home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Conf. - Lillebror bliver til storebror
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Conf. - Lillebror bliver til storebror  (Læst 19655 gange)
lil jim
Gæst
 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #60: 06 Mar 2007, 11:45 »

endnu en god update Smiley

Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #61: 06 Mar 2007, 11:51 »

God blog. Du skriver endog rigtig godt, men jeg synes lidt de der oversigter over kampene, topscorer osv. mangler...
Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #62: 06 Mar 2007, 12:56 »

ja jeg syntes også der mangler lidt mere info omkring kampene
Logged

Rosenborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #63: 06 Mar 2007, 19:23 »

ja jeg syntes også der mangler lidt mere info omkring kampene
Delvis enig, men kommer der ik snart en update? Ubeslutsom
Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #64: 06 Mar 2007, 19:37 »

Tak for kommentarerne. Jeg skal gøre mit bedste for at skrive om resultater og topscorer osv, men det bliver ikke en direkte oversigt, for sådan er bloggen ikke. Men jo, jeg prøver at integrere det. Med hensyn til updaten kan jeg ikke sige noget som helst, jeg mangler meget for at kunne skrive en ny Smiley
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #65: 12 Mar 2007, 14:03 »

hvornår kommer næste update?
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #66: 12 Mar 2007, 21:05 »

Oprykningen venter




Det var som om, vi indtil nu i sæsonen har ligget på en bølge. En bølge, der bliver ved med at blive større. Ligesom med bølger, var vi godt klar over, at bølgen på et eller andet tidspunkt falder sammen og bruser hen ad stranden. Derefter hiver den noget med sig, når den forsvinder. Efter kampen mod Basingstoke, som vi vandt 2-1, bristede bølgen. Ligesom bølgen, hev den noget med sig ned, og det var i denne omgang spillerne og mig. Når en bølge er nede, går der lidt før den er ude på det åbne igen, og kan samle styrke til atter at blive stor. Metaforen kan fortsætte, og i vores tilfælde, tog det lige præcis 9 kampe før vi kom op igen. 9 kampe uden at vinde, er en hård periode for hver klub. Aviserne skrev ikke så meget om os længere, og da jeg før var blevet interviewet som en helt, blev jeg nu interviewet som ham der sad og råbte taktik – hvad var det nu han hed?. Intet fungerede, og moralen var helt i bund. Mandag den 3. marts, efter træning, holde jeg og spillerne et møde. Sagen blev lagt på bordet, og analyseret grundigt. Ville vi kaste håndklædet i ringen og blive i Conference South, eller ville vi kæmpe? Kæmpe som et hold, kæmpe som helte. Skulle vi skuffe vores fans så de tog hjem utilfredse, eller skulle de tage hjem, og fortælle historier om kampen til resten af familien? Jeg tog hjem den dag uden at vide om der skulle ske nogen form for ændring, men håbede det på det kraftigste. En 9.plads var bare ikke godt nok når vi kæmpede om 1.pladsen for nogle måneder siden.


Moralen til næste kamp mod Eastbourne Boro var atter i top. Jeg valgte stærkeste opstilling. De skulle vise noget, de skulle imponere mig som aldrig før. Kemp var langemanden på målet, Wes Daly stod for den offensive midtbane, og Roscoe D’sane, vores topscorer med 14 mål i 32 kampe, dannede partner med Stephen Opoka helt oppe i front. Ingen af dem havde scoret i 10 timer. Hvad fanden tænkte jeg dog på? Heldigvis bekymrede jeg mig forgæves. De fik begge scoret sammen med Scott Guyett, og efter en heltemodig indsats, og 9 kampe uden sejr, blev den dårlige stime brudt, og 3 point smidt på kontoen. 7.plads, og en top-5 playoff kamp var i sigte. Jeg havde lukket for forstærkningerne for denne sæson, men når et godt tilbud kom på bordet, kunne jeg umuligt sige nej. Marc Bridge-Wilkinson var navnet, og han havde en fortid i selveste Derby. I de sidste 3 sæsoner rullede han ud for Bradford i toppen af 3.division, men han var kommet i unåde efter en slåskamp til træning. Jeg opsøgte ham, og han var interesseret i at komme hertil, hvilket han så gjorde. Af det jeg havde set af ham, var han den del bedre end de fleste spillere på holdet. Han havde kvalitet til 3.division, og havde den ekstra touch af frækhed og generelle niveau.



Han var  såvel på banen i næste opgør mod Eastleigh. Var vi kun smidt på en midlertidig bølge, eller var vi hoppet på en stor bølge? Jeg håbede på en tsunami som kunne køre os langt frem. Da vi førte 2-0 ved halvlegen, var jeg begyndt at tro på vi var kommet i gang igen. Et hurtigt mål til Eastleigh, og et rødt kort til Chris Gell, fik mig til at tro på noget andet. Da slutfløjten lød, stod der stadigvæk 2-1 på tavlen, og endnu 3 point kunne smides ind til de andre. Vi var oppe på 56 point i 34 kampe hvilket rakte til en 4. plads. Troen på oprykning var tilbage, og troen på vores evner var tilbage. Det var nu eller aldrig. Med 8 kampe tilbage af den nuværende sæson, kunne bare den mindste fejl ødelægge vores chancer. Koncentrationen var i tops, og vi var forhåbentlig tilbage på toppen af en bølge som vi håbede skulle langvejs før den ramte kysten. Skulle vi rykke op, eller smide det hvide håndklæde i ringen? Jeg har intet hvidt håndklæde, så det kan kun være oprykning...
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #67: 12 Mar 2007, 21:06 »

Jeg har bestemt mig for at kunne vise jer nogle screenshots, men det bliver ikke i mine updates. Dvs. at vis i vil ha' et screenshot af noget, må i spørge om det her, og i får dem Smiley
Logged

mfjr
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #68: 12 Mar 2007, 21:11 »

startopstilling Smiley
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #69: 12 Mar 2007, 21:21 »

Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #70: 12 Mar 2007, 21:30 »

K-L-A-S-S-E
Logged

I ain't playin', nigga

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #71: 12 Mar 2007, 22:09 »

Hmmm ... jeg synes det er lidt dumt at du beder os ønske SS - ville det ikke være en bedre idé at vise de gode SS'er fra starten?  Rullende Øjne
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #72: 12 Mar 2007, 22:17 »

Hmmm ... jeg synes det er lidt dumt at du beder os ønske SS - ville det ikke være en bedre idé at vise de gode SS'er fra starten?  Rullende Øjne

Niks :-P

Generelt er jeg imod at bruge ss i en blog da det ødelægger stilen. Til gengæld kan jeg godt forstå at i vil se dem når jeg spiller i en så ukendt klub, og derfor får i dem i gerne vil se, bare uden for mine updates :-)

Men tak fordi du følger med Dusty Wink

K-L-A-S-S-E

Det tar' jeg som et kompliment  crazy
Logged

Rosenborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #73: 14 Mar 2007, 18:13 »

God update, jeg kan virkelig lide den måde du skriver på Peace
Og endelig ka vi få nogle SS Opstemt Opstemt
Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #74: 18 Mar 2007, 21:03 »

NY UPDATE!!!!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010