud fra at vi betaler løn til mere.
Spørgsmålet er så hvem skal tage over?

Stod det til mig skulle der der Brøndby syndrom afskaffes og der skal ikke længere sidde en træner i sædet som har været spiller i klubben, man bliver nød til at finde en udefra som kommer ind også skal ledelsen bare blande sig udenom træning, taktik osv og lade manden arbejde med hans ideer.
Det er klart vi kan ikke tiltrække en stor træner profil, men man burde kunne kigge mod Norge, Sverige og se efter en af deres profilerede trænere.
Vi kan trods alt lokke med danmarks flotteste stadion, bedste ungdomsfacilitetter, bedste fans og sammenhold og der må vel også være en god motivations faktor for en kommende træner at han skal bygge en klub op igen som har faciliteterne til at være i top 3.

Ja er ked af at sige det, men tag en side og af PS&E hvad angår træner valg, der skal noget helt nyt ind nu! Det er bevist at
selv René Meulensteen, Tom Køhlert, Kent Nielsen, Henrik Jensen (Måske lige Tom K undtaget) ikke var vejen frem.

Det er ikke for at provokere, men der er en del at kommentere på i det her indlæg.

At sige at Brøndby har det flotteste stadion i Danmark er imo ret subjektivt. Nu har jeg selv kun været i Parken og Farum Park, men flere af dem jeg kender, der har været flere steder i landet siger, at Brøndby stadion ikke har en særlig god kvalitet. At I har nogle passionerede fans kan jeg kun være enig i, men selve Stadion har jeg ikke hørt særlig meget godt om.

Du siger at klubben har det bedste sammenhold, og det ved jeg ikke om jeg kan være enig i. Jeg har ikke specielt indtryk af at jeres spillere vil gøre alt for hinanden og altid bakker naboen op hverken på eller uden for banen. Sammenholdet mellem fans er stærkt, men blandt spillerne og staben er det måske at skyde lidt over målet at sige, at I har det bedste sammenhold. Heller ikke det værste, men...

Du siger også at der skal noget helt nyt ind, men nævner René Meulensteen som værende en fejl. Han kom fra United som ungdomstræner, og var da i dén grad noget helt nyt. Ganske vist var han ikke en profileret træner med et flot cv, men han kan da på ingen måde gå ind under klagen over nepotisme i Brøndby.

Derudover tror jeg ganske enkelt ikke på, at man kan hive en profileret træner til klubben fra hverken Norge eller Sverige. Alle problemerne på direktionsgangen er nok også nået over Øresund, og jeg tror I skal gå efter en dansk træner eller en træner med erfaring fra bunden af en liga i et af vor nabolande. Nok er BIF stadig et brand med stor genkendelsesværdi, men 6 år med mildest talt skuffende resultater og konstant medieopmærksomhed af negativ karakter gør ikke jeres attraktivitet som arbejdsgiver for en træner større.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #37188: 13 Aug 2012, 15:01 »

Hcan nævnte det godt for mig i går, og nu når jeg hører Auri selv fortælle det, må jeg indrømme, at jeg er dybt, dybt rystet. Håbløs indstilling. Jeg har aldrig ment, at han har det stof og den taktiske indsigt, det kræver at være cheftræner. Ovenpå sådan en udtalelse, er der vel ingen anden vej tilbage. Jeg havde fyret ham. Det er klart det bedste for jer.

verdenskrig
Manager

« Svar #37189: 13 Aug 2012, 15:09 »

Bortset fra anden linie, er jeg helt helt enig..

Der er kun en rigtig ting at gøre nu og det er at LOSSE den idiot ud af klubben med fuld musik og bede ham om aldrig at sætte sine ben på Brøndby stadion igen.. Magen til amatøragtig idiot !!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #37190: 13 Aug 2012, 15:15 »

Der er kun en rigtig ting at gøre nu og det er at LOSSE den idiot ud af klubben med fuld musik og bede ham om aldrig at sætte sine ben på Brøndby stadion igen.. Magen til amatøragtig idiot !!
Altså du mener, at jeg er forkert på den, når jeg siger, at manden ikke har den fornødne fodboldindsigt, eller hvilken linje refererer du til? Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #37191: 13 Aug 2012, 15:16 »

Jeg synes egentlig Auri er en god træner, og i lange perioder har der været rigtig gode takter med ham som træner, men det er som om vi er nået til point of no return nu. Og så siger han det her.. amen nej..

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #37192: 13 Aug 2012, 15:19 »

Det er squ ikke kun førsteholdet der ikke kan finde ud af at holde en føring, fra at være foran 2-0 er vores reservehold nu bagud 4-2...

