home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  SuperDepor & Australien
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er bedst?
Lange updates som de fleste i blog'en.
Korte som den med CL lodtrækningen.
Jeg følger med ligegyldigt længden.
Følger alligevel ikke med.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: SuperDepor & Australien  (Læst 17805 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #30: 23 Jan 2007, 20:13 »

Det ser rigtig godt ud.. Også resultaterne begynder at komme. Godt arbejde, fortsæt endelig.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #31: 23 Jan 2007, 20:20 »

Det ser rigtig godt ud.. Også resultaterne begynder at komme. Godt arbejde, fortsæt endelig.!

Takker Smiley Det jeres kommentarer der får mig til at fortsætte da det jo betyder i synes om bloggen. Fortsæt endelig med det  Thumbs Up
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #32: 23 Jan 2007, 20:36 »

Dejlig med mere om damen, og daten uuuuh.. Det her er sq god læsning, er det ikke også noget med at du bor dernede ?
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #33: 23 Jan 2007, 20:37 »

Dejlig med mere om damen, og daten uuuuh.. Det her er sq god læsning, er det ikke også noget med at du bor dernede ?

Som sagt tidligere, nej jeg bor ikke dernede  Opstemt Jeg har boet i Frankrig  Thumbs Up Men tak for kommentaren!
Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #34: 23 Jan 2007, 21:44 »

Som sagt tidligere, nej jeg bor ikke dernede  Opstemt Jeg har boet i Frankrig  Thumbs Up Men tak for kommentaren!

^folk syntes åbenbart at du lyder ekstremt eksotisk det skal du da bare være glad for  funny
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #35: 23 Jan 2007, 21:46 »

^folk syntes åbenbart at du lyder ekstremt eksotisk det skal du da bare være glad for  funny

Jamen så er jeg vel det  Thumbs Up
Men det kunne jo også være fordi jeg havde nævnt det i en tråd  Rullende Øjne
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #36: 25 Jan 2007, 17:45 »

Hvornår kommer næste update? Opstemt Huh
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #37: 25 Jan 2007, 18:08 »

Hvornår kommer næste update? Opstemt Huh

Har lidt travlt for tiden men regner med lige at skulle spille et par kampe mere  Smiley Så enten i aften eller i morgen...
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #38: 26 Jan 2007, 19:32 »

Europa inden for rækkevidde



Vi kom, vi så, vi sejrede! Sådan kan vores spil de sidste 2 måneder hurtigt forklares. Vi havde fundet en utrolig form og var hoppet på en bølge med kurs mod Europa. Siden sidst har vi været i gennem 9 liga kampe hvor de 6 af dem bød på sejre og de resterende 3 på uafgjorte. Vi spillede 1-1 med Real Madrid på Bernabeu og efter den kamp var det som om det sagde ”klik” for os. Spillet fungerede i verdensklasse og kasserne kom kørende på målstribe! I tabellen er vi nu kun 10 point efter det førende hold fra Athletico. Andenpladsen er indtaget af Betis som vi på fornem vis besejrede på Riazor. Kort sagt, vores køretur op igennem tabellen fortsætter og vi indtager nu en flot 7. plads.


Imellem vores fornemme liga kampe har vi fået spillet lige så flotte pokal kampe. Vi gik videre efter straffe mod Getafe og slog senere Barcelona 4-1 samlet. Selvfølgelig var vi selv glade, men det var ingenting i forhold til hvad der mødte os da vi var kommet tilbage til Coruna. Fansene ventede med åbne hænder for første gang i lang tid, selvom de var blevet meget mere positive på det seneste. Jeg kunne også mærke det personligt. Hver gang jeg kom ind og ud af hotellet blev der sagt ”Good morning Senor Nielsen!” med et stort smil i stedet for et kedeligt ”hola?”. Nok med det, sejren over Barcelona bragte os videre til semifinalen i pokalen hvor modstanderen er en overkommelig Real Sociedad.

