home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Conf. - Lillebror bliver til storebror
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Conf. - Lillebror bliver til storebror  (Læst 19639 gange)
Schleidt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #45: 28 Feb 2007, 17:30 »

God blog , kan godt lide den måde du skriver på Thumbs Up

Børn? Glem det. De er ligesom samlesæt. Sjove at lave, men står derefter bare og fylder.
funny
Logged

Rosenborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #46: 01 Mar 2007, 21:48 »

Får vi ik snart en update Ubeslutsom
Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #47: 01 Mar 2007, 21:56 »

Får vi ik snart en update Ubeslutsom

Den skal nok komme engang over weekenden. Lige nu, sker der ekstremt meget fra skolens side, og der kommer bloggen desværre i anden række. Wink
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #48: 01 Mar 2007, 21:59 »

Glæder mig allerede Smiley
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #49: 04 Mar 2007, 18:59 »

Dagligdagen i Wimbledon





Min respekt for Wimbledon’s fans var enorm. Vi havde trådt på banen til vores 21. kamp i ligaen, og med en sejr over Hayes, kunne vi krybe op på en anden plads, 10 point efter Bath. Men de fans. Jeg kunne ikke få dem ud af hovedet. I morges stod jeg op til en cykel dækket med sne. Da jeg tog morgenkåben på, åbnede døren, og fik stukket næsen ud igennem åbningen, var jeg ikke et sekund i tvivl om at vinteren havde indhentet os. Eller, den havde indhentet mig, for alle fansene mødte op som var det sommer. 3,123 af dem, stod på tribunen, råbte og sang i slud og -5 grader. Jeg sad selv på bænken dækket af tæpper og med klaprende tænder. Jeg bladrede igennem rapporten om klubbens økonomiske status, og kunne ikke undgå at smile. Vi var en millionær klub. Vi havde både spillerne, bestyrelsen, økonomien og fansene til at begå os på et højere niveau. I min tid i klubben havde jeg dannet mig et godt indtryk af hvem der var venner og hvem der var fjender. Listen over venner var betydeligt kortere end den med fjenderne, hvor MK Dons stod som nummer 1 på listen, med dødningehoved og pil ved siden af. MK Dons er det tidligere Wimbledon, og ligger i 3. division, 2 rækker over os. Vi var de små, de var de store. Planen var, at lillebror skulle blive til storebror.


Følelsen af skuffelse over at miste point i en nem kamp var ved at indtage mig. Stadion uret havde for længst stoppet ved de 90 minutter, men fansene sang stadig, hvilket var medvirkende til skuffelsen ikke helt havde indtaget mig endnu. Det var imponerende hvordan vi ikke vandt nogle nemme kampe en gang i mellem. Det spil de præsterede på banen var fænomenalt en gang i mellem. Side skift, tempo skift, stik afleveringer og gode afslutninger. Modstanderne blev rundtosset. Hvor fanden bliver stabiliteten af? Den mangler, og vi venter stadigvæk tålmodigt. Nu kom et af de fænomenale angreb igen. Fra venstre side til højre, pingpong spil og ned til hjørneflaget, millimeter præcist indlæg, og en rystende overlægger. Den overlægger må snart have buler, for vi ramte den mere end målmanden. Nu var skuffelsen næsten total, og jeg vendte mig om og gik hen for at sætte mig ned. Samtidig kom der et ordentligt brøl fra tribunerne, og med et forsvandt skuffelsen. Jeg var tilbage på sidelinjen og kiggede ud på banen. Stakkels målscorer Butler var blevet mast i en bunke af svedige englændere og en enkelt australier, og smilet kom frem på læben igen. Dels fordi vi havde vundet, men også fordi jeg glædede mig til den omgang pints han skulle udlevere i aften på den lokale pub.



