home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 257 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Conf. - Lillebror bliver til storebror
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Conf. - Lillebror bliver til storebror  (Læst 19615 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #90: 07 Apr 2007, 12:26 »

Når i nu kræver det må jeg hellere få spillet videre på Kingsmeadow. Må ærligt indrømme jeg ikke har spillet FM i snart en uge, men den skal nok komme før ferien er ovre :-)
Logged

Rosenborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #91: 07 Apr 2007, 14:05 »

Når i nu kræver det må jeg hellere få spillet videre på Kingsmeadow. Må ærligt indrømme jeg ikke har spillet FM i snart en uge, men den skal nok komme før ferien er ovre :-)
Godt nok, glæder mig.
Men næste gang du lægger dine SS ud kan du så ik få dem i lidt større format, for jeg ka simpelthænd ik se noget som helst på dine seneste SS? Ubeslutsom Peace
Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #92: 07 Apr 2007, 14:09 »

Godt nok, glæder mig.
Men næste gang du lægger dine SS ud kan du så ik få dem i lidt større format, for jeg ka simpelthænd ik se noget som helst på dine seneste SS? Ubeslutsom Peace

Jo selvfølgelig, ved ikke hvad jeg gjorde galt denne gang, men prøver at rette på det :-)
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #93: 14 Apr 2007, 19:43 »

God blog, du må gerne komme med en update Smiley

Måske skulle du kalde Roscoe D'Sane for Roscoe D'InSane Opstemt
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #94: 14 Apr 2007, 19:45 »

God blog, du må gerne komme med en update Smiley

Måske skulle du kalde Roscoe D'Sane for Roscoe D'InSane Opstemt

Tak tak.

Gør mit bedste for at samle inspiration og lyst til at spille på spillet, og jeg lover jeg nok skal komme igang igen på et tidspunkt. Hvornår kan jeg dog ikke sige  Ubeslutsom
Logged

Heitmann
Gæst
 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #95: 14 Apr 2007, 20:44 »

Sorry-manden # - Johnson siger: Finger licking mama
Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #96: 22 Apr 2007, 21:09 »

Super blog  Peace   Thumbs Up
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #97: 22 Apr 2007, 21:15 »

Sorry-manden # - Johnson siger: Finger licking mama
Øøøøh?Huh
Logged

I ain't playin', nigga

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #98: 22 Apr 2007, 21:16 »

Jeg har fået lysten igen, og er gået igang med en update som kommer i morgen. Håber interessen stadigvæk er der Smiley
Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #99: 22 Apr 2007, 21:18 »

Jeg har fået lysten igen, og er gået igang med en update som kommer i morgen. Håber interessen stadigvæk er der Smiley

Vil heller sikkert læse den Peace
Glæder mig  Smiley
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lillebror bliver til storebror
« Svar #100: 23 Apr 2007, 17:32 »

Lige Linje





Linjen i vores elskede lille klub, var blevet meget strammere.  Der var mange, som mildest talt blev overvældet over hvad de nu ikke måtte. At komme for sent til træning fordi ens cykel var punkteret, var ikke acceptabelt længere. Det resulterede i nogle ekstra ture rundt om banen. Nu skal jeg ikke overreagere, for så professionelle var vi jo ikke blevet, men forskellen var der. Der blev stadigvæk lavet fis til træning, og det skal der også være plads til. Så længe spillerne ikke er på fuldtidskontrakt og lejer postman ved siden af fodbolden, går det nok an. Anyways, vi nød alle vores tid i Conference, selvom vi løb direkte ind i stærk modvind. Vi fik spillet nogle hyggelige venskabskampe mod småhold, og fik nogle relativt dårlige resultater med hjem. Jeg har dog lært i min korte træner karriere ikke at læse for meget ud fra venskabskampe, selvom jeg måske skulle have gjort det denne gang. Vi løb ind til første kamp mod Halifax med høj pande, og måtte findes os i et uafgjort resultat, selvom vi rent faktisk dominerede kampen. Det var sidste sæsons redningsmand, Roscoe D’Sane, som scorede begge vores mål i første halvleg. Kampen skulle bare køres hjem de sidste to minutter hvor vi førte med et mål, men som så mange gange før, gik det galt til sidst. 1 point i vores første Conference kamp var nu til at komme sig over.

