home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 590 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  SuperDepor & Australien
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er bedst?
Lange updates som de fleste i blog'en.
Korte som den med CL lodtrækningen.
Jeg følger med ligegyldigt længden.
Følger alligevel ikke med.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: SuperDepor & Australien  (Læst 17761 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #60: 31 Jan 2007, 12:33 »

HAHAHAHA det er nu meget sødt det her... men at opdigte et forhold til en dame i sit spil er lige lidt for langt ude til min smag...
Jeg syntes nu ellers at det er vildt fedt at han gør det.. Det giver historien noget liv, istedet for noget kedelig læsning..

Så bliv endelig ved med det..  Thumbs Up
Logged

Batistuta
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #61: 31 Jan 2007, 12:37 »

Ja det giver liv... men må jeg foreslå "kærlighed ved første hik" istedet... Det har jo intet med spillet at gøre. Man kunne opdigte samtaler med spillere lige som den med cahill hvis man vil bringe liv. Det andet der er direkte pinligt... Men kan jo være der kommer et trekants drama senere "Kvinden i kiosken jaloux"
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #62: 31 Jan 2007, 12:54 »

Ja det giver liv... men må jeg foreslå "kærlighed ved første hik" istedet... Det har jo intet med spillet at gøre. Man kunne opdigte samtaler med spillere lige som den med cahill hvis man vil bringe liv. Det andet der er direkte pinligt... Men kan jo være der kommer et trekants drama senere "Kvinden i kiosken jaloux"
Hvordan er det direkte pinligt Huh
Det er vel ligeså pinligt at opdigte en samtale som et forhold.. ?

Og det kan godt være at det ikke har noget med spillet at gøre.. Men nu er det her jo også en historie.. om spillet 
Men at du ikke kan lide at han bringer lidt liv ind i historien er jo så dit "problem".. Men tror nu vi er en del der finder det mere interessant at læse når der bl.a. kommer nogle samtaler med div. folk, et lille romatisk forhold til en kvinde.. og måske lidt had til sin nabo.. for det giver som sagt, liv til bloggen..

Men denne diskution skal vi ikke tage her...
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #63: 31 Jan 2007, 16:12 »

HAHAHAHA det er nu meget sødt det her... men at opdigte et forhold til en dame i sit spil er lige lidt for langt ude til min smag...

Tak for kommentaren.

Hvis det er for langt ude til din smag vil jeg fraråde dig at læse bloggen.

Og det med damen. Der er mange forskellige blogs her på siden, og jeg har fulgt med i ufatteligt mange. Før jeg startede denne blev jeg enig med mig selv at det skulle være en blog som skulle følge en mands liv, hvor privat det nu end bliver. Der er ingen lov om at bloggen skal handle 100% om fodbold. Det er der faktisk mange der ikke gør. Jeg synes bare det var et sjovt twist, og det jo ikke fordi jeg går i stor detalje.

Men tak fordi du gad læse den  Tunge  Thumbs Up
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #64: 02 Feb 2007, 17:13 »

Hvornår får vi update i fmfreaks bedste læsning Rullende Øjne ?
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #65: 02 Feb 2007, 17:19 »

Hvornår får vi update i fmfreaks bedste læsning Rullende Øjne ?

Bedste læsning? Jeg synes der mange der er bedre men er da glad for at du følger med og kan li' den Wink

Update kommer der nok i aften da der jo er weekend og ikke skal arbejdes før i morgen eller søndag Smiley
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #66: 02 Feb 2007, 17:22 »

Bedste læsning? Jeg synes der mange der er bedre men er da glad for at du følger med og kan li' den Wink

Update kommer der nok i aften da der jo er weekend og ikke skal arbejdes før i morgen eller søndag Smiley
Dejligt Smiley
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #67: 02 Feb 2007, 19:08 »

”The Socceroos”



Jeg fandt hurtigt ud af at 5 dage var meget lang tid at vente på sin næste slutrunde kamp, specielt når man savnede sit elskede Deportivo hjemme i Spanien. De har nu trænet nogle uger uden mig og jeg ville ellers gerne have været med til at indføre de nye spillere i truppen. De er vel stadig nye når jeg kommer hjem blev jeg enig med mig selv om. Nu har jeg andre sager på hånden. Og det havde jeg da også. Saudierne ventede rundt om hjørnet og vi glædede os til kamp. Der var smil på læberne hos spillerne her i varmen. Og hvilken varme! Jeg sveder som et svin, men spillerne ser nu ud til at være vant til det. Nå, varmen kan være ligegyldig. Stemningen var i top og det samme var spillet. Det var bare dejligt at være til træning.