Jeg kunne mærke min popularitet stige i Wimbledon by. Overskriften i aviserne handlede ikke længere kun om ”the Dons”, men lige så meget om AFC Wimbledon. Historien om en klub der kom ud fra ingenting af en bunke fans fascinerede de fleste fodbold fans, og ikke mindst mig, som befandt mig i centrum af det hele. Byen var skam også hyggelig. Jeg havde fået skaffet mig en kreds af pubs og venner, og jeg trives optimalt. Folk hilste altid, og for nylig fik jeg endda lavet et interview med en lokal journalist. Det foregik alt sammen i en venlig tone, og jeg fornemmede han ikke var den typiske journalist der håber på at opsnappe et scoop. Vi fik snakket om hvordan det gik resultatmæssigt.  FA Pokalen og FA Cup’en var vi hurtig blevet ekspederet ud af. Det så jeg positivt på, for vi kunne nu koncentrere os fuldt ud på ligaen og den ventede oprykning. 21 kampe var det blevet til, og 39 point. Vi lå i tæt kamp med Weymouth om anden pladsen, og fisker byen Fisher lå lige bag os på fjerde pladsen. Så blev snakken mere individuel og omhandlede spillere. De få jeg ville rose ud over de andre var den ivrige angriber Roscoe D’sane, og den udenlanske forsvarer Scott Guyett. Ud over det, kunne jeg kun rose holdet som et hold, for de spillede optimalt som et hold. Alle trives sammen, og når der kommer lidt gnister til træning, bliver der givet pints på pubben ”The Sanchez” som er navnefætter med klubbens favorit spiller gennem tiderne, Lawrie Sanchez. Efter lidt øl, er alle, sjovt nok, venner igen.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #50: 04 Mar 2007, 19:27 »

AFC Wimbledon!!!

Alt for fedt, er helt misundeligt. Hvordan i alverden kom du til at træne dem? De er da ikke med i spillet fra start af, vel?  Huh



EDIT: Indlæg nr. 1800  Cool
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #51: 04 Mar 2007, 19:30 »

AFC Wimbledon!!!

Alt for fedt, er helt misundeligt. Hvordan i alverden kom du til at træne dem? De er da ikke med i spillet fra start af, vel?  Huh



EDIT: Indlæg nr. 1800  Cool

Niks, det er de ikke. Jeg brugte konceptet af Dafuge's challenge, som lyder på at man tilføjer en manager, venter et år, og overtager et af de hold som bliver oprykket. Valget falgt på AFC Wimbledon da det bare er en alt for fed klub Wink
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #52: 04 Mar 2007, 19:35 »

Niks, det er de ikke. Jeg brugte konceptet af Dafuge's challenge, som lyder på at man tilføjer en manager, venter et år, og overtager et af de hold som bliver oprykket. Valget falgt på AFC Wimbledon da det bare er en alt for fed klub Wink

Nå, ja det kan jeg godt huske jeg har læst et sted. Er det korrekt at der er en komplet kits-pakke til AFC Wimbledon "gemt" i spillet?
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #53: 04 Mar 2007, 19:39 »

God Story, du skriver virkelig godt Opstemt
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #54: 04 Mar 2007, 19:40 »

Nå, ja det kan jeg godt huske jeg har læst et sted. Er det korrekt at der er en komplet kits-pakke til AFC Wimbledon "gemt" i spillet?

Ja der er, og det er der af den grund at hovedsponsoren er SI og FM Smiley

God Story, du skriver virkelig godt Opstemt

Tak for rosen, håber du vil følge med :-)
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #55: 04 Mar 2007, 19:47 »

Vil jeg selvfølgelig Opstemt
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Rosenborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #56: 04 Mar 2007, 19:56 »

Fed update, selvom der ik skete seligt meget Peace
Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #57: 04 Mar 2007, 20:00 »

Fed update, selvom der ik skete seligt meget Peace

Der blev spillet 11, som er forklaret i interviewet, foruden en gennemgang af den ene mod Hayes Tunge
Logged

Rosenborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #58: 05 Mar 2007, 19:20 »

Der blev spillet 11, som er forklaret i interviewet, foruden en gennemgang af den ene mod Hayes Tunge
Nårh, det var bare lidt skjult og svært at forstå! Tunge
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til Storebror
« Svar #59: 05 Mar 2007, 20:08 »

God blog... Smiley

Og ja den med børn var sgu god Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010