Halifax kampen blev fulgt af en række udmærkede resultater, dog uden at nogen af dem skinnede igennem. Vi skulle faktisk helt frem til den 30 august, en måned efter vores første kamp og 5 kampe senere, før vi fik vores første sejr i ligaen. Til stor tilfredshed for hjemmebane fansene, var det i mod Bath som vi lå og kæmpede mod sidste sæson også. Sejren lød på 3-2 efter en meget lige kamp med chancer til begge hold. Sejren gav noget selvtillid, og i næste kamp mod Stevenage kørte vi også en sikker 1-0 sejr hjem. I skrivende stund har vi spillet 8 kampe i ligaen, hvor vi befinder os på en sikker 14 plads. En placering som vi i klubben er meget stolte over, og også en placering som har bragt os i rampelyset for de lokale aviser. Scott Guyett og Roscoe D’Sane er begge spillere som har spillet over evne indtil videre i sæsonen, og jeg har flere gange haft fat i dem for at lykønske dem. Jeg har endda måtte punge op med 2 pints på den lokale pub, hvilket også er i orden. Økonomisk kører det fremad som det skal i klubben, og vi kører stadig med et fint overskud på små 400,000kr hver måned på trods af de forhøjede lønninger.


England er et dejligt land at bo i. De grønne marker spreder sig over det hele, og når foråret kommer, og bladene på træerne bliver guld farvet, står det stille til. Stille nok til at man kan høre fuglene plapre løs i baggrunden når vi træner. For et bymenneske som mig som kommer fra storkøbenhavn, er det barskt. Jeg savner bilernes dytten for at komme på arbejde, og alt det der ellers hører til. Kort sagt, jeg keder mig voldsomt en gang i mellem. Mit liv kører rundt om AFC Wimbledon, og når jeg ikke er på træningsbanen, tænker jeg på taktik til næste kamp. Ensom kan man måske også kalde mig. Jeg sidder derhjemme i lejligheden i min store fede kontorstol og kigger fjernsyn alt for ofte. Jeg drømmer hver nat om den dag når klubben spiller Premier League. Jeg ved det vil ske en dag, men det kræver en enorm tålmodighed. Klubben har potentiale, det ved vi alle. Hvordan udnytter man sådan noget potentiale? Jeg tænker ofte på det, men er stadigvæk ikke kommet på noget svar andet en at vinde kampe var et skridt i den rigtige retning.
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Conf. - Lillebror bliver til storebror
« Svar #101: 24 Apr 2007, 20:12 »

Du skriver rigtig godt. Jeg vil dog stadig fastholde at du kører lidt for meget 'fortæller-mode', men det får jeg dig nok ikke til at ændre. Bare fortsæt den gode stil! Så må vi se om det om et par måneder eller 4, rækker til PL Wink
Logged


Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Conf. - Lillebror bliver til storebror
« Svar #102: 24 Apr 2007, 20:20 »

=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

BTW:
« Seneste Redigering: 24 Apr 2007, 20:23 af Nyysted » Logged

I ain't playin', nigga

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Conf. - Lillebror bliver til storebror
« Svar #103: 24 Apr 2007, 20:23 »

Du skriver rigtig godt. Jeg vil dog stadig fastholde at du kører lidt for meget 'fortæller-mode', men det får jeg dig nok ikke til at ændre. Bare fortsæt den gode stil! Så må vi se om det om et par måneder eller 4, rækker til PL Wink

Tak tak. Ja, ved godt der er meget fortæller-mode over det, men sådan er stilen altså. Dog synes jeg at jeg skriver mere om spillets gang end i starten, og arbejder stadig på at integrere det mere og mere. Når du siger måneder, håber jeg du mener år, selvom det også er svære mål  crazy

=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

Den tager jeg som ros Opstemt
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Conf. - Lillebror bliver til storebror
« Svar #104: 24 Apr 2007, 20:25 »

Spændende at se hvordan det går det "rigtige" wimbledon. Overvejer selv at starte et spil med dem.

Den her blog fænger mig ikke rigtig, fordi jeg er mest til klassiske blogs med SS af resultater, spillere og stillinger. Men skidt med det, keep on rocking in the Conference  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010