home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:32:06 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
I går kl. 20:59:36 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 20:16:19 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  2 Brugere, 676 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2475 2476 [2477] 2478 2479 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171396 gange)
mfsjovhat
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #37140: 12 Aug 2012, 20:03 »

Du har din mening og den respekterer jeg. Det er bare pinefuldt, at se jeres spillermateriale præstere så elendigt. Thygesen, Rommedahl, Krohn-Dehli, Maikenok og tildels Goodson er jo ikke ligefrem spillere tilegnet 1. division. Jeg tror ikke Auri er manden, som skal løfte jer, fyr ham og ansat Køhlert Opstemt

Thaurat al Shabab

DeBuur
Manager

« Svar #37141: 12 Aug 2012, 20:26 »

Jo? Vi er nummer 10 og møder nr 4. 0-0 er i vores situation fremgang, rent bur, og point på tavlen.

Folk skal stoppe med deres naive forventninger om at vi skal vinde alle hjemmekampe for det kommer ikke til at ske..

I øvrigt er jeg i dag for første gang i hans tid i Brøndby, blevet i tvivl om Auri er den rette..

Netop - der må aldrig komme en dag hvor vi ikke kræver at vores hold vinder på hjemmebane - mod et hold som Sønderjyske skal vi altid forlange at vinde.

Ledelsen i Brøndby valgte en vej - en forkert vej - de samme folk valgte at give jobbet til Auri... jeg tror ikke han er en dårlig træner, men jeg tror desværre ikke han er i stand til at løse opgaven.

Det er ikke realistisk at vi ender i top 4 eller top 6 men det er fandme ikke i orden at vi skal begynde at være tilfredse med 0-0 mod Sønderjyske.... den dag det sker begynder jeg at dyrke synkron svømning  Wink

YNWA

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #37142: 12 Aug 2012, 20:26 »

Du har din mening og den respekterer jeg. Det er bare pinefuldt, at se jeres spillermateriale præstere så elendigt. Thygesen, Rommedahl, Krohn-Dehli, Maikenok og tildels Goodson er jo ikke ligefrem spillere tilegnet 1. division. Jeg tror ikke Auri er manden, som skal løfte jer, fyr ham og ansat Køhlert Opstemt
Du mener altså at Goodson tildels præsterer over Superliga niveau? Han er da okay til tider, men det er da næsten også umulig at spille helt til hundene hver gang. Hans første halve år var ganske fint, men siden er hans niveau kun faldet. Det er skidt og alarmerende i sig selv at vores leder er så svingende. Stenderup er også begyndt at lave flere fejl. Han smed bolden væk flere gange i første halvleg. Randrup gider jeg ikke kommenterer på. Norouzi gør det nogenlunde, men han mangler ligesom de fleste unge spillere også lidt kontinuitet i sit spil. Jeg mener at Auri burde give Jan K. en chance på venstre eller højrebacken. Han kan under ingen omstændigheder gøre det ringere end Randrup, medmindre han decideret prøver på det.
Jeg håber for alt i verden at der kommer en forsvarsspiller inden transfervinduet lukket, ellers er jeg bange for at det bliver grimt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #37143: 12 Aug 2012, 20:32 »

Du mener altså at Goodson tildels præsterer over Superliga niveau? Han er da okay til tider, men det er da næsten også umulig at spille helt til hundene hver gang. Hans første halve år var ganske fint, men siden er hans niveau kun faldet. Det er skidt og alarmerende i sig selv at vores leder er så svingende. Stenderup er også begyndt at lave flere fejl. Han smed bolden væk flere gange i første halvleg. Randrup gider jeg ikke kommenterer på. Norouzi gør det nogenlunde, men han mangler ligesom de fleste unge spillere også lidt kontinuitet i sit spil. Jeg mener at Auri burde give Jan K. en chance på venstre eller højrebacken. Han kan under ingen omstændigheder gøre det ringere end Randrup, medmindre han decideret prøver på det.
Jeg håber for alt i verden at der kommer en forsvarsspiller inden transfervinduet lukket, ellers er jeg bange for at det bliver grimt.
Han har da på intet tidspunkt sagt, at han præsterer over Superliga-niveau. Han sagde derimod, at han ikke er tilegnet 1. division, altså at han er en ganske habil spiller på dette niveau.

Anfield Road
Manager

« Svar #37144: 12 Aug 2012, 20:46 »

Dominerede vi ikke kampen? Undskyld men hvad? Selvfølgelig gjorde vi det, vi evnede bare ikke at omsætte det i chancer.. Men det lå da på intet tidspunkt i kortene at SønderjyskE skulle score, det er satme så utroligt at de kan så lidt og vil så lidt og så får de sådan et mål foræret af os..

Tragisk. Men nej jeg er også langt fra imponeret af vores spil i dag, det var den dårligste kamp i sæsonen so far.

Jeg er som regel enig med dig vk, men her er jeg rygende uenig. Vi dominerede ikke kampen. Vi havde ikke styr på noget som helst. Vi skabte kun en reel chance og det er alt, alt, alt for lidt i en kamp som man kan forvente at vinde. Dermed ikke sagt at Sønderjyske dominerede for de var næsten ligeså dårlige som os. Forskellen er bare at på det tidspunkt hvor den lille halve chance dukker op så udnytter de den med dræbende kynisme. Nej vi spillede som en pose lort og dominerede ikke noget som helst.

I øvrigt er det dybt deprimerende at der ikke er mere end 7600 på stadion idag. Jeg har ikke set så lavt et tilskuertal før. Nordea har aldrig været mere tom!