Mit luksus hotel

Mine ”dates” med Paula fra tøjforretningen var der kommet flere af. Hun blev tydeligvis imponeret af mig nytårsaften da jeg gik rundt og spillede boss. Det er ikke lige mig da jeg foretrækker at tænke mig selv på lige fod med spillerne, men denne gang skulle jeg imponere en smuk dame, og så rev jeg midt lidt løs. Det var da også mig der rev toppen af champagne flasken af først- da klokken var kvart over 9. Jaja, jeg rev mig løs, men det var nytårsaften. Der har man lov selvom spillerne har hevet håneretten tilbage på deres side. Stiv? Nej. Kun ”lettere” beruset. Tilbage til de dates! Jeg har været på et par stykker med hende i byen, og det er virkelig gået godt. Jeg har måtte bruge mange fesne tricks men det har virket. Jeg har endda måtte betale en tjener for at komme og spørge om autograf. Så gælder det om at se ud som om det er daglig dag at skulle skrive autografer og sige ”Ejjjj ikke igen!”. Så der scoret!


Med sæsonen der nærmer sig sin slutning er vores økonomi stadig pivringe. De tal jeg bliver fortalt er så lave at det er til at græde over, og vi er helt drænet for ideer. Det noget lort, som vi siger på dejlig gammel dansk. Jeg ved virkelig ikke hvad der skal ske, men jeg håber da på at vi ikke skal til at sælge ud af spillere og mest af alt at jeg beholder mit arbejde. For jeg stortrives og vil ikke hjem til lorte Danmark og det kedelige vejr. Og vigtigst, jeg ville ikke hjem til lorte Føtex.


Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #39: 26 Jan 2007, 19:44 »

God opdate.. Flotte resultater.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Mikkellas
Gæst
 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #40: 26 Jan 2007, 23:15 »

Så kommer Depor! Gode resultater og du har fået reduceret stavefejlene, flot! Smiley
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #41: 26 Jan 2007, 23:40 »

Så kommer Depor! Gode resultater og du har fået reduceret stavefejlene, flot! Smiley

Haha ja, stavefejlene er nede på et minimum da jeg er gået over til at skrive i Word med dansk ordbog  Thumbs Up

Og ja, Depor kommer! Det bliver bare bedre og bedre, men det må næste update afsløre  Opstemt

God opdate.. Flotte resultater.


Takker, dejligt med feedback!  Thumbs Up
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #42: 26 Jan 2007, 23:44 »

Fin blog, dog ville jeg gerne du lige skrev hvem der er den dominerende målscorer, og hvem der virkelig gør en forskel på holdet.
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #43: 26 Jan 2007, 23:45 »

Fin blog, dog ville jeg gerne du lige skrev hvem der er den dominerende målscorer, og hvem der virkelig gør en forskel på holdet.

Har tænkt lidt over jeg skrev for lidt om selve holdet, hermed noteret  Smiley
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #44: 29 Jan 2007, 19:19 »

Medaljer og Spænding



Nu kunne jeg ikke holde mig længere. Bare nu dagen ville komme. Sagen var en guldkamp. Ja, det passer. Deportivo, som var i nedryknings kamp i sæsonstarten har nu en reel chance for guld i La Primera! Vores optur i gennem ligaen er fortsat og intet kunne stoppe os. Ubesejret i 22 kampe. Det er totalt urealistisk. Jeg tør næsten ikke bevæge mig udenfor da jeg bliver overfaldet af pressen, og det samme bliver mine spillere, nogen mere end andre, da vi både har haft syndere og helte. Arizmendi har været fansenes foretrukne mens en konstant skadet Valeron har været skurk. Men alt i alt er jeg meget tilfreds med mit hold, og det er resulteret i hele 2 finaler og chance for en double lige rundt om hjørnet. Ja, ikke bare liga guld er der chance for, men også en pokal sejr i finalen mod Real Madrid.