”I er bedre”. Mere skulle der ikke siges før kampen. Vi VAR også bedre. Vi skulle bare spille op til vores potentiale. Jeg havde gået og tænkt meget om hvor vigtig denne turnering var i Australien. Jeg anede det virkelig ikke. Vi havde en trofast fanskare til hver kamp, men hvor meget betød turneringen for dem? Var det som EM i Danmark? Jeg turde ikke spørge spillerne, det var for pinligt og uprofessionelt. Jeg måtte spørge Neeskens, min assistent træner, når jeg fik chancen på en lidt maskeret måde. Chancen kom også da vi sad og kiggede på en øvelse på træningsbanen. ”De kan gå hele vejen” sagde han. Jeg kiggede på ham. Nu var chancen der og jeg svarede ”Ja da. Det er trods alt en stor turnering”. Woops, OM’er! Han kiggede på mig som om jeg havde sagt jeg var et rumvæsen. ”Stor turnering?... Stor? Den er enorm! Det handler om stolthed. Ellers ville der vel ikke sidde en million Aussies derhjemme i stuerne og følge med?”. Nårh ja, klart nok. Det vidste jeg da godt...

Kampen var noget så kedelig. Helt ekstremt. Jeg havde ondt af de 80000 tilskuere på stadion. De larmede heller ikke så meget. Men vi havde trods alt spillet indtil James McMaster fik tilkæmpet sig et rødt kort ved at nikke en skalle, Zidane style. Vi var i undertal i den sidste halve time, men vi sad stadig på spillet. Endda så meget at vi, 17 minutter inde i ekstra tiden, kunne udnytte vores overtag og brage bolden i nettet til 1-0. Der var jubel og stakkels målscorer Craig Moore blev næsten kvalt under en bunke af spillere. Wee, løb jeg rundt og tænkte. Jeg var vist lidt af en ener mens jeg løb rundt på banen. Alle spillerne havde sange og danse som jeg aldrig havde set før, og jeg var vel typen der stod ved siden af og lignede et misfoster. Det kan vel være ligemeget, videre var vi jo og næste modstander var de forsvarende mestre fra Japan. Og sikke en kamp det skulle blive. De var favoritter, og det var vel også derfor vi kunne udnytte vores status til at spille en dynamit kamp. 1-0, 2-0, 3-0, 4-0 blev det. Og 5-0... og hvorfor ikke? 6-0. Trøstemål skulle de dog ha’, og kampen endte 6-1 i vores favør. The Socceroos var i finalen!


Asian Cup Finale


Nu skulle det være. Australien havde aldrig vundet turneringen før, men det skulle ændres. Der var nervøsitet blandt spillerne, og enhver tvivl om turneringens status var helt vasket ud. Der var lagt op til et brag mod Kina som endnu en gang var favoritter. Der blev fløjtet i gang, og jeg kunne endda selv mærke mit hjerte banke hårdt. Det var vel naturligt nok. For et år siden sad jeg ved disken i Føtex og solgte blade, i dag har jeg en guld medalje og en sølv medalje i tasken med chancen for endnu en guld om et par timer. Jo nærmere de 90 minutter vi kom, jo mere sikker blev jeg på guldet. Vi styrede kampen 100% og da der blev fløjtet til halvleg havde Kina ikke haft et eneste skud på mål. Det havde vi, men Wang Dalei havde ramt formen. Han var imponerende. 18 år, 12 landskampe og spået til at være et kommende stjerne. Ham skulle klubben i Coruna tage at kigge nærmere på.  ”Vi KAN vinde!” råbte jeg i omklædningsrummet og så var vi i gang igen. John Aloisi blev dagens mand i skysovs med et mål efter vi havde rundet en times spil. Med et efterfølgende rødt kort til Kina var den stort set hjemme. Vi vandt kampen og lukkede Kina af til et sølle skud på mål. Jubelscener i verdensklasse og guldet var hjemme. Sikke en dag og sikke en landsholdstræner debut! Fest om aftenen og fly til Sydney den næste dag for de fleste. Men ikke mig, jeg skulle hjem til dejlige Spanien. Jeg glæder mig vildt til den kommende sæson, og forventningerne er i tops. Jeg fik Hr. Dalei’s agents fax og telefon nummer da han lød meget interesseret i Coruna, og så var jeg på vej tilbage.


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #68: 02 Feb 2007, 19:20 »

RIGTIG MANGE GANGE TILLYKKE!!!

Super blog, JEG ELSKER DEN !
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #69: 02 Feb 2007, 19:30 »

Rigtig god blog - Tillykke med sejren.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #70: 02 Feb 2007, 19:32 »

RIGTIG MANGE GANGE TILLYKKE!!!

Super blog, JEG ELSKER DEN !

Heh, tak  Smiley

Rigtig god blog - Tillykke med sejren.!

Tak igen, det var dejligt at starte godt ud med Australien  Thumbs Up
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #71: 02 Feb 2007, 19:34 »

Heh, tak  Smiley

Tak igen, det var dejligt at starte godt ud med Australien  Thumbs Up
Ja, det er klart.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

stimo92
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #72: 02 Feb 2007, 20:22 »

Den bedste blog jeg har læst her på fmfreaks og måske endda den bedste jeg har læst overhovedet Peace Keep on the good work
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #73: 03 Feb 2007, 09:50 »

Hvornår kommer den næste update?
« Seneste Redigering: 03 Feb 2007, 09:53 af stimo92 » Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #74: 03 Feb 2007, 10:26 »

Tillykke med sejren i finalen Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010