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #37145: 12 Aug 2012, 21:21 »

Han har da på intet tidspunkt sagt, at han præsterer over Superliga-niveau. Han sagde derimod, at han ikke er tilegnet 1. division, altså at han er en ganske habil spiller på dette niveau.
Selvfølgelig det er min skyld, jeg læste det lidt for hurtigt. Han er en udmærket forsvarsspiller til tider, men som sagt så mener jeg at hans niveau er faldet meget. Han skal virkelig tage sig sammen. Det kan kun gå fremad.

Ariana Grande
Manager

« Svar #37146: 12 Aug 2012, 23:11 »

Dominerede vi ikke kampen? Undskyld men hvad? Selvfølgelig gjorde vi det, vi evnede bare ikke at omsætte det i chancer.. Men det lå da på intet tidspunkt i kortene at SønderjyskE skulle score, det er satme så utroligt at de kan så lidt og vil så lidt og så får de sådan et mål foræret af os..

Tragisk. Men nej jeg er også langt fra imponeret af vores spil i dag, det var den dårligste kamp i sæsonen so far.

Få nu de briller af VK. Eller er de groet fast i hovedet på dig?
Nu så jeg hele kampen udover de sidste minutter hvor SE scorede, og i dominerede da langt fra?
I første halvleg mener jeg måske at i var lidt bedre, men jeg ser nu klart SE som de bedste hold i 2 halvleg.

Og som jeg også skrev på Managerlife.dk da der var en halv time tilbage af kampen

Hvis jeg havde penge på min Bet365 konto, havde jeg satset hele pisset på at SønderjyskE scorer det næste mål.

Men selvfølgelig har jeg ingen penge på kontoen når jeg har ret crazy

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #37147: 12 Aug 2012, 23:14 »

Selvfølgelig det er min skyld, jeg læste det lidt for hurtigt. Han er en udmærket forsvarsspiller til tider, men som sagt så mener jeg at hans niveau er faldet meget. Han skal virkelig tage sig sammen. Det kan kun gå fremad.
Det går nok, - det er jo menneskeligt at fejle, som man siger... Wink

Men jeg er enig med dig. Jeg er ikke selv besynderligt imponeret af Goodson, omend der findes ringere spillere i Brøndby.

verdenskrig
Manager

« Svar #37148: 12 Aug 2012, 23:40 »

UNdskyld TheX men hvilken del af det jeg skriver kræver at jeg har farvede briller?

Jeg siger ikke at vi var gode, jeg siger ikke at vi skabte spandevis af chancer.. Men det var os som havde intentionerne, og ville mest.. SønderjyskE var jo stort set aldrig på vores banehalvdel, vi var ofte oppe og havde spil omkring deres felt men havde ikke evnerne til at skabe chancer udover nogle få hvilket er elendigt..

Men man skal da være spritstiv for at have set SønderjyskE score i den halvleg.. Det er kraftdeme utroligt at man kan blive beskyldt for at være farvet, når du sidder og blærer dig med at du laver et totalt hjernedødt odds som så hamrende heldigt og totalt ulogisk går hjem.. INGENTING i den halvleg pegede på en SønderjyskE scoring.

Den kamp fortjente ingen vinder.. Vi kunne intet, og SønderjyskE ville intet.. Men symptomatisk for vores sæson so far får de alligevel sådan et mål at gå hjem på..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #37149: 12 Aug 2012, 23:47 »

Men det lå da på intet tidspunkt i kortene at SønderjyskE skulle score, det er satme så utroligt at de kan så lidt og vil så lidt

Der. Jeg synes SønderjyskE spillede en fin 2 halvleg.

Og ja jeg blev nødt til at blære mig med mit odds jeg ikke kunne lave, fordi jeg så sjældent får lov at have ret Opstemt

Og vil ikke kalde det ulogisk. Men nok lidt heldigt da det var så sent de scorede.
Men synes nu også det var dem der skulle score hvis der var et hold der skulle score i 2 halvleg.

verdenskrig
Manager

« Svar #37150: 12 Aug 2012, 23:50 »

Hvis nogen er farvet her synes jeg det er dig  Rullende Øjne

Men det vil jeg ikke bebrejde dig for, for det kan jeg også selv være af og til Wink Og vi hader jo bare hinandens hold så selvfølgelig vil du få os til at se dårligere ud end vi er ( Også selvom det ikke er nødvendigt pt crazy)

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #37151: 12 Aug 2012, 23:53 »

Jep. Jeg kan ikke beskyldes for at være neutral når Brøndby spiller.

Men det skal nok blive hyggeligt at spille 1 division med jer! crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #37152: 12 Aug 2012, 23:54 »

Billigere ture, billigere billetter, billigere bajere, og flere sejre.. Hvad er man egentlig bange over ved at rykke ned Wink Grin

Cool

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #37153: 13 Aug 2012, 00:04 »

Billigere ture, billigere billetter, billigere bajere, og flere sejre.. Hvad er man egentlig bange over ved at rykke ned Wink Grin
Nu når du har citeret mig i din signatur, så må jeg ligeledes snuppe dette citat fra dig. Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #37154: 13 Aug 2012, 00:12 »

Fucking nej, ligesom man troede en dårlig dag var slut, så begynder en ny Grin Skuffet

REB OG TRÆ NU TAK !!!! Så når jeg heller ikke at opleve at i vinder 6-0 næste weekend, og hva jeg ikke har oplevet er aldrig sket Cool

Cool

Sider: 1 ... 2475 2476 [2477] 2478 2479 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010