EDIT: 5-2
« Seneste Redigering: 13 Aug 2012, 15:21 af brøndby zupras » Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

verdenskrig
Manager

« Svar #37193: 13 Aug 2012, 15:27 »

Flot ! crazy

Men der kan ikke herske tvivl om at Auri skal ud efter den udtalelse.. Det er simpelthen en joke, og det er at pisse alle os fans direkte i hovedet.. Hvis så bare han i interviews viste noget vilje og tro på tingene.. Lalleglade nar, skrid tilbage til HB Køge..

Cool

blomvikings
Manager

« Svar #37194: 13 Aug 2012, 15:57 »

Det er ikke for at provokere, men der er en del at kommentere på i det her indlæg.

At sige at Brøndby har det flotteste stadion i Danmark er imo ret subjektivt. Nu har jeg selv kun været i Parken og Farum Park, men flere af dem jeg kender, der har været flere steder i landet siger, at Brøndby stadion ikke har en særlig god kvalitet. At I har nogle passionerede fans kan jeg kun være enig i, men selve Stadion har jeg ikke hørt særlig meget godt om.

Hvis ikke du selv har været der, men kun kan bedømme det ud fra TV og hvad andre siger, så synes jeg ikke du skal udtale dig om det.

Jeg har været på rigtig mange stadions i DK, og jeg er slet ikke i tvivl om at Brøndby har det flotteste. Det er intenst, man er tæt på banen, og faciliteterne er langt bedre, end fx. Parken. Her tænker jeg bl.a. på madudvalget osv. Parken har kun den såkaldte "park-dog", og magen til klam fransk hotdog har jeg endnu ikke smagt.
FCN har også et udemærket stadion, men det er simpelthen for småt til overhovede at være med i kampen.

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #37195: 13 Aug 2012, 16:05 »

Jeg varpå Farum Park i forårs og det var noget af en oplaevelse. Banen var tæt på, men et alt for småt stadion desværre Skuffet Lang tid siden jeg har været på Brøndby Stadion, men med en inkaneret-fck mor er det svært :3

verdenskrig
Manager

« Svar #37196: 13 Aug 2012, 16:08 »

Jeg har været på rigtig mange stadions i DK, og jeg er slet ikke i tvivl om at Brøndby har det flotteste.

Det kan der ikke herske tvivl om ! Men da PSE's stadion har større kapacitet er det naturligt nok det stadion man bruger til landskampe. Men har været på samtlige stadions i suppen bortset fra FCM, og SønderjyskE og jeg er aldrig et sekundt i tvivl om hvor lykkelig jeg er for at vi har vores stadion Thumbs Up

Cool

blomvikings
Manager

« Svar #37197: 13 Aug 2012, 16:16 »

Jeg varpå Farum Park i forårs og det var noget af en oplaevelse. Banen var tæt på, men et alt for småt stadion desværre Skuffet Lang tid siden jeg har været på Brøndby Stadion, men med en inkaneret-fck mor er det svært :3

Hvor gammel er du? Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #37198: 13 Aug 2012, 17:17 »

Hvis ikke du selv har været der, men kun kan bedømme det ud fra TV og hvad andre siger, så synes jeg ikke du skal udtale dig om det.

Jeg har været på rigtig mange stadions i DK, og jeg er slet ikke i tvivl om at Brøndby har det flotteste. Det er intenst, man er tæt på banen, og faciliteterne er langt bedre, end fx. Parken. Her tænker jeg bl.a. på madudvalget osv. Parken har kun den såkaldte "park-dog", og magen til klam fransk hotdog har jeg endnu ikke smagt.
FCN har også et udemærket stadion, men det er simpelthen for småt til overhovede at være med i kampen.

For at have det bedste stadion, behøver det vel ikke at være stort?

Jeg har været på alle stadions i superligaen og 1 division med undtagelse af FC Fyn og Hobro.

Nu er jeg ikke typen som går op i mad udvalget osv. Da jeg altid bestiller griller med brød. Så det vil jeg ikke gøre mig klog på!

FCN, AaB, FCM, Viborg og Vejle. Det er mindre stadions, iforhold til BIF, GF og FCK. Men synes da bestemt det er lækre stadions. Hvis man blot kigger på udseende.

Men Brøndbys er da på ingen måde i særlig god stand som sådan, ligesom mange andres hellere ikke er. ("I tænker, jaja, hvornår han været der sidst". Jeg boede på hotellet ved Brøndby hallen og var på kursus inde på stadion i 3 eller 4 dage for et år siden, blot så vi har den misforståelse ude af verden Wink )..

Dog har jeg altid ting waaaaauw, når Faxe tribunen gyngede når man så det i TV. Men man blev dog en smule skuffet, da man selv stod der, med en 15-20 andre. Bare der gynger den jo  Opstemt

Dog fedt i har fået lavet graf nede under tribunen.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #37199: 13 Aug 2012, 17:26 »

Slap nu af. Det er bare fodbold.

funny  funny

Sider: 1 ... 2478 2479 [2480] 2481 2482 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010