Den anden dag da jeg sad derhjemme på hotellet og så fjernsyn, fik jeg en opringning. ”Hallo?” sagde jeg. Svaret lød overraskende ”G’day mate!”. Hvad sker der her? Efter nærmere introduktion fandt jeg ud af det var lederen af den Australske Fodbold Federation. Wow, hvad ville han dog? Han snakkede mere og mere om at Graham Arnold, den Australske landsholdstræner, var tråt af. Jeg kunne begynde at forstå hvor han ville hen med det men turde ikke sige noget. Så kom tilbuddet. ”Vil du være hans erstatning?”. Den fik jeg lov til at gå i seng og tænke over men skulle svare inden for en uge.


”Koncentration, drenge!”. Der bliver råbt og spillet fodbold til træning. Mentalt er vi i topform. Ubesejret i 22 kampe. Men det er koncentrationen der mangler. Det er ikke gået op for spillerne endnu, at de skal i kamp om guldet. Jeg er bange for, at de bliver nervøse når det går op for dem og derfor kræver jeg 100% fokus til træning. Pressen er blevet vist ud. De må vente til pressemeddelelsen som jeg er blevet kaldt til i aften, efter træning. Jeg havde valgt at hive Arizmendi med mig. Selvfølgelig skal der hovedsageligt snakkes om kampen i morgen mod Levante men også om Valencia’s kamp mod Osasuna på Mestalla. Den bliver gylden. Hvis Deportivo skal trække guld medaljerne over hovedet skal Valencia miste point. Vi har nemlig 73 points, og det samme har Valencia. Desværre med Valencia som indehaver af bedste indbyrdes resultat.


”Senor Nielsen!” blev der råbt fra alle vinkler da jeg havde sat mig i min stol til pressemødet. ”Si?” sagde jeg meget professionelt mens jeg pegede på en af journalisterne.
-”Hvor store er jeres chancer for guld i din egen mening?”.
-”Jooh. Jeg er bange for at sige de er lidt smalle. Men den er der. Og vi skal tro på den.”
-”Hvordan vil du have det hvis Valencia ikke vinder men og i ikke får alle point med fra Levante kampen? Skuffet? Sur?”
-”Det et ondt spørgsmål. Først ville jeg nok blive sur, men vi kan ikke tillade os at blive skuffet. Det er kun positivt at komme så langt, og ligegyldigt resultatet bliver vi glade og tager imod det. Men den situation sker ikke. Vi vinder over Levante.”
Og spørgsmålene fortsatte, hovedsageligt om kampene men også om vores financielle situation som nu runder -300 millioner. Og det skal lige siges at hele mødet var på Spansk. Jeg var meget stolt af min præstation bagefter, og spurgte Arizmendi om ikke jeg havde klaret det storartet. Det trak et smil hos ham, og det gjorde det så også hos mig. Han sagde ikke noget, så det må kundes gøres bedre. Det var blevet mørkt men varmen var der. Vi var den 25 maj, og sommeren kæmpede sig fremad. I baggrunden kunne serenaderne høres samtidig med bilernes larm ude fra vejen. Jeg satte mig ind i min bil, ham i hans egen. Vi fik sagt farvel og godnat, og held og lykke til i morgen. Jeg skulle hjemad, for hjemme i stuen, i mit helt nye hus, sad min kæreste og ventede på mig.

Jeg havde jo fået nyt hus. Eftersom jeg havde underskrevet en kontraktforlængelse, havde El Presidente lovet mig et hus i udkanten af byen, tæt på træningsanlægget. Og han havde holdt sit løfte. Det var enormt fedt. Pool, have, og palme. 1st class! Og så var Paula flyttet ind. Nyt hus, lækker dame, Porsche bil (dem skulle vi alle køre i efter ledelsen havde fået en aftale i hus), og fodbold. Tilværelsen kunne ikke være bedre. Jeg havde været heldig, og med 2 meget vigtige kampe på vej, kunne vi alle godt bruge lidt held.

Næste update indeholder kun de to spændende finaler.

Smid en stemme i den nye afstemning, så bliver jeg glad Smiley


Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010